Vznášející se kola

Kola vznášející se po celém sále (Jiří Juřík)

Nejde o létací kolo Jana Tleskače, ale o stroje vznášející se jednak v prostoru, ale i na ideách svých tvůrců. Takto lapidárně lze popsat ojedinělou až průkopnickou výstavu nazvanou UM kola.

S lyžemi na kole? Se sněžným CykloTruckem to zvládnete

CykloTruck s naloženými lyžemi (Jiří Štrupl)

Stalo se již tradicí, že lyžovat vyrážíme na kole a pokud není dostatek času, pomůžeme si vlakem. CykloTruck CT3 se sněžným pláštěm byla volba pro letošní Železnou Rudu.

PF 2015

(NaKole.cz)

Přejeme vám dobrou a ještě lepší volbu trasy rokem 2015.

1000 km Tibetem na kole (1.) – Příjezd do Lhasy

S Everestem na pozadí (Karel Umlauf)

Už při první návštěvě Himaláje mne v Káthmándú zaujaly cyklistické mapy. Šlo o cyklistickou variantu klasického treku kolem Annapurny a pak o trasu Lhasa – Káthmándú. Obě trasy slibují přejezdy sedel přes pět tisíc metrů nadmořské výšky.

Cycle4change – cesta napříč Evropou

(Michal Dub)

Cycle4change.cz se na jaře 2013 zrodil jako jednoduchý nápad dvou kamarádů. Hlavní motivací bylo projet na kole Evropu a poukázat na rozdíly, které v přístupu k městské cyklistice v Evropě panují, obvzláště pak ve srovnání s Prahou.

Tipy kam vyrazit do Itálie na kole

Jižní Tyrolsko (CK Extrem Tour)

Itálie je země stvořená pro pomalé poznávání, nasávání atmosféry, aktivní odpočinek. Stejně tak pro projížďky na kole, při kterých můžete kdykoli zastavit a vychutnat si zdejší neopakovatelný genius loci. Nechte se inspirovat následujícími tipy!

Trojský most ze sedla kola

Po obou stranách mostu vede piktogramový koridor. (Jiří Juřík)

Tak jim i nám konečně otevřeli Trojský most. Myšleno jim motoristům, MHD a nám ostatním bezmotorovým. Takřka týden po té slávě jsem se tam byl na kole projet, abych poznal, nakolik je tato kontroverzní stavba přínosná pro cyklisty. Tedy alespoň z mého pohledu odbornější veřejnosti.

Na Mistrovství ČR a SR skládacích kol Brompton padl nový rekord

(Radek Brunecký)

V pořadí již 4. ročník Mistrovství ČR a SR Brompton potvrdil i navzdory podmračenému počasí svoji pevnou pozici v kalendáři akcí na jižní Moravě. Mezi účastníky nechyběli ani závodníci z Maďarska, Itálie či Kanady. Padl i nový rekord ve skládání kola.

Greenways v ČR – Greenway Jizera

Řeka 164 km dlouhá, pramenící v Polsku, německy Iser či „po polski“ Izera, je řekou, která dala jméno Jizerským horám. Vlévá se do Labe v Lázních Toušeň mezi Brandýsem nad Labem a Čelákovicemi a díky cyklotrase Greenway Jizera se můžete vydat malebnou krajinou, která její tok doprovází.

Tipy na MTB trasy – Výlet pro všechny druhy bikerů

Pro začínající bikery je u základny připravena speciální cvičná dráha. (Jiří Juřík)

Poslední tip na výlet na horském kole, v tomto letošním seriálu, bude poněkud netradiční, protože spíše půjde o upozornění na poněkud zapomenuté až zastrčené končiny, které však nabízí opravdu široké možnosti vyžití pro všechny druhy cyklistů. Takže na tuto cestu se můžete vydat třeba s celou rodinou, přítelkyní či partou tvrdých bikerů. Každý si tu najde svoje.

« Předchozí 1 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 54 Další »

Kyjovské údolí

Když jsem se vracel z projížďky na kole, tak u zmrzliny jsem potkal kamarády z dětství (dvojčata). Jezdí taky na kolech a slovo dalo slovo a tak, jak to mezi cyklisty bývá, už jsme se chlubili, co vše jsme na kolech objeli. Doporučili mi Kyjovské údolí. Je to u Krásné Lípy ve Šluknovském výběžku.…
vlakr | 17.07.2021

Jak jsem se poprvé toulal Šumavou

Už odmalička jsem prahnul po dobrodružství v přírodě. Později jsem našel velké zalíbení v cyklistice a sem tam v nějakém tom amatérském závodě. A právě kombinace těchto tří elementů vyvolala velikou touhu alespoň si vyzkoušet jeden z těch extrémních bikepackingových závodů, které se jedou bez…
JohnyB | 14.07.2021

Kavkaz s dětmi - část 11.

K moři a do Batumi - kruh se uzavřel Poslední večer ještě v horách jsme se utábořili na začátku přehrady na řece Inguri. Jen co jsme postavili stany, přišla silná bouřka. Nebála jsem se, kolem nás se stále ještě tyčily dvoutisícové hory, ale ta buřina byla frontální a přinesla ochlazení a deště na…
Peggy | 26.06.2021

Kavkaz s dětmi - část 10.

Průsmyk Zagari (2623 m) - Ušguli - Mestie Ráno uprostřed hor nás přivítalo sluncem, oblaky a takovým tím těžkým hutným vzduchem, jaký bývá v období bouřek. Hned po snídani jsme pokračovali ve stoupání. Zbývalo nám posledních 700 výškových metrů. Po cestě, která byla samý šutr, a po které se jet, až…
Peggy | 20.06.2021

Kavkaz s dětmi - část 9.

Podél řeky Tskhenistsqali a seznámení s Velkým Kavkazem Když už se na to sedlo dáte, tak už ho budete muset dojet, napsal mi kamarád Pavel, poté co jsem se mu svěřila s obavami, jak 2620 metrů vysoký průsmyk Zagari zvládneme. On ho, spolu s přítelkyní Mílou, zdolal v květnu v roce 2011, kdy samotné…
Peggy | 09.06.2021

vlakr | 17.07.2021

Jak jsem se poprvé toulal Šumavou

JohnyB | 14.07.2021

Kavkaz s dětmi - část 11.