Zapojte se do soutěže a získejte cyklozájezd do Francie od CK Adventura

Soutěž proběhla v termínu 24.3.–24.6.2017

Foto: Helena Valhová

Poznejte Francii na kole

Francie je rájem pro cyklodovolenou, to své si tu najde každý: na kole můžete jezdit podél kanálů nebo po pobřeží moře či oceánu, vinicemi, levandulovými poli, od zámku k zámku, zdolávat hory, kaňony a průsmyky nebo jen tak poznávat gastronomii, místní vesnice a místa, kam turisté moc nezavítají, a kochat se úžasným světlem a krásou zdejší malebné krajiny.

Přístav
Saintes-Maries-de-la-Mer
Saintes-Maries-de-la-Mer, Foto: Andrea Sedláčková

Zapojte se do soutěže a získejte cyklozájezd do Francie od CK Adventura!
Stačí do 24.6.2017 odpo­vědět na jednoduchou otázku a zapojit se do soutěže.

Pro výherce je připraven zájezd pro dvě osoby do Provence v termínu 8.-16.9.2017.

CK Adventura
France

Monumentální Pont du Gard Papežský palác v Avignonu Kavárna Van Gogha v Arles Kenotaf a vítězný oblouk v St. Rémy de Provence Mlýn Alphonse Daudeta Vyplouváme ze Saintes-Maries-de-la-Mer Kostelík na pláži v St. Maries de la Mer Saintes-Maries-de-la-Mer St. Guilhem le Désert Bělouši v Camargue Provensálská keramika Sýrové trhy v Arles Olivové trhy Býčí klobásky Vše je připraveno, degustace může začít
redakce NaKole.cz, 23.06.2017

Paříž a Versailles na kole

24.07.2018 - 6 dní
 (CK Extrem Tour)

Alsaská vinná stezka na kole

28.07.2018 - 7 dní

22.08.2018 - 12 dní

Alpský cyklistický pas

Michal Pavlata
ALPEN RADFAHREN REISEPASS / ALPINE CYCLING PASSPORT / LE PASSEPORT CYCLISTE DES ALPES / PASSAPORTO CICLISTICO ALPINO Dáváte si na svých…

Vandry s bejkem

Jan Vlasák
Druhé vydání – aktualizované a doplněné
Tato kniha vyšla poprvé před deseti roky, v roce 1995. V té době to byla obyčejná brožura, tištěná na dřevitém papíře, s několika nepříliš…

Jak začínal syn jezdit na kole

Koupě dětského kola pro syna a seriál závodů Na kole jezdím už hodně dlouho a k tomuto koníčku jsem dotáhnul i manželku, takže jezdíme několik let spolu. Zpočátku se jí sice moc nechtělo, ale když jsem vymyslel pár výletů jen s mírným převýšením, ale přitom krásnou přírodou, tak byla z trávení času…
Kolo-pro | 10.07.2018

Cyklovýlet do srdce Brd, červen 2018

Dlouho jsem se už tak nepobavil a ještě ve spojení s výletem na kole :-D Vyrazili jsme v sobotu 2. června ráno vlakem do Rokycan a pak na kole přes brdské kopce směr Praha. Celkově nás jelo pět, já, Honza a ještě tři neznáme cyklistky – Helena, Soňa a Marika, které jsme různě náhodně potkali v…
Ladama | 26.06.2018

Slovinsko – Julské Alpy – Triglavský národní park

Stejný termín, stejná cestovní kancelář, v únoru obsazujeme poslední volná místa a těšíme se do nepoznané krajiny. Polovinu země zabírají lesy, třetinu hory, 28 vrcholů přesahují hranici dvou tisíc metrů. Vzpomínám, jak jsem víc, jak před 20 lety odpovídala na jakousi anketu cestovní kanceláře, kam…
HMS | 12.06.2018

Cykloputování podél Ohře, Labe a Vltavy - květen 2018 reportáž

Navázali jsme na naše loňské putování po Krušných horách u Karlových Varů. Vyrazili jsme v počtu 13 účastníků na cykloakci v termínu 4. - 8. května a vlakem jsme se v pátek přepravili do Ostrova nad Ohří. Celkem 6 mužů a 7 žen, tedy ženy v přesile :-D Trasa byla pohodová, většinou po asfaltovém…
Ladama | 10.06.2018

Kalottireitti – k nejvyšší hoře Finska Halti

Nordkalottleden (švédsky; česky Cesta Severní Kalotou, švédsky Nordkalottleden, norsky: Nordkalottruta, finsky: Kalottireitti) je značená turistická stezka v polární oblasti v severských zemích, v oblasti Severní Kalota. Cesta má celkovou délku 800 km a leží podél hranice Norska, Švédska a Finska.…