Zapojte se do soutěže a získejte cyklozájezd do Francie od CK Adventura

Soutěž proběhla v termínu 24.3.–24.6.2017

Foto: Helena Valhová

Poznejte Francii na kole

Francie je rájem pro cyklodovolenou, to své si tu najde každý: na kole můžete jezdit podél kanálů nebo po pobřeží moře či oceánu, vinicemi, levandulovými poli, od zámku k zámku, zdolávat hory, kaňony a průsmyky nebo jen tak poznávat gastronomii, místní vesnice a místa, kam turisté moc nezavítají, a kochat se úžasným světlem a krásou zdejší malebné krajiny.

Přístav
Saintes-Maries-de-la-Mer
Saintes-Maries-de-la-Mer, Foto: Andrea Sedláčková

Zapojte se do soutěže a získejte cyklozájezd do Francie od CK Adventura!
Stačí do 24.6.2017 odpo­vědět na jednoduchou otázku a zapojit se do soutěže.

Pro výherce je připraven zájezd pro dvě osoby do Provence v termínu 8.-16.9.2017.

CK Adventura
France

Monumentální Pont du Gard Papežský palác v Avignonu Kavárna Van Gogha v Arles Kenotaf a vítězný oblouk v St. Rémy de Provence Mlýn Alphonse Daudeta Vyplouváme ze Saintes-Maries-de-la-Mer Kostelík na pláži v St. Maries de la Mer Saintes-Maries-de-la-Mer St. Guilhem le Désert Bělouši v Camargue Provensálská keramika Sýrové trhy v Arles Olivové trhy Býčí klobásky Vše je připraveno, degustace může začít
redakce NaKole.cz, 23.06.2017

Z útulku až k moři

Lucie Kovaříková a Michal Jon
aneb Jak se Ernest učil plavat
DOTISK úspěšného titulu s novou podobou obálky Málokterý pes u nás je tak velkým cestovatelem jako Ernest. Vždyť jen na cestě popisované v…

Poutnický deník

Jiří Bouda
Tři velké cesty po Evropě na kole
OD SVATÉHO MATĚJE V PRAZE KE SVATÉMU JAKUBU V SANTIAGU DE COMPOSTELA (2003) CESTA ZPÁTKY - Z LISABONU DO PRAHY (2006) JAK JSEM…

Kolem Jihlavy od pramene k ústí

Na letošní rok jsem měla připravenu nejen trasu kolem řeky Jihlavy, ale i příjemnou společnost po cestě: Janu a Danu z Prahy a Líbu ze Žebráku. Chvíli to sice vypadalo, že kvůli koronavirové krizi vůbec nevyjedeme, ale dopadlo to dobře. Ve středu 22.července jsme vyrazily vlakem do Počátek. I když…
Aar | 30.07.2020

Dámská Mže 2020 „pokud se zadaří i stovka se podaří“16.7. – 19.7. 2020

Vloni se nám kolem Sázavy šlapalo velmi pěkně, a tak i na letošní tradiční Dámskou jsme měly připravenou řeku. Původně to měla být Jihlava, ale covidová epidemie změnila náš směr. V době, kdy jsme všichni byli zavřeni doma a mohli jsme leda do nejbližšího lesa nebo parku, se mi tak nějak zastesklo…
HMS | 22.07.2020

Grónsko – za Inuity, polárními psy a jedovatou kytkou

Arctic Circle Trail Trasa Arctic Circle Trail v Grónsku je považována za jeden z nejlepších výletů na dlouhou vzdálenost. Stezka se táhne téměř 200 kilometrů od okraje ledovce poblíž Kangerlussuaqu k rybářskému městečku Sisimiut na západním pobřeží. V závislosti na kondici a počasí její překonání…
šíp | 17.06.2020

Kolo jako pták Fénix

Někdy těsně po revoluci se v kolokrámu v Praze na Karlově náměstí konečně objevila kola. Do té doby to byla těžká podpultovka a já jsem se najednou, v době rané dospělosti, stal majitelem světle hnědého turistického kola Eska, s vlaštovkovými řídítky, jednotalířem a asi pětikolečkem. Bylo to úplně…
Brahma | 14.06.2020

Na kole na Praděd a zpět

Poměrně velká část naší rodiny jsou sportovci a na kole jezdíme i v pokročilejším věku. A dokud nohy ještě slouží tak, jak mají, vyhýbáme se elektrokolům velkým obloukem. Ke sportu samozřejmě vedeme i naše děti a posledních pár let dokonce vnoučata, která dostala první dětská kola. Při jedné…