Na hory se slevou

(Jitka Vrtalová, NaKole.cz)

Slevy se staly heslem dne. Slevové karty a balíčky služeb pevně zakotvily také v nabídce českých lyžařských areálů. Přinášíme vám přehled míst, které vsadily na balíčky služeb jako lákadlo pro lyžaře a kde můžete využít slev, bonusů a nejrůznějších karet.

Nový atlas Labské stezky je na trhu

(Atlas Labská cyklotrasa v ČR 2011)

Dálková cyklotrasa podél Labe u nás zdaleka nedosahuje popularity, jakou má v sousedním Německu. Nejednotné značení, různá kvalita povrchu a nedostatečné mapové podklady se podepsaly na tom, že většina německých turistů dojede maximálně do Děčína nebo Ústí, kde otáčejí řídítka svých kol zpátky na sever do Německa. Češi zase, pokud jde o dálkové trasy, raději vyrazí na jih k Dunaji do Rakouska. Labskou trasu v celé délce v ČR mapuje nový cykloturistický atlas, který vyšel koncem loňského roku.

Holiday World odstartoval, o víkendu otevírá brány veřejnosti

Holiday World 2012 (Jitka Vrtalová, NaKole.cz)

Veletrh cestovního ruchu, to není jen křepčení okrojovaných dívčin, které mají za úkol přitáhnout pozornost návštěvníků k regionu nebo městu. Na letošním Holiday World se dají sehnat i užitečné informace pro cestování, ať už individuální nebo s cestovní kanceláří. Byli jsme se tu podívat, co může být zajímavého pro cykloturisty, bikery, in-line bruslaře nebo turisty.

Poslanecká sněmovna rozhodla: Vozíky mohou na české silnice

(Dvě plus dvě)

Diskuse o přívěsných vozících za jízdní kola spěje ke svému závěru. Poslanecká sněmovna včera odpoledne schválila novelu silničního zákona, která určuje podmínky pro přepravu dětí. Poslanci se shodli, že cyklopřívěsy budou jezdit všude, kam mají povolení jezdit také jízdní kola. (aktualizováno 13. 2. 2012)

Milan Cais: V Praze se bojím jezdit na kole

(archiv Milana CAISE)

Na Milanu Caisovi, zpěvákovi a bubeníkovi skupiny Tata Bojs, byla znát únava z právě skončeného turné. Během hodiny jsem se dozvěděla, že nejen hraje a zpívá, maluje a tvoří, ale stará se o rodinu, doma na pražském Veleslavíně občas vytáhne kolo, sbírá na ulicích lahve, oblíbil si Olomouc a má rád jednu francouzskou komedii.

Cyklopřívěsy: hrozí nám mezinárodní ostuda?

Cykloturistika s dětmi získala na oblibě a v počtu cyklopřívěsů jsme v Evropě na špičce. (Jitka Vrtalová, NaKole.cz)

Zatímco venku mrzne až praští, český Parlament se rozhoduje, zda zavést do zákona přívěsné vozíky a tyče za kola. O definitivní podobě silničního zákona čeští poslanci zřejmě rozhodnou už příští čtvrtek 8. února 2012.

Vyšla první knížka o elektrokolech v Česku

Elektrokola, to je téma, které v současnosti doslova a do písmene hýbe cyklistickým světem, a to nejen silou elektromotorů, ale i marketingově silou trhu. Koncem minulého roku se objevila souhrnná publikace, která pomáhá se orientovat v tomto světě. Autorem je Ivo Hrubíšek a jmenuje se Elektrokola - nová dimenze cyklistiky.

Cyklokočárek měl premiéru

Cyklokočárek měl svoji premiéru na veletrhu GO/Regiontour v Brně. (Jitka Vrtalová, NaKole.cz)

Originální český patent na přepravu dětí na jízdním kole byl představen na veletrhu v Brně. Takzvaný cyklokočárek přichází na trh právě v době, kdy českým parlamentem hýbou vášně okolo přívěsných vozíků za kola. První dojmy z nového českého nápadu najdete v tomto článku.

GO/Regiontour přináší inspiraci hlavně pro kratší výlety

Bránu do cyklistické vesničky na veletrhu Regiontour v pavilonu P nikdo nepřehlédne (Jiří Juřík)

Práskání bičem, jízdu na dřevěném kostitřasu, řezbářský koncert, ochutnávku piva, vína a kozích sýrů, vyhrávání swingového orchestru – to všechno může potkat návštěvník veletrhu GO/Regiontour. Na brněnské výstaviště jsme přijeli s kolegy, abychom tu postavili stánek, dali ochutnávku toho, co se dá zažít na kole, a podívali se, co nového a zajímavého je pro kolaře v Česku a u nás.

Na kole do nového roku aneb co s plnou schránkou

Tři králové na kolech dorazili od společnosti Universe Agency, majitele značky Author a AGANG. Ušetřené peníze za tisk přáníček věnuje společnost na charitu, konkrétně na Domov Sue Ryder. ()

Abyste také něco měli z té záplavy péefek, které dorazily do naší redakční schránky, posíláme je v podobě článku. Všechny obrázky v tomto článku spojuje jízdní kolo. Protože poslední maily přicházely ještě v prvním lednovém týdnu, ohlížíme se až teď a posíláme dál do světa přání šťastného roku pro všechny cyklisty a bikery.

« Předchozí 1 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 85 Další »