100+1 osobností & bicykl

(Cykloknihy)

PR Novinka z vydavatelství Cykloknihy. Kolo v životě a díle známých a slavných lidí – souhrnné vydání tří dílů v jednom objemném svazku.

FOX značkou roku

FOX Racing Shox zaznamenala úspěch v předvánoční čtenářské anketě prestižního německého časopisu Mountain Bike Magazin. ()

PR FOX byla německými čtenáři vybrána značkou roku - mezi značkami vidlic ji volilo celých 80% účastníků ankety časopisu Mountain Bike Magazin!

DOMAFIT podporuje sportující děti z dětských domovů

Absolutní vítěz DD Ústí nad Labem Severní Terasa s koloběžkou PUKY (Roman Hrůza)

PR Firma Domafit Fitness s.r.o., tradiční dodavatel posilovacích strojů a fitness vybavení, podporuje nadané děti z dětských domovů. Již druhým rokem je partnerem sportovního charitativního projektu Hanky Kynychové a TV Nova s názvem Hejbejte se a zpívejte s Hankou a Novou. Letos se finálového klání zúčastnilo přes 350 dětí z 28 dětských domovů z celé ČR.

Oslavte Vánoční svátky nebo příchod Nového roku v hotelech OREA HOTELS

(OREA Hotels)

PR Připravili jsme pro Vás speciální nabídku Vánočních a Silvestrovských pobytů. S potěšením Vás spolu s rodinou nebo přáteli přivítáme v komfortním prostředí našich hotelů a postaráme se o sváteční chvíle klidu a pohody, na které budete s radostí vzpomínat.

Cyklofest 2009

(Cyklofest)

PR Poslední listopadovou sobotu se v loňském roce uskutečnila premiéra promítacího cyklistického festivalu Cyklofest. V květnu proběhla další premiéra – víkendový Jarní Cyklofest – při kterém příznivci cyklistiky aktivně v sedle svých kol poznávali malebnou jihočeskou krajinu. Po obou úspěšných premiérách právě klepe na dveře třetí setkání příznivců cyklistiky, cykloturistiky a dobré zábavy –Cyklofest 2009.

S odrážedly PUKY se děti naučí jezdit na kole

(Roman Hrůza)

PR Rodiče to znají. Ve dvou letech věku dítěte pomalu vystřídají klasický kočárek mnohem zábavnější vozítka. Sotva si dítě uvědomí, že má své nohy pod kontrolou, už se chytá kde jakého vozítka. A s přibývajícím věkem se postupně prostřídají odrážedla, tříkolky, koloběžky, přes různé káry až po jízdní kola. Jak potvrzují odborníci, nejlépe je začít s kvalitními odrážedly, která jsou stabilní a bezpečná. Dítě se snadno naučí držet rovnováhu a získá orientaci v prostoru. Jaká vozítka vybírat, aby splnila skutečně svůj účel a nepřibylo nám jen další harampádí v domě?

Na SPORT Life se soutěží

PR Blíží se každoroční brněnský podzimní veletrh SPORT Life, který bude letos ve dnech 5. -8. listopadu opět plný sportovní a outdoorové inspirace, ale také zábavy a pohybu. Vstupenky můžete získat se slevou, nebo dokonce úplně zdarma v soutěži o malé batohy a volné vstupenky. Stačí jen správně odpovědět na soutěžní otázky.

CYKLOŠVEC s.r.o. novým dovozcem R.S.P.

(Cyklošvec)

PR Výrobky pro kolo i tělo. Oleje, čističe, mazadla a masážní prostředky tvoří široké portfolio produktů rakouské značky R.S.P.

Ten pravý dárek

(OREA HOTELS)

PR Chcete své blízké překvapit něčím netradičním k blížícím se Vánocům? Chybí Vám nápady a nemáte čas a vlastně ani chuť běhat po obchodech? Bojíte se trapasu kvůli nevhodnému výběru dárku?

Cyklotrasy 2.17 – software pro vaše výlety

(cyklotrasy.info)

PR Začátkem října vyšla nová verze počítačového programu pro plánování a evidenci výletů, Cyklotrasy 2.17. Přináší širší možnosti nastavení vyhledávání trasy, interaktivnější mapu, bohatší možnosti práce s GPS daty, jednodušší vytváření trasy, přehlednější otevírání mapy a snadnější úpravu mapy.

« Předchozí 1 29 30 31 32 33 34 35 Další »

Belánské Tatry a okolí – srpen 2021

Už jsem skoro zapomněla balit na dovolenou a psát blog se mi vlastně ani nechtělo, ale pak jsem si uvědomila, že až opravdu nebudu nikam jezdit, tak se popis dovolené bude hodit. V době Covidové jsem prošlapala pohorky, praskla podrážka, tak když bylo jasné, že zase jedeme do Vysokých Tater a budu…
HMS | 10.09.2021

O kouzelné holčičce

Vyrazili jsme k moři, v autě celou cestu překáželo moje kolo. Manželka ho považuje za zbytečnou komplikaci. Jenže v kopcích, co rostou u moře, je to ve vedru na kole sado-maso, to mám rád, chci zase vidět moře z výšky. A chci ho vidět ze sedla, ne z auta. Cestou jsme se zastavili na Mont Ventoux,…
šíravník | 09.09.2021

Vez mě dál, Esko má 02 – Kanál, jezy a potrubí

Technické památky u Mělníka. 29. 8. 2021 Poslední prázdninovou neděli chci strávit na kole. Počasí je však velmi nejisté a nezdá se mi rozumné cestovat s kolem přespříliš daleko. Chci trasu s návratem k nějaké konečné pražského metra. Chci však také vidět nějaká zajímavá - pro mě - místa. Volba…
Favorit1970 | 30.08.2021

Vez mě dál, Esko má 01 – Pískovny u Neratovic

Voda přede mnou, voda nade mnou. 7. 8. 2021 Obsah: KPČ A IVČ.Za Ďáblicemi si držte kšiltovku, jedeme z kopce.Lom Kojetice.Vodojem Kojetice.Neratovice.Pískovna MlékojedyKřenecké jezero - OvčáryPři návratu do kopečka nevržou mi kolečka. Ale řetěz od písku.Miškovice - alea iacta est.Kbely - stehna -…
Favorit1970 | 08.08.2021

Dámská 2021, aneb suchou nohou mezi mraky 15.7. až 18.7. 2021

čtvrtek 15. 7., společně najeto 60 km, 228 m Plány pro letošní Dámskou byly skromné, vlastně ani hranice jsme překročit nechtěly. Po loňské cestě podle Mže jsme opět plánovaly řeku nebo možná i řeky dvě. Ploučnici a kousek Kamenice, jenže Covid zase rozhodoval za nás, dlouho se nevědělo, kdy a za…