Městské kolo v retro stylu Brugge

(Citybikes)

PR „Nahé ženské koleno je druhé jméno ducha svatého.“ Touto krásnou větou z Menzelovy adaptace Postřižin je komentován průjezd paní sládkové na bicyklu, která právě podlehla módě zkracování. Jízda na kole může mít svůj neodolatelný půvab a to nejen ve dvacátých letech minulého století.

Vylepšete si svoji skládačku užitečnými doplňky

Tern Trolley Rack (Azub Bike)

PR K létu patří dovolená, cestování a dlouhé vyjížďky do přírody. Pořiďte proto svému skládacímu kolu Tern několik doplňků, které oceníte zejména během dovolené, ať už ji trávíte na chalupě, v kempu nebo u moře.

Nejlepší cyklovýlety v Českém Švýcarsku připravila Cyklopujcovna.com

Na výletě do Českosaského Švýcarska (cyklopujcovna.com)

PR Milovníci cykloturistiky si v Labském údolí přijdou letos na své. Nové služby, které nabízí Cyklopujcovna.com totiž mohou využít i příležitostní cyklisté, nebo rodiče s dětmi. Firma byla založena v roce 2012 a její služby jsou zaměřeny zejména do oblasti NP České Švýcarsko a jeho okolí.

Do třetího desetiletí i s novým logem

PR Společnost JUREK S+R s.r.o. vyrábí a na našem trhu prodává své výrobky už více jak 20 let.

V Česku a na Slovensku vznikla síť cykloprodejen s označením Tern Point

Logo Tern Point ()

PR Výrobce skládacích kol Tern představil sedm specializovaných prodejen, v nichž zákazníci naleznou široký výběr modelů, odborné poradenství a také prvotřídní servis. Prodejny jsou rozesety po celé České republice a jednu najdete i na Slovensku v Bratislavě.

Cyklistika bez hranic. Horní Rakousko a Jižní Čechy

Na kole Horním Rakouskem (© OÖ Tourismus-Erber)

PR Jarní slunko již vábí oprášit po dlouhé zimě dvoukolé miláčky a jako nadšení cyklisté jistě již přemýšlíte, jaká nová zákoutí letos prozkoumat.

Nenechte si ujít novinky mezi cyklistickými batohy

Cyklistický batoh Trans Alpine 26 (HUDYsport)

PR Oblíbenou síť outdoorových prodejen HUDYsport určitě nemusíme představovat, tak se s námi rovnou podívejte na jejich letošní nabídku cyklistických batohů. Mají opravdu pro každého něco.

Cyklovíkend se Sport Arsenalem a Cykloknihami

(NaKole.cz)

PR Chcete zažít pohodový víkend na kolech, projet se po parádní cyklostezce kolem Labe, odpočinout si, vykoupat se, pobavit a poznat prima lidi? Máte chuť si poslechnout zajímavá vyprávění známých cyklocestovatelů? Přijeďte na víkend 21.-23. června do Poděbrad.

Na Mistrovství světa BROMPTON jižním pobřežím Anglie 24.7. – 31.7.2013

(Brompton)

PR Již po páté vyrážíme na Mistrovství světa BROMPTON a opět můžete být u toho! Letošní ročník je nový změnou místa konání. Po několika letech opouštíme krásný park v rodišti Winstona Churchila a přesouváme se na jih Anglie na snad nejznámější závodní okruh Anglie zvaný GOODWOOD CIRCUIT.

Tretry pomohou i rekreačním cyklistům

Rekreační tretry ()

PR V dnešní době by s trochou nadsázky mohlo platit úsloví co Čech, to cyklista. Ovšem zdaleka neplatí, že co cyklista, to uživatel cyklistických treter. Mezi širokou cyklistickou veřejností spíše panuje mylný názor, že cyklistické tretry jsou vhodné pouze pro závodníky. Většina vyznavačů pohybu na dvou kolech se tak připravuje o výhody, které používání speciální obuvi na kolo přináší. Patří k nim vyšší účinnost šlapání a tím menší únava, větší pohodlí i snadné zachování správné pozice nohy na pedálu.

« Předchozí 1 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 35 Další »

Kyjovské údolí

Když jsem se vracel z projížďky na kole, tak u zmrzliny jsem potkal kamarády z dětství (dvojčata). Jezdí taky na kolech a slovo dalo slovo a tak, jak to mezi cyklisty bývá, už jsme se chlubili, co vše jsme na kolech objeli. Doporučili mi Kyjovské údolí. Je to u Krásné Lípy ve Šluknovském výběžku.…
vlakr | 17.07.2021

Jak jsem se poprvé toulal Šumavou

Už odmalička jsem prahnul po dobrodružství v přírodě. Později jsem našel velké zalíbení v cyklistice a sem tam v nějakém tom amatérském závodě. A právě kombinace těchto tří elementů vyvolala velikou touhu alespoň si vyzkoušet jeden z těch extrémních bikepackingových závodů, které se jedou bez…
JohnyB | 14.07.2021

Kavkaz s dětmi - část 11.

K moři a do Batumi - kruh se uzavřel Poslední večer ještě v horách jsme se utábořili na začátku přehrady na řece Inguri. Jen co jsme postavili stany, přišla silná bouřka. Nebála jsem se, kolem nás se stále ještě tyčily dvoutisícové hory, ale ta buřina byla frontální a přinesla ochlazení a deště na…
Peggy | 26.06.2021

Kavkaz s dětmi - část 10.

Průsmyk Zagari (2623 m) - Ušguli - Mestie Ráno uprostřed hor nás přivítalo sluncem, oblaky a takovým tím těžkým hutným vzduchem, jaký bývá v období bouřek. Hned po snídani jsme pokračovali ve stoupání. Zbývalo nám posledních 700 výškových metrů. Po cestě, která byla samý šutr, a po které se jet, až…
Peggy | 20.06.2021

Kavkaz s dětmi - část 9.

Podél řeky Tskhenistsqali a seznámení s Velkým Kavkazem Když už se na to sedlo dáte, tak už ho budete muset dojet, napsal mi kamarád Pavel, poté co jsem se mu svěřila s obavami, jak 2620 metrů vysoký průsmyk Zagari zvládneme. On ho, spolu s přítelkyní Mílou, zdolal v květnu v roce 2011, kdy samotné…
Peggy | 09.06.2021

vlakr | 17.07.2021

Jak jsem se poprvé toulal Šumavou

JohnyB | 14.07.2021

Kavkaz s dětmi - část 11.