Klasické místo a víkendový termín. To jsou základní údaje o veletrhu Holiday World, který bylo možné navštívit od 16. do 19. února 2017 v holešovickém výstavišti. Mezinárodní veletrh cestovního ruchu, který by měl být nejvýznamnější akcí svého druhu nejen v ČR, ale i ve střední Evropě. Letošní 26. ročník se konal současně s gastronomickým veletrhem Top Gastro & Hotel. Podívejme se ale na vše z pohledu cyklistického.
Nejenom za děvčaty, ale i za veletrhy se již desítky let do Brna jezdívá. Ve dnech od 19. do 22. ledna 2017 zde proběhly hned tři veletrhy a další doprovodné akce, na které se vyplatilo zajet, a to i cyklistům.
Přejeme vám úspěšný vjezd do roku 2017 a hodně štěstí při zdolávání vytyčených cílů.
Je obří, celé rezaté a větší jízdní kolo v Česku určitě nepotkáte. Najdete ho za plotem areálu firmy Seko Aerospace na kraji města Louny. A proč zrovna tam?
Největší český bikesharing Rekola čeká v roce 2017 největší změna v jeho tříleté historii. Desítky milionů do něj investoval Ondřej Fryc se svým fondem Spread Capital, takže v ulicích několika českých měst přibudou stovky růžových kol a v příští sezóně zjednoduší jejich půjčování. Rekola do provozu poprvé uvedou nová (nikoli repasovaná) kola vlastní výroby.
Pojem Železné hory lze směle přiřadit do některé fantasy ságy. Nicméně naše Železné hory nalezneme takřka přesně uprostřed České republiky a pěkný výlet nabízí i jejich podhůří. Takže žádný Mordor, ale pohodová porce pěkné české krajiny.
Kolo a lodě byly jeho životem. Povolání šífáka v Československé plavbě labsko-oderské ho živilo a cestování na kole po světě miloval. Jeho dřívější cesty mají v sobě nádech čehosi průkopnického až objevitelského.
Tradiční akce, sraz jezdců na vysokých kolech, má název Pražská míle a letos v sobotu 5. listopadu se konal 23. ročník.
Pro nás cyklisty se může zdát jízdní kolo zcela běžným předmětem, ale tento stroj lze uchopit, pochopit i jinak. O tomto jste se mohli přesvědčit na Designbloku 2016, tedy největší přehlídce designu a módy ve střední Evropě.
Pojem Česká Kanada vznikl jako reklamní slogan v druhé polovině dvacátého století. Cílem byla propagace okolí Jindřichova Hradce. Původní rozloha České Kanady vlastně zabírala celé Jindřichohradecko.
« Předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 … 54 | Další » |