Zapojte se do velké cyklistické ankety 2015

Sesedněte na chvíli ze sedel a zúčastněte se podzimní cykloankety s možností vyhrát špičkové skládací kolo, cyklistické doplňky nebo další vybavení pro vaše jízdní kola.

Pražské cyklozvonění proměnilo smíchovskou náplavku k nepoznání

V sobotu 12. září se smíchovská náplavka rozezněla stovkami cyklistických zvonků. Nábřeží Vltavy u Jiráskova mostu se na jeden den proměnilo k nepoznání. Namísto parkoviště zaplnily prostor náplavky dětské tržiště, přehlídka módy na kolech, z části komunikací se zase staly dráhy určené pro jízdu na elektrokolech, segwayích, městských kolech a dalších vozítkách. Spanilou jízdu Prahou tu zakončily průvodcované skupiny, které se sjely z celé metropole.

Česko musí nabídnout kvalitní a dostatečně proznačené dálkové cyklotrasy a kvalitní služby

Daniel Mourek má na starosti i rozvoj EuroVela 13 / Stezky železné opony (Nadace Partnerství)

O rozvoji cykloturistiky u nás za posledních 15 let jsme se bavili s Danielem Mourkem, člověkem, který cyklistice a cykloturistice zasvětil celý svůj život.

Co přinesl For Bikes 2015

Kola, kola a zase kola. Prostě velký veletrh (Jiří Juřík)

Rok s rokem se sešel a za námi je další svátek cyklistiky, pro jiného jen veletrh, pro další pak možnost podívat se, osahat si, projet si, a hlavně poznat, co je ve světě cyklistickém nového.

Vznášející se kola

Kola vznášející se po celém sále (Jiří Juřík)

Nejde o létací kolo Jana Tleskače, ale o stroje vznášející se jednak v prostoru, ale i na ideách svých tvůrců. Takto lapidárně lze popsat ojedinělou až průkopnickou výstavu nazvanou UM kola.

S lyžemi na kole? Se sněžným CykloTruckem to zvládnete

CykloTruck s naloženými lyžemi (Jiří Štrupl)

Stalo se již tradicí, že lyžovat vyrážíme na kole a pokud není dostatek času, pomůžeme si vlakem. CykloTruck CT3 se sněžným pláštěm byla volba pro letošní Železnou Rudu.

Cycle4change – cesta napříč Evropou

(Michal Dub)

Cycle4change.cz se na jaře 2013 zrodil jako jednoduchý nápad dvou kamarádů. Hlavní motivací bylo projet na kole Evropu a poukázat na rozdíly, které v přístupu k městské cyklistice v Evropě panují, obvzláště pak ve srovnání s Prahou.

Trojský most ze sedla kola

Po obou stranách mostu vede piktogramový koridor. (Jiří Juřík)

Tak jim i nám konečně otevřeli Trojský most. Myšleno jim motoristům, MHD a nám ostatním bezmotorovým. Takřka týden po té slávě jsem se tam byl na kole projet, abych poznal, nakolik je tato kontroverzní stavba přínosná pro cyklisty. Tedy alespoň z mého pohledu odbornější veřejnosti.

Na Mistrovství ČR a SR skládacích kol Brompton padl nový rekord

(Radek Brunecký)

V pořadí již 4. ročník Mistrovství ČR a SR Brompton potvrdil i navzdory podmračenému počasí svoji pevnou pozici v kalendáři akcí na jižní Moravě. Mezi účastníky nechyběli ani závodníci z Maďarska, Itálie či Kanady. Padl i nový rekord ve skládání kola.

Pražské cyklozvonění tentokrát zamíří do centrálního parku Prahy 13

(cyklozvoneni.cz)

Tradiční akce Pražské cyklozvonění se bude konat už poosmé. Z několika míst v Praze i blízkém okolí vyrazí v sobotu 13. září 2014 cyklistické pelotony, které budou směřovat k vodní nádrži na pomezí Prokopského údolí, do centrálního parku Prahy 13.

« Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 34 Další »

První dobrodružství v sedle

Asi málokdo dokáže zapomenout na své první větší cyklistické dobrodružství. I já si to své velmi dobře pamatuji - možná i proto, že to není zase tak strašně dávno, ale přeci jen od té doby třináctkrát sníh zasypal hory, třináctkrát odkvetly lípy a třináctkrát vlaštovky přilétly z teplých krajin.…
JohnyB | 16.05.2019

Cesta z města (ba i z vesnice) aneb West Highland Way romantiky zbavená

Před několika lety jsem byla se svojí maminkou na poznávacím (a velmi drahém) zájezdu do Skotska. Za čtyři dny nás povozili po všech výrazných pamětihodnostech a zejména v místech, kde nám bylo dopřáno ze silničního odpočívadla se pár minut pokochat výhledy do přírody, ve mně uzrálo přesvědčení, že…
Ifča | 12.05.2019

Vietnam na kole 2019

Vybrat destinací na další dovolenou byl boj. Nejprve jsem chtěl do Arménie, pak mi psal známý, jestli bych nejel do Vietnamu, protože cestovka, co s ní normálně jezdím, to letos nedělá. Ale přišlo mi to málo zajímavé, tak pomohl strejda Google a našel c.k. Rajbas. Recenze byly dobré, známý chválil…
RendaStr | 06.05.2019

Karpatský oblouk na kole s dětmi - část 7. - závěr

Část 7 - Ukrajina, Slovensko, Polsko a hurá domů Minule jsem psala, že Karpaty nekončí v Rumunsku, ale pokračují na Ukrajinu. Zbylo nám ještě pár dní nad plán, tak jsme po směru karpatského oblouku vyrazili dál. Přejeli jsme Tisu a rázem jsme se ocitli v jiném světě. Ve světe mimo EU, který je…
Peggy | 06.05.2019

Rumunským a srbským Banátom 2018

Pôvodne plánovanú cestu po Balkáne (Srbsko, Kosovo, Macedonia, Albánsko, Č. Hora, B a H, Chorvatsko) "zrušilo" búrkové počasie v tejto oblasti, záplavy, zosuvy pôdy a krupobitie- následne vysoké horúčavy neskôr (koniec júna, júl) a záhrada týždeň bez "obsluhy". Po krátkom váhaní prišlo na rad opäť…
bi-cyklista | 03.05.2019

Technické rady kde koupit díly na staré Shimano? před 5 minutami
Cestování na kole Nebyl jste někdo v poslední době na Islandu na kole před 6 minutami