reklama
Země: Česko Česko

Začátečník - Kam na dovolenou?

Ahoj, poradíte mi někdo, kam bych se měla vydat na dovolenou, pokud jsem začátečník? Chtěla bych nějaký nenáročný terén, ale zase abychom něco viděli.. Totálně v tomhle tápu, takže budu ráda za každou radu a tip.. Děkuju mnohokráte :o)

[ Zpět ]
Datum: 20.04.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Eva K.)
  • Re: Začátečník - Kam na dovolenou?

         

    chybi ale zasadni udaj: pojedete s brasnami, tj. natezko, nebo budete vyrazet nalehko hvezdicove z jedne pevne zakladny a vecer se vracet do kempu/hotelu?
    predpokladam, ze pokud to ma byt prvni dovolena s kolem, bude to nekde v tuzemsku ci hodne pobliz republiky, abyste se - v pripade nepredpokladanych problemu - mohli v pohode vratit domu.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.04.2006
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Začátečník - Kam na dovolenou?

           

      Jeli bychom jen nalehko, tzn. že bychom se ubytovali v nějakém hotelu, či penzionu a vyráželi bychom den co den někam do okolí, protože ještě nevíme, co cyklistika pořádně obnáší.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Eva K.)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Začátečník - Kam na dovolenou?

             

        to je rozumne :-)
        vybral bych sumavu, resp. jizni cechy, jak doporucuje jaroslav nize, jsou tam cesticky, kde nejezdi auta (hlavne kolem hranice), snad v kazdem meste funguji info centra, kde poradi s ubytovanim, hodne maj i mapky cyklovyletu, ktere mozna i zasilaji postou, takze se da naplanovat leccos predem, da se to vyhledat na netu, krome jiznich cech snad by sla taky jizni morava, okoli palavy, sklipky...