reklama
Země: Nizozemsko Nizozemsko

Evropa

Ahoj kamarádi.Letos mám na plánu trasu Německo-Bremerhaven,Holandsko,Belgii,Francie-Dunkerque,Lucembursko,Německo-Deggendorf.Jel to někdy někdo?Opět vyrážím sám.Každý rok vyrážím na nějakou trasu.Loni to bylo do Budapešti,ale cyklotrasa v Maďarsku nic moc.Díky za informace milošák

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 08.02.2019
Autor: milošák
  • Re: Evropa

         

    Na jak dlouho tu cestu plánuješ?
    Já bych si to odhadnul tak na rozumných 2 až 3 měsíce.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.02.2019
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Evropa

           

      20 dní, a nepožene se

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 09.02.2019
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Evropa

             

        I když to bude brát hodně na přímo, tak je to to asi 3 tisíce km a i za měsíc by to byl docela slušný trap.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 09.02.2019
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          Neumím tu "zajížďku" přes Dunkirk, ale my xase jeli až ho Roztoku, 2600 km/ 22 dní.

          Budu si to muset natrasovat, kudy to kolegovi vehe, my prali z Paříže rovnou nahoru na Lille a Brusel, ale pak snad už podobně, Amstr, Naarden, Velký Polder, Brémy, Hamburk, Lůbeck, Roztock. A to jsme dost očumovali a v Paříži se 3 dny toulali, po dni sežral Amstr a Brusel, Verdun. A to jsme byli i v muzeu Komenskeho v tom Naardenu.

          Asi jsme byli pekelně rychlí.

          Kdyz si to rozplanuje po 140 na den, m
          ohlo by mu to klapnou za 3 tejdny.
          Na těch rovinách ujede víc, když teda bude vítr správně. No a vo naženeš na rovině, hodí si v kopcích.

          Já stále věřím, že to za 3 tejdny musim dát.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 10.02.2019
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
          • Re: Evropa

                 

            Rozhodně se to dá ujet za 3 týdny, ale to už je slušný sportovní výkon a ne dovolená s oddychem a poznáním cesty a cizích zemí a míst.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 10.02.2019
            Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              To máš těžký, s tím poznáním.
              Jsou tři dny na Paříž málo? Týden by byl lepší? Nepoznáš stejně nic, kloužeš po povrchu. A tak se vracíš.

              Takováhle cesta ti trochu, malinko, umožní pochopit a poznat krajinu. Kde je to hrbolatý, kde placatý, vnímáš změny ve vzhledu vesnic a městeček, krátce klábosíš s lidma.
              Večer v kempu pak výživné debaty se stejně potřeštěnými kolegy ze všech koutů Evropy. S nápisem Czechoslovakia na zádech si exot, každý má spoustu otázek. (to už mě nehrozí, ale v hotelovém baru bývají podobní zvědavci)

              Jedeš po hrázi Velkého polderu a přemýšlíš o těch Nizozemcích, co investují balíky do něčeho, co přinese užitek za 50-80 let. Času na přemýšlení máš dost.

              V noci s kamarádem debatíš, jak budeš ráno odpovídat na otázky těch hodných dam, které vám v prudkém lijáku uprostřed Schwarzwaldu zakázali hledat kemping a ubytovali vás v luxusu Hause der Kirche evangelische Akademie.
              A nikdo se vás na nic neptá, dostanete snídani a vodu s přáním šťastné cesty: Bůh vás provázej, blázni.

              Vy jste z Československa?
              Oui. A víc už moc nevím, protože Honza žvatlal francouzsky. Tak jsem se připojil k Dánovi s Christianie, taky do Štrasburku dojel na kole.
              A spíš na zemi v podkrovním bytě v Rue du Dôme, kolmo na tu úžasnou katedrálu. Francouzský kolega, včera cizí se stává přítelem na celý život.

              Že to není cesta za poznáním?
              Ohó, holenku, to by ses pletl.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.02.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Evropa

                     

                Mě to dává tohle, ale ty kiláky z mapy člověk musí brát z rezervou a počítat s tím, že si dost přišlápneš.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.02.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Evropa

                       

                  Teda mě zaujaly ty nastoupaný metry. Když tady popojíždím z jednoho konce údolí na druhej, abych nemusela do kopce, tak mám na 30 km nastoupanejch 90 metrů.
                  To mi chceš tvrdit, že po téměř srovnatelné "rovině" (2000 km a 6 700 m nastoupanejch) se dá projet půlka Evropy? To snad ani není možný...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 11.02.2019
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Mi vychází na cestách Rumunskem a Balkánem v průměru stoupání kolem 1-1,5km na 100km(např Rumunsko r.2011-2350km/st.23km/24dní), takže někde má chybu nebo je to placka- podle mne to není stoupání, ale jen rozdíl ve prospěch stoupání...

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 11.02.2019
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Tak to zas není v Evropě ani možné, to by musel vzít zajížďku přes Himaláje.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 11.02.2019
                      Autor: Ifča
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Evropa

                             

                        No tak to se teda podivíš, ale u nás to je ještě horší. Při dvacetikilometrové vyjížďce kolem Bučína to hodí 400 metrů. Když to přepočítáš na těch 100 km, tak je to výškovejch 2 km.
                        A když se jedu vykoupat do Příbrami, je to na dvaceti kilometrech 250 metrů (1,5 km výškovejch na 100 km po přepočtu).
                        A to jezdím okruh, tj. skončím ve stejné výšce, jak začínám. Když pojedeš nahoru do hor, tak to musí vycházet ještě hůř.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 11.02.2019
                        Autor: bara2
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Evropa

                               

                          Ale nepodivím, nastoupat se to jasně dá. Ale nikdy nemůže toto číslo vyjít jako ROZDÍL mezi stoupáním a klesáním.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 11.02.2019
                          Autor: Ifča
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Evropa

                                 

                            Ani kdyby to vzal přes Himaáje, leda že by v těch Himalájích zůstal.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 11.02.2019
                            Autor: bara2
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Evropa

                                   

                              Tak.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 11.02.2019
                              Autor: Ifča
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Evropa

                                     

                                To teda nevím, děvčata, jak tomu rozumíte a co máte na mysli. Já např. když zadám trasu na gpsies, tak mi to ukáže jednak nastoupané metry, druhak naklesané a výškový rozsah, rozdíl mezi nimi si vypočtu(viz foto- celkem rovina,91,5km ) a nemusím ani do Himalájí, takže "tak"...;-)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 12.02.2019
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Evropa

                                       

                                  p.s. Tu se sjíždí z pohoří do nížiny a rozdíl je -104m. Pokud bych jel naopak, pak by byl rozdíl plusový...

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 12.02.2019
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Evropa

                                       

                                  To neřeš...

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 12.02.2019
                                  Autor: bara2
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Evropa

                                 

                            Má reakce byla zle-patřila k Jindrovu druhému obrázku dost níž, kde na podobné trase 1960km byla výška 570m- protože nevím v čem to plánuje, mohlo dojít k mýlce. Já plánuju na GPSies, tam se nemusí "vyklikávat a je to tak, jak jsem vysvětlil níž.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 12.02.2019
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Evropa

                             

                        Chtěl jsem rozkliknout ten profil, ale neulozil jsem si tu trasu, naklikam ji znovu.

                        Mám pocit, že tvoje "pochybnosti" jsou z druhé strany, Bára pochybuje, že je to málo, ty že je to moc.

                        Já bych tomu Garminovi věřil.

                        Pamatuji si ten Schwarzwald, kde nás chytla bouřka a ubytovaly sestřičky. Tam jsme přejížděli hory. Tak jsem si to teď naklikal a fakt si to pamatuju dobře, na 96 kilácích nastopano skorop 1900 metrů a přitom žádné velehory

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 11.02.2019
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Evropa

                               

                          Ne, moje pochybnosti jsou spíš z "třetí" strany.
                          Nepovažuju za možné bi-cyklistovo vysvětlení, že číslo udává rozdíl mezi stoupáním a klesáním. Tolika výšky prostě v Evropě nemáme.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 11.02.2019
                          Autor: Ifča
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Evropa

                                 

                            Nicméně, zjistil jsem kde pes zakopán.

                            Mapa to počítá správně, ale záleží jak podrobně klikáš. Když natrasuju Paříž na pár kliku kliky - Norimberk Stutgart, Strasbourg, Mety, Remeš vyjde mi jiná nastoupaná výška, než když budu klikat po 20 km, i když trasa bude stejná.

                            Prostě body na mapě a jejich hustota, čím hustější, tím přesnější součet výšek.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 11.02.2019
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                            • Re: Evropa

                                   

                              Že by suma rozdílů nadmořskejch výšek mezi jednotlivejma klikama?
                              Možný to je, ale pak je to pro plánování trasy na kole naprosto bezcenné.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 11.02.2019
                              Autor: bara2
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Evropa

                                     

                                Ne, tak blbej ten soft není. On si mezi kliky musí sám generovat nějaké uzly. Ale klikat vzdálenosti 200-300 km je na něj moc.

                                Nepočítá s tím, že by někdo takhle někdo trasoval. Chyba uživatele, ne softu

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 11.02.2019
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                            • Re: Evropa

                                   

                              To je dost divný, zkus si pořádně překontrolovat jestli ti ta trasa při menším počtu bodů neběží krapet jinudy.
                              Nevim jak google mapy, ale seznam mapy tohle neudělají, je jedno jestli na té trase máš dva nebo dvacet bodů, údaje o délce a nastoupaných metrech budou stejné.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 11.02.2019
                              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Evropa

                                     

                                Tohle je Garmin Express.

                                Google je evidentně chytřejší.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 11.02.2019
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Evropa

                           

                      Bude to reálný. Protože například v Holandsku jsme asi na 130 km nastoupali 81m. Většina by můstky, 30 m z toho hráz na pobřeží, pár metrů švindl tlakoměru. A podobná placka je i kolem Hamburgu i jinde kolem pobřeží.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 11.02.2019
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Evropa

                             

                        A pokračuje to dál, Antverpy, Gent, Ostende, Dunkirk, Arras - to furt je rovina.

                        Samozřejmě ty můstky, nadjezdy a podjezdy ten soft neumí, tam něco nabereš, ale jestli to umí hodinky, či něco jiného zaznamenat. .

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 11.02.2019
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                        • Re: Evropa

                               

                          Tlakoměrný compy docela spolehlivě každej metr.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 11.02.2019
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    To tvrdí Garmin Express,
                    z paměti vím, že z Brusele až do Lűbecku placka skoro totalní.
                    Moje tehdejší děvče má ode mě schovaný pohled, kde nad tím, ještě cestou, hořekuji.

                    Jinak v Německu pár kopců v Švábsku a pak ten Schwarzwald, to byla chyba ho neobejet. Pak jeden hřeben Vogéz, a ty hrby mezi Verdunem a Remeší, silnice na palici. Totální přímka a vidíš to před sebou jak velblouda mnohohrbatého.

                    Dál už nic významějšího

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 11.02.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Evropa

                           

                      Aplikace Garmin Express je určena pro snadné nastavení, registraci a následnou správu vašeho zařízení Garmin..

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 11.02.2019
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Evropa

                             

                        aby píčus byl satisfakovanej, jmenuje se to Garmin Connect, a pouští se to přes Garmin Express

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 11.02.2019
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Evropa

                               

                          Pokud poskytneš zástupci investora špatné informace, a on je uvede na pravou míru, nazveš ho píčusem? Ne, to si nedovolíš, poděkuješ mu a za svoji chybu se omluvíš.
                          Tohle si dovolíš jenom doma u klávesnice a je ti jedno, že tím Milošákovi pokazíš téma, hlavně že jsi satisfakovanej :-/

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 12.02.2019
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Evropa

                                 

                            Ty to budeš kolegovi platit?

                            Garmin má jen jeden trasovací soft, chybu nemůže udělat ani pičus, co nledá hnidy

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 12.02.2019
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                            • Re: Evropa

                                   

                              A teď si představ, že ten pičus, co hledá hnidy, jakožto majitel několika navigací od Garmina, používá jejich aplikaci, která se jmenuje Base Camp.

                              Tato aplikace funguje offline, což znamená, že si ji kolega stáhne do počítače a pak může trasovat do aleluja, aniž by platil za data. Samozřejmě je tam i možnost zálohovat data na netu..

                              Co to asi tak může znamenat? Že touto informací kolegovi můžu ušetřit peníze?

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 12.02.2019
                              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Evropa

                                     

                                Vrať se k tématu, vysíráš, a každý soudný to vidí.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 12.02.2019
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                                • Re: Evropa

                                       

                                  Píšu k tématu, kvůli Milošákovi, aby věděl, jak to je ve skutečnosti, protože ty jsi v tom tady udělal pěknej guláš, Jindříšku :-)

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 12.02.2019
                                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Evropa

                         

                    Evropa vůbec není placatá a je dost hrbolatá.
                    Vůbec není problém nastoupat 1000 m na 100 km za jeden den a to si říkám jaká to je pěkná rovina.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 11.02.2019
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      No já se divím, že jsou tam čísla, jak u nás cestou kolem potoka :-)
                      Kdyby jel pořád kolem řeky, tak snad po proudu... Ale on to má od moře proti proudu a nejede furt po břehu řeky...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 11.02.2019
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Evropa

                             

                        Aha, mě jak jsem to v rychlosti přečet tak jsem dojem, že se ti to zdá moc.
                        Místy to tam je dost placatý, takže by ty údaje +- 500 m klidně mohly být.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 11.02.2019
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Evropa

             

        ....zmiňoval trasu či kilometry? Nikde to nevidím...:-((

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 10.02.2019
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          Zmiňoval místa, tedy trasu.
          Zkus mapu :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 10.02.2019
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
          • Re: Evropa

                 

            Zkusil jsem, ale: Nizozemsko, Belgie, Lucembusko jsou příliš všeobecné termíny. Jako "nejasnovidec" nemám páru kudy chce v těchto zemích jet- jestli jen kousek kolem společné hranice, podél moře křížem nabo se zajížďkou- teda nemohu ani předpokládat ujeté km, natož trasu. Rád se nechám poučit, jak se k takovému závěru dá dospět.....

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.02.2019
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              Stačí to tam znát, ale i když zvolíš jinou trasu, moc jinak ti ty kiláky z Bremenhavenu do Dunkirku nevyjdou, když fakt nešněruješ. :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.02.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Evropa

                     

                ..to jo- ale já ty kiláky v zadání nevidím- asi jsem už slepý..:-(

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 12.02.2019
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          Jsem mel chvilku tak jsem si to natrasoval, podle indicii....

          myslim si, že do 2500 by se měl kolega vejít
          Bonne route!

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 11.02.2019
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Evropa

                 

            No tohle je už z hlediska nastoupanejch metrů úplně divný...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.02.2019
            Autor: bara2
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              ...je to tak- 570m nejsou nastoupané metry, ale "získání nad. výšky(teda rozíl mezi soupáním a klesáním) ;-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.02.2019
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                HM, kdyby ro byl rozdíl mezi nastoupanejma a naklesanejma metrama, tak by to znamenalo, že se z počáteční nadmořské výšky dostal výš o uvedené metry. Na té první mapce by teda musel být rozdíl v nadmořské býšce mezi Folmavou a Rostokem 6 kilometrů. To jsem netušila, že u Rostoku je nějaká šestitisícovka...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.02.2019
                Autor: bara2
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  A jestli to jel obráceně (od moře z Rostoku), tak na Šumavě taky žádná šestitisícovka není. To nemůže být rozdíl mezi nastoupanejma a naklesanejma...
                  Když jedu k rybníku, píše mi trasa 206 nastoupanejch, 47 naklesanejch. Bydlím v nadmořské výšce cca 295 a rybník je ve výšce cca 450, to odpovídá zhruba rozdílu 206-47 = 159 metrů jak uvádí mapy.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 11.02.2019
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Nevím co ten program umí a jak počítá- reakce patřila k druhému obrázku, kde se mi zdá 570m převýšení na 1930km spíš nesmysl(zrovna jako těch šest tisíc na podobné trase na prvním obrázku- už jen toto porovnání o něčem svědčí :-() Já používám dlouho GPSies a podle skutečnosti tam program "ujede" na 1000km 2-5m.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 12.02.2019
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              No, neni.
              Je do placka, Naklikej si to v jinem softu, ale odlišné to moc nebude.

              Ona ta trasa proklouzne Ardenama podél vody, a pak už je je pár kopečků v Německu, jinak dost rovina.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.02.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Evropa

                     

                Těch 510m určitě nebudou nastoupané metry. Jen na 260km úseku Duncerque – Reims po hlavním tahu to nasčítá dobrých pár set metrů. A i kdyby to bylo celé podél vody, pořád tam bude spousta malých hupek kde se nějaké ty metry posbírají. Převýšení mezi start – cíl by to ale klidně mohlo být – v tomto případě - start je plus mínus 0m u moře, cíl netuším přesně kde ale kolem 510m by to tam někde pod Šumavou klidně být mohlo. Což ovšem ale zase vůbec nesouhlasí s těmi 6748m z Rostocku na předchozí mapce, kde jako výškový rozdíl start – cíl je to naprostý nesmysl.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.02.2019
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Jsou do metry a nasčítané.

                Teď jsem to psal, objevil jsem v čem to je.
                Je to v hustotě bodů, které zadám, teda u toho Garmina.

                Musím vyzkoušet jak se to chová, on si asi vkládá sám nějaké mezibody, ale ne asi moc chytře. Takže dostat se na správné číslo znamehá klikat po desítkách km spíše než po stovkách.

                Když je mexi dvěma sousedními body hrb, softvare ho nezapočte.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.02.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Evropa

                 

            Tak nějak to mám natrasovaný.Odpovídá to těm 1900.km

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.02.2019
            Autor: milošák
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              Ty km(pˇíp. trasu) jsi mohl uvést hned a nebyly by nejasnosti...;-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.02.2019
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Nejasnosti si měl jen ty :-)

                Ono moc možností kudy to jet na kole tam není.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.02.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Evropa

                       

                  ...to asi proto, že jsem to bral podle sebe- když bych se už vydal na takovou dálku, tak bych nejezdil jen kolem hromady slané vody, al např. v Belgii, Holandsku či Lucembursku bych se mrkl i do vnitrozemí- nevím, proč by se tam jet nedalo(to jen na vysvětlení, nic ve zlém ;-) ).. Snad platí- co cyklista, to jiný zájem- já nejezdím pro kilometry a čas, ale abych se někam podíval, poznal krajinu, památky, kulturu a hlavně místní lidi- proto ty "nejasnosti" :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 12.02.2019
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Ne, fakt nec ve zlém, to protože to fakt neznáš. Podél vody jedeš furt, dedy podle kanálu, moře vidíš fakt zřídka.

                    Na trasu jsem dal vše, co by asi v rámci cesty stálo za vidění, Polder, Amstr, Goudu, Utrecht, Bredu. Nejede to po pobřeží, spíš prostředkem. Milovníci válečné historie by možná chtěli vidět Arnhem a příliš vzdálený most, to by byla zajízdka asi 50, mít čas, kouknul bych do Zeeland (https://cs.wikipedia.org/wiki/Deltawerken) ale to tě hodí stranou od Antwerp, Bruselu, Gentu, zajízdka tak 100.

                    Když míříš na Dunkirk, nepojedeš do Walonie a Arden.

                    Jen nevím proč Dunkirk, to není místo jak pláže vylodění v Normandii, vlastně skoro nic ten válečný příběh neevokuje ani evakuaci, ani obléhání po vylodění kde byli i naši vojáci z Rnglie, kromě jména. Snad jen některý z válečných hřbitovů, a to může mít pochopitelný osobní důvod.

                    Dunkirk

                    https://photos.app.goo.gl/asR21zfNkqYyWqjT9

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 12.02.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
  • Re: Evropa

         

    Takovéhle téma pracujícího člověka vždycky potěší...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.02.2019
    Autor: radka
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Evropa

           

      život je otázkou priorit. poznal jsem člověka, co dal v práci výpověď, sebral nacpal lehokolo do letadla a objel USA.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 11.02.2019
      Autor: petrp
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Evropa

             

        Tohle ale nemůže udělat každý. I kdyby sebevíc chtěl...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.02.2019
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Evropa

         

    Já to jel před 38 lety v opačném směru.
    To vypadá, že chceš valit furt podél pobřeží ale pak to nějak divně stáčíš na Lucemburk. Moc tomu nerozumím, chceš se poprat s Ardenama hebo se svést podél Mosely do Trevíru?

    Taky moc nerozumím tomu Dunkerque, není tam nic moc a cesta z Belgie podél pobřeží není zábavná, moře nevidíš, pereš se s větrem.

    Bral bych to z Holandska přes Antverpy, Brusel, Gent, Lille, Arras rovnou na město Světel a pak známou trasou na Norimberk a dal.

    Ja to pojedu (jestli dožiju) koncem června a v červenci v tom protisměru, po vlastních stopách zpátky časem. Konec ale v Rostocku

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.02.2019
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
  • Re: Evropa

         

    Slušný. Nejel jsem to jako celek, ale jel jsem různé části z toho. Odhad Jindry je správný, ale bude záležet na počasí a směru větru. Jel jsem ten sever opačně a bylo zrovna extrémně hezky. Pršelo jen málo, ale když to pak seká (déšť s větrem), stojí to za to. Přece jen je to hodně km a více méně pořád stejným směrem.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.02.2019
    Autor: MiBo
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Evropa

           

      Ahoj všem,no jasný že to je trochu zamotaný,ale mám čas,jsem už v důchodu-64.Ale mám to asi tak na 25.dnů.plus nějaký odpočinek.Ale vše se bude řídit počasím a únavou.Co dovolí tělo.Jsme v Evropě a nejhorším případě vlak.Ale dal jsem Cuxhaven-Poděbrady,Rujána-Chlumec nad Cidlinou,Od nás z hor přes Čechy do Dvořiště Pak vlakem ze Sumerau-Villachu,furt chcalo. Odtud do Terstu už kolmo do Slovinska Týden ježdění pak něco vlakem z Gorice do Bledu kolmo pod Triglav a Villachu .Jiný okruh od nás k prameni Lužnice k soutoku s Vltavou,protaženo do Mělníka na soutok s Labem a do Chlumce n.C .A další dálkový výlety.Jasný že u moře bude foukat-doufám že z boku.Od Baltu nebo od Severního moře do vnitrozemí fouká do zad.Vítr a déšť je na hovno.Taky jsem už měl v Čechách průměr 12.km za hodinu,to jsem mysle že hodím kolo do škarpy.Největší sranda byla od nás z hor do Vídně na řízek,guláš,a Sacher dort.číšník měl málem ze mne šok,když jsem si tam o tu jejich zahrádku opřel kolo a viděl toho exota.Tak ať se nám kola točí a počasí a zdraví přeje.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.02.2019
      Autor: milošák
      Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Evropa

             

        V důchodu... Tak to ti jen tiše závidím...
        Ať se ti cesta zadaří a hlavně ať to klapne bez defektů.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.02.2019
        Autor: radka
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Evropa

             

        Dovolte abych něco přidal k měření nastoupaných metrů.Tak já nepoužívám navigaci v terenu,jen pro vymotání z velkých měst,to mi stačí seznam mapy v mobilu.dále před každou cestou když trasuji si vytisknu mapu každou etapu.Jasný že se zajímám kde jakej kopec je.Prohlídnu profil tratě eventuelně trasu upravím-pokud je to možný.Kopce budou při návratu přes Německo k naší Šumavě.A jak známo kopce jsou kořením cyklistiky.Před každým takovým výletem musím mít našlápano kolem 1500km a to jak u nás v kopcích,tak na rovině a pak i s plnou zátěží.Aby si tělo zvyklo a našel tu správnou frekvenci šlapání.Jiná je na lehko,jiná z brašnama na zadním nosiči,jiná i z brašnama na předním nosiči.Jelikož má kreditní karta není nadupaná tak hold musím vozit vše potřebné.Nespoléhat na nic.A není nic lepšího nežli se ráno probutit uvařit čaj a posnídat v probouzející se přírodě.V kempech taky nekoupíš nic v 7.ráno.Základem je mít ale vodu.Tak že stále doplňovat pitnou vodu.Kolu zdar

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.02.2019
        Autor: milošák
        Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          ještě něco foto

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.02.2019
          Autor: milošák
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        •      

          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

          Datum: 12.02.2019
          Autor: milošák
          • Re: Evropa

                 

            budu hádat, takže změnils pořadí fotek, potom v první sadě jsi vyfocen na výšku a v druhé sadě našířku, v druhé sadě zvedáš ruku. Našel jsem jenom tyhle tři rozdíly. Kolik rozdílů jsme měli najít? ;-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.02.2019
            Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              V první sadě uvažuje o cílech, v druhé o nich už rozpráví. (Fota jeho osoby)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 12.02.2019
              Autor: Pepíček
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              Bych tipla,že se mu to napoprvé nepovedlo vložit, tak to dal podruhé a ono ouha, najednou je to tam dvakrát. Není první ani poslední, komu se to stalo.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 12.02.2019
              Autor: bara2
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Evropa

                     

                Zase jedno kažení hezké historky pravdou.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 12.02.2019
                Autor: petrp
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          Ty si tiskneš mapy?!?
          To už se dneska vidí málokdy, ale taky si s oblibou tisknu podrobné mapy k trase.

          Doufám, že po návratu napíšeš pár dojmů a kudy jsi nakonec jel.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.02.2019
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Evropa

                 

            Jasný že přidám nějaký pokec a foto.Doufám že se to načte hnedle ,ne jak dnes,nejdříve zamrzl pc a pak to tam vlítlo oboje.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.02.2019
            Autor: milošák
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Evropa

         

    Jeli jsme něco podobného letos s děckama (9 a 11 let). Teda vlastně, už to bylo vloni :-)
    Do Hamburku vlakem a pak už kolmo do Cuxhavenu (ten úsek Labské nám hyběl), pak Holandsko, Belgie, Lucembursko, Francie (podél Maginotovy linie), pak podél Rýnu Švýcarsko, Lichtenštejnsko, pak Oberalpass a Furkapass do Chamonix, pak dál přes Alpy (route des Grandes Alpes) a přes Provence až k jižnímu moři.
    Za 6 týdnů 3200 km.
    Ale než o tom něco sepíšu, to bude chvíli trvat, když nemám zpracované ani loňské Rumunsko.... :-(

    Přestože přeferujeme východ, byli jsme nadšení. Holandsko je nádherné, úžasné a super lidi (a dalo se i nocovat nadivoko ;-)), Belgie byla velkým překvapením (příroda, lidi, svoboda, takový západoevropský Balkán :-) a stezky po železnici, Lucembursko docela kopcovité, Francie už známe, nepřekvapila, Rýn byl trochu nudný, nádherný byly ty francouzský Alpy, Provence v červenci nechutně rozpálená. Moře na závěr slaný a mokrý, ale já byla naměkko :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.02.2019
    Autor: Peggy
    Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Evropa

           

      Vychází mi do asi 77 km denně, teda kdyby se jelo každý den, pravidelně.

      To je rachot na 9 a 12 let děcka.

      https://photos.app.goo.gl/ASVWVreY9AqyggJJ6

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.02.2019
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Evropa

             

        Nojo, ale děcka od Peggy, to je zvláštní živočišný druh. Z povzdálí a s velkým obdivem je sleduji už od doby, kdy jela Odru-Nisu.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.02.2019
        Autor: petrp
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          To je milé, ale obdivu a tak není potřeba :-)
          Děcka jsou úplně normální. Syn teď například (6. třída), přinesl dvojku z tělocviku :-))))
          Jo a už začíná takový to: proč nemůžeme jet na dovolenou jinak než na kole? A jak můžeš vědět, že by tě to nebavilo, když jsi to nikdy nezkusila....
          :-)))

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.02.2019
          Autor: Peggy
          Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Evropa

                 

            Vlastní názor a umí ho i vyargumentovat!
            Chytrej kluk! :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2019
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Evropa

                   

              však mě to taky odzbrojilo :-)))

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Autor: Peggy
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Evropa

                 

            Poštite ho na tábor, nejlépe do nějakého chatkového, kde jim aji vyvařujou a organizujou každej prd, a rovnou na dva turnusy, ať si užije a zváží,co je lepčí :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2019
            Autor: bara2
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              Já bych ho poslala ráda, ale ty prázdniny jsou nějak krátké, když z nich jsme měsíc a něco na kolách, pak je ještě sobecká matka tahá na pěší vandry, a pak ještě aby si je užily babičky... no a najednou je tu 1. září :-)))

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Autor: Peggy
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Jsem myslela místo těch kol...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: bara2
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Tak řešení to je, a je mi jasné, že nebudeme jako rodina jezdit věčně (i když kámoš jezdil ještě se syny když měli kolem 23 let - ale pravda, jen na týden) ale ... zatím by mi to přišlo líto...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.02.2019
                  Autor: Peggy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Máš nejvyšší čas dát kluka do skautského oddílu. Vychovají ti tam z něho slušného člověka a občana. No a na kola můžete jezdit na kratší měsíční výpravy. Tim oddálíš dobu, kdy se úplně vzepře.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.02.2019
                    Autor: Brahma
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Já myslím, že zrovna Peggy to zvládne i bez cizí pomoci.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.02.2019
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Evropa

                             

                        Nějak to zvládne každý.
                        Po 13-14 roce je i s klasickým skautem konec, natožpak s rodinou výchovou. Pak už se dá jen radit a pomáhat.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 13.02.2019
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      ....co myslíš tím "kratší měsíční výpravy"- žeby1-2týdny? :-))

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.02.2019
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Evropa

                 

            Probůh, co je to za kravinu, známkovat tělocvik?
            To snad neuměl spát v kruzích?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2019
            Autor: Lanna
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Evropa

                   

              Na gymplu v Pirně se píší z tělocviku i písemky.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Autor: petrp
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Proboha, co v té písemce je?!?
                To se zkouší z pravidel volejbalu nebo musí teoreticky zvládnout výmik?!?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Evropa

                   

              Jsem s tím v pohodě, já taky mívala dvojky :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: včera v 09:54
              Autor: Peggy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Evropa

                 

            Ty děti se časem osamostatní. Ono se na malou chvilku pak zdá, že to bolí, ale velmi rychle se přijde na to, že to je to nejlepší, co se dětem mohlo stát.
            Nu a rodiče pak získají kratičkou chviličku na druhé líbánky ve dvou. Opravdu jen kratičkou, protože vzápětí zas začnou řešit vnoučata.
            Letí to strašně, naštěstí všem úplně stejně:-))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2019
            Autor: Lanna
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Evropa

                 

            To je ve Víťově případě fakt docela "vtipné" - myslím ta dvojka z těláku. Kolik km na kole ujede paní učitelka? A šest týdnů po sobě, den co den? Já vím, stačí nějaká klukovina..., nebo si zapomněl doma cvičební úbor? :-).
            Jinak je vaše cesta jako vždy úžasná, už se těším na článek a foto, v létě jsem sledovala fb. A jsem zvědavá, co bude letos :-).

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2019
            Autor: aila
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Evropa

                   

              Bohužel to není vtipné. Je to docela dost dospělácky hloupé.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Autor: Lanna
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Evropa

                   

              Výletění na kole ale není tělocvik. V tělocviku se všechno měří, nebo alespoň tenkrát za mých mladých let měřilo metrem zaběhnout zaplavat co nejrychleji, doskočit dohodit co nejdál, vyskočit co nejvýš,… A podle časů a metrů se pak známkovalo. Celou základku jsem tak míval na vysvědčení jedinou tróju a to právě z těláku, a to ještě jen z milosti :-). Přes rok jsem tam na těch časech a metrech sbíral jen samé čtverky a kule, tróju možná jednu když se výjimečně zadařilo, dvojku žádnou, a dodnes živě pamatuju že jedinou jednotku jsem měl vždy jen ze ze šplhu na provazu – tam totiž byla možnost výběru buď ruky i nohy ale jako u všeho na čas, nebo jen ruky avšak jedno za jak dlouho se k tomu stropu člověk vyškrabe. :-)

              Víťova dvojka je naprostá paráda a doufám že to tak i bere – má můj velký obdiv.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Já měl naštěstí na ZŠ dobrou tělocvikářku, která když pochopila jaký odpor mám ke kolektivním hrám, tak mě nechávala sedět na lavičce a číst si.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: petrp
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Jako dobrej počtář schopnej se rychle naučit pravidla jsem celou střední školu strávila dobu kolektivních her s píšťalkou a na empajru. Ćest hráčům, že nejen počítání, ale i moje rozhodování respektovali :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: včera v 12:45
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Ano tělocvik by měl být všestranný a na základní škole rozhodně ne o vytrvalosti. Ze sprintera lze vytrvalce vychovat, ale opačně ne a návrat ke sprintu už pak není možný. Děti mají dělat rychlé disciplíny a zejména obratnost, na vytrvalost mají dost času později. Takže Víťa může mít klidně dvojku z tělocviku. Na tom přece svět nestojí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: Brahma
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                To je fakt- jen ta "koule" aspoň u nás se v tělocviku nedávala- jednoduše z tělocviku se propadnout nedalo, děti mezi sebou dokonce soutěžili kdo "to dá" líp/výš/rychleji- dnes kdo se "ulije,zašije, učitele ošidí". Disciplíny byly nastaveny podle ročníků a limit tenkrát nesplnil jen "invalida", hodnotila se i snaha. Dnes by většina dětí měla problém- jsou vesměs pohodlní a vypočítaví, hledí jen kde by se ulily a zašili(mám zahrádku pod hrází, kde chodí žáci i gymnazisté běhat 1km a jen jsou z dohledu, kašlou na běh)..

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: včera v 07:48
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Evropa

                       

                  Zas bych tu minulost tak neidealizoval. Pamatuju se moc dobře, jak jsme to švindlovali, ulejvali se (na základce), později i absentovali (později). S příchodem prvních digitálek jsme si třeba u běhu v přírodě dávali záležet, abychom doběhli přesně v posledních vteřinách předem vybubnovaného limitu :-)
                  edit - tehdy na základce takhle s náma blbnul i kluk, co později na téže ZŠ mimo jiné vyučoval i tělocvik :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: včera v 08:00
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    ..psal jsem jak to bylo u nás na vsi v r.1959-68- ne u vás...;-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: včera v 17:06
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Považuju tělesnou výchovu na školách za velmi důležitou. Nicméně smysl klasifikace mi uniká. Výchova by měla být motivační právě proto, aby žáci, jakmile sejdou z dohledu (a oni z dohledu sejdou ve chvíli, kdy opustí školu), se na sport nevykašlali.
                  Klasifikaci nechme sportovním soutěžím a sportovcům. Tam je to na místě.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: včera v 08:13
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Evropa

                         

                    Naprostý souhlas.
                    Pohybové schopnosti jsou dané,ale to neznamená,že se děti nebudou sportovat.Vůcec nejsou důležíté rekordy, ale zaujetí ,radost a vynaložené úsilí.Učitelé musí mít snahu a schopnost děti pro sport zapálit.Přitom je i dost důležitý přístup rodiny.
                    Na druhé straně ale není možné trestat učitele,když se stane neštěstí a dítě zemře při běhu nebo se utopí v bazénu.Když se před lety utopilo dítě učitelce v bazénu (aféra v TV) tak mě první napadlo,že neměla být stíhaná učitelka,ale rodiče,že 12 leté dítě neumí plavat.Případné zdravotní problémy také učitel nevyřeší.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: včera v 09:16
                    Autor: jarpal
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Ještě je tu jedno hledisko a to je prosté naučení se té pohybové aktivitě. Tím míním naučení se udělat kotrmelec, skok plavmo, naučení se dobře a stylově plavat, naučení se běhat a podobně. To jsou všechno schopnosti, které se v životě budou hodit. Třeba už jen v tom, že až ten dotyčný a zejména dotyčná upadne, tak nespadne jako pytel brambor a rovnou si neublíží. No a když už si ublíží, tak třeba bude schopna v bazénu plaváním rehabilitovat a ne se jen v tom bazénu koupat s hlavou nepřirozeně a nezdravě vystrčenou co nejvíc z vody, aby jí nestříkla voda do nosu. Tento styl je například pro rehabilitaci páteře zcela kontraproduktivní. Když se v mládí naučí jezdit na kole, tak se nezabije, až jí po svatbě manžel na to kolo třeba posadí.
                    No a ten učitel tělocviku musí mít pro to své učení také nějaké páky, aby alespoň část žáků k tomu přiměl.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: včera v 09:27
                    Autor: Brahma
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Je tak,ale já jsem se vyjadřoval k tomu co napsala Lanna.Tělocvik nemůže být píšťalka a stopky,ale učitel musí mít možnost a schopnosti to všechno děti naučit podle jejich schopností.
                      Jaký je přístup velké části populace k pohybovým aktivitám nemá cenu rozebírat,ale o to je důležitější je vhodnou formou rozvíjet.Mám s tím trochu zkušenností.Mnoho dnešních rodičů,které jsem vedl v dětství ke sportu v tom u vlastních dětí pokračují.Je to náročný dlouhodobý proces.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: včera v 10:19
                      Autor: jarpal
                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Evropa

                             

                        Ale to přece platí u každého vzdělávání. To je základ pedagogiky, nesmíš toho někoho otrávit.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: včera v 10:42
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Evropa

                               

                          Ano,platí to v podstatě v každé činnosti,ale mám dojem,že nám to tak trochu drhne.
                          Když jsem byl před lety v Chicagu a procházel jsem se pěšky(připadal jsem si osamocený jako někde v pustině)tak jsem šel kolem školy,kde právě probíhal tělocvik.Asi 30 desetiletých, pěkných baculatých dětí většinou evropských rodičů mělo na programu nácvik bassebalu.Sledoval jsem to se zájmem cca.půl hodiny.
                          Průběh:všichni zaujímaly postoj na hřišti,jeden nadhazoval a za celou dobu se netrefil.Tehdy jes si představil co nás za dvacet let asi potká.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: včera v 10:58
                          Autor: jarpal
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Evropa

                                 

                            No zrovna tohle mne moc nepřekvapuje. Ono trefit ten letící míč pálkou není úplně snadná úloha. Pokud to s tebou někdo individuálně netrénuje, tak se to dlouhou dobu nemusí dařit. A byl to opravdu basseball? Mnohem jednodušší a pro děti vhodnější je softball a v Americe to moc dobře vědí.
                            Jo a ten nácvik se dělá v tělocvičně ve dvou a aby se nepozabíjeli, tak se nadhazuje lehký polyethylénový děrovaný míč. Je podobný míči na florball.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: včera v 11:06
                            Autor: Brahma
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Evropa

                                   

                              To není o náročnosti trefit míček,ale o tom že to opravdu poklidným tempem zkoušeli dva a ostatní se celou dobu nepohli.Z tohoto pojetí školního sportu ve vyspělé společnosti mě jímala hrůza.Kdyby měly zájem o pohyb,tak by to asi vypadalo jinak.Opravdu to probíhalo tak,že se děti romístily po ploše,celo dobu prostáli a posléze volným tempem odešli.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: včera v 11:15
                              Autor: jarpal
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Evropa

                                     

                                Ale takhle softball a baseball přesně vypadá. Aktivně hrají nadhazovač, pálkař a kečr, ostatní chytají míček až po odpalu. Pokud neodpálí není co chytat. Protihráči co jsou na pálce sedí na lavici a koukají. Se na to jdi někdy někam podívat. Už se to hraje i u nás. Je to takový sport do tropů. Pořád nic, nic, pak sprint a potom zase nic.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: včera v 12:09
                                Autor: Brahma
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Evropa

                                       

                                  Ovšem není důvod, aby tím postáváním strávila většina třídy většinu z 45 minut určených pro hodinu tělesné výchovy.
                                  Když už kolektivní sporty, tak takové, kde se hýbou po většinu doby všichni, ale stejně jsem vždycky měla dojem, že se ty kolektivní hry ve škole hrají pro pohodlnost učitele, to se lepší ohlídá, jak muset dávat záchranu třeba u přeskoku přes kozu. I to jsem vlastně dělávala, bo tělocvikář celkem rychle pochopil, že se odpoledne vypohybuju až až a netřeba mi zbytečně plýtvat energií...

                                  Souhlasím s tebou, že obratnost se u dětí musí cíleně cvičit i s tím, že nějak je potřeba je motivovat, a na známkování citlivě prováděném nevidím nic špatného.

                                  Ale nevidím důvod, proč by se na školách musel vyučovat kdejaký sport. Spíš bych se držela klasiky, ke které stačí základní nářadí v tělovičně, triko a trencle. Plus v létě atletické hřiště.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: včera v 12:58
                                  Autor: bara2
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Evropa

                                         

                                    Ale Jarpal píše o škole v Chicagu, kde baseball je skoro národní sport. Takže děti by ho trochu umět měly. Ale jistě, že se to dá vyučovat chytřeji, účinněji a zábavněji.
                                    Na druhou stranu se dá v poli při téhle herní intenzitě krásně povídat. Moc si pamatuji, jak jsem si ve skautu, když jsme to hráli povídal s hráči na metách. Potom, když jsme to hráli už lépe a vážněji, mne s tím rychle vyhnali.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: včera v 13:06
                                    Autor: Brahma
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Evropa

                                           

                                      Kdyby měly zájem se cokoliv s pálkou naučit,tak se rozdělí do menších skupin a začnou jednotlivé činnosti nacvičovat a u národního portu obzvláště.
                                      Nemám zájem řešit metodiku výuky,jen jsem napsal,že mě zarazila a ohromná pasivita jak pohodlně přežít předepsanou hodinu tělocviku.Připadalo mě,že hlavním účelem této činnosti je dobře živené děti neunavit.
                                      Původní myšlenka byla,jak se věnovat dětem a jak je zapojit do pohybových a sportovních aktivit,aby byly zdravé,silné,obratné podle svých možností a byly připravené na další život.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: včera v 14:10
                                      Autor: jarpal
                                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Evropa

                                             

                                        Jenže jsi si bohužel vybral poměrně špatný příklad.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: včera v 14:31
                                        Autor: Brahma
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Evropa

                                               

                                          Ano máš pravdu,opravdu je to špatný příklad.
                                          Přesně tak by tělocvik ve školách neměl vypadat a od toho se odvíjí další věci.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: včera v 14:50
                                          Autor: jarpal
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Zkusil jsi někdy jen tak z voleje bez jakékoliv běžecké přípravy uběhnout kilometr? To je akce se zaťatými zuby a možná se zdravotními následky. Já jako alergik jsem alespoň po tom vždy 14 dnů kašlal. Takže se nediv, že to mnozí vypustí.
                  Za velikou gauneřinu považuji akci katedry tělesné výchovy na MFFUK, která do rozdělení na jednotlivé sporty v 1 ročníku zavedla právě běh na 1km. Potřebovali to do nějakého výzkumu. Takže ten běh a jeho výsledky se staly rázem důležitým předpokladem pro zařazení do požadované sportovní skupiny. Ošvindlovat se to nedalo a já jsem se z toho opět 14 dnů zdravotně hrabal. Později v dospělosti jsem začal sám běhat a ten kašel jsem skoro neměl. Průdušky otuhly a také jsem se naučil dýchat. Takže běh na 1 km klidně, ale jako vyvrcholení nějaké běžecké přípravy.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: včera v 09:12
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Na VŠCHT se v prváku rozdělovalo podle výsledků plavání. Kdo zaplaval 50 pod limit, mohl si sport vybrat, kdo nezaplaval, musel chodit na plavání.
                    Což mělo pro mě doživotní následky, nevyhrabal jsem se z toho za 14 dní jako ty. Já plaval vždycky rád, vybral jsem si plavání dobrovolně a ta dívka plavat neuměla. Od té doby plaveme životem společně.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: včera v 10:37
                    Autor: petrp
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Já jsem spadl do plavání až po úraze, kdy jsem už nemohl hrát volejbal. Dodnes jsem tomu vděčný, protože mne naučili opravdu dobře plavat. Když teď potřebuji rozcvičit páteř nebo koleno, tak jdu plavat. Díky tomu, že plavu dobře, tak jsem schopen v tom bazénu krásně rehabilitovat i sportovat. Když mi ortopéd řekl, plavání príma, ale ne prsa, tak jsem jen odpověděl, že stejně plavu raději kraulem.
                      Takže naučit vysokoškoláky nejprve dobře plavat je velice chválihodná činnost. Kdo nezaplave základní čas na 50 metrů, tak plave prostě mizerně.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: včera v 10:49
                      Autor: Brahma
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Na MFF je to teď také takto, konkrétně se plave 100 metrů a limit je 3 minuty.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: včera v 17:16
                      Autor: JendaH
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Zkusil a zkouším to i teď ve svých 66letech a není to žádná "dřina" pro běžného zdravého a "chtějícího" člověka. Každý není alergik, ale dnešní mládež- až na výjimky- bere nejen tělocvik , ale jakýkoliv pohyb (krom chůze a sedění) jako nutné zlo, které je třeba jen "přežít" a to jakkoliv. Příkladem jsem chtěl jen porovnat přístup tehdejší a dnešní mládeže. Tehdy se totiž i vyložený pohybový antitalent či "váleček" díky motivaci (ostuda před kamarády) snažil- dnes je naopak hrdina ten, kdo přelstí/vyzraje nad i snažícím se učitelem....

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: včera v 17:22
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Když dnešní děti a mládež se nehýbou, tak mi vysvětli kde se berou ty desítky tisíc sportovních klubů plných sportujících dětí a dospělých.

                      Tys prostě někde viděl pár dětí co se nehýbou a usmyslel sil, že takoví jsou všichni :-)
                      Věř, že fakt nejsou, já vidím úplně obráceně.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: včera v 23:45
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Evropa

                             

                        dyby se hýbali, tak nevidím na ulici ve městě tolik tlustejch zadků u mladejch do dvaceti. Možná vidíš jen něco, taky bych mohla soudit, že když každej den potkávám tři stejný kluky na kolech, že jejich věková kategorie sportuje... Ale ne, těch tlustejch zadků je mnohem víc.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: dnes v 11:04
                        Autor: bara2
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Evropa

                               

                          Když se nehýbou a nesportují, tak kde bere tolik dětí a mládeže do všech možných sportovních klubů a zájmových organizací? Kde se berou ty děti co třeba teď v zimně se prohánějí na lyžích po kopcích a rodiče mají problém dostat děti do lyžařské školy?
                          To, že někde potkáváš tlusté zadky, tak to bude právě tím, že ty se tam potulují stále a pak je logické, že ty "netlusté" někde ve městě na náměstích a v různých mekkáčích a podobně těžko uvidíš.
                          Některé děti jsou tlustší než by bylo zdrávo, ale jednak to tak bylo vždycky a pak jsou samozřejmě víc vidět. S tím se toho moc dělat nedá, lidé jsou bohatí a tak mají děti trvale velký přísun a nadbytek kaloricky bohatých jídel.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: dnes v 13:08
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Evropa

                                 

                            Jestli to nebude taky větší vyhraněností, než dřív. Tehdy se obecně různě všechna děcka potulovala, pobíhalo se, rajtovalo na kolech, dělaly se skopičiny, byl furt nějaký univerzální pohyb. Jen málo spolužáků dělalo organizovaně nějaký sport.
                            Dneska to bude tak půl na půl. Superaktivní, z kroužku na kroužek, sportování, nejlépe vrcholové - a pak druhá půlka od mekáče k počítači a zpátky...

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: dnes v 13:15
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Evropa

                                 

                            ...a o kolik jich je víc v porovnání z minulostí? Asi máš "dnešní" zkušenost- dříve se většina dětí hýbala přirozeně krom školy po zbytek dne. Jednak to bylo dáno jiným životním stylem a druhak tehdejšími fin. možnostmivětšiny rodin.A zrovna lyžování(pokud nejde o běžky) pohybem moc neoplývá- vlekem se necháš vytáhnout na kopec(předtím si odstojíš frontu), za chvíli si dole a zase stojíš... Pokud patříš ke starší generaci a jsi objektivní, pak jistě uznáš, že když se projdeš po ulici po skončení vyučování, tak pokud nějakou mládež spatříš, tak to bude spíš "kulatější" a posedávají. Sama o sobě sportující je menšina. Jinak si nedovedu vysvětlit nárust dětí a mládeže s nadváhou, tlustých, obézních a varování pediatrů před nepoměrem příjmu a výdaje.(https://www.google.com/search?client=firefox-b... Chlapců s nadváhou je třetina, dívek přes 20%(dokopy přes 50%) a dál roste. Takže není to "potkáváním stále stejných", konzumací kalorických jídel- je to právě i sníženým pohybem. Např. v zimě jsme využili každý kopeček a trohu sněhu na lyžování a každý kousek ledu na hokej a to i bez Pomy a kluziště nebo stadionu. To dnešní děti ani nenapadne budovat si vlastní kluziště, odhrnovat z něhosníh ap. Tím chci jen poukázat na pohyb tehdy a teď. Nepamatuju si, že by měli spolužáci/kamarádi problém s pohybem nebo váhou(až na "nemocné"). To je zase můj pohled

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: dnes v 17:55
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Evropa

                                 

                            možná to je ten problém. Děti,které jsou sportovně vedeny odmala na výkon, jsou soutěživé a tudíž se baví nejen pohybem ale tím, že vyhrávají. Jenže když mezi ně přijde někdo kdo třeba volejbal moc hrát neumí tak mu řeknou di pryč, kazíš hru. A málokteré děcko si potom oblíbí nějaký sport, prostě proto, že nabyde dojmu, že to je jen pro ty supersportovce a ne pro obyčejného člověka.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: dnes v 18:14
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Evropa

                               

                          Tady bych řekla, že máte pravdu oba. Co se sportování týče, sportují děti víc než dřív. Ale co se hejbání týče (o tom mluví bara2), hejbou se méně. Protože spoustu normálního každodenního hejbání nahrazuje třeba auto, autobus, výtahy, pohyblivé schody a tak:-))

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: dnes v 18:16
                          Autor: Lanna
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Evropa

                                 

                            Tak o tom žádná :-)
                            To běžné hýbání je hodně bídné. Už jenom to, že mají děti městskou zdarma, tak proč by se tu jednu stanici nesvezli.
                            I když občas vídám jít některé děti (není jich, ale jsou) ujít pěšky ze školy do sousední vesnice třeba 3 km.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: dnes v 18:21
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Evropa

                                   

                              Já vídám každý pátek odpoledne, jak se v jednu chvíli totálně zaplní parkujícími auty celá ulice zde u školního stadionu. Matky postávají v hloučcích na chodníku.
                              A jak se po cca po hodině zase celá od aut vyprázdní.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: dnes v 18:26
                              Autor: Lanna
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Evropa

                                     

                                Tohle já tady vídám každý den. V době než postupně končí vyučování ve škole, tak je na zdejším parkovišti takových 100 volných parkovacích míst. Jak končí škola, tak parkoviště je beznadějně narvané a mnozí stojí i na trávníku a chodníku takhle to je nějak od oběda asi do 3 hodin. Pak se parkoviště zase vyprázdní a naplní se až zase po 16 hodině domácími.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: dnes v 18:47
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Evropa

                                     

                                Tý jo, celou hodinu týdně děcka sportují (mimo školu)!

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: dnes v 18:55
                                Autor: AV
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Na vojnu s tebou. Přijímač. První probuzení po narukování. Píšťalka, budíček, řvaní nástup na buzeráku. A hned z voleje, bez rozcvičení a přípravy dlouhej ostrej běh.
                    Nepovažuju to za nic pozitivního. Nejlepší způsob, jak někoho odrovnat. Taky to vedli diletanti řepáckým způsobem. Tam bys ale, podle toho co popisuješ, zažil svoje :-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: včera v 17:32
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Také jsem se tomu úspěšně vyhnul. 1. jako absolvent. 2. už jako kripl s kolenem. Dokonce jsem se vyhýbal i kanadám, pokud se to teplotně dalo.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: včera v 17:53
                      Autor: Brahma
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Ale blbost, já mám okna na školní hřiště a vidím co se tam odehrává. Děcka běhají, hrají, cvičí a blbnou rozhodně víc než co bývalo. Navíc mají neporovnatelně kvalitnější stadion a podmínky, včetně bazénu přímo ve škole.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: včera v 23:32
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Já teda akorát vidím, že na sokolovně už nefunguje hřiště, jen na postavení máje o hodech. Naposled tam hráli fotbálek tak třicátníci před víc jak deseti lety, od té doby to zarůstá travou. A to tam udělali i osvětlení...
                    V devadesátejch letech kluci za hřištěm udělali dva tenisový kurty, chvílu tam hrávali, pak přišly jiný starosti a povinnosti a nikdo už to po nich nevzal. Tak to zarostlo plevelem a dnes tam mají cvičák psi. V lese o děcka nezakopneš,ani pěší, ani na kole, maximálně rodiče na procházce s malejma dětma. I do tělocvičny mám pocit, že chodí akorát ženský od třiceti vejš na nějaký cvičení. Nářadí postupně vyházeli. Já fakt nevím, kde místní mládež sportuje. Možná jezdí do Brna, nevím, ale tady ne.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: dnes v 11:01
                    Autor: bara2
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Evropa

                           

                      Možná je fakt problém v tom, že to nikdo z dospělých už pak po bývalých "aktivistech" nevzal. Už tam nebydlím a děti mám dávno velké, ale je fakt, že když byly školou povinné, chodily do turistického a pak do cyklistického oddílu v Rosicích, příp. pak měly nějaké aktivity na gymplu. V rodné obci ne. (Jak dlouho tam fungoval žákovský hokej poté, co skončil s trénováním můj manžel, nevím, ale tuším, že moc dlouho ne.)
                      A třeba jen o pár kilometrů dál v Říčanech je špičkový oddíl biatlonu, kterým prošly už stovky děcek (a v dětské a juniorské kategorii celkem pravidelně mívají úspěchy v celostátním žebříčku).
                      Takže věřím tomu, že místní mládež sportuje jinde.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: dnes v 11:21
                      Autor: Ifča
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              Já jsem s tím v pohodě, taky jsem mívala dvojky :-) A samý už teď v šestý stejně neměl a vyznamenání mu to nezkazilo, tak to neřeším, spíš se nad tím jen směju :-)
              Vím jen, že se mu nepovedl nějaký kotoul plavmo, ale třeba s klukama o těláku i kecali a vyrušovali, blbli, nevím.
              Obě naše děti jsou spíš vytrvalostní, ujedou stovku na kole za den, ujdou 30 km, jezdí na běžkách a lyžích ... ale dělají jen to, co máme rádi my. Závodníci ani nijak jinak sportovně nadaní nejsou. Míčové hry už po odpolednách na vsích nebo sídlištích mezi dětmi nefrčí. Není tak kde trénovat...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: včera v 10:48
              Autor: Peggy
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Zrovna při pádu s kola přes řídítka se ten kotoul plavmo docela hodí umět.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: včera v 10:51
                Autor: Brahma
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Jo, to byla součást tréninku v zimě v tělocvičně. Dost to do nás prali, na různej způsob.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: včera v 17:35
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Evropa

             

        Jo, jelo se každý den, jasně že ano :-)
        Na rovinkách i 90/den, v Alpách 60.
        Jen jsem čekala větší denní dávky v Holandsku, ale díky větru jsme byli rádi za 80/den.
        Děcka to zvládaj, jen se musí správně namotivovat... :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.02.2019
        Autor: Peggy
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          A co takhle nechat ráno kola v lese v roští kde spíte a na celý den si jen s malým batůžkem pěšmo vylézt nějaký vyhlídkový kopec nebo ferratu, a večer pak, příjemně znaveni zase trošku jiným způsobem než každodenním šlapáním kolmo, zalehnout tam jak den předtím, s tím že byste za celý den neujeli ani kilometr – to by vás nelákalo? :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.02.2019
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Evropa

                 

            Kdyby je to lákalo, myslíš, že by čekali na tebe, aż jim to poradíš?

            Jinak, v Holandsku jsou na tom z kopcema fakt dost blbě :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2019
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
            • Re: Evropa

                   

              A to je teprve 11.55 dopoledne :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Evropa

                     

                Teď už mám 14:07,
                nemůžu se toho furt držet, občas to chce pauzu na kafe.. .


                Že ty člověče máš furt potřebu někomu radit, jak by měl nakládat se svým volným časem, co dělat a co nedělat, víš co je cykloturistika a co už není, ty bys moh z fleku do parlamentu, třeba evropskýho.

                Telička má nové hnutí "Vlas", podle předsedy, zkus to!

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                • Re: Evropa

                       

                  Nevím že bych měl ‘’furt potřebu někomu radit’’, to je pokud vím výhradně tvoje parketa :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.02.2019
                  Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Evropa

                         

                    No, radíš Peggi, jestli by neměla v Holandsku vzít děti na kopec.
                    Mě jsi tvrdil, że zákazovâ značka ve Švýcarsku, je piktogram, co naopak stavět stany doporučuje.

                    Ty nosíš kolo po horách, já jezdím po silnicích. Ty mě soudíš, radíš, pohrdáš.

                    To já tobě nikdy nedělal, jakkoliv si myslím, že kolo je cesta do dálky, nikoliv přelezání plotů,

                    A závěrem, jsi sprosťák, tou tvojí poznámkou.


                    Kolik ty si vychoval dětí, o koho ty ses kdy staral, než o sebe.

                    Vysosteš z toho, ale pro mě jsi hloupý, a z toho vysůst nelze.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: včera v 00:40
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
            • Re: Evropa

                   

              Četl jsem o maníkovi, co zdolával nejvyšší kopec kontinentálního Nizozemí v plné zbroji a s kyslíkem.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                To bylo i u nás, v roce 86, nebo tak, se ve Slaném odehrával Třetí prvovýstup Slánské hory, kyslík byl, mačky, lana, bernardýni záchranáři :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Evropa

                       

                  No jo, ale ve Slaným to je pořádnej krpál. O celých devět metrů vyšší než ten v NL.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.02.2019
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                Tak ono vypadá srandovně "nejvyšší bod Nizozemska", ale třeba takové Estonsko má tu svoji nejvyšší "horu" ještě asi o 4 metry nižší :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: Peggy
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  No Mrtvé moře je také hluboko pod úrovní hladiny světových oceánů :D

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.02.2019
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  A teď koukám, že Lotyšsko ještě o dalších 6 metrů míň.
                  A Litva to s 294 m jistí :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.02.2019
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Evropa

                         

                    Litva by mohla vyhrát :-))
                    ale ta Estonská nejvyšší hora je zároveň i nejvyšší bod celého Pobaltí.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.02.2019
                    Autor: Peggy
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Evropa

                 

            Čoveče zavzpomínala jsem si a za celých zhruba 20 let, co jezdíme na kola na "expedice" byly jediné tři dny, kdy jsme neujeli ani kilometr. A to dny, kdy jsme se vlakem přesouvali do Moskvy, tam prohlídka, a pak zpátky. Jinak během cest se každý den na kole přesuneme, aspoň nějakých 30 km. Fakt to takhle vyšlo. Já jak na to kolo sednu, tak prostě nemám potřebu se někde víc zdržovat.
            Navíc mám pocit, že nejde sedět na dvou židlích, buď kolo, nebo pěší. Já bych byla po tom volném dni asi spíš víc unavená než odpočatá. Navíc na ferraty, to vůbec, hele, já měla závrať a hysterák na Ostrým Roháči :-)
            Ně pěší chodíváme po zbytek léta... když se vrátíme z kol....

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2019
            Autor: Peggy
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Evropa

                   

              ...jen "pro pobavení": Když jsem bydlel na Moravě, lákal jsem bráchu(měl 30let) na výlet na blízký Praděd- jeho odpověď byla "neblázni, mám závratě na malým žebříku a Praděd je vysoký skoro 1500m! :-)))

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2019
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Evropa

                     

                To je důvod, proč já se bojím i na Říp. A to jsem to zkoušel i s kyslíkovým přístrojem, ale nedal jsem.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.02.2019
                Autor: Pepíček
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Evropa

                       

                  Pro nás, závraťáře, je dostupná alespoň Sněžka. Malá, ale naše :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.02.2019
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Evropa

               

          Vítr je horší neż kopec, když vyjedeš nahoru, jedeš dolů, to u větru nefunguje. :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.02.2019
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Evropa

             

        Si přečti její blog tady -- má tam i cestu do Itálie, kdy dětem bylo snad ještě o 3 roky míň. Docela neuvěřitelné a inspirativní :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.02.2019
        Autor: JendaH
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Evropa

           

      Evidentně do Norska nesmíte ...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.02.2019
      Autor: AV
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Evropa

             

        Týrání dětí?

        Maminko, kdy už budem v Americe?
        Nekecej a pádluj!

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.02.2019
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Evropa

             

        no, ještě jsme tam nebyli...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.02.2019
        Autor: Peggy
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Do vaší knihovny

Případ zájezd

Jan Jícha
Příběh o nejneuvěřitelnějším zájezdu všech dob
Byli jste někdy na zájezdu a vrátili se z něj celí, se vším majetkem a všichni? Pak nevíte, co je zájezd. Znáte průvodce, kteří chodí s…
199 Kč

Z útulku až k moři

Lucie Kovaříková a Michal Jon
aneb Jak se Ernest učil plavat
DOTISK úspěšného titulu s novou podobou obálky Málokterý pes u nás je tak velkým cestovatelem jako Ernest. Vždyť jen na cestě popisované v…
199 Kč
Tip na letošní dovolenou
Seznamka

Hledám: Parťáka

dnes
Zdravím vášnivé Bikery a touto cestou hledám parťáka nebo parťačku na nedělní pohodovou vyjížďku.Snad se někdo s…

Hledám: Na výlety na elektrokolech 50 - 60+

Hledám: Na výlety na elektrokolech 50 - 60+
včera
Hledáme pohodové lidičky na nejrůznější putování na elektrokolech. Jezdíme ne jen po ČR. Jsme důchodci, tedy máme…

Hledám: Kámoše na kolo...hlavně na těžko...

Hledám: Kámoše na kolo...hlavně na těžko...
13.02.2019
Hledám kámoše na kolo,kterého baví jezdit na těžko mimo silnici a spát pod širákem a má tolerantní manželku jako…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

205 cyklistů (18 přihlášených)

Pocta Christianu Battagliovi

Šumava Na prodloužený šumavský víkend s manželkou a s našimi kamarády Jitkou a Láďou jsem se těšil. Ale už…
Stanley58 | 15.01.2019

Letní výhní krajinou červeného draka (2018)

Že prý v Británii pořád prší?!? Zataženo, mlha, vichr, zima, permanentní lijavec? Teplo a slunko možná tak 3…
cyklo-poustevnik | 08.01.2019

Úhlava hlava nehlava

Horké suché léto přímo vybízí, aby člověk trávil veškerý volný čas u vody. Jako ideální outdoorová aktivita…
JohnyB | 28.12.2018