Ahojte,
neviem, či píšem do správnej rubriky, ale bol by som rád, ak by ste posúdili môj bike. Zaujíma ma, či je vhodný na cykloturistiku, nakoľko som ho s týmto zámerom nekupoval, ale cykloturistiku by som rád vyskúšal. Budem vďačný za každý názor od skúsených ohľadom tohoto biku.
Kompletné informácie nájdete na http://www.ghost-bikes.sk/34312-cross-9000-2012. Je to Ghost Cross 9000, model 2012.
Ďakujem.
Majo
chybí na něm nosič a blatníky a cyklobrašně a světýlka dozadu a dopředu a nejdůležitější věc na světě je zvonek.
Nedá se na něho zalehnout k jízdě ale musí se na něm sedět.
Takže můj názor (ale neber to jako dogma) hodí se ale jen podmínečně. :-)je třeba dovybavit.
0
A už jsi viděl v reklamní nabídce vybavené sportovní kolo? :-)
0
Neviděl. Ale chtěl jsem pomoct :-)
0
Ďakujem za názor, samozrejme že tieto veci ešte dokúpim .. išlo skôr o technické vybavenie samotného bicykla. Vďaka :)
0
Tak jedna fotka jen tak pro ilustraci :-)
0
:) Super, malú sekerku zvažujem tiež :D
0
A na co sis ho kupoval? Kolo za tyhle peníze musí zvládnout cokoliv.
Každý kolo na kterém se dá jezdit je vhodné pro cykloturistiku, záleží kudy a jak chceš cykloturistovat a co všechno sebou vozit.
0
Na bežné vozenie po hrádzi, do práce a pod. Cykloturistiku som objavil až po kúpe :) Zvažujem túry cca. 4 - 10 dní, dva zadné nosiče Ortlieb Back Roller Classic, malý nosič na riadítka a Rack Pack, predné nosiče sa mi moc nepozdávajú, ale to záleží od napakovania vecí. Cesty väčšinou spevnené, poľné. Vďaka za názor :)
0
Tvoje kolo je osazené dostatečně kvalitními komponenty (podle mého názoru a zkušeností), které bez problémů zvládnou zátěž na tvých cestách.Mám kolo které není tak "namakané" (CUBE NATURE 2010) a v pohodě, bez technických problémů, zvládá "na těžko"(vozím 16 kg "zbytečností" + vodu) 3000 km a 2000 km bez zátěže, ročně.Nechávám ho pravidelně servisovat po zimě a před delší cestou u "svého PANA opraváře".Horší je, když se něco ohne nebo praskne z důvodu pádu. Hliník se špatně svařuje a hydraulika blbě opravuje na cestě.Na to byly lepší ocelové rámy a lanka. Pokrok hold (a to je dobře) nezastavíme...:-)
Stejně ale do budoucna "pokukuju" na cykloturistiku po "oři" SALSA FARGO...
0
Vďaka za príspevok, Pavel. O brzdách som počul, že to je potencionálne riziko a Včka sa ľahšie opravia, resp. zoženú diely. Tiež som zástanca pokroku, takže to risknem :)
Neviete náhodou, či nie sú na cykloturistiku lepšie riaditká ako bývajú na cesťákoch? Také zahnuté, neviem ako sa tomu odborne hovorí :)
Ďakujem,
Majo
0
na cykloturistiku sú dobré každé riadididlá, ktoré umožňujú meniť držanie. voľakedy sa robili vcelku riadidlá ohnuté dva razy smerom dopredu-15 a 40° a 15°hore -podobné držanie je možné u prídavných bulhornov, ibaže tá predná časť je taká krátka, že je iba na okrasu.
ja som takisto zastánca pokroku, ale s takýmto bicykľom sa môžeš vydať bez obáv a problémov zasa iba do miest, kde pokrok funguje-napr. Balkán ,Rumunsko či Ukrajinu radšej vynechaj.čo budeš robiť, keď ťa niekto zrazí(aľebo spadneš)a praskne hydraulika- si bez brzd a teda v p......
klasika je väčšinou síce nemoderná, ale účinná a ľahko opraviteľná za každých okolností- ocelový rám zavarí kadejaký amatér kdekoľvek.
0
S cykloturistikou plánujem iba začať, t.j. aj prvé cesty budú určite v "civilizácií", t.j. budem môcť na vlastnej koži otestovať spoľahlivosť týchto bŕzd v rôznych situáciach. Neviem, či je to ojedinelé, alebo bežné, ale môj bike má vzadu na ráme navarené závity na klasické brzdy, vpredu som to nevidel. T.j. je tu aj možnosť v oných krajinách domontovať celú klasickú zadnú brzdu. Rá m je tam 7005 DB, t.j. hlinník, to už meniť neudem :)
Vďaka za príspevok.
Majo
0
To mi přijde, ptát se u takového kola, jako reklama. Mně to teda nevadí, ale vůči provozovateli stránek to není úplně fér... Ale možná se jen mýlím.
-1
Reklama? Tomu nerozumiem ...
0
Pokud ne, tak si toho nevšímej, občas se sem snaží přitroublí majitelé svých stránek hloupým způsobem protlačit to co prodávají a nabízejí.
0
Aha, tom som netusil. Rozhodne nepredavam bicykle, ani nic podobne :) Kto neveri, ukazem mu bicykel u mna doma a prevediem mojim zamestnanim :)
0
Zůstaň v klidu a jezdi cestou necestou kudy se ti to bude líbit.
0
zadná brzda sa dá domontovať, aj predná vidla vymeniť, ale nie je treba. železný rám je dnes iba v zberných surovinách :-)
0
S těmi sběrnými surovinami nemáš tak úplně pravdu.Koukni třeba na expediční kolo SALSA FARGO z čeho je vyrobený rám...
0