Cyclepassion 2013 – ženy a kola

Stejně jako v loňském roce Vám přinášíme informaci o novém vydání známého cyklistického kalendáře Cyclepassion – a můžete si být jisti, že i letos jeho tvůrci přišli s novým nápadem jak spojit svět krásných žen se světem cyklistiky v dokonalé symbióze.

Foto: Cyclepassion

Fotograf Daniel Geiger vytvořil pro letošní verzi kalendáře neotřelou ideu, kdy jednotlivé modelky – špičkové cyklistky – vyfotografoval ve studiu samostatně, aby pak výsledné fotografie spojil s detailními snímky různých částí kol. Tento postup byl samozřejmě nesmírně náročný, a to nejen z hlediska postprodukce (tedy spojení obou fotografií dohromady), ale i produkce, kdy již na zdrojových snímcích bylo nutno nesmírně pečlivě pracovat se světlem a perspektivou, aby výsledná fotomotnáž vypadala co nejpřirozeněji.

Výsledkem jsou, jak můžete vidět ve fotogalerii, velice působivé fotografie, kde například modelka visí v cyklistickém plášti jako v houpací síti, nebo se opírá o obří odpruženou vidlici. Někomu může tento přístup připadat poněkud vyumělkovaný a výsledné snímky málo autentické, ale to je otázka názoru. Rozhodně se však aktuálnímu kalendáři Cyclepassion nedá upřít originalita.

Podívejte se také:

Petr Vít, NaKole.cz, 10.12.2012

Československo s dětmi - kapitola 8.

Vlastivěda pro naše dva puberťáky Šumavský samotář Znáte knihu rozhovorů se šumavskými samotáři Raději zešílet v divočině? Resp. i její pokračování o samotářích nejen ze Šumavy? Autor Aleš Palán několik let jezdil za lidmi, co se jim Šumava stala domovem. Vybral si lidi, kteří žijí déle než deset…
Peggy | 10.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 7.

Československo s dětmi - rok 2020 2. část Vlastivěda pro naše dva puberťákyKapitola 3 Nocleh pod Velharticemi Objevit navečer přímo pod hradem krásnou loučku s ohništěm, lavičkou a kadibudkami bylo tou nejlepší odměnou po náročném dni. Zatím asi nejkrásnější nocleh letošní cesty. Postavili jsme…
Peggy | 03.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 6.

Československo s dětmi - rok 2020 2. část Vlastivěda pro naše dva puberťákyKapitola 2 Vyhozené prachyJeli jsme s dětmi vlastivědu, takže jsme mimo jiné objížděli známé hrady a zámky, kde jsme chodili opravdu poctivě na prohlídky. Na Zvíkově jsme si koupili pexeso hradů a zámků jihočeského kraje,…
Peggy | 27.12.2021

Československo s dětmi - kapitola 5.

Československo s dětmi - rok 2020 2. část Vlastivěda pro naše dva puberťákyKapitola 1 Po Slovensku jsme v putování pokračovali u nás doma, po Čechách. Jak asi každý ví, cestování v roce 2020 bylo zkomplikované epidemií koronaviru. Dlouho jsem si nechtěla připustit, že se nikam do zahraničí…
Peggy | 21.12.2021

Československo s dětmi - kapitola 4.

Slovensko s rouškou Kapitola 4 - Západní Slovensko Orava je nejsevernější oblastí Slovenska a Karpaty tu provádějí ostrý obrat k jihozápadu. I my tam stočili řídítka našich kol. Do Zázrivé a potom z ní jsme objížděli Malou Fatru, ale za těmi nejhezčími výhledy jsme si to museli opět tvrdě vydřít.…
Peggy | 14.12.2021

NEcyklo Co píší ve Francii 2 dnes v 22:45
Lehokola Šlapky a tepelný komfort dnes v 22:11
Co vás vytočilo 139 dnes v 21:58
Nejlepší vtip 49 dnes v 20:58
Ostatní – cyklo Jaké to bylo 116. dnes v 20:38
Vyjížďky, srazy, akce XVII. MSSL (Moravskoslezské setkání lehokol) dnes v 19:42
Technické rady Powerbanka s podporou rychlého nabíjené dnes v 18:48

Československo s dětmi - kapitola 8.

Peggy | 10.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 7.

Peggy | 03.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 6.