Cyclepassion 2012 představuje profesionální závodnice trochu jinak

Informace o novém kalendáři se značkou Cycle Passion se sice již objevila v našem fóru, pro všechny čtenáře je tu nyní kompletní Cyclepassion 2012, včetně videí z focení a něco navíc ze zákulisí.

Foto: Cyclepassion

Kalendář Cyclepassion, kde hlavní roli hrají krásné ženy a kola, vychází již posedmé. Letos posloužily jako modelky profesionální závodnice, které bodují ve světových žebříčcích. Každá stránka kalendáře má tak dvě části – sportovní a ženskou.

Před kameru se postavilo sedm přebornic z celého světa:

• Veronica Andréasson (Švédsko) – silniční cyklistika
  • Pauline Ferrand Prevot (Francie) – Cross-country
  • Liz Hatch (USA) – silniční cyklistika
  • Hanna Klein (Německo) – Cross-country
  • Katherine O'Shea (Austrálie) – Cross-country
  • Marion Rousse (Francie) – silniční cyklistika
  • Maja Wloszczowska (Polsko) – Cross-country

„Letošní výroba kalendáře byla snad úplně nejobtížnější v celé jeho historii,“ řekla o přípravě autorka myšlenky Anke Wilken. Kalendář vznikal částečně i u nás, kvůli focení navštívil produkční tým tři velké závody – Mistrovství světa MTB v Offenburgu (Německo), Mistrovství světa MTB v Novém Městě na Moravě a Tour de France. „Hlavně Tour de France byl skutečný oříšek,“ vzpomíná Anke Vilken, která sama pracovala jako modelka, a na vysvětlenou dodává: „Když teploty poklesly pod úroveň příjemných, bylo náročné udržet náladu.“

Vy se už můžete jen potěšit výsledkem v naší galerii. Originální kalendář má rozměry 40×60 cm.

Kompletní přehled videonahrávek, které zachycují atmosféru při focení i modelky v jejich „přirozeném prostředí“, tedy na kole:

Podívejte se také:

redakce NaKole.cz, 22.11.2011

Salzkamergut – Solná komora a přilehlé okolí na kole 2018

Krásné místo, krásná příroda. Ideální destinace pro turistiku a cyklistiku to je oblast Solné komory v Rakousku nedaleko Salzburka.  Mým „útočištěm" se stalo městečko Altaussee, Puchen-Camping Temel s přilehlým a malebným jezerem Altausseer see pouze přes kopec. Odtud jsem podnikal cyklo výlety do…
Marťas004 | 29.11.2018

Cyklotoulky Českomoravským Mezihořím 2018

Pro další víkend jsme zvolili podhůří Orlických hor. Chceme navštívit muzeum řemesel v Letohradě (já ne, byl jsem nedávno), rozhlednu Mariánka u Lanškrouna, vesnici Cotkytle a dojezd má být v obci Leština u Zábřehu. Přece jenom je říjen, tak dáváme vale stanům a máme zařízené ubytování na hřišti v…
ondrapisklak | 21.11.2018

Expedice 116 Novohradské hory

Motto : Když se na něco hodně těšíme, tak se to většinou pos... (nepovede). Ale tohle není tento případ. I když začátek tak vypadá. Letošní Expedici jsem začal opět plánovat za dlouhých zimních večerů. První otázka zněla: Kam? Napadlo mě, že by nebylo špatné navázat na naši úplně první šumavskou…
Stanley58 | 20.11.2018

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 2 – Plošin, Boudovka

Je nádherné první zářijové odpoledne a já měl velké plány, jak ho co nejpříjemněji strávit. Tedy do chvíle, než mi na mobilu pípla esemeska. Rázem je po plánech i po náladě. Co teď? Pustit se znovu do práce na domě? Té jsem si užil dost dopoledne. Podmínky jsou ideální pro vyjížďku na kole, jen ta…
JohnyB | 02.11.2018

Cyklotoulky Olomouc - Slezská Harta

Další kraj pro naše cyklotoulky jsme vybrali Olomoucko. Respektive Mariánské údolí, Moravský Beroun a Slezskou Hartu. Na Slezské Hartě jsme byli naposledy před dvěma roky, když jsme se vraceli z Osoblahy. Zaujalo nás, že je to místo rekreačně nedotčené. Žádné davy lidí jen sem tam rybář. Tábořit…