Vyšel nový autoatlas s cyklotrasami

Vydavatelství Žaket přichází s aktualizací svého autoatlasu se zakreslenými cyklotrasami. Oproti staršímu vydání přibyly v mapě cyklotrasy IV. třídy a zařízení se značkou Cyklisté vítáni.

Foto: NaKole

Autoatlas s cyklotrasami je vhodný zejména pro dálkové cyklisty, kteří ocení jeho zmenšený formát A5. Mapa se může hodit i pro plánování výletů s kombinací automobil+kolo nebo vlak+kolo. Měřítko 1:240 000 umožňuje především orientační přehled, lesní a polní cesty tu nenajdete. Na druhou stranu se mapa odmění nízkou váhou a formátem, který se vejde do každého batohu.

V porovnání se starou verzí z roku 2006 nové vydání autoatlasu obsahuje i cyklotrasy IV.třídy, které výrazně zlepší možnost orientace v terénu. V mapě jsou také zakresleny objekty se značkou Cyklisté vítáni. Nově v mapě najdete také hrady, zámky a kempy. Doporučená cena atlasu je 154 Kč.

Nové vydání autoatlasu s cyklotrasami od nakladatelství Žaket
redakce NaKole.cz, 18.05.2008

Sázava od pramene k soutoku 225,9 km – Dámská zdraví z Posázaví

Název letošní Dámské jsme si vypůjčily z kelímku z Pribináčku, který jsme rády v dětství jedly, já už ho dlouho nejedla, ale v plánu bylo ho zase po dlouhé době ochutnat. Slogan už na kelímku není. Opět můžeme vyjet jen v jednom termínu, a kam se letos naše Dámská podívá, bylo jasné už někdy na…
HMS | dnes

Malta 6/2019

Žádné velké okecávání nebude, od toho jsou tu jiní :-) Snad jen pár "poznatků", pokud se chcete vydat na tudle cestu taky Bombu na vaření jsme koupili v obchodě, na nějž nám dal odkaz AV. Mnohokrát díky. ;-) s majitelem parádní domluva, byl moc ochotný. http://www.campingmalta.com/cooking.php…
Bruca | 13.07.2019

A opět ta lužická jezera

Udělalo se mi neplánované volno. Najednou jsem měl před sebou volný čtvrtek, pátek a samozřejmě víkend. A dokonce se konečně udělalo teplo, zbývalo jen vyřešit otázku kam. Po zavrhnutí zběsilých úvah typu vlakem k Baltu jsem nakonec zůstal pěkně při zemi a vyrazil k Lužickým jezerům. Sice jsem tam…
petrp | 02.07.2019

RUNDREISE 2019: Durch die Schweiz

Těžké bylo určit den začátku expedice za hranice všedních dnů a se všelijakými obavami na chvíli opustit domov. Těžší byl návrat, když už byl cíl na dohled, když se přivyklo cestovatelskému režimu, když "bonjour" opět vystřídalo "grüezi" a pak "grüss dich". Najednou se nechtělo domů. Kdy zas bude…
Quatsch | 01.07.2019

Za ruskou a borůvkami – trek národním parkem Urho Kekkonen

Národní park Urha Kekkonena /Národní park Urho Kekkonen/ Národní park Urha Kekkonena /finsky Urho Kekkosen kansallispuisto/ je chráněná oblast kategorie IV dle klasifikace Mezinárodního svazu ochrany přírody. Nachází se v severofinské provincii Laponsko, na katastru sídel Savukoski, Sodankylä a…