Vyšel nový autoatlas s cyklotrasami

Vydavatelství Žaket přichází s aktualizací svého autoatlasu se zakreslenými cyklotrasami. Oproti staršímu vydání přibyly v mapě cyklotrasy IV. třídy a zařízení se značkou Cyklisté vítáni.

Foto: NaKole

Autoatlas s cyklotrasami je vhodný zejména pro dálkové cyklisty, kteří ocení jeho zmenšený formát A5. Mapa se může hodit i pro plánování výletů s kombinací automobil+kolo nebo vlak+kolo. Měřítko 1:240 000 umožňuje především orientační přehled, lesní a polní cesty tu nenajdete. Na druhou stranu se mapa odmění nízkou váhou a formátem, který se vejde do každého batohu.

V porovnání se starou verzí z roku 2006 nové vydání autoatlasu obsahuje i cyklotrasy IV.třídy, které výrazně zlepší možnost orientace v terénu. V mapě jsou také zakresleny objekty se značkou Cyklisté vítáni. Nově v mapě najdete také hrady, zámky a kempy. Doporučená cena atlasu je 154 Kč.

Nové vydání autoatlasu s cyklotrasami od nakladatelství Žaket
redakce NaKole.cz, 18.05.2008

Cyklotoulky Vizovickými vrchy 2018

Pro další cyklotoulky jsem zvolil kraj, který nám je dobře známý, domovský, Vizovické vrchy. Po zkušenostech z Orlických hor jsem nabyl dojmu, že se Petra může zařadit do naší cykloskupiny která teď čítá už pět členů. Mě, Čívrsa, Fogina, Mare a teď i Petru. Plán je, že se potkáme v sobotu někde v…
ondrapisklak | včera

Cyklotoulky Orlickem 2018

Když jsem přemýšlel, kam vezmu svoji přítelkyni Petru na její první cyklovýlet na těžko, oko na mapě mi padlo na Orlické hory. Naposledy jsem tam byl s rodiči na kole v roce 1996. Tak teď po 22 letech by nebylo špatné vyzkoušet, co se všechno změnilo. Jako referenční zkoušku jsem zkusil čtrnáct dní…
ondrapisklak | 12.10.2018

Přejezd Šumavy na kole z Železné Rudy k Lipnu

V zimě jsem přejížděl Šumavu na běžkách, a tak se mi zalíbila, že jsem tam zamířil i v létě, s manželkou a 11letým synem na kolech. Přes den pročištění hlavy, trochu sportovního výkonu a přes noc pohodlí penzionu. Puťák „každou noc jinde" nepadal v úvahu, protože málokterý penzion poskytne v sezóně…
VLB | 11.09.2018

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 1 – Hraničář, Kameňák

Jsem cyklista spíše závodního ražení a tomu podřizuji prakticky veškerý čas na kole. Vyjížďky pojímám formou tréninků. Stejně tak mám ale rád i cestování na kole - čas od času vyšlápnout na celý den s batůžkem na zádech nebo s brašnami na nosiči na více dní, projíždět krajinou, kochat se,…
JohnyB | 31.08.2018

Na kole ve Vysokých Tatrách

Letošní dovolená nebyla dlouho plánovaná, jen lokalita byla daná, Vysoké Tatry. Vloni jsme byli v Pribylině, letos se posouváme kousek dál na východ. Na poslední chvíli najdu ubytování v Nové Lesné, vesničce přímo pod majestátným Slavkovským štítem, jehož vrchol jsem zdolala před několika lety,…