Blogy čtenářů NaKole.cz

Podělte se o zážitky z cestování, vyzdvihněte vaše sportovní výkony nebo proberte techniku. Zkušeností s dětmi také není nikdy dost. Zajímavé jsou i informace kolem vás, z městského prostředí nebo z celého regionu. Škarohlídy určitě potěší historky ze života a co by se sem nevešlo, dejte do škatulky ostatní.

Psát blog Psát blog

až 20

Ředice

V sobotu ráno, v čase již červených jeřabin ... ta nostalgie (úplně přesně jako před rokem) ... jsem ale sjížděla jen z vrcholu Ředice (649…
09.08.2014

Spréva a Nisa – Spree und Neisse

Nejsou to žádné veletoky, přesto třídenní cestování v oblasti jejich toků - v Lužici v německých spolkových zemích Sasko a Braniborsko …
24.06.2014

Sobotní svátkové ráno

Ze života
Ve čtyři hodiny bylo tak hezky a mě mrzelo, že včerejší déšť a předpověď počasí odradily od cesty kousek na sever. V pět jsem už nevydržela…
24.05.2014

Ploučnice

Na náměstí v Osečné mě v 16:31 napadlo: Vždyť my vlastně jedeme od soutoku k pramenům! Když jsem vyhledala vlaky, které nás dopraví s koly…
09.03.2014

Můj zimní blog

Sport
Jsem prosincové dítě, asi proto mám ráda zimu. Bílou zimu a hory. Nejsem výborný lyžař, ale snad docela dobrý a hlavně nadšený. Nikdo mě…
10.02.2014

LABE aspoň tak

Labskou cestu zná moje kolo mezi Poděbrady a Bad Schandau. K pramenu Labe v nadmořské výšce asi 1387 m jsem ho nikdy nevzala, cestu k ústí…
29.09.2013

Cyklostezka Odra-Nisa + Usedom / Oder-Neisse Radwanderweg + Usedom

Článek o lidském nadšení a psím přátelství a o tom, jak si jeden cyklista splnil klukovský sen o cestě k oceánu, článek vystřižený kdysi…
29.08.2013

Orlický okruh

z Jaroměře do Hradce Králové 17:00 z Jaroměře od Lidlu - zajížďka podél Metuje k soutoku s Labem - po silnici 285 se zajížďkou k v. n.…
24.09.2012

Putování podél řek

Chodíte rádi blízko vody? Dám vám tip na výlet. Na sever k moři na kole se odmítla  moje holka  se mnou vydat a já chtěla, abychom se samy…
24.08.2012

Italské moře + rakouský ledovec

Na začátku prázdnin si hodně lidí všimlo na rakouských a italských silnicích Škody 120. To jsme byli my - my 4 a pes a 4 kola. Píšu zprávu…
17.07.2012
Quatsch
« Předchozí 1 2 3 4 Další »

Psát blog Psát blog

Nejčtenější blogy:

Cyklistika pro každého!

Sportovní sedlo na jízdní kolo „bez nosu“ Pro-Hub X2 (Citybikes)
Již třináct let naše firma Citybikes s.r.o. prodává jízdní kola a elektrokola a oslovuje zákazníky, které nabídka běžných prodejen jízdních kol ne zcela uspokojuje. Vycházíme vstříc všem, kteří nemohou nebo nechtějí využívat jízdní kola čistě ve sportovním smyslu slova. Mnoho našich zákazníků nejsou sportovci na vrcholu sil, buď proto, že jimi nikdy nebyli nebo proto, že dosáhli vyššího věku a sil již trochu ubývá.

Ufňukaný Mužík na „Střeše světa“

(Petr Blahut)
Rozhovor s cestovatelem se svérázným pseudonymem Mužík nejen na téma jeho poslední expedice v oblasti střední Asie.

Expedice Česká Kanada 118

Sakra, proč vlastně jedeme po ose, když nás předjíždí vlak? Napadlo mě, před Ždírcem, když se okolo nás po…
Stanley58 | 08.10.2019

Být králem na cestě ... 6. NDR

Budou to už dva měsíce, a stále jsem nedopsal své vyprávění o poslední části cesty.Nedokážu, jako třeba Peggy…
Jindra8526 | 04.10.2019

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 4 - Koráb, Doubrava

Panuje horké letní odpoledne, potí se mi záda v autě, potí se silnice pod autem a určitě se pěkně opotil i…