Fotoreportáž z prvního dne veletrhu For Bikes 2012

V pátek odstartoval na výstavišti v Praze-Letňanech třetí ročník veletrhu For Bikes. Slavnostního otevření se zúčastnila také osobnost veletrhu, bývalý mistr světa v silniční cyklistice Maurizio Fondriest.

Slavnostní otevření veletrhu For Bikes 2012.
Foto: Jan Němec

Ani občasný déšť neodradil od návštěvy veletrhu cyklisty, na které čekala řada stojanů na kola před výstavními halami. Podívejte se s námi na fotogralerii z prvního dne veletrhu, který přinesl kromě množství kol také dvě testovací dráhy, exhibice předních českých biketrialistů či nejlepšího českého flatlan­disty Dominika Nekolného, tipy na výlety v českých regionech i na aktivní dovolenou v zahraničí, nebo novinky v cykloknihách.

Slavnostní otevření veletrhu For Bikes 2012. Hlavní osobou letošního ročníku se stal bývalý italský závodník Maurizio Fondriest,... ...který zde představil také vlastní kola stejné značky. Jednu z největších expozic na ploše má značka Scott. Na stánku značky Giant se pro každého něco najde.... Uherskobrodská firma AZUB představila novou americkou značku skládacích kol TERN... ...a stálici německého trhu, voděodolné brašny Ortlieb. Městská kola byla zastoupena především specializovanými prodejci, jeden z největších je společnost Citybikes. Cyklokočárek Dandy má už i svoji nákladní variantu. Také pro nejmenší návštěvníky toho bylo hodně k vidění a vyzkoušení. A samozřejmou součástí byly i kuriozity a speciální kola - tohle elektrokolo si osedlal mistr světa v bike trialu Martin Šimůnek. Stánky českých regionů jsou inspirací k výletům - rozdávají se zde mapy a průvodce zaměřené na cykloturisty. Na aktivní dovolenou lákají i příhraniční regiony. Pro cestovatele a aktivní dovolenou jsou tu ale hlavně cestovní kanceláře. Dva nové tituly představuje i vydavatelství Cykloknihy. Kolem deseti značek elektrokol je možné vyzkoušet na testovací dráze. Exhibice našich nejlepších biketrialistů. Exhibice BMX kol na U-rampě najdete v hale 5. Souběžně s cyklistickým veletrhem probíhají i výstavy For Outdoor a For Caravan.
Redakce NaKole.cz, 30.03.2012

Belánské Tatry a okolí – srpen 2021

Už jsem skoro zapomněla balit na dovolenou a psát blog se mi vlastně ani nechtělo, ale pak jsem si uvědomila, že až opravdu nebudu nikam jezdit, tak se popis dovolené bude hodit. V době Covidové jsem prošlapala pohorky, praskla podrážka, tak když bylo jasné, že zase jedeme do Vysokých Tater a budu…
HMS | 10.09.2021

O kouzelné holčičce

Vyrazili jsme k moři, v autě celou cestu překáželo moje kolo. Manželka ho považuje za zbytečnou komplikaci. Jenže v kopcích, co rostou u moře, je to ve vedru na kole sado-maso, to mám rád, chci zase vidět moře z výšky. A chci ho vidět ze sedla, ne z auta. Cestou jsme se zastavili na Mont Ventoux,…
šíravník | 09.09.2021

Vez mě dál, Esko má 02 – Kanál, jezy a potrubí

Technické památky u Mělníka. 29. 8. 2021 Poslední prázdninovou neděli chci strávit na kole. Počasí je však velmi nejisté a nezdá se mi rozumné cestovat s kolem přespříliš daleko. Chci trasu s návratem k nějaké konečné pražského metra. Chci však také vidět nějaká zajímavá - pro mě - místa. Volba…
Favorit1970 | 30.08.2021

Vez mě dál, Esko má 01 – Pískovny u Neratovic

Voda přede mnou, voda nade mnou. 7. 8. 2021 Obsah: KPČ A IVČ.Za Ďáblicemi si držte kšiltovku, jedeme z kopce.Lom Kojetice.Vodojem Kojetice.Neratovice.Pískovna MlékojedyKřenecké jezero - OvčáryPři návratu do kopečka nevržou mi kolečka. Ale řetěz od písku.Miškovice - alea iacta est.Kbely - stehna -…
Favorit1970 | 08.08.2021

Dámská 2021, aneb suchou nohou mezi mraky 15.7. až 18.7. 2021

čtvrtek 15. 7., společně najeto 60 km, 228 m Plány pro letošní Dámskou byly skromné, vlastně ani hranice jsme překročit nechtěly. Po loňské cestě podle Mže jsme opět plánovaly řeku nebo možná i řeky dvě. Ploučnici a kousek Kamenice, jenže Covid zase rozhodoval za nás, dlouho se nevědělo, kdy a za…