Fotoreportáž z prvního dne veletrhu For Bikes 2012

V pátek odstartoval na výstavišti v Praze-Letňanech třetí ročník veletrhu For Bikes. Slavnostního otevření se zúčastnila také osobnost veletrhu, bývalý mistr světa v silniční cyklistice Maurizio Fondriest.

Slavnostní otevření veletrhu For Bikes 2012.
Foto: Jan Němec

Ani občasný déšť neodradil od návštěvy veletrhu cyklisty, na které čekala řada stojanů na kola před výstavními halami. Podívejte se s námi na fotogralerii z prvního dne veletrhu, který přinesl kromě množství kol také dvě testovací dráhy, exhibice předních českých biketrialistů či nejlepšího českého flatlan­disty Dominika Nekolného, tipy na výlety v českých regionech i na aktivní dovolenou v zahraničí, nebo novinky v cykloknihách.

Slavnostní otevření veletrhu For Bikes 2012. Hlavní osobou letošního ročníku se stal bývalý italský závodník Maurizio Fondriest,... ...který zde představil také vlastní kola stejné značky. Jednu z největších expozic na ploše má značka Scott. Na stánku značky Giant se pro každého něco najde.... Uherskobrodská firma AZUB představila novou americkou značku skládacích kol TERN... ...a stálici německého trhu, voděodolné brašny Ortlieb. Městská kola byla zastoupena především specializovanými prodejci, jeden z největších je společnost Citybikes. Cyklokočárek Dandy má už i svoji nákladní variantu. Také pro nejmenší návštěvníky toho bylo hodně k vidění a vyzkoušení. A samozřejmou součástí byly i kuriozity a speciální kola - tohle elektrokolo si osedlal mistr světa v bike trialu Martin Šimůnek. Stánky českých regionů jsou inspirací k výletům - rozdávají se zde mapy a průvodce zaměřené na cykloturisty. Na aktivní dovolenou lákají i příhraniční regiony. Pro cestovatele a aktivní dovolenou jsou tu ale hlavně cestovní kanceláře. Dva nové tituly představuje i vydavatelství Cykloknihy. Kolem deseti značek elektrokol je možné vyzkoušet na testovací dráze. Exhibice našich nejlepších biketrialistů. Exhibice BMX kol na U-rampě najdete v hale 5. Souběžně s cyklistickým veletrhem probíhají i výstavy For Outdoor a For Caravan.
Redakce NaKole.cz, 30.03.2012

Dámská 2021, aneb suchou nohou mezi mraky 15.7. až 18.7. 2021

čtvrtek 15. 7., společně najeto 60 km, 228 m Plány pro letošní Dámskou byly skromné, vlastně ani hranice jsme překročit nechtěly. Po loňské cestě podle Mže jsme opět plánovaly řeku nebo možná i řeky dvě. Ploučnici a kousek Kamenice, jenže Covid zase rozhodoval za nás, dlouho se nevědělo, kdy a za…
HMS | 27.07.2021

Kyjovské údolí

Když jsem se vracel z projížďky na kole, tak u zmrzliny jsem potkal kamarády z dětství (dvojčata). Jezdí taky na kolech a slovo dalo slovo a tak, jak to mezi cyklisty bývá, už jsme se chlubili, co vše jsme na kolech objeli. Doporučili mi Kyjovské údolí. Je to u Krásné Lípy ve Šluknovském výběžku.…
vlakr | 17.07.2021

Jak jsem se poprvé toulal Šumavou

Už odmalička jsem prahnul po dobrodružství v přírodě. Později jsem našel velké zalíbení v cyklistice a sem tam v nějakém tom amatérském závodě. A právě kombinace těchto tří elementů vyvolala velikou touhu alespoň si vyzkoušet jeden z těch extrémních bikepackingových závodů, které se jedou bez…
JohnyB | 14.07.2021

Kavkaz s dětmi - část 11.

K moři a do Batumi - kruh se uzavřel Poslední večer ještě v horách jsme se utábořili na začátku přehrady na řece Inguri. Jen co jsme postavili stany, přišla silná bouřka. Nebála jsem se, kolem nás se stále ještě tyčily dvoutisícové hory, ale ta buřina byla frontální a přinesla ochlazení a deště na…
Peggy | 26.06.2021

Kavkaz s dětmi - část 10.

Průsmyk Zagari (2623 m) - Ušguli - Mestie Ráno uprostřed hor nás přivítalo sluncem, oblaky a takovým tím těžkým hutným vzduchem, jaký bývá v období bouřek. Hned po snídani jsme pokračovali ve stoupání. Zbývalo nám posledních 700 výškových metrů. Po cestě, která byla samý šutr, a po které se jet, až…