Cyklistická přání pro rok 2011

Letošní rok pomalu končí a e-mailové schránky zaplňují jako obvykle novoročenky. V redakci NaKole.cz se sešlo množství krásných péefek, kterým vévodí jízdní kolo. O některé z nich bychom se s vámi rádi podělili. (aktualizováno 4. 1. 2011)

Foto: NaKole.cz

Výrobci a dovozci jízdních kol

Author

Cyklošvec

Anglická legenda

ekolo.cz

Citybikes

Státy, města a organizace

Evropská cyklistická federace (ECF)

Dánsko

město Pardubice (kromě paní primátorky se na novoročence města Pardubic nechali zvěčnit všichni místostarostové)

Cestovní kanceláře

Cyklotur

Sport-S

Spolupracovníci a přátelé

PID – sice necyklistické, zato ale nás velmi potěšilo osobní přání od ředitele marketingu: „rovné cesty do dáli, vytrvalé pedály“

Turbošnek team – Vysočina

Zbyněk Sperat – Hradec Králové

Tomáš Cach – Praha

Jožo Hrušecký – Holíč

Martin Adámek – Náchod

Jiří Ptáček – Mukařov

Slávek Syrový – Praha

Pavel Klimeš – cyklokoordinátor Středočeského kraje (klikněte na obrázek a uvidíte jej se všemi detaily – je tam kouzelně propracovaný projekt nádraží pro kola)

redakce NaKole.cz, 31.12.2010

Cyklotoulky Orlickem 2018

Když jsem přemýšlel, kam vezmu svoji přítelkyni Petru na její první cyklovýlet na těžko, oko na mapě mi padlo na Orlické hory. Naposledy jsem tam byl s rodiči na kole v roce 1996. Tak teď po 22 letech by nebylo špatné vyzkoušet, co se všechno změnilo. Jako referenční zkoušku jsem zkusil čtrnáct dní…
ondrapisklak | 12.10.2018

Přejezd Šumavy na kole z Železné Rudy k Lipnu

V zimě jsem přejížděl Šumavu na běžkách, a tak se mi zalíbila, že jsem tam zamířil i v létě, s manželkou a 11letým synem na kolech. Přes den pročištění hlavy, trochu sportovního výkonu a přes noc pohodlí penzionu. Puťák „každou noc jinde" nepadal v úvahu, protože málokterý penzion poskytne v sezóně…
VLB | 11.09.2018

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 1 – Hraničář, Kameňák

Jsem cyklista spíše závodního ražení a tomu podřizuji prakticky veškerý čas na kole. Vyjížďky pojímám formou tréninků. Stejně tak mám ale rád i cestování na kole - čas od času vyšlápnout na celý den s batůžkem na zádech nebo s brašnami na nosiči na více dní, projíždět krajinou, kochat se,…
JohnyB | 31.08.2018

Na kole ve Vysokých Tatrách

Letošní dovolená nebyla dlouho plánovaná, jen lokalita byla daná, Vysoké Tatry. Vloni jsme byli v Pribylině, letos se posouváme kousek dál na východ. Na poslední chvíli najdu ubytování v Nové Lesné, vesničce přímo pod majestátným Slavkovským štítem, jehož vrchol jsem zdolala před několika lety,…
HMS | 30.08.2018

Cyklistický návod k východní Evropě

Letošní léto jsem strávil krásným výletem kolem východní Evropy: Karpaty - Černé moře - Pobaltí - Petrohrad - Nordkapp a přes Norské hory a fjordy zpět. Tady: http://putovanikolem.cz mám deníček s turistickými fotkami. Ale napadlo mě zde se podělit i o technikálie kolem cestování, protože pro mě…