reklama

Skládací elektrokola Dahon: Snadno složíte, rychle jedete

Letošní ročník mezinárodního cyklistického veletrhu Bike Brno jasně potvrdil trend tohoto roku v cyklistice. Stala se jím elektrokola, která letos zažívají obrovský boom. Ani lídr v oboru netradiční cyklistiky – firma Azub Bike – nezůstává pozadu a přináší na trh hned tři modely skládacích kol vybavené elektromotorem.

Skládací elektrokolo Dahon Boost
Skládací elektrokolo Dahon Boost
Foto: Azub Bike

Dahon Boost
Dahon Boost, foto: Azub Bike

Prvním z rodiny skládacích elektrokol značky Dahon je model Dahon Boost s integrovaným elektromotorem u šlapacího středu a špičkovou elektronikou, která přesně ví, kdy potřebujete pomoct. Technologie Dahon Boost je založena na vysoce sofistikovaných senzorech motoru a točivého momentu, díky kterým dokáže pomoci jezdci přesně podle toho, jak právě šlape do pedálů. Systém 3×3 umožňuje nastavit devět různých módů asistence motoru, které vyhoví nárokům jakéhokoliv cyklisty. Dahon Boost je napájeno lehkou lithium-polymerovou baterií, má k dispozici motor s výkonem 250 W a dosahuje rychlosti 25 km/h.

Jeho největší výhodou ale je, že i plně vybavené, s baterií, blatníky, integrovaným stojanem a světly váží pouze 19,6 kg, což z něj dělá jedno z nejlehčích elektrokol na trhu. Je maximálně přenosné a složené do 15 vteřin.

Dahon elektro Vitesse
Dahon elektro Vitesse, foto: Azub Bike

Druhý model skládacího elektrokola Dahon elektro Vitesse je postaven na robustním hliníkovém rámu kola Vitesse, které je bestsellerem mezi skládacími koly. Elektrokolo Vitesse má také všechny přednosti modelu Vitesse D7 včetně výškově nastavitelných řídítek, tuhého celku přední vidlice a představce Fusion technology. Výkon motoru je 250 W a dojezd kola při standardním používání v rovinatějším terénu dosahuje až 80 km. Plně vybavené kolo váží neuvěřitelných 17,5 kg. Jeho skládatelnost je přitom plně zachována.

Třetím členem elektrokolové rodiny od firmy Azub je model Dahon elektro Espresso. Jedná se o elektrokolo standardní velikosti vybavené 26palcovými koly, které vyniká jednoduchým skládáním, nízkou hmotností a důmyslnými prvky. Motor disponuje výkonem 250 W a při používání kola v rovinatějším terénu má dojezd až 80 km.

Dahon elektro Espresso
Dahon elektro Espresso, foto: Azub Bike

Pro ty, kteří už vlastní skládací kolo Dahon, AZUB nabízí jeho přestavbu na elektrokolo. Přesně v rámci hesla „Vaše starosti na naši hlavu“ se postará o odvoz vašeho skládacího kola, profesionálně namontuje elektrosadu e-assist v ceně 19.990 Kč a doručí vám kolo zase zpět. To všechno v rámci vánoční akce za 18.990 Kč.

Všechny modely výše zmíněných elektrokol dodává na český trh uherskobrodská společnost AZUB Bike, výhradní dovozce skládacích kol Dahon do České republiky. Pro odborné konzultace můžete kontaktovat přímo firmu AZUB Bike nebo některé ze sedmi Dahon center v České republice a na Slovensku.

Více o skládacích elektrokolech Dahon najdete na:
http://www.azub­.cz/skladaci-elektrokola-elektrokolo/

Fotogalerie

Skládací elektrokolo Dahon Boost Skládací elektrokolo Dahon Boost Skládací kolo Dahon elektro Vitesse Skládací kolo Dahon elektro Espresso Ovládací panel
Azub Bike (PR), 12.11.2010
Blogy

Slovinsko na kole - 3. část - moře

 ()
Celý zbytek dovolené se již nenesl v žádném dramatickém duchu. Žádné další defekty ani nic jiného. Až na jeden incident, který se přihodil na úpatí Julských Alp, kam jsme se při našem kolečku opětovně vrátili, bych mohla cestu až do konce popsat v několika větách, vlastně jen sepsat seznam…
Peggy | 21.10.2025

Slovinsko na kole - 2. část

 ()
Na cestu jsme se vydali 1. července 2024 autem. Já to tak mám nejradši, protože nejsem limitovaná žádným pevně daným časem. V případě vlaku mívám už tak silný předodjezdový stres ještě silnější. Před odjezdem někam autem jdu klidně spát, protože vlastně o nic nejde, no a co, že vyjedeme o hodinu…
Peggy | 10.10.2025

Slovinsko na kole - 1. část - úvod

 ()
Slovinsko pro nás bylo vždycky opomíjenou zemí, sloužilo vlastně jen jako tranzit na (pro nás) mnohem zajímavější a divočejší - zkrátka ten pravý - Balkán. Slovinsko byla civilizace už před dvaceti lety, tedy nuda, nejvíc západ ze všech zemí bývalé Jugošky, první v EU, první přijali euro... Přejeli…
Peggy | 08.10.2025

Silk Road Mountain Race – Kyrgyzstán je krásný, ale tvrdý

 ()
Tohle se lišilo od všeho, co jsem kdy na kole podnikl. Vydal jsem se do Střední Asie, do Kyrgyzstánu, abych se postavil na start jednoho z nejtěžších cyklistických závodů na světě – Silk Road Mountain Race. Dohromady 1900 kilometrů v horách tak vysokých, že se mi zastavoval dech. Když se mi poprvé…
Fabulator | 07.10.2025

Pobaltí 2023 - 5. část

 ()
Z Lotyšska zase do Litvy a domů Když se kouknete na mapu pobaltských republik, snadno pochopíte, proč se každá země kromě Estonska, musí navštívit dvakrát, chcete-li udělat nějaké kolečko. Pokaždé si průjezd nějakým významnějším městem naplánujeme tak, abychom toho viděli co nejvíc a nenajeli…
Peggy | 16.09.2025

O čem se mluví:

Komentáře k blogu Slovinsko na kole - 3. část - moře dnes v 07:39
NEcyklo Jaké to bylo 158 dnes v 06:16
Lehokola LontBent 2025 včera v 20:40
Ostatní – cyklo Investice a půjčky pro soukromé včera v 12:19
Cestování na kole Investice a půjčky pro soukromé včera v 12:15
Vyjížďky, srazy, akce LontBent 2025 - coffeeneuring včera v 12:04
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

311 cyklistů (7 přihlášených)

Slovinsko na kole - 3. část - moře

Celý zbytek dovolené se již nenesl v žádném dramatickém duchu. Žádné další defekty ani nic jiného. Až na…
Peggy | 21.10.2025

Slovinsko na kole - 2. část

Na cestu jsme se vydali 1. července 2024 autem. Já to tak mám nejradši, protože nejsem limitovaná žádným…
Peggy | 10.10.2025

Slovinsko na kole - 1. část - úvod

Slovinsko pro nás bylo vždycky opomíjenou zemí, sloužilo vlastně jen jako tranzit na (pro nás) mnohem…
Peggy | 08.10.2025