Cyklistická péefka

Do redakce NaKole.cz dorazilo tradičně množství novoročních přáníček. Abyste z toho také něco měli, vybrali jsme ta nejpovedenější s tématikou kol a cyklistiky.

Foto: Grafika.cz

Anglická skládací kola Brompton jsou hlavním tématem fotky, která dorazila z Brna od dovozce těchto městských mazlíků.

Městská kola a elektrokola v podání pražské společnosti Citybikes.

Společnost Universe Agency, autor značky Author, vidí kola jednoduše všude. Letos firma vyrobila pouze elektronickou verzi – ušetředné náklady budou převedeny ve prospěch Domova Sue Ryder.

A jedno závodní PF, tentokrát od Michala Frantíka, pořadatele závodu O pohár vesnice Střeň.

Zasněžený pozdrav z Písku od společnosti Cyklošvec, která se profiluje značkou Galaxy.

Společnost Ultrasport je známá především jako výrobce funkčního prádla Sensor. Pro ty, kdo nehovoří maďarsky, posílá komentář: „Chtěli jsme Vám prostě popřát mnoho lásky a pohody u Vánočního stromku a hlavně mnoho úspěchů v roce novém.“ Text ve skutečnosti ovšem říká úplně něco jiného…

Pozdrav z Plzně od kamarádky a spolupracovnice Radky Žákové, editorky internetového portálu www.plzenskona­kole.cz.

Za celou rodinu zdraví z Varnsdorfu Heike Hulánová.

Pavel Klimeš, cyklokoordinátor Středočeského kraje na cestách se svým kolem.

Tomáš Cach, přední český projektant v oboru cyklodopravy a člen pražské cyklokomise, nezapře inspiraci Prahou.

Milan Silný, autor knížky „Každý kopec má své…nej“ jezdí za každých podmínek.

Pro Pavla Landu, pořadatele AUTHOR Pražské padesátky a dalších závodů, se také i v novém roce bude vše točit okolo kol.

A další pozdrav z Plzně, tentokrát od Burísků.

redakce NaKole.cz, 31.12.2009

Československo s dětmi - kapitola 2.

Slovensko s rouškouKapitola 2 - Východní Slovensko První opravdový cykloexpediční den byl ve znamení geografických zajímavostí. Takových těch, o kterých si roky říkáte, že možná jednou, až bude víc času...Tak třeba nejnižší bod Slovenska. Leží tam, kde řeka Bodrog opouští slovenské území, a…
Peggy | 29.11.2021

Československo s dětmi - kapitola 1.

Československo s dětmi - rok 2020 1. část Slovensko s rouškou Kapitola 1 - Cesta na východ Něco málo na úvod... Nebyla to tak úplně naše volba, ale jak každý ví, tak v březnu se zavřely hranice států a nikdo nevěděl, co bude. Sice jsme si tehdy říkali, že do léta daleko, ale postupem času bylo…
Peggy | 24.11.2021

Rok kovidový-druhý

Po loňském, předčasném jásotu, na nás na začátku letošního roku 2021 zaútočila ta čínská svině znovu. Opět se zavíraly hranice, nejprve okresů, později i katastrů. No jo, ale co my cyklisté, co s tím máme dělat? Naštěstí jsem před těmi lockdowny stačil alespoň jednou navštívit moje oblíbené…
Stanley58 | 24.11.2021

Belánské Tatry a okolí – srpen 2021

Už jsem skoro zapomněla balit na dovolenou a psát blog se mi vlastně ani nechtělo, ale pak jsem si uvědomila, že až opravdu nebudu nikam jezdit, tak se popis dovolené bude hodit. V době Covidové jsem prošlapala pohorky, praskla podrážka, tak když bylo jasné, že zase jedeme do Vysokých Tater a budu…
HMS | 10.09.2021

O kouzelné holčičce

Vyrazili jsme k moři, v autě celou cestu překáželo moje kolo. Manželka ho považuje za zbytečnou komplikaci. Jenže v kopcích, co rostou u moře, je to ve vedru na kole sado-maso, to mám rád, chci zase vidět moře z výšky. A chci ho vidět ze sedla, ne z auta. Cestou jsme se zastavili na Mont Ventoux,…
šíravník | 09.09.2021

NEcyklo Co vás zaujalo 250 včera v 21:34
Elektrokola SRAM Eagle SX 12 včera v 21:30
Co právě čtete IV. včera v 19:24
Ostatní – cyklo Jaké to bylo 115. včera v 19:07
NEcyklo Nejlepší vtip 48 včera v 17:34
Co píší ve Francii včera v 09:56

Československo s dětmi - kapitola 2.

Peggy | 29.11.2021

Československo s dětmi - kapitola 1.