„Mobile Service Point“ – Žlutý anděl pro cyklisty

Cyklo Klub Kučera Znojmo jako zájmové sdružení provozuje od roku 2003 projekt „Místa technické a první pomoci“ v oblasti Národního parku Podyjí a na přilehlých cyklotrasách.

Čestmír Vala na stánku Cyklo Klub Kučera Znojmo
Foto: NaKole.cz

V Evropě jediný ucelený systém bezplatné pomoci nyní provozujeme na několika místech. Cyklisté, kteří se při svých vyjížďkách dostali do technických potíží anebo mají zdravotní problém mohou bezplatně využít technických prostředků a zdravotnického vybavení, které jsou umístěny v batohu první pomoci a speciálním kufru. Stovkám cyklistů již pomohlo vybavení kufru technické pomoci a několik desítek dalších využilo zdravotnický batoh. Služba je postupně rozšiřována a z původních 6ti stanovišť je v roce 2005 zajišťována na 15ti místech. V roce 2006 byla dostupná již na 20ti místech. Tímto se stala služba dostupná v celé oblasti Znojemska na nejnavštěvova­nějších cyklotrasách např. Moravská vinná a Greenways Praha – Vídeň.

Na veletrhu Sport Life v Brně představil Cyklo Klub Kučera Znojmo také novou službu „MOBIL POINT SERVIS“ – Žlutý anděl pro cyklisty. Asistenční služba vozidla Octavia Combi s výbavou pro první pomoc a náročnější opravy kol v terénu.

Čestmír Vala na stánku Cyklo Klub Kučera Znojmo Čestmír Vala na stánku Cyklo Klub Kučera Znojmo

Každý kopec má své … NEJ - 2. vydání

Milan Silný
Druhé vydání úspěšné knihy, která byla oceněna v mezinárodní soutěži TOURMAP.
Celkem 54 vrcholů Čech, Moravy a Slezska soustřeďuje tento první díl trilogie, kterou je možno považovat za netradičního cykloturistického…

Cyklotoulky s dětmi, vozíkem a nočníkem

Markéta Hroudová a Luděk Zigáček
Po cyklostezce ODRA-NISA k moři na Rujanu a Polskem zpět domů
První knižní přiblížení krásné, ale lehce opomíjené dálkové cyklostezky lemující hraniční řeky mezi Německem a Polskem. Tento cestopis i …

Československo s dětmi - kapitola 9.

Vzpomínky na Stříbro Nedávno jsme koukali na soutěž Kde domov můj. Padla v ní otázka ze západních Čech, už nevím jak přesně zněla, ale správná odpověď byla Stříbro. A u toho si Šárka vzpomněla: "Já už vím. To bylo to blbý město, jak pršelo a tam nebyla v poledne otevřená ani jedna restaurace." Ach…
Peggy | 18.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 8.

Vlastivěda pro naše dva puberťáky Šumavský samotář Znáte knihu rozhovorů se šumavskými samotáři Raději zešílet v divočině? Resp. i její pokračování o samotářích nejen ze Šumavy? Autor Aleš Palán několik let jezdil za lidmi, co se jim Šumava stala domovem. Vybral si lidi, kteří žijí déle než deset…
Peggy | 10.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 7.

Československo s dětmi - rok 2020 2. část Vlastivěda pro naše dva puberťákyKapitola 3 Nocleh pod Velharticemi Objevit navečer přímo pod hradem krásnou loučku s ohništěm, lavičkou a kadibudkami bylo tou nejlepší odměnou po náročném dni. Zatím asi nejkrásnější nocleh letošní cesty. Postavili jsme…
Peggy | 03.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 6.

Československo s dětmi - rok 2020 2. část Vlastivěda pro naše dva puberťákyKapitola 2 Vyhozené prachyJeli jsme s dětmi vlastivědu, takže jsme mimo jiné objížděli známé hrady a zámky, kde jsme chodili opravdu poctivě na prohlídky. Na Zvíkově jsme si koupili pexeso hradů a zámků jihočeského kraje,…
Peggy | 27.12.2021

Československo s dětmi - kapitola 5.

Československo s dětmi - rok 2020 2. část Vlastivěda pro naše dva puberťákyKapitola 1 Po Slovensku jsme v putování pokračovali u nás doma, po Čechách. Jak asi každý ví, cestování v roce 2020 bylo zkomplikované epidemií koronaviru. Dlouho jsem si nechtěla připustit, že se nikam do zahraničí…
Peggy | 21.12.2021

Elektrokola český výzkum dnes v 01:13
Technické rady Ortlieb brašny dnes v 01:07
Navigácija dnes v 01:06
Oblečení a outdoor Vyhřívané rukavice dnes v 00:48
Co vás zaujalo 253 včera v 21:41
Trochu z jiného soudku. včera v 18:55

Československo s dětmi - kapitola 9.

Peggy | 18.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 8.

Peggy | 10.01.2022

Československo s dětmi - kapitola 7.