Jedemeeééé!

Správa internetového portálu o cykloturistice je úžasná práce, která nás, doufám, ještě dlouho bude bavit tak jako teď. Mezi méně příjemné stránky patří to, že máme čím dál tím méně času sami jezdit na kolech. Letošní červen by měl vše změnit.

Foto: Jiří Říha

Začátkem června naložíme do brašen nejnutnější věci, připneme vozíky s našimi děvčátky a JEDEME. Trasa je zatím jen přibližná a není ani tak moc důležitá. Podle plánu jsme měli vyjet v sobotu. Jak se ale ukázalo, nebyli jsme schopni zabalit, a tak vyrazíme až v neděli 4. června. Odjíždíme z Prahy od stanice metra Černý most a pošlapeme směrem na východ přes Kersko, Nymburk, Poděbrady, Litomyšl až do Zábřehu na Moravě. Tady se stočíme k jihu a pojedeme zhruba podél řeky Moravy přes Hanou a Slovácko do Rakouska. Podunajská stezka nás dovede přes Vídeň do Pasova, kde bychom se rádi obrátili zpět do Čech.

Pojedeme hlavně podle větru, deště a podle holčiček. Budou to hlavně ony, které budou dirigovat tempo cesty i délku zastávek. Nedá se ani vyloučit, že to po několika dnech putování nezabalíme. Pokud všechno půjde dobře, vrátíme se do Prahy koncem června.
Do té doby nás spíš než NaKole.cz můžete potkat někde na cestě nebo na telefonu 603 432 172.

Mějte se

Redakce NaKole.cz, 03.06.2006

Lyžování v Korutanech - Gerlitzen

01.03.2020 - 6 dní
zimní
Lyžování na Hochkaru (Hochkar Sport GmbH)

Göstling – Hochkar

07.03.2020 - 1 den
 (CK Kudrna)

Olympijský běh na lyžích

Rakousko, Německo
11.03.2020 - 5 dní
zimní
Lyžování na Hochkaru (Hochkar Sport GmbH)

Göstling – Hochkar

21.03.2020 - 1 den
 (CK Bondo)

Český ráj na kole

30.04.2020 - 4 dny

Rozhlednovým rájem 2019

Jiří Štekl
61 renovovaných, nových a ještě novějších rozhleden České republiky
Vzhůru na rozhledny – na kole, pěšky, vlakem, autem i lanovkou V další naší rozhlednové knize jsou představeny nové a krásné rozhledny…

Každý kopec stojí za … TO

Milan Silný
Volné pokračování knihy „Každý kopec má své ... NEJ“, oceněné 3. místem mezi cestopisy v mezinárodní soutěži TOURMAP 2010
Motto knihy: „Ti, kdož kopce vynechávají, polovičními cyklisty zdají se býti, neb zejména kopce pepřem a solí cyklistiky jsou.“ …

Dámská zdraví z PoSázaví aneb jaké jsou cesty podél Sázavy

Dámská 2019 se nesla pod heslem "Pramen zdraví z PoSázaví" a Posázaví jsme si užily opravdu dost. Jely jsme Sázavu od pramene k soutoku. HMS chtěla původně jet obráceně, ale akceptovala můj návrh, že je lepší vyjet z domova vlakem a po svých se pak vrátit, než někde poslední den stíhat vlak. A…
radka | 14.02.2020

Západní Evropou s dětmi - část 4. - Alpami pod Mont Blanc

Oberalppass (2046 m n. m.) tak tam končí naše cesta podél Rýna. Nebude to žádné dlouhé psaní, asi tak jako nám trval výjezd do sedla. Ráno jsme stáli on the road ještě dřív, než se objevili první motorkáři, a za dvě hodinky jsme byli nahoře. Překvapilo nás ta snadnost, taková rozehřívačka po ránu,…
Peggy | 14.02.2020

330 Šumavou aneb jedna vyjížďka se sedmi Nej

Víte, kolik kilometrů dokáže ujet na kole Chuck Norris? No přece všechny! Ale vážně. Je to vlastně zajímavá otázka nabitá výzvou. Ruku na srdce. Který cyklista ji alespoň jednou nedostal nebo si ji sám nepoložil: Kolik kilometrů ujedeš na kole v jednom kuse? Před nedávnem jsem si zkusil cestu do…
JohnyB | 09.02.2020

Západní Evropou s dětmi - část 3. - Francií a podél Rýnu do Alp

Do Francie jsme se těšili. Před čtyřmi lety jsme ji projeli od západu k východu podél řek Loiry a Doubs, a byla to země příjemná jak na jezdění, tak na táboření. Potkávali jsme nespočet plácků, sedánků, ohnišť. Jak jsme se obávali se kempování v Nizozemsku, tak Francií jsme si naopak byli jistí.…
Peggy | 06.02.2020

Západní Evropou s dětmi - část 2. - Belgie a Lucembursko

Belgie byla třetí zemí této cesty, a pro děti v pořadí dvacátá pátá, kterou s námi projely na kolech. (Omlouvám se bratrům Slovákům, že počítám i je, aby to číslo vypadalo líp :-)) Moc jsme toho dopředu o Belgii nevěděli. Snad jen že prý v tom hlavním státě EU pořád prší, vynalezli tam hranolky a…