Jedemeeééé!

Správa internetového portálu o cykloturistice je úžasná práce, která nás, doufám, ještě dlouho bude bavit tak jako teď. Mezi méně příjemné stránky patří to, že máme čím dál tím méně času sami jezdit na kolech. Letošní červen by měl vše změnit.

Foto: Jiří Říha

Začátkem června naložíme do brašen nejnutnější věci, připneme vozíky s našimi děvčátky a JEDEME. Trasa je zatím jen přibližná a není ani tak moc důležitá. Podle plánu jsme měli vyjet v sobotu. Jak se ale ukázalo, nebyli jsme schopni zabalit, a tak vyrazíme až v neděli 4. června. Odjíždíme z Prahy od stanice metra Černý most a pošlapeme směrem na východ přes Kersko, Nymburk, Poděbrady, Litomyšl až do Zábřehu na Moravě. Tady se stočíme k jihu a pojedeme zhruba podél řeky Moravy přes Hanou a Slovácko do Rakouska. Podunajská stezka nás dovede přes Vídeň do Pasova, kde bychom se rádi obrátili zpět do Čech.

Pojedeme hlavně podle větru, deště a podle holčiček. Budou to hlavně ony, které budou dirigovat tempo cesty i délku zastávek. Nedá se ani vyloučit, že to po několika dnech putování nezabalíme. Pokud všechno půjde dobře, vrátíme se do Prahy koncem června.
Do té doby nás spíš než NaKole.cz můžete potkat někde na cestě nebo na telefonu 603 432 172.

Mějte se

Redakce NaKole.cz, 03.06.2006
 (Österreich Werbung, CK Kudrna)

Dunajská cyklostezka – penzion

Rakousko, Německo
29.05.2019 - 5 dní
pěší turistika
 (CK Nomád)

Mezi jezery Solné komory na kole

30.05.2019 - 4 dny

13.06.2019 - 5 dní

Každý kopec bere … DECH

Milan Silný
Výborná inspirace k výletům na nejzajímavější české a příhraniční kopce.
Pátá kniha autora a volné pokračování jeho knih: Každý kopec má své ... NEJ Každý kopec stojí za ... TO Každý kopec se zvedá ... VÝŠ Víte…

Alpský cyklistický pas

Michal Pavlata
ALPEN RADFAHREN REISEPASS / ALPINE CYCLING PASSPORT / LE PASSEPORT CYCLISTE DES ALPES / PASSAPORTO CICLISTICO ALPINO Dáváte si na svých…

První dobrodružství v sedle

Asi málokdo dokáže zapomenout na své první větší cyklistické dobrodružství. I já si to své velmi dobře pamatuji - možná i proto, že to není zase tak strašně dávno, ale přeci jen od té doby třináctkrát sníh zasypal hory, třináctkrát odkvetly lípy a třináctkrát vlaštovky přilétly z teplých krajin.…
JohnyB | 16.05.2019

Cesta z města (ba i z vesnice) aneb West Highland Way romantiky zbavená

Před několika lety jsem byla se svojí maminkou na poznávacím (a velmi drahém) zájezdu do Skotska. Za čtyři dny nás povozili po všech výrazných pamětihodnostech a zejména v místech, kde nám bylo dopřáno ze silničního odpočívadla se pár minut pokochat výhledy do přírody, ve mně uzrálo přesvědčení, že…
Ifča | 12.05.2019

Vietnam na kole 2019

Vybrat destinací na další dovolenou byl boj. Nejprve jsem chtěl do Arménie, pak mi psal známý, jestli bych nejel do Vietnamu, protože cestovka, co s ní normálně jezdím, to letos nedělá. Ale přišlo mi to málo zajímavé, tak pomohl strejda Google a našel c.k. Rajbas. Recenze byly dobré, známý chválil…
RendaStr | 06.05.2019

Karpatský oblouk na kole s dětmi - část 7. - závěr

Část 7 - Ukrajina, Slovensko, Polsko a hurá domů Minule jsem psala, že Karpaty nekončí v Rumunsku, ale pokračují na Ukrajinu. Zbylo nám ještě pár dní nad plán, tak jsme po směru karpatského oblouku vyrazili dál. Přejeli jsme Tisu a rázem jsme se ocitli v jiném světě. Ve světe mimo EU, který je…
Peggy | 06.05.2019

Rumunským a srbským Banátom 2018

Pôvodne plánovanú cestu po Balkáne (Srbsko, Kosovo, Macedonia, Albánsko, Č. Hora, B a H, Chorvatsko) "zrušilo" búrkové počasie v tejto oblasti, záplavy, zosuvy pôdy a krupobitie- následne vysoké horúčavy neskôr (koniec júna, júl) a záhrada týždeň bez "obsluhy". Po krátkom váhaní prišlo na rad opäť…