Jedemeeééé!

Správa internetového portálu o cykloturistice je úžasná práce, která nás, doufám, ještě dlouho bude bavit tak jako teď. Mezi méně příjemné stránky patří to, že máme čím dál tím méně času sami jezdit na kolech. Letošní červen by měl vše změnit.

Foto: Jiří Říha

Začátkem června naložíme do brašen nejnutnější věci, připneme vozíky s našimi děvčátky a JEDEME. Trasa je zatím jen přibližná a není ani tak moc důležitá. Podle plánu jsme měli vyjet v sobotu. Jak se ale ukázalo, nebyli jsme schopni zabalit, a tak vyrazíme až v neděli 4. června. Odjíždíme z Prahy od stanice metra Černý most a pošlapeme směrem na východ přes Kersko, Nymburk, Poděbrady, Litomyšl až do Zábřehu na Moravě. Tady se stočíme k jihu a pojedeme zhruba podél řeky Moravy přes Hanou a Slovácko do Rakouska. Podunajská stezka nás dovede přes Vídeň do Pasova, kde bychom se rádi obrátili zpět do Čech.

Pojedeme hlavně podle větru, deště a podle holčiček. Budou to hlavně ony, které budou dirigovat tempo cesty i délku zastávek. Nedá se ani vyloučit, že to po několika dnech putování nezabalíme. Pokud všechno půjde dobře, vrátíme se do Prahy koncem června.
Do té doby nás spíš než NaKole.cz můžete potkat někde na cestě nebo na telefonu 603 432 172.

Mějte se

Kitzbühel MTB

Rakousko
04.07.2018 - 5 dní
 (Österreich Werbung, CK Kudrna)

Dunajská cyklostezka – kemp

Rakousko, Německo
In-line skating

Rájem rozhlednovým – 70 nejnovějších rozhleden ČR

Jiří Štekl
• 70 nejnovějších rozhleden České republiky • vložena mapa VŠECH rozhleden ČR
Kniha je určena především pro ty zájemce, kteří už vlastní první, druhé nebo třetí vydání této úspěšné knihy a nechtějí si kvůli nově…

Kalendář – Rájem rozhlednovým 2017

Velký nástěnný kalendář s rozhlednami ve Středních Čechách
Rozhledny Středních Čech Kalendář RÁJEM ROZHLEDNOVÝM 2017 je celobarevný, obsahuje 14 listů velikosti A3 na výšku (30×42 cm), na lesklém…

Slovinsko – Julské Alpy – Triglavský národní park

Stejný termín, stejná cestovní kancelář, v únoru obsazujeme poslední volná místa a těšíme se do nepoznané krajiny. Polovinu země zabírají lesy, třetinu hory, 28 vrcholů přesahují hranici dvou tisíc metrů. Vzpomínám, jak jsem víc, jak před 20 lety odpovídala na jakousi anketu cestovní kanceláře, kam…
HMS | 12.06.2018

Cykloputování podél Ohře, Labe a Vltavy - květen 2018 reportáž

Navázali jsme na naše loňské putování po Krušných horách u Karlových Varů. Vyrazili jsme v počtu 13 účastníků na cykloakci v termínu 4. - 8. května a vlakem jsme se v pátek přepravili do Ostrova nad Ohří. Celkem 6 mužů a 7 žen, tedy ženy v přesile :-D Trasa byla pohodová, většinou po asfaltovém…
Ladama | 10.06.2018

Kalottireitti – k nejvyšší hoře Finska Halti

Nordkalottleden (švédsky; česky Cesta Severní Kalotou, švédsky Nordkalottleden, norsky: Nordkalottruta, finsky: Kalottireitti) je značená turistická stezka v polární oblasti v severských zemích, v oblasti Severní Kalota. Cesta má celkovou délku 800 km a leží podél hranice Norska, Švédska a Finska.…
šíp | 28.05.2018

Kambrickým pohořím středního Walesu (2018)

Občas tu a tam čtu nebo i zaslechnu od některých cyklistů - převážně přespolních dálkařů, že prý se v Británii moc jinak nedá cykloturistikovat než jen po silnicích nebo cyklostezkách. Jak s tímto tvrzením nelze souhlasit a naopak jak rozmanité možnosti pro kola zdejší království nabízí snad trochu…
cyklo-poustevnik | 28.05.2018

RUNDREISE 2018: Donau - Enns - SALZA - Mariazell - Walster - Traisen - Donau

Salza se mi zalíbila v r. 2010, když jsme na jejím břehu tábořili v kempu Weiberlauf, do něhož jsme odbočili z Ennské cyklostezky.Je to horská řeka v rakouském Štýrsku s udávanou délkou toku 88 km, pramenem severovýchodně od obce Ulreichsberg blízko Traisentalradweg, ústím do Enns u Grossreifling…
Quatsch | 17.05.2018

MTB a krosová kola Defekty v terénu a podobné problémy? dnes v 00:40
NEcyklo Nejlepší vtip XXXVIII včera v 23:50
Co vás vytočilo 120 včera v 23:14
Elektrokola vynechává, cuká včera v 22:57
MTB a krosová kola Porovnání Kellys vs Scott nebo odpovidajici.. včera v 22:54

176 cyklistů (1 přihlášený)