Nakladatelství Žaket představuje nový atlas ČR pro cykloturisty

Na trh přichází nový autoatlas s cyklotrasami v měřítku 1:240 000. Jeho křest proběhl 6. dubna v pražském Klementinu.

Jana Paulová křtí nový autoatlas pravou vltavskou vodou.
Foto: Jitka Vrtalová

Nakladatelství Žaket představilo v minulém týdnu nový autoatlas s cyklotrasami. Atlas je vhodný především pro dálkové cykloturisty. Ti ocení jeho zmenšený A5 formát, který se vejde do každé brašny. Druhou cílovou skupinou jsou kolaři, kteří vyrážejí o víkendech mimo město s koly na střeše svého auta.
„Je to náš příspěvek pro všechny aktivní účastníky silničního provozu,“ dodává nakladatelství Žaket. „Pro všechny řidiče, kteří uznávají cyklisty jako jedince se stejnými právy při užívání stejné silnice. Pro všechny řidiče, kteří cítí nutnost respektovat a chránit cyklisty vzhledem k jejich slabší a zranitelnější pozici. Prostě pro všechny, kteří chápou jízdní kolo jako nedílnou součást dopravy.“

Autoatlas s cyklotrasami pokřtila minulý čtvrtek Jana Paulová pravou vltavskou vodou. „To je věc přesně pro mě. Jezdím na kole a taková mapa je pro mě naprostou nezbytností. Jsem zvyklá se ztratit prakticky kdekoli.“

Součástí autoatlasu jsou vyznačené cyklotrasy 1., 2. a 3. třídy. V mapě je vyznačena i síť regionálních informačních středisek. Atlas obsahuje 78 mapových listů, dále rejstřík všech sídel s jejich PSČ, aktuální seznam informačních středisek s kontakty. Příjemná je kroužková vazba atlasu. Doporučená cena atlasu je 154 Kč.

Jana Paulová křtí nový autoatlas pravou vltavskou vodou. Nový dárek cyklistům Nabídka nakladatelství Žaket Mojmír Kopečný a jeho autorské čtení mapy Jana Paulová, majitel Žaketu Ivo Novák a marketingový ředitel Mojmír Kopečný
Redakce NaKole.cz, 10.04.2006

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 2 – Plošin, Boudovka

Je nádherné první zářijové odpoledne a já měl velké plány, jak ho co nejpříjemněji strávit. Tedy do chvíle, než mi na mobilu pípla esemeska. Rázem je po plánech i po náladě. Co teď? Pustit se znovu do práce na domě? Té jsem si užil dost dopoledne. Podmínky jsou ideální pro vyjížďku na kole, jen ta…
JohnyB | 02.11.2018

Cyklotoulky Olomouc - Slezská Harta

Další kraj pro naše cyklotoulky jsme vybrali Olomoucko. Respektive Mariánské údolí, Moravský Beroun a Slezskou Hartu. Na Slezské Hartě jsme byli naposledy před dvěma roky, když jsme se vraceli z Osoblahy. Zaujalo nás, že je to místo rekreačně nedotčené. Žádné davy lidí jen sem tam rybář. Tábořit…
ondrapisklak | 31.10.2018

Elberadweg 2018 - Labská cyklotrasa s větrem v zádech

Elberadweg (Elbe Cycle Route, Labská cyklotrasa) je už několikátým rokem nejoblíbenější dálková cyklotrasa v Německu, kde se její délka udává cca 850 km. Tato rozmanitá cyklotrasa vedoucí prakticky po rovině podél druhé největší řeky v Německu (za Rýnem), se stále proměňuje, v každé části potkáte…
Asterix | 28.10.2018

Cyklotoulky Vizovickými vrchy 2018

Pro další cyklotoulky jsem zvolil kraj, který nám je dobře známý, domovský, Vizovické vrchy. Po zkušenostech z Orlických hor jsem nabyl dojmu, že se Petra může zařadit do naší cykloskupiny která teď čítá už pět členů. Mě, Čívrsa, Fogina, Mare a teď i Petru. Plán je, že se potkáme v sobotu někde v…
ondrapisklak | 23.10.2018

Cyklotoulky Orlickem 2018

Když jsem přemýšlel, kam vezmu svoji přítelkyni Petru na její první cyklovýlet na těžko, oko na mapě mi padlo na Orlické hory. Naposledy jsem tam byl s rodiči na kole v roce 1996. Tak teď po 22 letech by nebylo špatné vyzkoušet, co se všechno změnilo. Jako referenční zkoušku jsem zkusil čtrnáct dní…