reklama

Konečně elektrokolo Brompton - se středovým pohonem Pendix

Také jste propadli kouzlu legendární britské skládačky Brompton? Tuto značku není asi třeba dlouze představovat. Letos slaví 40 let od prvního patentu na unikátní způsob skládání, který vyvinul designér a zakladatel firmy Andrew Ritchie.

Foto: Citybikes

Již několik let je v přípravě i elektrokolo Brompton, ale vy si jej můžete dopřát již nyní. A to s německým středovým pohonem Pendix, který je speciálně připraven pro skládací kola Brompton. S tímto pohonem je kolo nadále plně skládací a jeho rozměry ve složeném stavu se téměř nezmění. Narozdíl od předního pohonu, který Brompton chystá, Pendix nabízí řešení se špičkovým středovým pohonem a baterií pevně umístěnou na rámu.

Představujeme Pendix

Německá společnost Pendix vyrábí a montuje své pohonné systémy přímo v Německu a je zárukou vysokého standardu kvality. Pohony nabízí nominální výkon 250W, kroutící moment 50Nm a to při použití baterie s napětím 48V a kapacitou 300Wh nebo 500Wh. Kapacita baterie ovlivňuje jako jeden z parametrů i dojezd vašeho kola, který se tak může pohybovat v rozmezní mezi 45–100km (u 300Wh baterie) nebo 69–160km (u 500Wh baterie). Plné nabití baterie je za 3 hodiny.

Pendix je středový pohon. Motor se instaluje na druhou stranu od převodníku a umožňuje tak ponechat kompletní převodový systém vašeho kola. Motor reaguje na sílu vašeho šlapání, kterou rozpoznají tlakové snímače na středové ose.

Na německém trhu jde o uznávanou a prověřenou značku, která se v žebříčku komplexních testů německého SAZbike umístila hned za pohony Shimano a Bosch. Velmi oblíbený je Pendix i u německých poštovních společností, které tímto pohonem elektrifikovali již několik stovek svých cargo kol.  A co může být větším testem kvality, že provoz na maximálně vytěžovaných cargo kolech?

Pendix je univerzální – elektrokolo udělá z každého jízdního kola

Pendix je univerzální sadou na přestavbu kola na elektrokolo. Přestavba na elektrokolo je se sadou Pendix velmi jednoduchá a nezáleží, jaký typ kola chcete přestavovat. Vyniká skvělým designem doladěným do posledního detailu, veškeré ovládání systému je chytře integrováno do horní části baterie a na kole není tedy vedena žádná přebytečná kabeláž. Na první pohled pomalu ani nepoznáte, že se vaše kolo stalo elektrokolem, ale při jízdě to pocítíte hned na první šlápnutí.

Přijďte si pohon vyzkoušet k některému z našich autorizovaných partnerů, kde vám velmi rádi poradí. Uvidíte, že investice do této německé kvality udělá z vašeho kola neodolatelný a výkonný stroj.

www.citybikes.cz

www.pendix.de

Fotogalerie

- inzerce -, 08.04.2019
Blogy

Dámská zdraví z PoSázaví aneb jaké jsou cesty podél Sázavy

 ()
Dámská 2019 se nesla pod heslem "Pramen zdraví z PoSázaví" a Posázaví jsme si užily opravdu dost. Jely jsme Sázavu od pramene k soutoku. HMS chtěla původně jet obráceně, ale akceptovala můj návrh, že je lepší vyjet z domova vlakem a po svých se pak vrátit, než někde poslední den stíhat vlak. A…
radka | 14.02.2020

Západní Evropou s dětmi - část 4. - Alpami pod Mont Blanc

 ()
Oberalppass (2046 m n. m.) tak tam končí naše cesta podél Rýna. Nebude to žádné dlouhé psaní, asi tak jako nám trval výjezd do sedla. Ráno jsme stáli on the road ještě dřív, než se objevili první motorkáři, a za dvě hodinky jsme byli nahoře. Překvapilo nás ta snadnost, taková rozehřívačka po ránu,…
Peggy | 14.02.2020

330 Šumavou aneb jedna vyjížďka se sedmi Nej

 ()
Víte, kolik kilometrů dokáže ujet na kole Chuck Norris? No přece všechny! Ale vážně. Je to vlastně zajímavá otázka nabitá výzvou. Ruku na srdce. Který cyklista ji alespoň jednou nedostal nebo si ji sám nepoložil: Kolik kilometrů ujedeš na kole v jednom kuse? Před nedávnem jsem si zkusil cestu do…
JohnyB | 09.02.2020

Západní Evropou s dětmi - část 3. - Francií a podél Rýnu do Alp

 ()
Do Francie jsme se těšili. Před čtyřmi lety jsme ji projeli od západu k východu podél řek Loiry a Doubs, a byla to země příjemná jak na jezdění, tak na táboření. Potkávali jsme nespočet plácků, sedánků, ohnišť. Jak jsme se obávali se kempování v Nizozemsku, tak Francií jsme si naopak byli jistí.…
Peggy | 06.02.2020

Západní Evropou s dětmi - část 2. - Belgie a Lucembursko

 ()
Belgie byla třetí zemí této cesty, a pro děti v pořadí dvacátá pátá, kterou s námi projely na kolech. (Omlouvám se bratrům Slovákům, že počítám i je, aby to číslo vypadalo líp :-)) Moc jsme toho dopředu o Belgii nevěděli. Snad jen že prý v tom hlavním státě EU pořád prší, vynalezli tam hranolky a…
Peggy | 29.01.2020

O čem se mluví:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

240 cyklistů (19 přihlášených)

Dámská zdraví z PoSázaví aneb jaké jsou cesty podél Sázavy

Dámská 2019 se nesla pod heslem "Pramen zdraví z PoSázaví" a Posázaví jsme si užily opravdu dost. Jely jsme…
radka | 14.02.2020

Západní Evropou s dětmi - část 4. - Alpami pod Mont Blanc

Oberalppass (2046 m n. m.) tak tam končí naše cesta podél Rýna. Nebude to žádné dlouhé psaní, asi tak jako…
Peggy | 14.02.2020

330 Šumavou aneb jedna vyjížďka se sedmi Nej

Víte, kolik kilometrů dokáže ujet na kole Chuck Norris? No přece všechny! Ale vážně. Je to vlastně zajímavá…
JohnyB | 09.02.2020