reklama

Konečně elektrokolo Brompton - se středovým pohonem Pendix

Také jste propadli kouzlu legendární britské skládačky Brompton? Tuto značku není asi třeba dlouze představovat. Letos slaví 40 let od prvního patentu na unikátní způsob skládání, který vyvinul designér a zakladatel firmy Andrew Ritchie.

Foto: Citybikes

Již několik let je v přípravě i elektrokolo Brompton, ale vy si jej můžete dopřát již nyní. A to s německým středovým pohonem Pendix, který je speciálně připraven pro skládací kola Brompton. S tímto pohonem je kolo nadále plně skládací a jeho rozměry ve složeném stavu se téměř nezmění. Narozdíl od předního pohonu, který Brompton chystá, Pendix nabízí řešení se špičkovým středovým pohonem a baterií pevně umístěnou na rámu.

Představujeme Pendix

Německá společnost Pendix vyrábí a montuje své pohonné systémy přímo v Německu a je zárukou vysokého standardu kvality. Pohony nabízí nominální výkon 250W, kroutící moment 50Nm a to při použití baterie s napětím 48V a kapacitou 300Wh nebo 500Wh. Kapacita baterie ovlivňuje jako jeden z parametrů i dojezd vašeho kola, který se tak může pohybovat v rozmezní mezi 45–100km (u 300Wh baterie) nebo 69–160km (u 500Wh baterie). Plné nabití baterie je za 3 hodiny.

Pendix je středový pohon. Motor se instaluje na druhou stranu od převodníku a umožňuje tak ponechat kompletní převodový systém vašeho kola. Motor reaguje na sílu vašeho šlapání, kterou rozpoznají tlakové snímače na středové ose.

Na německém trhu jde o uznávanou a prověřenou značku, která se v žebříčku komplexních testů německého SAZbike umístila hned za pohony Shimano a Bosch. Velmi oblíbený je Pendix i u německých poštovních společností, které tímto pohonem elektrifikovali již několik stovek svých cargo kol.  A co může být větším testem kvality, že provoz na maximálně vytěžovaných cargo kolech?

Pendix je univerzální – elektrokolo udělá z každého jízdního kola

Pendix je univerzální sadou na přestavbu kola na elektrokolo. Přestavba na elektrokolo je se sadou Pendix velmi jednoduchá a nezáleží, jaký typ kola chcete přestavovat. Vyniká skvělým designem doladěným do posledního detailu, veškeré ovládání systému je chytře integrováno do horní části baterie a na kole není tedy vedena žádná přebytečná kabeláž. Na první pohled pomalu ani nepoznáte, že se vaše kolo stalo elektrokolem, ale při jízdě to pocítíte hned na první šlápnutí.

Přijďte si pohon vyzkoušet k některému z našich autorizovaných partnerů, kde vám velmi rádi poradí. Uvidíte, že investice do této německé kvality udělá z vašeho kola neodolatelný a výkonný stroj.

www.citybikes.cz

www.pendix.de

Fotogalerie

- inzerce -, 08.04.2019
Blogy

Karpatský oblouk na kole s dětmi - část 5.

 ()
Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) Část 5 - Transbucegi Abych byla upřímná, nápad projet Karpatský oblouk na kole nebyl tak úplně z mé hlavy. Inspirovala mě tím jedna slečna, jakási Viktorka, která Karpaty prošla pěšky. Pěkně…
Peggy | včera

Karpatský oblouk na kole s dětmi - část 4.

 ()
Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) Část 4 - Kolečko po Transylvánii Sedmihradsko, nebo také Transylvánie je historické území, které se rozkládá uprostřed Rumunska. Je to v podstatě území, které svírá karpatský oblouk, tedy území…
Peggy | 15.04.2019

Jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (Léto 2017) - část 3.

 ()
Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) Část 3 - Transfagaraš 2.045 merů Přejezd vysokohorské silnice napříč pohořím Fagaraš byl nejhezčím zážitkem celých rumunských hor. Silnice nazvaná Transfagarašan je dlouhá asi 152 km a…
Peggy | 07.04.2019

Jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (Léto 2017) - část 2.

 ()
Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) Část 2 - Transalpina, pasul Urdele 2.145 merů Na začátek, na samý úvod, ještě než do toho Rumunska pořádně vjedeme, bych čtenáře ráda naladila. Jaké se i v 21. století mohou v Rumunsku…
Peggy | 29.03.2019

Jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (Léto 2017) - část 1.

 ()
Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) Část 1 - Úvod, z Maďarska do Rumunska Na začátku se to jevilo jako bláznivý výmysl jedné ambiciózní matky. (Která má ráda hory a přírodu a směr na východ Evropy a letos prostě zatoužila vrátit…
Peggy | 27.03.2019

O čem se mluví:

Cestování na kole Viaduct de Millau před 5 minutami
Lehokola LontBent 2019 dnes v 10:27
Elektrokola Výzkum elektrokol dnes v 10:26
Technické rady kde koupit díly na staré Shimano? dnes v 09:02
Cestování na kole Omeletta Pascal - Velikonoční omeleta včera v 22:54
NEcyklo Stav našich vodníků I včera v 22:25
Co vás vytočilo 125 včera v 22:18
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

274 cyklistů (17 přihlášených)

Karpatský oblouk na kole s dětmi - část 5.

Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) Část…
Peggy | včera

Karpatský oblouk na kole s dětmi - část 4.

Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) Část…
Peggy | 15.04.2019

Jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (Léto 2017) - část 3.

Průzkum cyklostezek východní Evropy 2 aneb jak jsme přejeli Karpatský oblouk na kole s dětmi (léto 2017) …
Peggy | 07.04.2019