reklama

Elektrokolo i z vašeho kola se středovým pohonem Pendix

Ať už máte horské, trekingové anebo skládací kolo, všechny se mohou stát snadno a rychle elektrokolem. Středové pohony Pendix představují revoluci v přestavbách jízdních kol na elektrokola – objevte německou kvalitu, která bude šlapat za Vás!

Foto: Citybikes

Skvělou alternativou pořízení nového elektrokola je přestavba vašeho  prověřeného jízdního kola na elektrokolo. Rádi bychom vám zde představili německý přestavbový set – středový pohon Pendix.

Single Speed

Přestavba na elektrokolo je se sadou Pendix opravdu jednoduchá, rychlá a výsledek je velmi elegantní. Navíc vůbec nezáleží, jaký typ kola chcete přestavovat, pohon Pendix může být skvělým parťákem téměř s každým kolem. Vyniká výtečným minimalistickým designem doladěným do posledního detailu. Veškeré ovládání systému je chytře integrováno do horní části baterie a na kole není tedy vedena žádná přebytečná kabeláž. Na první pohled pomalu ani nepoznáte, že se vaše kolo stalo elektrokolem, nicméně při jízdě to dozajista pocítíte hned na první šlápnutí!

Vyzkoušeli jste již někdy například elektrokolo Brompton? Pendix má speciálně připravenou sadu, která je jedním z nejelegantnějších řešení jak udělat z kola Brompton plně skládací elektrokolo.

Pendix

Pendix je středový pohon, motor se instaluje na druhou stranu od převodníku a umožňuje tak ponechat kompletní převodový systém vašeho kola. Motor reaguje na sílu vašeho šlapání, kterou rozpoznají tlakové snímače na středové ose. Pendix splňuje evropské normy pro elektrokola a nabízí tak nominální výkon 250W a maximální rychlost 25km/h při kroutícím momentu 50Nm. Baterie pracuje s napětím 48V a nabízí buď 300Wh nebo 500Wh, nebo případně i jejich násobky, podle toho, kolik se vám baterií podaří na kolo umístit (je možné je zapojit současně). Volba kapacity baterie ovlivňuje jako jeden z parametrů i dojezd vašeho kola, který se tak může pohybovat v rozmezní mezi 45–100km (u 300Wh baterie) nebo 69–160km (u 500Wh baterie).

Brompton

Pendix pohon se pro vás stane zcela novým a nečekaným zážitkem a jediné, co vás donutí z kola slézt bude potřeba dobití baterie. Ale žádný strach! Pohon Pendix má baterii s dlouhou výdrží a nabíjení je jednoduché a rychlé. 100 % za 3 hodiny a může jet dál. S pohonem Pendix můžete podnikat výlety do širokého okolí a už nic vás nebude omezovat.

Přijďte si pohon vyzkoušet do jedné z našich prodejen Citybikes v Praze nebo v Brně, kde vám velmi rádi poradíme. Uvidíte, že investice do této německé kvality udělá z vašeho kola neodolatelný a výkonný stroj.

www.citybikes.cz

www.pendix.de

Fotogalerie

- inzerce -, 24.09.2018
Blogy

Valíme na moravu - podruhé

 ()
Jak už jsem kdysi vyprávěl, v Třebíči na Moravě máme jednu příbuzenskou větev, a tak se tam od nás z Klatovska jednou, dvakrát ročně vydáváme. Cesta autem dlouhá asi 250 kilometrů mi dlouho šrotovala v mozkových převodech, až jsem se jednou odhodlal a byla z toho parádní dvoudenní cesta s brašnami.…
JohnyB | 16.08.2019

Být králem na cestě ... 4. Holandsko

 ()
Cesta z frankofonního Bruselu do holandských Flander vede prostě přes arabsky mluvící Střední východ. Přijede-li člověk po dálnici, nemá šanci si toho všimnout, ale na kole je to docela jiné. Krasoduchové by si na mě smlsli, neboť jsem opravdu zažíval pocity nefalšovaného a zarputilého xenofoba.…
Jindra8526 | 10.08.2019

Krkonošemi na kole (2019.07.21. - 07.24.)

 ()
Dlouho jsme s kamarádem Jardou sbírali morální síly na podobný podnik. Nakonec jsme se rozhodli využít volný čas, který se nabízel v tomto termínu mezi prací, hlídáním vnoučat, koček, domácími pracemi a pod... Jistě bychom vymysleli cestu Krkonošemi i na víc dní, jen bychom ji museli zase odkládat…
vlli2 | 29.07.2019

Být králem na cestě... 3. Do Bruselu

 ()
Ven z města světel zase podél kanálu, časně zrána. Na sever, nevábným předměstím Saint-Denis, kde by člověk nechtěl zůstat sám po setmění, tahle část Paříze opravdu za vidění moc nestojí. Naštěstí je neděle, všichni spí, jen u a tam se potácí nějaká postavička či skupinka, která má ještě noc a…
Jindra8526 | 28.07.2019

Být králem na cestě... 2. Do Paříže

 ()
Na snídani ve Strasbourgu je moc brzo, celé město ještě spí. Tady to umím, rovně, pak u mekáče doprava přes park a jsem u kanálu Marna-Rýn, který bude mojí navigací dalších 70 kilometrů. Trochu vystrašeně sleduji oblohu a čekám, kdy se nad obzorem vyloupne ten neúprosný, zářící tyran, ale „zatím…
Jindra8526 | 27.07.2019

O čem se mluví:

NEcyklo Pobavilo, potěšilo 152 dnes v 18:46
Co vás vytočilo 126 dnes v 18:34
Co vás zaujalo 214. dnes v 18:07
Mrtví diskuze dnes v 15:54
Technické rady vícekolečko - údržba, čistění, mazání dnes v 13:42
Komentáře k blogu Být králem na cestě... 1. Německo dnes v 13:19
Cestování na kole Itálií ve dvou a nadivoko (7/2019) dnes v 09:37
Technické rady Držák na mobil (navigace), napájení dnes v 09:22
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

265 cyklistů (23 přihlášených)

Valíme na moravu - podruhé

Jak už jsem kdysi vyprávěl, v Třebíči na Moravě máme jednu příbuzenskou větev, a tak se tam od nás z…
JohnyB | 16.08.2019

Být králem na cestě ... 4. Holandsko

Cesta z frankofonního Bruselu do holandských Flander vede prostě přes arabsky mluvící Střední východ. Přijede…
Jindra8526 | 10.08.2019

Krkonošemi na kole (2019.07.21. - 07.24.)

Dlouho jsme s kamarádem Jardou sbírali morální síly na podobný podnik. Nakonec jsme se rozhodli využít volný…
vlli2 | 29.07.2019