Postavte si Gravel bike Kolos na míru

Rychlý stroj na špatné cesty – to je Gravel bike. Robustní „silnička“ do nepohody vyžaduje nové standardy a nároky pro kola.

3-Kolos No4 Gravel Bike

Gravel bike Kolos však nabízí mnohem více – díky on-line konfigurátoru poskytuje širokou škálu individuální specifikace. Ideální kolo můžete sestavit během chvilky a je možné jej modifikovat jak směrem k jednoduššímu fitness kolu či náročnějšímu adventure bike.

Základem kola je lehký, ale robustní rám z CrMo oceli. Ztenčovaný rám s proměnnou tloušťkou stěny trubek dosahuje nízké hmotnosti při zachování ideálních vlastností oceli. Rám je pevný a pružný, vhodný pro náročnou cyklistiku. Vyberete si výšku a barvu rámu a pak si již vytváříte kolo s ideálním osazením a doplňky.

Mezi osazení kola patří kvalitní a prověřené komponenty, za kterými stojí silné značky. V konfigurátru najdete komponenty Shimano, vždy v kompletní řadě osazení, dále pak komponenty Humpert, SKS, Schwalbe, Herrmans, Spanninga. Své kolo můžete navíc doplnit o produkty výrobců jako jsou Ortlieb, Brooks či Tubus.

Gravel bike Kolos stavěný na chrom-molybdenovém rámu je tou správnou volbou pro každého, kdo chce elegantní, univerzální, odolné a rychlé kolo. Pro rozšíření kola na vícedenní výlety stačí doplnit kolo o bikepacking vý­bavu nebo jej osadit nosiči a cyklo brašnami.

Přejeme mnoho zdaru a ujetých kilometrů!

www.kolosbikes­.com

3-Kolos No4 Gravel Bike
- inzerce -, 21.06.2018

Přejezd Šumavy na kole z Železné Rudy k Lipnu

V zimě jsem přejížděl Šumavu na běžkách, a tak se mi zalíbila, že jsem tam zamířil i v létě, s manželkou a 11letým synem na kolech. Přes den pročištění hlavy, trochu sportovního výkonu a přes noc pohodlí penzionu. Puťák „každou noc jinde" nepadal v úvahu, protože málokterý penzion poskytne v sezóně…
VLB | 11.09.2018

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 1 – Hraničář, Kameňák

Jsem cyklista spíše závodního ražení a tomu podřizuji prakticky veškerý čas na kole. Vyjížďky pojímám formou tréninků. Stejně tak mám ale rád i cestování na kole - čas od času vyšlápnout na celý den s batůžkem na zádech nebo s brašnami na nosiči na více dní, projíždět krajinou, kochat se,…
JohnyB | 31.08.2018

Na kole ve Vysokých Tatrách

Letošní dovolená nebyla dlouho plánovaná, jen lokalita byla daná, Vysoké Tatry. Vloni jsme byli v Pribylině, letos se posouváme kousek dál na východ. Na poslední chvíli najdu ubytování v Nové Lesné, vesničce přímo pod majestátným Slavkovským štítem, jehož vrchol jsem zdolala před několika lety,…
HMS | 30.08.2018

Cyklistický návod k východní Evropě

Letošní léto jsem strávil krásným výletem kolem východní Evropy: Karpaty - Černé moře - Pobaltí - Petrohrad - Nordkapp a přes Norské hory a fjordy zpět. Tady: http://putovanikolem.cz mám deníček s turistickými fotkami. Ale napadlo mě zde se podělit i o technikálie kolem cestování, protože pro mě…
tomasnakole | 21.08.2018

Vltavská cyklostezka s desetiletým dítětem

Po více než půlročních přípravách a přemýšlení jsme se rozhodli jet s naším desetiletým synem Vltavskou cyklostezku. Původní plán byl jet z Českých Budějovic a stihnout to do sedmi dní.Když jsem se však s tímto záměrem zmínil před kamarády-cyklisty, tak mě to rozmluvili s tím že nejhezčí úsek je…