Kalendář, rozhledny nebo je libo pravé cyklistické maso?

Na podzim se to nabídkami různých nástěnných kalendářů jenom hemží. My vám představíme kalendář Žena a kolo 2016 a další novinky z vydavatelství Cykloknihy, které jsme právě zařadili do eShopu NaKole.cz.

Kalendář Žena a kolo 2016
Foto: Cykloknihy

Rozhlednovým rájem

Velký zájem o knižního průvodce Jiřího Štekla o nejnovějších rozhlednách s názvem Rozhlednovým rájem si vynutil dotisk. Ten byl spojen také s drobnou změnou – zavedením nového piktogramu, který oznamuje, zda se na rozhlednu platí vstupné či nikoli. A protože už zase nějaké rozhledny od vydání přibyly, najdete uvnitř vložený dvoulist se čtyřmi úplně novými stavbami. Každá popisovaná rozhledna obsahuje mapku, QR kód pro doplňující informace, GPS souřadnice, číslo železniční trati, nejbližší zastávku a kilometráž od ní k rozhledně. Hlavně ale obsahuje originální kresby rozhleden od Jiřího Štekla, za něž byl už několikrát oceněn.

Žena a kolo 2016 – nástěnný kalendář

Dalším vydavatelským počinem je velký nástěnný kalendář Žena a kolo 2016, opět s cyklistickým plakáty. Tento čtvrtý kalendář v řadě doznal pro příští rok změnu formátu. Na délku měří rovných 60 cm a na šířku 32 cm. Papír byl tentokrát zvolen více přírodní, aby se přiblížil materiálům plakátů z dřívější doby. Na titulní straně je působivý a nádherně probarvený plakát propagující kola Onyx.

Kalendář Žena a kolo 2016

Žena a kolo 2016 – sada pohlednic

Komu by se zdál formát kalendáře příliš velký, může si zvolit sadu pohlednic Žena a kolo, kde jsou všechny plakáty ve zmenšené podobě. Výhodu má v tom, že je pohlednicí možné potěšit nějakého milovníka této tématiky příjemným pozdravem pěkně stylově prostřednictvím pozemní pošty.

Žena a kolo 2016 – sada pohlednic

Cyklistické maso v české kotlině

Kniha Milana Silného o nejdelších, nejdobrodružnějších a možná i nejúchylnějších cyklistických akcích v ČR. Nejedná se sice o horkou novinku, ale rozhodně si zaslouží, abychom na ní upozornili. Vydejte se spolu s autorem na akce, které jsou plné poznávání sebe sama, svého vlastního já, kdy sestoupíte na samotné dno fyzických schopností i psychické odolnosti. Zažijete chvíle, při nichž je člověku největším soupeřem on sám, jeho lenost, pohodlnost, obavy, strach a slabá vůle. Promažte řetěz, odemkněte vidlici, nasaďte přilbu, rozsviťte čelovku a povolte brzdy. Vítejte na startu. Pozor! Vyrážíme!

Cyklistické maso v české kotlině

Cyklistickou literaturu včetně map, průvodců či cestopisů najdete v rubrice Knihy NaKole.cz

Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Kalendář Žena a kolo 2016 Sada pohlednic s reklamními cyklistickými plakáty z 19. a 20. století Rozhlednovým rájem od Jiřího Štekla Cyklistické maso v české kotlině od Milana Silného
redakce NaKole.cz, 30.10.2015

Belánské Tatry a okolí – srpen 2021

Už jsem skoro zapomněla balit na dovolenou a psát blog se mi vlastně ani nechtělo, ale pak jsem si uvědomila, že až opravdu nebudu nikam jezdit, tak se popis dovolené bude hodit. V době Covidové jsem prošlapala pohorky, praskla podrážka, tak když bylo jasné, že zase jedeme do Vysokých Tater a budu…
HMS | 10.09.2021

O kouzelné holčičce

Vyrazili jsme k moři, v autě celou cestu překáželo moje kolo. Manželka ho považuje za zbytečnou komplikaci. Jenže v kopcích, co rostou u moře, je to ve vedru na kole sado-maso, to mám rád, chci zase vidět moře z výšky. A chci ho vidět ze sedla, ne z auta. Cestou jsme se zastavili na Mont Ventoux,…
šíravník | 09.09.2021

Vez mě dál, Esko má 02 – Kanál, jezy a potrubí

Technické památky u Mělníka. 29. 8. 2021 Poslední prázdninovou neděli chci strávit na kole. Počasí je však velmi nejisté a nezdá se mi rozumné cestovat s kolem přespříliš daleko. Chci trasu s návratem k nějaké konečné pražského metra. Chci však také vidět nějaká zajímavá - pro mě - místa. Volba…
Favorit1970 | 30.08.2021

Vez mě dál, Esko má 01 – Pískovny u Neratovic

Voda přede mnou, voda nade mnou. 7. 8. 2021 Obsah: KPČ A IVČ.Za Ďáblicemi si držte kšiltovku, jedeme z kopce.Lom Kojetice.Vodojem Kojetice.Neratovice.Pískovna MlékojedyKřenecké jezero - OvčáryPři návratu do kopečka nevržou mi kolečka. Ale řetěz od písku.Miškovice - alea iacta est.Kbely - stehna -…
Favorit1970 | 08.08.2021

Dámská 2021, aneb suchou nohou mezi mraky 15.7. až 18.7. 2021

čtvrtek 15. 7., společně najeto 60 km, 228 m Plány pro letošní Dámskou byly skromné, vlastně ani hranice jsme překročit nechtěly. Po loňské cestě podle Mže jsme opět plánovaly řeku nebo možná i řeky dvě. Ploučnici a kousek Kamenice, jenže Covid zase rozhodoval za nás, dlouho se nevědělo, kdy a za…