reklama

Dejte kolu elektrický náboj – nová přestavba na elektrokolo se středovým pohonem

Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízí Citybikes již od roku 2008. Nyní představuje novou sadu se středovým pohonem, která je v mnoha ohledech odlišná od standardních sad s nábojovým motorem.

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Foto: Citybikes

V čem jsou odlišnosti přestavby na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový pohon se instaluje místo standardního převodníku a středu klik. Pohon zadního kola se uskutečňuje prostřednictvím stávajícího řetězu převodníku. Výhodou tohoto převodu je možnost využívání přehazovačky (pouze zadní kolečka) nebo nábojové převodovky. Díky tomu je možné měnit motoru převodový poměr. Motor pak efektivněji pracuje jak v menších tak ve velkých rychlostech kola při optimálních otáčkách motoru. Šetří se energie a zvyšuje dojezd. Zlepšuje se stoupavost elektrokola.
  2. Nastavení motoru je digitální a rychlost lze omezovat až do rychlosti 40 km/h.
  3. Součástí pohonu je integrovaný senzor PAS a kontroler – není nutná další instalace.
  4. Motor má nízké těžiště a neovlivňuje ovládání kola.
  5. Motor nelze instalovat s předním přesmykačem. Převodník má buď 46 nebo 44 zubů.

Přestavba na elektrokolo

Co obsahuje přestavba na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový motor 8 FUN 36 V 250 W
  2. Převodník 44 nebo 46 zubů a aluminiové kliky
  3. Digitální ovladač s tachometrem, volba síly motoru v 5 stupních, nastavení maximální rychlosti do 40 km/h
  4. Senzor rychlosti, magnet
  5. Baterie 36 V 10 Ah LiION cylidrické články. Zadní nosič trubkový aluminiový.
  6. Brzdové páčky E brakes
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.

Parametry sady Electrokit – středový pohon:

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194 v případě nastavení maximální rychlosti na 25 km/h

Dojezd: 50 až 70 km.
Hmotnost: elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič 1 kg
Rozměry: baterie 35 × 15 × 6 cm

Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 120 kg.

Přestavby na elektrokolo provádí:

Citybikes

náměstí Svatopluka Čecha 1350/5
Praha 10 – Vršovice

Fotogalerie

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem Přestavba na elektrokolo – středový motor set Přestavba na elektrokolo – středový pohon 8 FUN Přestavba na elektrokolo – ovládací jednotka středového motoru Přestavba na elektrokolo – středový tác
Citybikes (PR), 09.09.2014
Blogy

Slovinsko na kole - 4. část - Ljubljana a Kamnicko-Savinjské Alpy

 ()
Přiznám se, že už jsem se do civilizace docela těšila. Zase na chvíli mít takový ten režim, zajít si dopoledne někde na kávu. V poledne si dát oběd. A odpoledne třeba zastavit na pivko nebo si koupit v obchůdku nanuk. Zkrátka nemuset řešit, kolik zásob nakoupit, kde bude další obchod, jestli bude…
Peggy | dnes

Slovinsko na kole - 3. část - moře

 ()
Celý zbytek dovolené se již nenesl v žádném dramatickém duchu. Žádné další defekty ani nic jiného. Až na jeden incident, který se přihodil na úpatí Julských Alp, kam jsme se při našem kolečku opětovně vrátili, bych mohla cestu až do konce popsat v několika větách, vlastně jen sepsat seznam…
Peggy | 21.10.2025

Slovinsko na kole - 2. část

 ()
Na cestu jsme se vydali 1. července 2024 autem. Já to tak mám nejradši, protože nejsem limitovaná žádným pevně daným časem. V případě vlaku mívám už tak silný předodjezdový stres ještě silnější. Před odjezdem někam autem jdu klidně spát, protože vlastně o nic nejde, no a co, že vyjedeme o hodinu…
Peggy | 10.10.2025

Slovinsko na kole - 1. část - úvod

 ()
Slovinsko pro nás bylo vždycky opomíjenou zemí, sloužilo vlastně jen jako tranzit na (pro nás) mnohem zajímavější a divočejší - zkrátka ten pravý - Balkán. Slovinsko byla civilizace už před dvaceti lety, tedy nuda, nejvíc západ ze všech zemí bývalé Jugošky, první v EU, první přijali euro... Přejeli…
Peggy | 08.10.2025

Silk Road Mountain Race – Kyrgyzstán je krásný, ale tvrdý

 ()
Tohle se lišilo od všeho, co jsem kdy na kole podnikl. Vydal jsem se do Střední Asie, do Kyrgyzstánu, abych se postavil na start jednoho z nejtěžších cyklistických závodů na světě – Silk Road Mountain Race. Dohromady 1900 kilometrů v horách tak vysokých, že se mi zastavoval dech. Když se mi poprvé…
Fabulator | 07.10.2025

O čem se mluví:

Technické rady Využití 3D tisku - 2 dnes v 14:36
NEcyklo Co vás zaujalo 288 dnes v 14:23
Lehokola Pláště na tříkolku dnes v 12:51
NEcyklo Ukrajina 57 dnes v 12:48
NEcyklo Co vás pobavilo /potěšilo/? včera v 23:25
Ostatní – cyklo Vzhůru na Klínovec včera v 20:36
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

194 cyklistů (9 přihlášených)

Slovinsko na kole - 4. část - Ljubljana a Kamnicko-Savinjské Alpy

Přiznám se, že už jsem se do civilizace docela těšila. Zase na chvíli mít takový ten režim, zajít si…
Peggy | dnes

Slovinsko na kole - 3. část - moře

Celý zbytek dovolené se již nenesl v žádném dramatickém duchu. Žádné další defekty ani nic jiného. Až na…
Peggy | 21.10.2025

Slovinsko na kole - 2. část

Na cestu jsme se vydali 1. července 2024 autem. Já to tak mám nejradši, protože nejsem limitovaná žádným…
Peggy | 10.10.2025