Rakousko
Ano, co vám brání? Podél Dunaje a Solnou komorou ...
0
No vono to je dokopce, bo jedeš proti proudu...
0
No, nějaké kopečky jsou, ale i proti proudu rovina.
Tuším, že jsi jel, ale nějaká zprávička mi možná unikla, myslím že i na Passu Lueg jsem si na tebe vzpomněla.
0
jj, jeli jsme to, ale "naopak" z Grado, resp. úsek Vilach-Grado tam i zpět, a ne přes Salzburg, ale ze Sankt Johann im Pongau pak jsme to vzali na Radstadt dál Ennskou a pak kolem Dunaje do Stockerau a přes Ernstbrunn a Mistelbach do BV. Úsek Salzburg-(Linz)-Enns neznám, ale určitě se to nějak pomotat dá, vzal bych to kolem těch "rybníků" (Attersee a Mondsee). Na mapy.cz jsou i cyklotrasy v Rakousku...
0
Pěkná dálka.
Mám to blíž do Krkonoš, nemůžu to mít blízko k Dunaji, což by se mi taky líbilo.
0
Hodilo to 1100 km. Za 10 dní, přesněji 9,5 (cesta vlakem do Vilachu). A z toho jeden den flákání se u moře. :)
Ty to zase máš blíž na Balt. ;-)
0
U Baltu je taky hezky. Ale i k němu jsem se letos dovezla vlakem a teď mi na konci roku chybí kilometry.
0
Kilometry nejsou podstatné, důležité jsou zážitky! A ty nemusí být příjemné, ale musí být silné! ;-))
0
No jo, ale pokaždý se nezadaří vidět nějakýho cyklistu, jak se vymajzne do škarpy..;-)
0
Jj, je to tak, ale když už mám tachometr ... nikdy nejedu jen tak, musím mít cíl.
-1
Já to mám přesně naopak. Pro mne je cíl ta cesta...
0
Mně se to nezdá naopak. Určitě tě nebaví jen tak někde bezcílně kroužit.
-1
Tomu se říká trénink a to už moc neprovozuji. ;-)
Mne ale opravdu baví ta cesta! Cílem je třebas projet kus naší hranice. Nebo dát nějakou hřebenovku. Stejně tak, až se vydám(e) k tomu Baltu, tak cílem nebude Balt, ale cesta k Baltu.
0
Přéésně. A taky vrátit se domů celej, a příjemně unavenej.
0
Zdravím, podél Dunaje dobré, je to prakticky rovina.
Jel jsem vloni Linec - Salzburg a nedoporučuji (tedy nikoliv Dunaj). Mělo to kopírovat trasu bývalé hlavní silnice, ale často to jelo přímo po silně frekventované první třídě. Nakonec jsem tuto trasu opustil a jel jsem místní cyklostezky podél různých říček. Hezká příroda, jen jsem si pěkně zajel.
Dunaj je tutovka, stoupnou ale kilometry a tím i časová náročnost trasy. Pokud čas nemáte, doporučuji kombinovat s vlaky.
Vlastní Alpen - Adria je dobrá, po skončení drážní stezky v Itálii jsem trochu bloudil. Příští rok to ale určitě bude lepší, protože zrovna tenhle úsek se stavěla nová stezka v trase stávající železnice.
Na A-A doporučuji vytisknout si mapu z Internetu anebo si ji aspoň do něčeho uložit. Trasa se v Itálii pořád ještě vyvíjí, takže podrobná mapa se šikne, i když už třeba zrovna neplatí. Po Labské a Dunajské jsem byl trochu nemile překvapen, že v informacích pořádné mapy nebyly, takže ten výtisk z domova se fakt hodil.
0
Před dvěma lety cyklostezka AA končila na bývalé stanici Resiutta. Myslím si že dodělají jen asi pár km ke Carnia, odkud již železnice používá původní těleso. Dál k pěknému městu Venzone se dá jet částečně po staré silnici. Ve Venzone doporučuji návštěvu kostela, ve kterém jsou obrázky, jak bylo město zničené zemětřesením před asi 40ti lety.
0
Dále je lepší pokračovat spíš podél řeky Tagliamento, u Venzone přejet na pravý břeh.
0
Kdy vyrážíte ? Taky AA podrobně sonduju - ale z hlediska inline bruslení. potřeboval bych hlavně info o kvalitě asfaltu na rakouské straně před tím 8 km tunelem. Dle propozic na www.alpe-adria-radweg.com mají sice popsány úseky se šotolinou.. ale nevěřím jim po zkušenostech ani ten asfalt (95 %)
0
Myslíš před Bad Gasteinem?
Pamatuji se, že tam byla šotolina, ale nevím jak dlouhý úsek. Mi to jeli po silnici, ale opačným směrem (Grado - Salz.)
0
jj.
Už jste jeli tu luxusní část od Resuitta pod Villach.
Procházel jsem i tu spodní část nad i pod Udinese - motá se to tam. Cyklostezka jak rána pěstí.
0
Na Alpe Adrii není všude asfalt a rovina.
0
V létě jsem jel z Břeclavi do Vídně, směrem tam krásnými vinařskými stezkami přes Zisterdorf a Deutsch-Wagram, zpátky jsem jel standardně po eurovelo 9, taky pěkná a pohodová cesta, ale trochu delší.
Rakušáci mají na touristinfo vlastní vyhledávač tras (i pro kola), poměrně dobře použitelný, protože počítá i s místními cyklotrasami: http://www.austria.info/uk/where-to-go...
0
Velmi zajímavé. Trochu práce než jsem se prohrabal tím balastem.. ale ty tabulky a navigace stojí za prověření.
0
Takhle jsme to jeli v létě my s dětma:
http://www.bikemap.net/cs/route/3309673...
taky jsme projížděli Salzburk, taky jsme se snažili držet co nejvíc cyklotras. Záleží z které části Česka se do toho Salzburku chcete dostat. V Rakousku je spousta cyklotras, ale většina z nich vede podobně jako v Čechách po silnicích a silničkách, čili s nějakým podrobnějším atlasem si trasu člověk klidně může naplánovat sám.
Po A-A jsme jeli zpátky, tedy od moře, z Cervignana po Villach, zajímavé to bylo až od Resiutty, pak začíná ta železniční stezka, to je bomba, ale předtím v údolí to stálo za starou bačkoru.
0
Peggy už se nedočkavě těším na tvůj blog (doufám, že bude). ;-)
0
Určitě bude, mám už to dokonce i sepsaný, problém je ten, že jsem se upsala Cykloturistice a musím jim to odevzdat jako první (slibuji ale, že pro nakole bude delší verze :-)
0
To je teda dovča. hmm.. paráda.
Dle mapy jste jeli Via Claudia Augusta. Stojí něco za zmínku ke kvalitě povrchu ? Jedeme to letos na bruslích z Nauders do Verony.
Co vím nahoře pod Nauders trochu sjezdy, nad Meránem serpentiny a před Busolengem kopec Monte Roca.
Nějaké jiné problémy ?
0
Mám pocit, že už jsem ti reagovala v jiné diskusi ohledně toho povrchu.
Problémy žádné, nic co by bylo nezvládnutelné. My to jeli s dětmi 6 a 8 let.
Myslím, že už to máš nastudovaný dostatečně, další info netřeba, radši jet a vidět sám.
Možná jenom, že občas člověk může překážet borcům na silničkách, je jich tam plno a jezdí hodně rychle. Na kolách máme zpětná zrcátka, ale i tak jsme se občas nestačili klidit na stranu.
A taky záleží, jakej chytnete vítr. My sice jeli z kopce, ale proti větru, tak to bylo občas náročné.
0
Tak to je v pohodě. Proto vozíme zvonek na prstě, aby borci se silničkama mohli včas uhnout , když je předjíždíme :))
Jedinej kdo nás serval... byla švýcarská důchodkyně(asi) na elektrokole(tuty) loni u Bodamu. Nevím pro co nebo za kým hrčela do Kostnice ale po 5 km s průměrem 36+ to vypadalo spíš jako závod...takže přiznávám.. vyhrála a mi jsme pokračovali v dovolené.
0
doporučuji tyto stránky
http://www.radtouren.at/
jsou tam mapy dálkových Rakouských cyklotras a některé katalogy a schématické mapy lze objednat zde http://www.radtouren.at/radkarten/radliteratur... - mapy cyklotras rakousko
0