Podél Bečvy s Toulavou kamerou

Cyklostezka Bečva před Valašským Meziříčím. (NaKole.cz)

Od pramenů Vsetínské Bečvy až do její soutok s Moravou jsme vyrazili na kolech společně s reportéry Toulavé kamery. S kamerou a stativem na rameně se filmaři vydali po stezce podél řeky. Jak jsme se přesvědčili, cyklostezka Bečva má co nabídnout MTB jezdcům i rodinám s dětmi.

Jízda po Greenways Praha-Vídeň startuje dnes

Na cestě (NaKole.cz)

Skupina cyklistů v zelenobílých dresech projíždí návsí. Jedou zvolna, za jízdy si spolu vyprávějí nebo na sebe pokřikují. Většina z nich se zná už z předchozích jízd po Greenways, někteří jsou tu poprvé. Skupina 25 cyklistů absolvuje v následujících dvou týdnech cestu z Vídně do Prahy. V pelotonu nebudou chybět zástupci serveru NaKole.cz. Připojit se na českém území bude možné od pondělního rána.

Povodně cyklostezky vážně nepoškodily

Cyklostezka Bečva v okolí Hranic na Moravě (Michaela Škrobánková, Hranická rozvojová agentura)

Když jsme minulý týden zveřejnili pozvánku na výlety podél Baťova kanálu, ani ve snu nás nenapadlo, co se během několika dní na Moravě rozpoutá. Letecké záběry rozlitých řek a informace o předpovědi počasí byly asi nejsledovanějším tématem každodenního zpravodajství. Cyklostezek na Moravě se ale povodně dotkly mnohem méně, než by se mohlo zdát z televizních záběrů.

Recenze atlasu ČR s cyklotrasami (Žaket)

(NaKole.cz)

Na veletrhu Svět knihy představilo vydavatelství Žaket již druhé aktualizované vydání atlasu ČR s cyklotrasami. Jeden výtisk putoval i do redakce NaKole.cz a dnes se s vámi tak můžeme rozdělit o hodnocení tohoto mapového díla.

Baťův kanál: Nová cyklostezka i veletrh lodí

Baťův kanál tvoří osu turistické oblasti Slovácko, která je proslulá skvělými podmínkami pro cykloturistiku. Koncem dubna tu byly otevřeny nové úseky cyklostezky, tento víkend se navíc můžeme vydat na přehlídku lodí na Baťově kanálu. Nenáročná cyklistika po rovině nebo výlet na inlinech – to je náš tip na tento víkend.

Výlet na kole do Žitavy

Říčka Mandava (Petr Petráš)

Žitava (Zittau) je starobylé město s bohatou historií ležící v Horní Lužici. Žitavou protéká řeka Nisa, takže je častým výchozím místem na cyklotrase Odra – Nisa a zde se také do Nisy vlévá říčka Mandava pramenící ve Šluknovském výběžku. A právě podél Mandavy lze z Rumburku či Varnsdorfu do Žitavy pohodlně dojet.

Cyklobus do Českého lesa vyjede tento víkend

Cykloturisté na Pleši ()

Také v letošním roce bude v provozu řada cyklobusů. Tuto sobotu 1. května poprvé vyjede pravidelná linka do oblasti Českého lesa. Krásný kraj, který cyklisté zatím teprve objevují, nabízí několik tipů na výlety.

Mezi doly s cyklopřívěsem

(NaKole.cz)

Kladno nemá mnoho památek, přesto se tu dají najít příjemná místa pro výlety. Svůj tip na výlet s dětským přívěsným vozíčkem nám poslala rodina Králova.

Rozhledny stále rostou

Hrádek Větruše slouží dnes jako restaurace, z jejíž terasy uvidíte jako na dlani město Ústí nad Labem. (Ústí nad Labem)

V posledních letech zaznamenaly rozhledny obrovskou renesanci zájmu. Jarní počasí je jako stvořené pro výlet na kolech za některými nově postavenými rozhlednami, které se objevily v posledních letech. Pojďte se s námi podívat na svět z výšky!

První jarní víkend na nových cyklostezkách

(NaKole.cz)

V uplynulém roce přibylo v České republice 221 km nových cyklostezek. Máme před sebou první teplý víkend - vytáhněte kola a vyražte prozkoumat některé nově postavené úseky. Přinášíme několik tipů na výlet po stezkách, které ještě v loňském roce existovaly jen na papíře.

« Předchozí 1 6 7 8 9 10 11 12 13 Další »

Cyklotoulky Orlickem 2018

Když jsem přemýšlel, kam vezmu svoji přítelkyni Petru na její první cyklovýlet na těžko, oko na mapě mi padlo na Orlické hory. Naposledy jsem tam byl s rodiči na kole v roce 1996. Tak teď po 22 letech by nebylo špatné vyzkoušet, co se všechno změnilo. Jako referenční zkoušku jsem zkusil čtrnáct dní…
ondrapisklak | 12.10.2018

Přejezd Šumavy na kole z Železné Rudy k Lipnu

V zimě jsem přejížděl Šumavu na běžkách, a tak se mi zalíbila, že jsem tam zamířil i v létě, s manželkou a 11letým synem na kolech. Přes den pročištění hlavy, trochu sportovního výkonu a přes noc pohodlí penzionu. Puťák „každou noc jinde" nepadal v úvahu, protože málokterý penzion poskytne v sezóně…
VLB | 11.09.2018

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 1 – Hraničář, Kameňák

Jsem cyklista spíše závodního ražení a tomu podřizuji prakticky veškerý čas na kole. Vyjížďky pojímám formou tréninků. Stejně tak mám ale rád i cestování na kole - čas od času vyšlápnout na celý den s batůžkem na zádech nebo s brašnami na nosiči na více dní, projíždět krajinou, kochat se,…
JohnyB | 31.08.2018

Na kole ve Vysokých Tatrách

Letošní dovolená nebyla dlouho plánovaná, jen lokalita byla daná, Vysoké Tatry. Vloni jsme byli v Pribylině, letos se posouváme kousek dál na východ. Na poslední chvíli najdu ubytování v Nové Lesné, vesničce přímo pod majestátným Slavkovským štítem, jehož vrchol jsem zdolala před několika lety,…
HMS | 30.08.2018

Cyklistický návod k východní Evropě

Letošní léto jsem strávil krásným výletem kolem východní Evropy: Karpaty - Černé moře - Pobaltí - Petrohrad - Nordkapp a přes Norské hory a fjordy zpět. Tady: http://putovanikolem.cz mám deníček s turistickými fotkami. Ale napadlo mě zde se podělit i o technikálie kolem cestování, protože pro mě…