Uzavření Labské stezky u Mělníka

Na cyklotrase číslo 2 na pravém břehu Labe u Mělníka mezi bývalým zdymadlem Hadík a obcí Kly v úseku o délce 2 km probíhá stavba cyklostezky a na její staveniště je vstup a vjezd zakázán.

Předpokládaný termín dokončení stavby je květen 2018. Uzavřený úsek lze objet po cyklotrasách č. 203 (Mělník, křižovatka ulic K Mostu, Nad Soutokem a Jaroslava Seiferta – most přes potok u Tesca, žluté značky s číslem), č. 8171 (most přes potok u Tesca – Malý Újezd, žluté značky s číslem) a č. 8162 (Malý Újezd – Kly, žluté pásové značky se zeleným pruhem). Celková délka objízdné trasy je 13,5 km.

redakce NaKole.cz, 12.09.2017

Pestrý život cyklotrempa

Jan Vlasák
Čtvrtá kniha svérázného cestovatele a spisovatele
Čtvrtá kniha je výjimečná tím, že si autor kromě textu a fotografií do ní sám nakreslil obrázky uvádějící jednotlivé kapitoly a je také…

Šťastná to země

Rosťa Gregor
Koloputování okolo Československa a jiné příběhy
„Co je to štěstí? Mít radost na duši a neubližovat tím druhým. Může tak být, milý čtenáři? Moje duše se raduje na cestách. A taky se …

Kolem Jihlavy od pramene k ústí

Na letošní rok jsem měla připravenu nejen trasu kolem řeky Jihlavy, ale i příjemnou společnost po cestě: Janu a Danu z Prahy a Líbu ze Žebráku. Chvíli to sice vypadalo, že kvůli koronavirové krizi vůbec nevyjedeme, ale dopadlo to dobře. Ve středu 22.července jsme vyrazily vlakem do Počátek. I když…
Aar | 30.07.2020

Dámská Mže 2020 „pokud se zadaří i stovka se podaří“16.7. – 19.7. 2020

Vloni se nám kolem Sázavy šlapalo velmi pěkně, a tak i na letošní tradiční Dámskou jsme měly připravenou řeku. Původně to měla být Jihlava, ale covidová epidemie změnila náš směr. V době, kdy jsme všichni byli zavřeni doma a mohli jsme leda do nejbližšího lesa nebo parku, se mi tak nějak zastesklo…
HMS | 22.07.2020

Grónsko – za Inuity, polárními psy a jedovatou kytkou

Arctic Circle Trail Trasa Arctic Circle Trail v Grónsku je považována za jeden z nejlepších výletů na dlouhou vzdálenost. Stezka se táhne téměř 200 kilometrů od okraje ledovce poblíž Kangerlussuaqu k rybářskému městečku Sisimiut na západním pobřeží. V závislosti na kondici a počasí její překonání…
šíp | 17.06.2020

Kolo jako pták Fénix

Někdy těsně po revoluci se v kolokrámu v Praze na Karlově náměstí konečně objevila kola. Do té doby to byla těžká podpultovka a já jsem se najednou, v době rané dospělosti, stal majitelem světle hnědého turistického kola Eska, s vlaštovkovými řídítky, jednotalířem a asi pětikolečkem. Bylo to úplně…
Brahma | 14.06.2020

Na kole na Praděd a zpět

Poměrně velká část naší rodiny jsou sportovci a na kole jezdíme i v pokročilejším věku. A dokud nohy ještě slouží tak, jak mají, vyhýbáme se elektrokolům velkým obloukem. Ke sportu samozřejmě vedeme i naše děti a posledních pár let dokonce vnoučata, která dostala první dětská kola. Při jedné…