reklama

Výměna BMS

V baterce potřebuju vyměnit vadný BMS. Ten který mám, umožňuje dva druhy zapojení, "same-port connection" nebo "split interface", viz obrázky. Neví někdo jaký je v tom rozdíl, výhoda či nevýhoda? Předem děkuji za info.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 26.03.2024
Autor: Modus
  • Re: Výměna BMS

         

    Předpokládám, že na baterii máš samostatný konektor pro nabíjení a jiný konektor pro zátěž, tedy použiješ split-interface. Same-port by se využilo, pokud bys nabíjel stejným konektorem, přes který je připojená zátěž.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.03.2024
    Autor: ondrap
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      A co je tedy lepší a proč se to rozděluje?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.03.2024
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Výměna BMS

           

      Bingo! Dík za info :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: Modus
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      Same-port by se využil, pokud by jsi měl přímý nábojový motor - mohl bys dobíjet baterii při jízdě z kopce jako to dělám já ....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: kokosovo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výměna BMS

             

        Také riešenie nemožno doporučiť nakoľko brzdenie s nabitou batériou môže viesť k zničeniu RJ a prípadne aj k nehode/pádu. BMS s osobitne vyvedeným nabíjaním a vybíjaním má tú výhodu, že vybíjací prúd nemusí ísť aj cez mosfety blokujúce nabíjanie. Takže menšie straty. A v prípade brzdenia motorom nemôže BMS zablokovať prúd do batérie a tým spôsobiť zničenie RJ. Pochopiteľne pri takomto riešení nie je vhodné niekde vysoko na kopci batériu plne nabiť a potom sa pustiť nadol a brzdiť motorom - treba na to myslieť. Výnimkou by bolo ak by RJ bola stavaná na to že pri brzdení môže prísť k zablokovaniu BMS a vedela to zvládnuť bez ujmy.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 14.06.2024
        Autor: Lubo990
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťáka na kolo

včera
Cyklistka s e-kolem hledá prima parťáka -+ 60 let na pohodové společné vyjížďky do okolí Prahy.

Hledám: Kamarád /ka na kolo.

14.09.2025
Ahoj. Přidej se. Plán ....Stezka Českem (původně Cesta Českem[ ]) turistická trasa v Česku. Více na Email…

Hledám: Parťáky na cyklovíkend 12.-14.9. Podkrkonoší

Hledám: Parťáky na cyklovíkend 12.-14.9. Podkrkonoší
03.09.2025
Život je pecka, tak si ho pojď parádně užít. 12.-14.9. s námi šlápni do pedálů za novými zažitky a přátelstvími …
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

283 cyklistů (4 přihlášení)

Pobaltí 2023 - 5. část

Z Lotyšska zase do Litvy a domů Když se kouknete na mapu pobaltských republik, snadno pochopíte, proč se…
Peggy | 16.09.2025

Pobaltí 2023 - 4. část

Z Estonska pro změnu zase do Lotyšska Kunda (pardon, ale fakt se tak jmenuje) už leží na pobřeží moře a…
Peggy | 13.09.2025

Pobaltí 2023 - 3. část

Z Lotyšska do Estonska Později v Lotyšsku se vzdálenosti mezi „něčím" ještě víc protáhly. Z pauz po 15-20…
Peggy | 11.09.2025