reklama

Výměna BMS

V baterce potřebuju vyměnit vadný BMS. Ten který mám, umožňuje dva druhy zapojení, "same-port connection" nebo "split interface", viz obrázky. Neví někdo jaký je v tom rozdíl, výhoda či nevýhoda? Předem děkuji za info.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 26.03.2024
Autor: Modus
  • Re: Výměna BMS

         

    Předpokládám, že na baterii máš samostatný konektor pro nabíjení a jiný konektor pro zátěž, tedy použiješ split-interface. Same-port by se využilo, pokud bys nabíjel stejným konektorem, přes který je připojená zátěž.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.03.2024
    Autor: ondrap
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      A co je tedy lepší a proč se to rozděluje?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.03.2024
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Výměna BMS

           

      Bingo! Dík za info :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: Modus
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      Same-port by se využil, pokud by jsi měl přímý nábojový motor - mohl bys dobíjet baterii při jízdě z kopce jako to dělám já ....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: kokosovo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výměna BMS

             

        Také riešenie nemožno doporučiť nakoľko brzdenie s nabitou batériou môže viesť k zničeniu RJ a prípadne aj k nehode/pádu. BMS s osobitne vyvedeným nabíjaním a vybíjaním má tú výhodu, že vybíjací prúd nemusí ísť aj cez mosfety blokujúce nabíjanie. Takže menšie straty. A v prípade brzdenia motorom nemôže BMS zablokovať prúd do batérie a tým spôsobiť zničenie RJ. Pochopiteľne pri takomto riešení nie je vhodné niekde vysoko na kopci batériu plne nabiť a potom sa pustiť nadol a brzdiť motorom - treba na to myslieť. Výnimkou by bolo ak by RJ bola stavaná na to že pri brzdení môže prísť k zablokovaniu BMS a vedela to zvládnuť bez ujmy.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 14.06.2024
        Autor: Lubo990
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistky na cykovíkend do Krušek 2.-4.8.

Hledám: Cyklistky na cykovíkend do Krušek 2.-4.8.
včera
Hledáme cyklistky na cyklistickou víkendovku 2. - 4.8. Jedeme do Krušných hor do Klínů, jezdit budeme po…

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
20.07.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…

Hledám: Parťáka/Parťačku

19.07.2024
Najde se někdo v blízkém i vzdáleném okolí Chrudimi na cyklovandry na těžko. Mám rád tu svobodu, kdy nevím kam…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

254 cyklistů (1 přihlášený)

Alpe Adria cycling route červen 2024

Cesta V červnu 2024 jsem se dohodl se synem, že za nimi na jejich dovolenou do Chorvatska do Privlaky u…
Brahma | 16.07.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 9. část

Už se nám to pomalu chýlí ke konci Začal čtvrtý týden našeho putování. Chtěla bych psát o tom, že mám tohle…
Peggy | 10.06.2024

Z Drásova do Říma

Z Drásova do Říma, květen 2024 Po cestě 1000 km Polskem podél Baltu a Odry a Z Lince do Budapešti přes Alpy…
Monolema | 06.06.2024