reklama

Výměna BMS

V baterce potřebuju vyměnit vadný BMS. Ten který mám, umožňuje dva druhy zapojení, "same-port connection" nebo "split interface", viz obrázky. Neví někdo jaký je v tom rozdíl, výhoda či nevýhoda? Předem děkuji za info.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 26.03.2024
Autor: Modus
  • Re: Výměna BMS

         

    Předpokládám, že na baterii máš samostatný konektor pro nabíjení a jiný konektor pro zátěž, tedy použiješ split-interface. Same-port by se využilo, pokud bys nabíjel stejným konektorem, přes který je připojená zátěž.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.03.2024
    Autor: ondrap
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      A co je tedy lepší a proč se to rozděluje?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.03.2024
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Výměna BMS

           

      Bingo! Dík za info :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: Modus
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      Same-port by se využil, pokud by jsi měl přímý nábojový motor - mohl bys dobíjet baterii při jízdě z kopce jako to dělám já ....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: kokosovo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výměna BMS

             

        Také riešenie nemožno doporučiť nakoľko brzdenie s nabitou batériou môže viesť k zničeniu RJ a prípadne aj k nehode/pádu. BMS s osobitne vyvedeným nabíjaním a vybíjaním má tú výhodu, že vybíjací prúd nemusí ísť aj cez mosfety blokujúce nabíjanie. Takže menšie straty. A v prípade brzdenia motorom nemôže BMS zablokovať prúd do batérie a tým spôsobiť zničenie RJ. Pochopiteľne pri takomto riešení nie je vhodné niekde vysoko na kopci batériu plne nabiť a potom sa pustiť nadol a brzdiť motorom - treba na to myslieť. Výnimkou by bolo ak by RJ bola stavaná na to že pri brzdení môže prísť k zablokovaniu BMS a vedela to zvládnuť bez ujmy.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 14.06.2024
        Autor: Lubo990
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Znovu zažít lásku a štěstí....

Hledám: Znovu zažít lásku a štěstí....
včera
Něco jsem v životě zažila, něco splnila, něco dokázala a něco si užila. Jsem samostatná, aktivní a spokojená.…

Hledám: Horsky prusmyk lezení na kole v Ceske Republice

Hledám: Horsky prusmyk lezení na kole v Ceske Republice
20.05.2025
Ahoj, jsem 76letý maďarský cyklista. Rád bych zdolal určitá menší stoupání v Česku během 2-3 dnů počínaje 22. a 23…

Hledám: aktivní, sportovně založenou partne

Hledám: aktivní, sportovně založenou partne
17.05.2025
Hledám aktivní, sportovně (pochopitelně) založenou partnerku na kolo (silniční i MTB, ideálně z Prahy do kopců …
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

188 cyklistů (5 přihlášených)

Z Brna na Lago di Garda a kousek zpět

Po loňském úspěchu s cestou do Říma přemýšlíme s Radkem kam dál. Padají divoké návrhy ("Zbláznil jsi se? Tam…
Monolema | 10.06.2025

Pobaltí 2023 - 2. část

...s mírným zpožděním... Z Litvy do Lotyšska Tuto cestu jsem si poprvé ani nepsala žádný deníček, ani nic…
Peggy | 24.04.2025

Norsko 2024 aneb za tučňáky a pižmoni

Dovrefjell Dovrefjell je pohoří v jižním Norsku v krajích Møre a Romsdal, Trøndelag, Innlandet. Na severu je…
šíp | 23.04.2025