reklama

Změna nastavení režimu přípomoci - jak?

Nedávno jsem sousedovi instaloval sadu se středovým motorem 48V/750W od Bafangu (myslím označení BBS2 nebo 02, teď už nevím).
O víkendu se u mě stavil, že prý má problém: má zařazený stupeň přípomoci, šlape, ale motorek netáhne (nepomáhá) souvisle, prostě cítí, že chvilku táhne - netáhne - zase se zapne a táhne- a tak se to stále opakuje.
Přitom na displeji C18 svítí nápis ECO. Já došel laicky k závěru, že to ECO = ekonomický provoz, takže tohle střídavé zapínání a vypínání přípomoci bude vpořádku, prostě nutí to více šlapat a tím pádem jet ekonomicky, ale že tam musí být (kromě toho ECA) i jiný režim, na který se to dá přepnout a při kterém bude motorek pomáhat souvisle, bez vypínání. Bohužel jsme k tomu nedostali návod, já jsem naprostý laik na tyhle motorky a nevím, jak se to přepíná na jiný režim. Prodejce nezvedá telefon, na mejly také neodpovídá, psal jsem i do EVbike, tam příslušný technik, který by to prý věděl, rovněž nereaguje, proto se dovoluji obrátit na Vás - zdejší znalce téhle problematiky.
Takže: stisknutím jakého tlačítka na tom ovladači, co vede k displeji, se to dá přepnout z ECO na něco jiného (a zase zpátky na ECO)?
Děkuji :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.06.2021
Autor: Airline
  • Re: Změna nastavení režimu přípomoci - jak?

         

    Na EV bike je návod na stiahnutie.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 02.06.2021
    Autor: vikino1
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Změna nastavení režimu přípomoci - jak?

           

      Není. Tedy není na to, na co se ptám.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 02.06.2021
      Autor: Airline
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Změna nastavení režimu přípomoci - jak?

             

        A je to určite C18? Lebo tieto ovladače Bafang používaju označenie prípomoci 1-9 podla prístroja.