reklama

Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

Dobrý den, poradí někdo s poruchou elektrokola? Motor funguje pouze v režimu asistenta chůze, při šlapání nepomáhá.
baterie Bafang nosičová 43V
řídící jednotka bafang CR S 10F.350.FC 1.1
(CRS10FC4313h101021.1)
motor bafang DC 43V BLDC E-BIKE A3

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 10.04.2021
Autor: Krasomil
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    Máš tedy ověřeno,že v motoru problém není,s baterií také ne. Na Tvém místě bych se zaměřil na senzor šlapání. Kabely kontakty. Jestli ta ŘJ ví,že šlapeš...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2021
    Autor: DAVID7001
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      Ještě k tomu doplním. Popřemýšlej také,kdy a jak se to stalo. Jestli Ti to přestalo fungovat během jízdy,nebo jestli po nějakém transportu,nakládání-skládání. To Tě také může navést k chybě.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2021
      Autor: DAVID7001
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      Mě přesně tohle dělal senzor šlapání když se do něj zřejmě dostala při dešti voda. Nemám stahovák klik abych se na senzor podíval, tak jsem to vysušil fénem. Chvilku to trvalo, ale poruchu to odstranilo.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2021
      Autor: docware
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    Mi vypínal z ničeho nic středovej Bafang. Problém byl v poloze magnetu ve špicích zadního kola - neměřilo to rychlost...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2021
    Autor: Radler
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 10.04.2021
    Autor: Krasomil
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      ten šlapkový 3 pin senzor je určitě pouze něco přez 4 volty.

      červený ---plus
      další dvě barvy --mínus do senzoru a mínus ze senzoru, tady je ale běžné, že co senzor a co řídící jednotka, tak je to zapojené jinak a ani nesedí barvy, špatným zapojením těch dvou se ale nic nepodělá ani nic nespálí, jen to nefunguje.

      vyzkoušet to jde i obyčejným magnetem,kterým kmitáš po délce toho senzoru, záleží ale na směru kmitání a na polu toho magnetu.

      pozor při tom kmitání---šmrdlání sem a tam automaticky kmitáš oběma směry, ale senzor aktivuje pouze jeden směr, proto je nezbytně nutné, aby ty magnety byli k tomu senzoru správnou stranou , jinak by se senzor mohl aktivovat pokud bys točil šlapkama obráceně.

      někdy jsou i jinak barevně zapojené hall semzory --modrý na žlutý a žlutý na modrý., to se ale pak motor neroztočí ani na plynovou páčku.
      Rozhodně tam ale nemá být jiné napětí než těch cca 4 volty, víc na ten pas senzor zapojit ani nezkoušej.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2021
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 10.04.2021
    Autor: Krasomil
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    Motor, středový snímač ani Ř.J. nevím jak otestovat nebo proměřit. V kabelu k motoru je 8pinu, ten kulatý obr.3, snímač ot. do středu je ten fialový, je tam 6 pinů obr.2 (nevím jestli je i torzní a proto tolik pinů), ten mě napadl jako první, tak jsem koupil nový a ten má jen 3piny obr.1,tak nevím jak jej k té 6pinové zapojit, jediné co jsem naměřil je 48v ze zásuvky baterie do Ř.J. Dráty černý + červený silnější obr 4.5.6.Na těch tenkých od baterie červená+žlutá+zelená obr.4 do Ř.J jsem nenaměříl nic.Podle mě by na těch tenkých č+ž+z mělo být nějaký ovládací napětí cca 5v, nebo že by to bylo jen nějaké teplotní čidlo pro řídící jednotku z baterie? Jinak display ukazoval vše normálně rychlost, jen motor při šlapání nepomáhá.Pouze zabere po přepnutí do režimu vedení kola a držení tlačítka - Pokud někdo poradí jak přeměřit motor na tom 8pinu obr.3 nebo jak zapojit ten snímač obr.1 nebo zda má jít z baterie krom 48v červený+černý ještě něco na č+ž+z by mi moc pomohlo. Prostě nikde nejde vyčíst co vlastně na kole je a jak funguje. Co jsem vytáhl je vše výrobce Bafang ale ani na jejich stránkách jsem nenašel schema, nic.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2021
    Autor: Krasomil
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    zbylé foto

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2021
    Autor: Krasomil
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      nepíšeš, jestli to přestalo fungovat, nebo to nefungovalo nikdy, pokud nikdy, tutově jsi dal na šlapky obráceně ten kroužek s magnety, ale nebude to fungovat ani šlapáním dozadu---magnety jsou k senzoru obrácenou polaritou.pak je ještě možné, že v menu nemáš vubec aktivovaný pas senzor---pokud tam takovou položku máš.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2021
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      Jak ti tady píše kytarapepin,nevíme,jak se to stalo. Jestli to někdy fungovalo. Já Ti tu otázku připomínal výše také. Od kdy to nefunguje? Fungovalo to někdy? Nevyměňoval jsi tam něco? Třeba ten PAS senzor? Nebo ten kotouč s magnety? Když tím tlačítkem v podstatě mechanicky sepneš obvod a motor funguje,tak se jako nejpravděpodobnější závada jeví to,že ten PAS senzor ho z nějakého důvodu nesepne.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 11.04.2021
      Autor: DAVID7001
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    Kolo samozřejmš fungovalo, jeden rok,
    najeto 720km,jenže jezdila celá rodina a najednou nejede,ten pas jsem tam chtěl namontonat z důvodu vyloučení poruchy toho původního 6pin fialová viz obr.2,který je uvnitř středového náboje(6pin drát přimo do díry ve středu,nemám korunkový klíč ani stahovák tak jsem to zatím nerozdělal), ten nový z kroužkem a magnety nevím jak zapojit když ten orig je 6pin a pas jen 3 dráty. Nikdo nepíčete jestli z baterie má jít na ty č+ž+z k Ř.J nějaké napětí mimo těch 43v silných drátů černý+červený k Ř.J. Třeba jak píše (kytarapepin) ty 4v pro PAS na červenou, pak by bylo už možno vypojit původní snímač a vyzkoučet ten nový pas z magnety jestli to není ním. Displaj je tam Bafang DP 11.
    Ještě mě mimo ten vadný snímač otáčení ve středu napadli vadné Hal. v motoru, to by se projevovalo jak?
    Všem děkuji za rady, doufám že povedou k úspěchu.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.04.2021
    Autor: Krasomil
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      vadné hall by se kolo netočilo ani na tu tlačící přípomoc.tady chyba nebude .

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 11.04.2021
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      Obvykle jde z baterie k ŘJ pouze těch 42V. Ta ŘJ si napájí ten PAS senzor,to jsou dva kabely plus a mínus a ten třetí kabel je signál toho snímače.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 11.04.2021
      Autor: DAVID7001
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    Dík za ujištění že motor a Hall.je O.K.chtěl jsem ho rozdělávat.Pořád mám podezření na to středové snímání a potom ten Hall.Ona pak Ř.J. neví v jaké poloze motor je.Tak že ten PAS musím nějak připojit k tomu 6pinu z Ř.J. Nebyl jsem si jistý a pokoušel jej zapojit k č+z+ž co vede k té baterce.Tam jsem nic nenaměřil.Vádná Ř.J.být nemůže? Na display ukazuje vše v pořádku, i rychlost.Ale jak zjistit jestli půstí proud do motoru? A je v tom káblu k motoru 9pinů co měřit? I ty hall, jdou nějak proměřit přes ten 9pin? No myslel jsem si že vylučovací metoda zabere, ale to bych potřeboval tak ještě jedno kolo.Na tom screenshot je ten systém co je na kole jen já mám display DP 11 ten je na obr.3 s tou rámovou baterii ale motor i Ř.J.bude stejná.Nemá někdo stejný? Hledal jsem tyto díly a ani je tu nikdo neprodává. Hlavně že system Bafang je osazen v 60 procentech kol.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.04.2021
    Autor: Krasomil
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      kytarapepin už včera napísal, že ak režim chôdze normálne ide tak notor určite vadný nie je. Najskôr bude chyba v snímači. Nemá to náhodou aj torzný senzor keď je tam 6-pin??

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2021
      Autor: Lubo990
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      kolik voltu máš na tom trojpinu červený--žlutý--zelený ? nemuže to být náhodou pin pro plynovou páčku?, pokud tam naměříš něco přez 4V , mohl bys zkusmo spojit červený se zeleným, nebo žlutým přez alespon dvě diody v serii , ideálně s ubytkem napětí na jedné diodě 0,5V
      dioda propouští pouze jedním směrem, tak je musíš spájet stejně a zkusit je případně při propojení i obráceně---pokud je to plynový pin, tak se kolo roztočí na maximum.

      pokud nemáš diody, zkus to co nejdelším tenkým drátkem, minimálně by si mělo kolo alespon vrknout --na plné napětí se ale nejspíš trvale neroztočí.

      Musíš ale naměřit maximálně něco přez 4 volty, pokud na tom trojpinu naměříš víc--třeba přez 40V, tak to rozhodně nezkoušej propojovat.

      Pokud platí jak jsi psal, že na asistenci chuze se kolo roztočí, v kabelech k motoru chybu nehledej.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2021
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      A připojuješ tam jenom jeden ten senzor pohybu? Nepřipojuješ druhý vedle toho vadného?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2021
      Autor: DAVID7001
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

             

        Už asi tuším.

        Krasomil koupil nový asistenční senzor, který má ovšem konektor, který mu sice do jednoho protikusu na řídící jednotce pasuje, ale tam se tento senzor nezapojuje.

        On potřebuje vědět, do kterých z pozic fialového 6 pinového konektoru zapojit nový třípinový asistenční senzor.

        Já bych postupoval takto---na starém puvodním --dříve funkčním senzoru bych přestřihnul kabel v místě, kde by nebyl problém ho případně znovu spájet dohromady. podle mého v tom kabelu budou tři dráty---červený a další dvě barvy---takže propípnout měřákem kam vede na konektoru červený a kam vedou na konektoru další dvě barvy.

        nový asistenční senzor připájet---červený na červený a další dvě barvy zkusmo,

        pak vyzkoušet nový už zapojený senzor šmrdláním nějakým magnetem.

        Podle mého ten 6 pinový fialový konektor má 6 pinu z jediného duvodu, aby do toho 6 pinového konektoru šlo připojit i variantu---asistenční šlapací přípomoc plus ----PLYNOVOU PÁČKU.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.04.2021
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

               

          Chtělo by to schéma zapojení té konkrétní ŘJ. Já ho nikde nenašel. Je asi pravda,že tam více různých vývodů na snímač pohybu nejspíše nebude,že ten PAS senzor bude muset zapojit místo toho stávajícího. To by byla moc univerzální ŘJ,aby měla konektory na více druhů snímačů. Asi bych postupoval stejně. Přeštípnul kabel,napojil červený kabel a zkusil dohledat zbývající. Je ale otázka,co tam bylo za původní senzor a jaké hodnoty vlastně snímal a jestli půjde pouhým snímačem pohybu nahradit.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.04.2021
          Autor: DAVID7001
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    Ano(Kytarapepin)pochopil můj problém, mám od začatku podezření na ten středový snímač,ten původní je ten 6 pin fialový a chtěl jsem tím pas senzorem co jsem koupil zkusmo opravit a ten má jen 3pin.Jednoduché zapojrní se mi nabízelo ty 3 dráty z baterky ten č+z+ž ale tam nic nenaměřím.Na tech fotkách je to celkem jasný.Nechtěl jsem ten 6pin zbytečně kuchat ale vidím po vašich reakcích že budu muset.Myslel jsem si že jej seženu ale nesehnal tak me napadla náhrada za PAS s kroužken

    https://bafang-e.com/oem-area/components...

    Toto obr.1 je zřejmě ten system co mám jen jiný display. Obr-2 je můj display i system jen já mám baterii nosičovou, ne rámovou.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2021
    Autor: Krasomil
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      žádnej 6 pin nekuchej, přestřihni na nějakém vhodném místě kabel od toho puvodního origo torzního snímače---který je možná vadný a na ten přestřihlý kabel připájet ten nový snímač---teda pokud bude ten origo také pouze 3 žílový .
      je možné, a asi i dost pravděpodobné, že to možná s tím novým, obyč fungovat nebude. raději znovu připomínám, mezi červeným a nějakým jiným by si měl naměřit něco přez 4 volty.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2021
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

             

        Jo,dík,to jsem našel i na netu červená +5V, černá nebo žlutá -5V a modrá nebo zelená signál do Ř.J. Škoda že se nedá najít nic k tomu orig.torznímu středu bafang viz. odkaz výše nebo ten 6pin protikus.Dnes jsem byl navštívit servis, co na to řeknou nebo jestli není nějaká redukce nebo přechodka a co by asi stálo zprovoznění. Odhad opravy 5-7 tisíc, výměna ř.j. (tuto prý neznají) za jinou a předělání instalace. Tak jsem poděkoval a odešel. Tady jsem našel moje díly, tech. popis a komponenty které se výrábí ale v česku je zřejmě nikdo neprodává.

        https://www.bafang-e.com.cn/wp-content/uploads...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2021
        Autor: Krasomil
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

               

          https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 14.04.2021
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

               

          Ještě mi napadlo, že je divný, že ti nenapíše display kde je chyba---eror a nějaký číslo.

          pokud je vadný senzor, tak by to měla jednotka poznat a napsat, já mám na koloběžkách cosi, jako ruční brzdu--takový klínek, co zastrkuji do zmáčklé páčky brzdy, když koloběžku opírám třeba o zed, aby se mi nerozjela, občas když zapomenu a zapnu koloběžku, hned mi display píše eror 7.

          ještě bys mohl zkusit uplně vypojit od té jednotky brzdy, ale i kdyby byla chyba v čidle brzdy, chybu by to při zapnutí vyhodit mělo.

          Jinak pokud bys musel nakonec koupit novou jednotku---regulátor/display, asi by sis vystačil tady s tím
          https://it.aliexpress.com/item/32884933718.html...

          https://it.aliexpress.com/item/32884933718.html...
          nejspíš to nebude tak komfortní jako originál s tím torzním snímačem, ale v přípomoci se dá nastavit citlivost a rychlost náběhu té přípomoci.
          nemá takové to klasické nastavení--eko--turbo, tady na té se nastavuje tlačítkem plus a mínus do jaké rychlosti chceš výpomoc od motoru.
          v pěti krocích je to zhruba--do 10kmh-do 18kmh, do 25kmh, do 30kmh, nad 30kmh.

          omezení do kolika Kmh bude vypomáhat se nechá v menu nastavit, při plně nabité baterii 36V cca max 40kmh. určitě bych ale i pro 250W motor doporučoval spíš tu variantu 36V 350W

          s_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10065_10068_319_317_10696_10084_453_454_10083_10618_10304_10307_10820_10821_538_537_10302_536_10882_10059_10884_10887_100031_321_322_10103,searchweb201603_1,ppcSwitch_0&algo_expid=76d71a0d-7ba0-4a0f-99d0-d2ed1e12564f-2&algo_pvid=76d71a0d-7ba0-4a0f-99d0-d2ed1e12564f

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2021
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

                 

            Tohle kolo snímače brzd vůbec nemá, někde jsem i četl že u toho systému torzního snímání není potřeba,nedělá totiž doběh se zpožděním záběru motoru. Ta bezrádnost mě ubíjí.Samozřejmě by mě ta Ř.J.bohatě dostačovala co jsi poslal odkaz, ale podle těch koncovek co jsem se díval znamená z kola vše vyškubat a natahat znovu.Ta elektrika je tažená různě rámen.Tomu jsem se doposud bránil něco stříhat.Hledal jsem různé redukce a přechodky i ten org. střed a u nás nic. Druhá věc je kdy to dojde, nemám zkušenost s takovým nákupem.
            Jen mě zaráží že těch seriově vyrobených kol musí být vyrobeno s tímto systemem hafol a nikdo to neřeší. Nebo že bych byl první komu se to pokazilo?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2021
            Autor: Krasomil
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

                   

              z číny mi to přichází za dva, tři měsíce.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2021
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

         

    Tak jsem dnes kuchnul ten 6 pin, je tam opravdu 6 drátů, no a měřením jsem také moc nezjistil. No na dvouch je 4.95V černý+oranžový, zel.+černý 2.46V a tak nějak skoro všude něco naměřím.Zítra vyskouším proměřit i se zátěží nebo aspon žárovkou.Pak jsem projel komplet menu display. Položka torzní snímač jsou 4 pomlčky a žádné hodnoty. V položce info chybové kody kod 08.Tak nevím, chyba odkazuje na motor, asistent chůze dále funguje (někdo tu psal že motorem to být nemůže když asistent je funkční). Rozlišuje ř.j.nebo pozná když zapojím místo PAS snímače akcelerační páčku nebo je to jedno co zapojím.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.04.2021
    Autor: Krasomil
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Bafang 250w v zadním kole a nosičová baterie

           

      akcelerační páčka přez konektor pas senzoru fungovat nebude, vzhledem k tomu, že už se konečně ví, že k torznímu snímači vede aktivních 6 drátu, nejspíš to nerozpohybuješ ani přez ten jednoduchý 3 drátový pas snímač.
      To, že žádný z drátu není červený bych ted já už považoval za varování pokoušet se na ty dráty připojit cokoli jiného, než nový originální torzní snímač, ale ví buh, jestli je vadný torzní snímač, nebo nějaký obvod toho snímače v regulátoru, případně jestli neodešlo kuli jednomu i druhé.

      tady bych už opravdu nepostupoval stylem----svoji neodbornost nahrazuji přemírou odvahy.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.04.2021
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

247 cyklistů (3 přihlášení)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024