reklama

stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

Ahoj,mam takovy napad dat do sveho Bafangu BBS01 stator a rotor z BBS02 bez zmeny controleru a napeti, tedy i baterie.
Chtel bych tim dosahnout vyssich otacek do kterych motor pomaha. BBS01 konci na 78 rpm a a BBS02 ma kolem 110 rpm
Vychazim z tohoto fora:
https://www.pedelecs.co.uk/forum/threads/bafang...
Chtel bych tedy zmenit stator a rotor vc. krytu z BBS02 BBS01 vs 02 se lisi mimo kontroleru pouze statorem a rotorem a vetsim krytem.
https://www.aliexpress.com/i/4000333011392.html
Myslel jsem, ze zmena otacek se dosahne zmenou napeti, ale podle toho fora to jde i pomoci jineho vynuti a vetsim rotorem.
Muj dotaz zni jestli je to smysluplne reseni? A jestli z toho vyplivaji treba nejake negativni konsekvence? Je mi jasny ze bude vetsi spotreba, pokud bude motor pomahat pri vetsich rychlostech. Jde mi hlavne o to jestli se treba nesnizi kroutici moment a nebo zivotnost?

Diky moc znalym za nazory.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 14.10.2020
Autor: 542523
  • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

         

    Máte u kontroleru BBS01 tovární nastavení? Pokud ano, pak je to asi jasné.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.10.2020
    Autor: Andy5
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

           

      Ne jsou to najaky upravy. Ale nerozumim co je jasny?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 17.10.2020
      Autor: 542523
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

             

        Na kartě Basic je třeba nastavit Speed na 100% u asistencí 1-9. Pokud zde necháte původní nastavení, bude motor zapínat jen do určitých otáček a pak se asistence vypne. Pokud chcete další podporu motoru musí ze zvýšit stupeń asistence.
        Více o programování na https://electricbike-blog.com/2015/06/26/a...
        Pro BBS01 to bude podobné, jako v odkaze pro BBS02/HD, pouze napětí a proud budou nižší.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 17.10.2020
        Autor: Andy5
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

             

        Váš problém s BBS01 popisuje i odkaz níže-se snížením stupně asistence se posouvá níže i limit kadence kdy motor pomáhá. Michaelovo nastavení v odkazu-tedy speed na 100%+zvýšení proudu na 18A (350W)... Komentáře, proč a jaké nastavení lze najít v článku "Hackers guide.."
        https://www.pedelecs.co.uk/forum/threads/bbs01...
        Podstatné je třeba Time of stop-dát na 5 , aby nebylo potřeba odpojovače brzd (25 je moc). Pokud se používá plyn,je třeba přestavit i tuto kartu-Throtle, aby se nespálil kontroler při startech s plynem.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 18.10.2020
        Autor: Andy5
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

               

          Tohle mam uz davno projety a nastaveny spravne,tedy speed limit vsude na 100% Dokonce polozku Keep Current mam na 100% Problem je v tom ze motor ma proste realne s danym vynutim a rotorem a voltazi 36V maximalni otacky 78rpm a pres to neprejde, proto ten muj dotaz na vymenu statoru, rotoru a tim dosazeni vysich otacek pri kterych motor pomaha. Zajima me jestli to dava smysl?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.10.2020
          Autor: 542523
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

                 

            Áno dáva to zmysel, ak sú údaje ktoré máte správne malo by to pomôcť.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.10.2020
            Autor: Lubo990
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

                   

              Vzdycky jsem si myslel ze otacky definuje napeti, ale je to tedy mozne ovlivnit i vinutim? Muze pak mi motor horsi kroutak? Na tom me u 250W 36V docela zalezi je ho tak akorat. Nechtel bych jit niz. Uvazuju bud o komplet prechod na 750W BBS02 a nebo tuto upravu. Zatim jsem spis nakloneny spis uprave. Protoze chci mit kolo jeste legalni v ramci moznosti :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.10.2020
              Autor: 542523
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: stredak Bafang BBS01 zmena rotoru a statoru na bbs02

                     

                Pokiaľ sú mechanické rozmery identické (aj vnútorných dielov motora), otáčky závisia od vinutia, napätia a od sily magnetov.
                O koľko bude krútiaci moment menší záleží hlavne od RJ. Môže to byť od nepatrného rozdielu až po zníženie proporčne odpovedajúce rozdielu otáčok oboch verzií.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 22.10.2020
                Autor: Lubo990
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

377 cyklistů (18 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | včera

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024