reklama

Apache nebo leader fox?

Dobrý den,

Hledám elektrokolo pro občasné vyjížďky na kole.
Bydlím v poměrně kopcovité oblasti, proto požaduji větší baterii pro nějaký rozumný dojezd.
Kolo bude horské. Žádné traily a další neplánuji.

Jedna se o modely:

Leader fox:

https://www.ramala-silhavy.cz/elektrokolo...

Nebo Apache:

https://www.ramala-silhavy.cz/elektrokolo...

Parametry prakticky totožné, cena také.
Jsou mezi výrobci nějaké podstatné rozdíly které by mě pomohly ve vyberu kola?

Vím, že obě mají zadní náboj, který je “horší” než středový motor, ale cenový rozdíl s vyššími řadami je již poměrně vysoký.
Jsem v tomto laik, takže za pomoc s výběrem budu velmi rád

Děkuji
Filip

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 10.05.2020
Autor: Filip_91
  • Re: Apache nebo leader fox?

         

    To druhé mi přijde lépe osazené, 9 rychlostí, vzduchová vidlice.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.05.2020
    Autor: xtonda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Apache nebo leader fox?

           

      Děkuji za názor.
      - ohledně motoru, je to velký nedostatek nemít středový pohon?
      Díval jsem se na další modely, ty ale se středovým motorem a větší baterii začínají kolem 39-40 000,- což je oproti nynějším cca 29 000,- podstatný rozdíl.. (alespoň pro mě)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.05.2020
      Autor: Filip_91
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Apache nebo leader fox?

           

      Ještě se zeptám, co je myšleno tím lépe obsazené? Lepší pneu?
      V popisu toho moc není a z fotky nic moc já osobně nepoznám

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 10.05.2020
      Autor: Filip_91
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Apache nebo leader fox?