reklama

Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

Ahoj,
má koupené elektrokolo nějaké výraznější výhody proti přestavbě?

Výhody přestavby jsou mi více jasné, nicméně o výhodách a plusech originálních kol či motorů se tady moc nemluví.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 16.09.2019
Autor: Muti
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    Čistějsí vzhled (zejména rámu přizpůsobený design baterie a vedení kabeláže), lepší ochrana středového motoru díky zakrytování.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2019
    Autor: ondrap
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    Ta první výhoda by asi měla být záruka.U jakékoli přestavby může prodejce vždy říci,že případná závada vznikla chybnou montáží a použitím nekvalitních součástek.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2019
    Autor: DAVID7001
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      I kdyby náhodou reklamaci neuznali (ačkoli čínské eshopy se nějakým zkoumáním jak k závadě došlo snad ani nezabývají), tak za cenu motoru od českého překupníka mohu pořídit tytéž motory, rovnou dva přímo z Číny. Nehledě na cenu náhradních dílů jednotlivě pro případ vlastní opravy.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 16.09.2019
      Autor: ondrap
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        To,co jsi napsal,je výhodou přestavby.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 16.09.2019
        Autor: DAVID7001
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    jednou ze základních výhod koupeného kola je, že ne každý je kutil, aby si ekolo uměl přestavět.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2019
    Autor: zprazak
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Snadnost přestavby na youtube předvádí blonďaté pipiny s dlouhými nehtíky.Spíše bude výhodou ta pohodlnost,koupit to a rovnou vyjet a o nic se nemuset starat.Na druhou stranu je ale to nové elektrokolo,hlavně z těch levnějších,jakýmsi průměrem jízdních vlastností,aby oslovilo co největší okruh zákazníků.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 16.09.2019
      Autor: DAVID7001
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    Kolo s motorem Bosch nepřestavíš, motor ti samostatně neprodají, potřebuje specielní rám. No, a ten rám je zároveň výhodou, motor je lépe umístěn a chráněn.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2019
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    On už je i segment elektrokol dost různorodý, podle účelu a způsobu užití, takže těžko soudit.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2019
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    Asi bych se zeptal jinak. 1,koupené hotové elektrokolo, 2,koupené sestavené elektrokolo a 3,přestavba stávajícího kola na elektrokolo.
    Pokud bych si měl vybrat z těchto tří variant, tak jdu do sestaveného elektrokola, protože si mohu vybrat kolo (komponenty) a do něj motor + aku.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2019
    Autor: Papji
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      A lze u nás koupit hotové kolo se středovým motorem 1000W ?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 16.09.2019
      Autor: dědek61
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        Nevím, ale pokud se jednotlivé díly prodávají, tak by neměl být problém si takové kolo nechat postavit. Známý si nechal postavit se středovým motorem 750 W a je spokojený. Platil před cca 4-mi léty okolo 45 000,-

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 16.09.2019
        Autor: Papji
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

               

          ....a kdo to dělá?...myslím postavit elektrokolo na přání.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 16.09.2019
          Autor: Muti
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            Myslím, že každý slušný prodejce kol, který prodává i středové motory, popř. elektrokola. On si to nechal postavit v běžné prodejně. Domluvili se co chce, čím kolo osadit, zaplatil zálohu a za nějaký čas si přišel pro kolo.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 16.09.2019
            Autor: Papji
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            Třeba tady by to neměl být problém: https://www.teamsport.cz/kit-pro-stavbu-ev-kola...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 16.09.2019
            Autor: Papji
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              Přijde vám tvrzení prodejce: "reálný dojezd s baterií 432 Wh (9 Ah) až 100 km" důvěryhodné?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 16.09.2019
              Autor: Benshot
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                no pokud si vezmu moje ekol RochMachine s motorem Shimano steps, tak s baterkou o kapacitě 418 Wh najedu po rovině až 120 km, při převýšení do 500 m cca 70 km a při převýšení 1000 m asi 50 km

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 16.09.2019
                Autor: zprazak
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Je tam pojistka "až", takže tvrzení je pravdivé za specifických podmínek jízdy po rovném povrchu s nulovým stoupáním a v režimu pomoci "eco". Jinými slovy, šlapeš za svoje.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 16.09.2019
                Autor: ondrap
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  no že by režim eco mi nepomáhal se říci nedá. Pomoc motoru při tomto režimu je zřetelná.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2019
                  Autor: zprazak
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Já jezdím v 90% v nejvyšším režimu Turbo, zbytek v druhém nejvyšším Speed, pomoc v ostatních režimech mi připadá mdlá a nezábavná. Využil bych jedině snad na dojezd, když by docházela šťáva.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.09.2019
                    Autor: ondrap
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Nemám ani tušení, jaký je reálný dojezd na jakoukoli baterii. Využívám Hondu GX 35 jako pomocný motor. Pokud bych chtěl používat pomocný elektropohon, tak budu vše konzultovat s Jindrou, nebo Bobbobem. Ti dva mají hromady zkušeností s různými elektropohony.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 17.09.2019
                Autor: Papji
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            Nevidím jediný přínos v koupi nového, ale přestavbového kola. Nevýhody přestavby zůstávají (design, ochrana motoru) a navíc je cena jako u hotového kola. Kromě toho jsi zmiňoval, že již vlastníš slušné kolo, takže máš obavu z montáže středového motoru nebo jaký je důvod, že vůbec uvažuješ o této variantě?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 16.09.2019
            Autor: ondrap
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              To ne, jen mi pořád trošku vrtá v hlavě možnost krosového kola- tedy i možnost nákupu "originál hotovky", proto se ptám, zda, a jaké výhody může mít origo kupované.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 16.09.2019
              Autor: Muti
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              Přestavba na elektrokolo měla význam tak možná ještě před pár lety, tedy kromě přestavby na motory 500 a více wattů, které se běžně
              hotové sériově nevyrábí. Skoro pokaždé když vidím nějakou přestavbu, tak se musím v duchu smát, protože je to buď postavené na nekvalitním kole nebo je to hrozná slátanina. Většinou je to ale ten druhý případ. Hlavní výhodou originálního elektrokola je bezesporu rám, který je uzpůsobený pro uchycení motoru, baterie a kabeláže. Budoucnost elektrokol patří určitě bateriím plně integrovaným v rámu, což u přestavby není možné. Co asi bude s přestavěným kolem po pěti letech, kdy se rozhodnu pro koupi nového, lepšího a modernějšího. Zbavit se ho bude skoro nemožné, třeba jako elektrokola s motorem v předním kole, těch je na bazarech plný internet a nikdo to nechce.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 16.09.2019
              Autor: Dank
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Zkoušel jsem mnoho tzv. hotových kol a vesměs mě svým výkonem při jízdě do kopce nenadchly (snad kromě motoru Shimano). S kapacitou baterie je to podobné, vesměs nedostatečných 500Wh, maximálně 630Wh. To vše při cenách kola přes 70.000Kč (pevňák).
                A co bude s přestavbovým kolem, když se rozhodnu pro koupi nového? S přestavbou je to jednoduché, pohon kompletně použiju do nového, kdežto u pevně zabudovaného motoru nezbyde než zaplatit vše znovu.
                Trvám tedy na tom, že jediná výhoda je lepší design a lepší ochrana motoru u hotového kola a tím to končí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 16.09.2019
                Autor: ondrap
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  Tak motor Shimano mě zrovna moc nenatchnul, kromě toho že neklade při jízdě bez motoru skoro žádný odpor, ale jinak je poměrně hlučný. Integrovaná baterie je záležitost čistě estetická, což je pro většinu lidí určitě plus, minimálně při výběru nového kola a nevidím důvod proč by nešla po třech letech sehnat a hlavně proč by se měla po třech letech měnit, pokud jí tedy někdo mechanicky nezničí nebo o ní nepřijde. A všechny motory nejsou hlučné a velké, takže i elektrokolo může být na první pohled nerozeznatelné od klasického kola.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2019
                  Autor: Dank
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Shimano hlučnější je, ale hlavním hodnotícím kritériem je pro mě jak motor pomáhá při jízdě do kopce. A v tom se mu nevyrovnal ani často protěžovaný Bosch ani Yamaha nebo Bafang. Až překvapivé, že stejný pocit mám až z přestavbového motoru TSDZ2 v režimu Turbo. Stačí na chvilku silněji v kopci přišlápnout a kolo ožije a doslova vystřelí proti kopci. U ostatních zmíněných motorů jsem tuhle agilitu nepociťoval. Asi bych je přirovnal k režimu speed u TSDZ2 - pomůže výrazně, ale chybí ta živost a zábavnost.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.09.2019
                    Autor: ondrap
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                A jaká je výhoda plně integrované baterie v rámu?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 16.09.2019
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  ...že jí za tři roky neseženeš! :-)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2019
                  Autor: vysočina
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    To asi bude obecně nevýhoda originálních elektrokol.Že obsahují konkrétní součásti,které se jinde nevyskytují a za čas nepůjdou sehnat a nepůjdou nahradit žádnými univerzálními.Pak bude třeba vyměnit celé elektrokolo,což je přínos pro výrobce a prodejce.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.09.2019
                    Autor: DAVID7001
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  ....žeby to, že je neviditelná?(a nevyměnitelná za jiný typ).. :-((
                  Na takovém kole se to pak "natírá profíkům" v kopcích jedna radost... ;-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2019
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Motor je vidět a slyšet vždy - to by "profíkům" nemělo uniknout a nemusí se tedy hroutit, že jim to někdo natřel! :-)))

                    Nicméně, konec laškování a vraťme se k rématu. Dík.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.09.2019
                    Autor: vysočina
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  Výhoda plně integrované baterie je pouze design - jedno z testovaných kol Kellys Tygon vypadá skutečně dobře, ale nechtěl bych ho z důvodu nepraktičnosti - baterii totiž nelze uživatelsky vyjmout - takže problém s nabíjením, když kolárně není po ruce zásuvka, je to komplikace. Ideální varianta je částečná integrace s možností pohodlného vyjmutí baterie a nabíjení odděleně mimo kolo.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2019
                  Autor: ondrap
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Asi záleží na značce kola, jsou kola s integrovanou baterií co se dá vyjímat.
                    Jak moc je to hezký je otázkou osobního vkusu.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.09.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        Ne, jen 660W, otázkou je, proč tu kilowatu u střeďáku potřebuješ?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 17.09.2019
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Jak si vybereš motor? Přední výrobci motory do rámů pro normální kola vůbec nevyrábějí, motory pro přestavby sou druhá, třetí liga.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 19.09.2019
      Autor: xtonda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        Jsi dnešní, nebo ses narodil dřív a občas to tady čteš? Jak jsem napsal, vyberu si kolo, podle svých svých představ a nechám si do něj namontovat motor a akumulátor, terý si rovněž vyberu. (Samozřejmě s patřičným příslušenstvím) Nevím, co je na tom k nepochopení.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 19.09.2019
        Autor: Papji
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    U kol se středovým pohonem má, řekl bych, docela zásadní výhody... Hlavně uzpůsobený rám, který umožňuje schování kablíků, uchycení motoru, někdy také integraci baterky. Další věc je, že těžko srovnávat nějaký přestavbový středový pohon, který nemá ani torzní čidlo (asi většina prodávaných v této době) se středovým pohonem, který pomáhá proporčně k výkonu jezdce (koupené kvalitní elektrokolo). Přestavba mi dává smysl jen tam, kde to nejde zatím koupit, takže třeba u lehokola, nebo pokud chci něco extra výkonného na blbnutí... Jinak ne.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.09.2019
    Autor: Robikl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Není pravda, že přestavbový středový pohon, nemá ani torzní čidlo. Takový motor mám a funguje naprosto na stejném principu, jako mají hotová kola, navíc mi dává volnost ve větším výkonu a nastavení rychlosti. Také by mě zajímalo, kolik běžně prodávaných hotových kol má baterii s kapacitou aspoň 800Wh. Výhody hotových kol po stránce designu a ochrana motoru zde byly již zmiňovány.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 17.09.2019
      Autor: ondrap
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        Dáš fotku, jak vypadá tvé kolo s přestavbou?

        A jasně, nepsal jsem, že žádný středový nemá torzní čidlo. Tuším, že se prodávají 250W, které to mají. Kdyžtak mě klidně doplň.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 17.09.2019
        Autor: Robikl
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

               

          Nechci řešit design, zmiňoval jsem, že ten je jednoznačně ve prospěch kola koupeného. Mám tento motor http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2018-4c-h1fm zatím ve starém kole. Moje představa, že poté jej osadím do nového kola, asi to bude rockrider 540S a pak by to mohlo vypadat takto: https://ebikechoices.com/wp-content/uploads...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 17.09.2019
          Autor: ondrap
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            Pěkný to budeš mít. Možná brzy vytaháš řetěz, ale to k tomu patří. :)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 17.09.2019
            Autor: Robikl
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              To už se v této diskusi pomalu dostáváte od něčeho,co je definováno jako elektrokolo a co může výrobce podle platné legislativy jako elektrokolo schopné provozu na pozemních komunikacích nabízet,k různým přestavbovým strojům,které parametry nesplňují a proto je nikdo nebude sériově vyrábět a prodávat.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 17.09.2019
              Autor: DAVID7001
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Můžeš být přesnější, hlavně jaká úskalí vidíš u přestavbových strojů, v čem nesplňují a jaké paramerty?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 17.09.2019
                Autor: vysočina
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  Nejspíše myslí výkon a rychlost. Jsou tam omezení, aby to ještě bylo považováno za jízdní kolo. Pomáhat to může do 25km/h a jen když šlapeš a jmenovitý výkon může být max 250W. Podle nějaké naší vyhlášky může být výkon 1kW, ale s rychlosti je to stejné.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2019
                  Autor: Robikl
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Já to vím - popisuje to podrobně Metodický pokyn MD odkazující na příslušné Zákony a Vyhlášky EU a ČR.

                    Zajímalo mne jestli to ví i kolega když to zmiňuje. :-)))

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.09.2019
                    Autor: vysočina
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                           

                      Jako učitel autoškoly to samozřejmě vím.Proto říkám,že to,co vy tady považujete za nejlepší elektrokola na světě,nejsilnější a nejrychlejší,nemůže výrobce dost dobře jako elektrokolo nabízet.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 17.09.2019
                      Autor: DAVID7001
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                             

                        Kolego, zjevně ten Metodický pokyn neznáš, jinak bys něco takového nemohl napsat.
                        Navíc debata tady byla zcela korektní a nikdo (ONI, ani já) tady neopěvoval a nepropagoval nelegální řešení.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 17.09.2019
                        Autor: vysočina
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                               

                          Výrobce bude pod pojmem elektrokolo prodávat jen něco,co je schváleno pro provoz.Jakékoli další úpravy,navyšování výkonu,čip na odblokování omezovače rychlosti bude nabízet pouze zvlášť,s tím,že za použití nenese odpovědnost.Takže to nelze dost dobře hodnotit jako nevýhodu sériového elektrokola.Plní,co plnit má.To je rozdíl od přestavby.Tam je výrobci jedno,jak kdo komponenty zkombinuje.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 17.09.2019
                          Autor: DAVID7001
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                 

                            Pro přestavbu na kolo s pomocným motorem platí jasná pravidla a kdo z nich vybočí je upozorněn, že kolo neodpovídá Zákonu - viz popisy prodejců.

                            Speciálně odblokování omezovače rychlosti není doménou "přestavbářů" - viz dotazy majitelů kupovaných kol.

                            Kdo na ekole "normálně", tedy turisticky jezdí, tak rychle pochopí, že mu rychlá jízda žere baterku a jezdí nejvýše do limitu - ta druhá mocnina ve vzorci pro odpor vzduchu hovoří jasně: dvojnásobná rychlost = čtyřnásobná spotřeba!

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 17.09.2019
                            Autor: vysočina
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                             

                        Mám dojem, že mluvíš o něčem, co tady snad ani nikdo neříkal. Je to diskuze o výhodách a nevýhodách koupeného kola proti přestavbě.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 17.09.2019
                        Autor: Robikl
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                               

                          Já mám dojem,že tady někdo psal,že je nevýhodou sériového elektrokola,že nemá 75O-1000W motor.Já jen říkám,že každé auto,aby bylo auto,nemusí být Mercedes.Nelze to dost dobře považovat za nevýhodu.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 18.09.2019
                          Autor: DAVID7001
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                 

                            a už jsme zase u toho základního nepochopení problému.

                            Stručně:
                            motory převodové nepotřebují velký výkon, naopak motory přímé ano. Vyšší výkon = větší rychost neplatí.

                            Jinak, ta argumentace "učitelem autoškoly" mě připoměla tin starej, mýhy táty:

                            Každej blbec ví, že 2 a 2 jsou 4.
                            Ale paní učitelka to ví líp

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 18.09.2019
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                   

                              Blbec konkrétně četl,že ondrap napsal,že je nevýhodou sériového elektrokola,že má motor max.500-630W a ne více.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 18.09.2019
                              Autor: DAVID7001
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                     

                                Nic takového jsem nepsal, ohradil jsem se hlavně proti tvrzení, že torzní senzor je výsadou hotových kol, protože totéž je i u přestavbového motoru např. TSDZ2 a jako další bonus proti hotovým "navíc mi dává volnost ve větším výkonu a nastavení rychlosti". Já sám ten výkon nevyužívám (proud jsem snížil na 5A, což mi dostačuje a šetřím baterii), ale možnost existuje.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 18.09.2019
                                Autor: ondrap
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                       

                                  5A Tě vystřelí proti kopci?

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 18.09.2019
                                  Autor: brum
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                       

                                  No, lepší je, když má mašinka víc senzorů, ta moje, než mi jí včera šlohli, měla tři. Kadenci, torzi, rychlost, a k tomu software co si s tím umí poradit.

                                  Předevčírem jsem se přesvědčil, že opravdu všechny senzory se vyhodnocují, utrhlo se mi čidlo kadence, a než jsrm jej přiheftoval izolačkou, nepustilo mi to šťávu do motoru.

                                  Tři senzory včetně softu asi amatérskou přestavbou nenainstaluješ.

                                  A jak kolega Vysočina zmiňuje, a to má jen torzní, strašně moc to dělá v pocitu z jízdy, mimo jiné.

                                  Nic tě nikam nevystřelí, jedeš jak na kole, se stejným pocitem, jen šlapeš jak na lehký převod.
                                  Má to stále mušky, ale sw se zdokonaluje a je to čóm dál tím přirozenější.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 18.09.2019
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                         

                                    Přestavbové sady s torzním snímačem mají samozřejmě také snímač rychlosti, oproti dokonalejším systémům jim chybí snímač kadence. Mají také řídící SW, samozřejmě bude jednodušší než u dražších systémů, ale pro daný účel to zjevně vyhoví.
                                    Prý se dají stáhnout a přehrát novější verze SW, které umožňují i uživatelské nastavení.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 18.09.2019
                                    Autor: vysočina
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                           

                                      Ty jsi se to odvážil upgradovat?

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 18.09.2019
                                      Autor: Brahma
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                             

                                        Chraň Bůh, jako starý praktik do věcí které fungují zbytečně nerejpu!

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 18.09.2019
                                        Autor: vysočina
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                               

                                          Já si to myslel :) Také bych na to neměl odvahu. Při každém upgrade počítače čekám nějaký průser.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 18.09.2019
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                               

                                          Jako starý softwarák vím, že každou odstraněnou chybu v softu nahradí upgrade dvěma novými.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 19.09.2019
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                           

                                      Originální dislej VLCD5 k motoru TSDZ2 sice kadenci nezobrazuje, ale s displejem Bafang 850C lze údaj zobrazit, tj. vyhodnucují se i tyto údaje.

                                      4.1 Pedal cadence : in revolutions per minute.
                                      https://github.com/OpenSource-EBike-firmware...

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 18.09.2019
                                      Autor: ondrap
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                             

                                        Osobně jsem si myslel, že tam frekvenční snímač je, ale v dokumentaci to nebylo uvedeno, tak jsem to v diskusích nesporoval.
                                        Ostatně TS 250 od Apache - který je parametry i tvarově shodný s TS od EV-bike a tím tvým motorem - to v dokumentaci má.

                                        Takže za Boschem zaostáváme pouze cenou! A to nějak vydejchám. :-)))

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 19.09.2019
                                        Autor: vysočina
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                               

                                          Kdyby kontroler neměřil frekvenci, tak by nemohl vytvářet točivé pole v cívkách elektromotoru. Nemohl by spínat cívky ve správný okamžik. Nedokázal by vůbec točit motorem. Frekvenční snímač otáček motoru tam musí být z principu.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 19.09.2019
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                               

                                          No jasně, BLCD motor je vlastně krokový motor, buzený impulsy z ř.j. a ty musí být funkcí reálného pohybu.

                                          Já jsem "slaboproudař" který o motory zavadil jen okrajově, tak mi to neseplo.
                                          Díky za připomínku.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 19.09.2019
                                          Autor: vysočina
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                         

                                    Bosch CX ani Bafang M500 mě svou agilitou nepřesvědčil, zato motor Shimano Steps 8000 nebo nyní TSDZ2, ano.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 18.09.2019
                                    Autor: ondrap
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                         

                                    Toho Bosch-a čosi s ním precestoval Europu?

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 19.09.2019
                                    Autor: palot
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                           

                                      Ano, je fuč.
                                      Mám nového, dneska jsem to koupil a jel s ním proti kopci.

                                      Netuším komu co na tom motoru vadí, s Purionem, novým SW a a desetikolečkem a osazením Shimano Deore to šlape precizně, fakt pocitově jak bezmotorové kolo, taky mám srovnánï, jsou to 2 měsíce co jsem tu Evropu objel bez motoru.

                                      Jediná chyba je cena.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 19.09.2019
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                           

                                      Tady jsou naši krasavci (model 2018)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 19.09.2019
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                             

                                        Nechť dobře slouží! Mám v plánu pořízení také celopéra, z důvodu flexibility to však bude přestavba;) (motor TSDZ2+800Wh batt.)

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 20.09.2019
                                        Autor: ondrap
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                             

                                        Z estetického hlediska by byl asi lepší dlouhý blatník.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 20.09.2019
                                        Autor: ondrap
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                               

                                          Na estetické hledisko kašlu, projeli jsme pyrenejským lijákem a plavaly nám zadky, máš recht, dlouhej blatník to chce

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 21.09.2019
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                             

                                        Hele, jak je možné, že tvá žena má výš sedlo než ty? To jsi takový prcek? :D

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 20.09.2019
                                        Autor: Brahma
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                               

                                          Já jsem prcek, a Soňa je na Češky vysoká.
                                          Oba máme 173 cm, ale Soňa má zatraceně dlouhé nohy, takže pas má o takových 5 cm vejš než já.
                                          A tak i sedlo, apod. O to pak má kratší trup.


                                          Takže Soňa je šťastná na kole 17,5 se sedlem vysoko a já na 18,5 se sedlem níž, ale na tý fotce bylo fakt moc nízko, u obou.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 21.09.2019
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                       

                                  Jen to tedy upřesním. Toto jsem netvrdil. Jen jsem říkal, že asi většina prodávaných sad středového pohonu nemá torzní čidlo. Pokud se časy mění, tak je to jenom dobře. Samozřejmě systémy s torzním čidlem, tady jsou už dlouho... Je to už fakt hodně let, co jsem kupoval mamince skládačku s pohonem SunStar. V té době i dneska pořád skvělá záležitost. Jenže ten pohon Sunstar si kupovalo málo lidí tady, protože to asi vyšlo draho. Naopak středových s PAS čidlem se asi prodalo bezpočet.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 19.09.2019
                                  Autor: Robikl
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                                         

                                    Jj, je to tak, a torzní snímače měly i systémy s nábojovým motorem - např. přestavbové sady BionX - ty byly ale minimálně 4x dražší než podobné s PAS.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 19.09.2019
                                    Autor: vysočina
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

               

          Kolega fotku nedal, mohu posloužit já - EV-bike s torzním snímačem a baterie 15,6 Ah/36V

          Mírná změna - kolo dostalo odpruženou vidlici a osmikolečko 11-40 zubů.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 17.09.2019
          Autor: vysočina
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            P.S. Kolo na fotce je manželky,
            oba máme motory 500W/36V - máme již léta (70++) a tak se další Watty a Nm hodí. Máme je druhý rok.

            Po sedmi letech na převodových nábojových motorech s PAS je to nebetyčný rozdíl, jízda se zásadně neliší od jízdy na "normálním" kole, jen tam s námi šlape pomocníček. Reakce je okamžitá, tak žádné mikrosviče na brzdách ani gear-senzor kvůli řazení.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 17.09.2019
            Autor: vysočina
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              Vypadá to dobře. Na kolik to vyjde v součtu kolo plus pohon?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 17.09.2019
              Autor: Robikl
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Kolo bylo - téměř nejeté - z bazaru za 950,-Kč, motor a baterie z EV-bike za 25.000,- Kč - viz ceník.

                Pokud bys volil dodávku z Číny, tak bys (podle kolegů) teoreticky srazil cenu možná až na polovinu.
                V době, kdy jsem to realizoval jsem tuto možnost neznal a jednal přímo s EV-bike, kde jsem si vše pořádně vyzkoušel - za jejich laskavé spolupráce - abych nešlápl vedle.

                Při realizaci je instalace motoru v pohodě a netrvá déle, než půl hodiny - máš-li správné nářadí.
                Problém může nastat kolem rámové baterie - jednak se nevejde do každého rámu a informace o tom, že se nosná lyžina montuje místo košíku na bidony je "velmi nepřesná" - rozteče nesedí! Nutno sehnat lisovací matice a nechat je instalovat na nové pozice.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 17.09.2019
                Autor: vysočina
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  P.S. správně "nýtovací matice" např. zde:

                  https://www.vjrousek.cz/nytovaci-matice-ocel...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2019
                  Autor: vysočina
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Na tu matici je potřeba vyvrtat do rámu díru? Není to pak zásah do nosné konstrukce?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.09.2019
                    Autor: bara2
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                           

                      Není.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.09.2019
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                           

                      Běžně to dělají autorizované servisy, i když chceš nový držák na bidon, takže zjevně není.

                      Za zásah do nosné konstrukce kvůli instalaci motoru je považována úprava "bežného" rámu s klasickým středem, např. pro umístění motoru Baffang MaxDrive - viz obr.

                      Díky takové instalaci motoru by e-kolo spadalo mezi motorky, ale je mu udělena známá vyjímka EU - cituji:
                      h) šlapací jízdní kola s pedály, která jsou vybavena přídavným elektrickým motorem s maximálním trvalým výkonem nižším nebo rovným 250 W, jehož motor je vyřazen z činnosti, jestliže cyklista přestane šlapat, a jinak je jeho výkon postupně snižován až do vyřazení motoru z činnosti, dokud rychlost vozidla nedosáhne 25 km/h;

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.09.2019
                      Autor: vysočina
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  Rozměry baterie z pswpower jsou v odkazu. Mně držák baterie sednul na otvory pro šrouby v rámu na láhev dobře (držák má oválné díry, dovolující posun). Ale baterii jsem upevnil "hlavou dolů", jelikož díry v rámu kola jsou bohužel blíže spíše středu šlapání.
                  http://www.pswpower.com/ures/cargo/2018/52-c8sc...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 18.09.2019
                  Autor: ondrap
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Na našich kolech je stejná situace, ale nechtěl jsem umístit baterii "hlavou dolů" ve směru vysouvání, protože jsem si nebyl jist odolností zámku a nerad bych sbíral baterii ze země, až by na nějaké větší nerovnosti vypadla!?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 18.09.2019
                    Autor: vysočina
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                           

                      Takže jsi provrtal v trubce rámu kola v horní části nové díry a do nich dal ty nýtovací matice a k nim přišrouboval držák baterie?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 18.09.2019
                      Autor: ondrap
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                             

                        Já to sám neuměl - neměl jsem příslušné nářadí, ale výsledek je takový.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 18.09.2019
                        Autor: vysočina
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                               

                          Nakonec jsem upevnil baterii k rámu kola pomocí této montážní lišty, aniž bych musel vrtat do rámu kola nebo držáku baterie. Lištu jsem upevnil v její spodní části k rámu kola šrouby M5 pro upevnění láhve a držák baterie pak upevnil k této liště třemi šrouby. Drží to festovně:)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.10.2019
                          Autor: ondrap
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              Ten "nebetyčný rozdíl" nenacházím ve své zkušenosti. Jen na okraj, měl jsem za to, že PAS je, jako pedal assistent system stejně na nábojových, tak i středových motorech. Rozdíl frekvenční - torzní senzor je pořád v rámci asistenčního systému.
              Mohu porovnat komerční elektrokolo se zadním převodovým nábojovým motorem s torzním senzorem, který má 48V motor a možnost přepnutí na 350W off road a na druhé straně full s motorem yamaha PW-SE. Kopec, který s nábojovým motorem v "on road" modu (250W) vyšlápnu v pohodě, tak na yamaze i na stupeň sport+ musím pořádně přišlápnout. Ergo, pro mne se rozdíl netyčí k nebi.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 17.09.2019
              Autor: Benshot
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                "Nebetyčný rozdíl" - to je moje subjektivní hodnocení rozdílu v jízdě s kolem s torzním snímačem (TS) a jízdě s kolem s PAS.
                Kolo s TS ti pomáhá již od nulové rychlosti a jeho asistence je úměrná síle šlapání. Skonči ihned jak přestaneš šlapat. Výsledný pocit jízdy je podobný jako na kole bez pohonu, jízdu máš pod kontrolou.
                Kolo s PAS (a ř.j. Magic50) má v asistenci znatelnou prodlevu - hysterezi, při rozjezdu ti nepomáhá a přidá se skokově až po 3-4 sec. Stejně tak, když přestaneš šlapat, tak pokračuje v asistenci stejnou dobu, i když třeba potřebuješ brzdit. Proto se instalují brzdové páky s mikrospínači, které motor odpojí. Pokud třeba před zatáčkou přestaneš šlapat, motor se po prodlevě vypne a pokud bys chtěl ze zatáčky akcelerovat, tak jen svoji silou, protože motor se přidá opět až po příslušné době.
                Kdysi jsem tady napsal, že jízda s PAS na mě působí dojmem, že nejedu na kole, ale jsem jím vezen. Proto jsem tak sugestivně zdůraznil ten příznivý dojem z TS.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.09.2019
                Autor: vysočina
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  V tom případě jsem "nebetyčný rozdíl" špatně situoval. Měl jsem za to, že mluvíte o rozdílu mezi nábojovým a středovým motorem. Pokud jde o rozdíl mezi frekvenčním snímačem a torzním, pak mohu jen souhlasit. Před dvěma týdny jsem po roce ježdění na kole s torzním snímačem vytáhl skládačku se zadním nábojovým motorem a frekvenčním snímačem a ten opožděný nástup přípomoci mi byl dost protivný. Na lepší si holt člověk rychle zvykne.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 18.09.2019
                  Autor: Benshot
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  Ty údaje k PASu možná platily dříve, dnes si myslím, že je situace jiná. Vlastní zkušenost - u zadního motoru Q128H a ŘJ S12SH -při umístění na stojanu se motor rozběhne po ¼ otáčky klik, stejně tak vypnutí při přerušení otáčení proběhne do (když to přeženu)cca 0,5sec, o nějakých 3 nebo 4 vteřinách nemůže být vůbec řeč, totéž platí i pro reálný provoz. Záběr motoru jsem vyzkoušel i tak, že jsem dal kliky do vodorovné polohy a sešlápl o ¼ otáčky do dolní úvrati a a při doběhu do této polohy je již cítit záběr motoru. Domnívám se, že je to dáno lepšími ŘJ než v minulosti.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 18.09.2019
                  Autor: ZdJ
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                         

                    Bylo by trapné, kdyby vývoj nešel k lepšímu. Proto jsem také jasně napsal, že šlo o ř.j. Magic50.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 18.09.2019
                    Autor: vysočina
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                No, prostě nevíš o čem je řeč, to je celé.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.09.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            Opět došlo na mé úvahy, pořídit přesně tohle pro manželku. Tu baterii 15Ah EVbike nabízí. Je dost kapacitní pro turistickou přípomoc? Dosud jezdila na standardním kole,ale nestačí mi, chce jen po rovině a letos už skoro ani nechce. Silnější baterie by asi znamenala individuální stavbu. Do striktně dámského rámu se jí běžná baterie nevejde.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 17.09.2019
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              Ujede ti a budeš psychicky devastován.
              Kup hned dvě

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 18.09.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Už jsem si to vyzkoušel na skupině "důchodců". 50% mělo elektrokola. Po rovině OK, jedou 25km/h, hladce stačím, když přišlápnu, tak mám 30km/h a hladce je předjíždím. Jezdím kolem nich, jak se mi chce. Přijde dlouhý táhlý kopeček. Trochu podřadím, frekvnenčně přidám a jedu stejnou rychlostí jako dosud. Oni také. Kopeček stále nekončí a já zpomaluji. Ještě bych mohl, kdybych si stoupl a zabral úplně naplno, ale přece nebudu blbnout. No a v tu chvíli mne všichni předjedou. Zcela disgustující...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.09.2019
                Autor: Brahma
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  Na rovině ti papoušek ujede jako prd, teda když nefouká proti, pokud má lehké kolo, jede přes 30, to ti už motor nepomůže, jen sám taháš těžké železo.

                  V kopcích se mu na eletrokole budeš řechtat, papouch šmrdlá 15, dy v pohodě 25. A z kopce jste na tom podobně,

                  Se skupinou se nesrovnávej, ta je vždycky pomalá, pokud nejde o peleton

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 18.09.2019
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              Baterii 15,6 Ah/36 V = 562 Wh jsem volil jako kompromis, který by měl teoreticky umožnit dojezd 80-100km. Naše průměrná spotřeba je cca 7,5 Wh/km, Jindra udával´- tuším - 8,3 Wh/km, ale jezdil i v horách.

              Není větší duchařina, než diskuze o dojezdech - viz graf.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 18.09.2019
              Autor: vysočina
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Vozím také větší zátěž.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.09.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Díky, tahle odpověď mi stačí. Snad to zatím bude používat opravdu jen jako přípomoc a kompenzaci. Dojezd 80km je pro mne dostačující, poněvadž vše nad touto hranici už jezdím jen se zaťatými zuby a šklebem na tváři.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.09.2019
                Autor: Brahma
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                     

                Já jsem s baterií 48V/17,5Ah ujel 75km (střední terén, 80kg). Nejel jsem do vypnutí, ale už blikala poslední čárka. Spotřeba tedy cca 10Wh/km, režim TURBO:)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.09.2019
                Autor: ondrap
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                       

                  To vypadá reálně

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 18.09.2019
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    na jednu výhodu jsem ještě přišel sám, a docela zásadní. 2 roky záruky. Když si uvědomím, že u přestavbových motorů třeba bafang jde reklamace mezi 10-15% a k tomu připočtu pouze 1 letou záruku a ještě komplikovaně do zahraničí/třebaže jen Německo- když dobře vyberu...
    V obchodě když koupím třeba kolo s bafang 420 motorem a pos..e se mi tak i za rok a třičtvrtě mění kus za kus.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.09.2019
    Autor: Muti
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Výhoda přímého kontaktu zde asi je, ačkoli se spolehlivostí to také nemusí být růžové, jak zde nedávno někdo uváděl "zážitek" s kolem v Auto Kelly.
      Já došel k závěru, že hotové elektrokolo se mi nemůže vyplatit po funkční ani po finanční stránce (zvlášť když nové kolo chci celoodpružené, kde "hotovky" začínají na 65.000Kč).

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 17.09.2019
      Autor: ondrap
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Když vybereš kvalitní motor a ne Čínu, záruka tě zajímat asi nebude.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 18.09.2019
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    Umí ty originál motory (koupené kola) rekuperaci? A jak funguje- jak je efektivní?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 21.09.2019
    Autor: Muti
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Stredove urcite ne. Z primych to umi Neodrives. Jsou vyrobci elektrokol, kteri tento skvely system pouzivaji. U nas jsem to ale nikoho prodavat nevidel. Pak je tady nebo byl BionX na KTM, ale uz od toho upustili. Meli nasledne svuj system s nazvem KTM Panasonic... Byl to prevodovy zadni pohon, ale pres to byl navrzen pro rekuperaci. Dost mozna, ze uz ani to nemaji v nabidce. Sam jsem zkousel BionX a vlastnim kolo s Neodrives a za zadny soucasny stredovy bych to nemenil, tedy pro HT.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.09.2019
      Autor: Robikl
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Z principu středového pohonu kola (použití přehazovačky s volnoběžkou) nelze rekuperaci uplatnit. Snad jen doplnit navíc menší nábojový motor do kola, který by sloužil pro rekuperační brzdění. Vzhledem k dalšímu nárůstu celkové hmotnosti je to u kol asi nereálné. Kromě toho ne všechnu energii by šlol využít k přímému nabíjení baterie - vysoký proud by baterii poškozoval. Je proto u kola nyní výhodnější zvolit baterii raději s vyšší kapacitou, nežli se spoléhat na malý zisk energie z brzdění.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2019
      Autor: ondrap
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    Tak to vím ode dneška. Udělal jsem si radost a koupil GIANT Fathom E+ 2 29. Uvažoval jsem o stavbě lehkého HT na dobrých komponentech, doplněného o el.motor. Cenový, designový a funkční nesmysl. Musí se prostě hledat, ptát a čekat. Nikdy bych za elbike nedal 60tisíc. Ve chvíli, kdy jsem dostal slevu 33% bylo rozhodnuto.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 30.09.2019
    Autor: Berys
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Za kolik a kde? Já chci taky...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.09.2019
      Autor: Muti
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        No ajá nevim ale vyhoda prestavby je že pokud mám volné kolo jen ho osadim motorkem .Nemusim platit znova další kolo s osazenim . Prstavba vyjde levněji oproti bosch ,yamaha kde to od 50 tisic teprve začína. Mohu si vybrat jaky chci motor,jakou baterii kapacitu . Bosch a yamaha maji vesmes slabsi kapacitu a sakra drahe baterie.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2019
        Autor: jiriST
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

               

          U mě Teda rozhodla cena a výběr baterie, které jsou na přestavbě levnější a ještě si můžu vybrat jakou a kam ji umistim. V případě nákupu nového kola jen přemístím motor. Navíc lze jednoduše vypnout omezení rychlosti, což využívám při jízdě do práce a i drobnost jako nastavení limitu na 27km/h (protože zákon umožňuje 10% odchylku- proto některé zakoupené ekola jezdí s připomoci do 27,5km/h,jine jen do 24-25km). Daří se mi konstantně udržovat 25-26km/h a nevypíná se mi tedy motor - což je možná vtipné, ale udržet plynulou jízdu na 24km/h aby se mi motor nevypinal, to mi prostě nejde :-) . Navíc ekola které se mi líbili, začínaly až na 50-60 tis. Což jsem do toho dávat nechtěl.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2019
          Autor: Ryo2
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            JO jestě nehledě na to že u přestavby mam na výber z snad 20 displejů ne li více .take možnost vlastnich servisnich zakroků.Nevim že by nekdo kuchal doma bosche .To že třeba takovy ev bike 750W tady stojí 15ti,ale dá se sehant z aliexpressu uplně ta sama sada (identicka) bez cla za nejakych 360-380 dolaru a človek se vleze do 9 ti+ samozřejmě je nutna baterie,nabiječka ale myslim že by se dalo vlest do 25 ti.Akorat ja třeba vzal z CR kvuli mozne reklamace ale přistě beru z čín. Melo yb to dokonce jak píšou dojít bez cla.pak další vyhodou je mnohem vyšší vyber nahradních dílu, jednoducha programovatelnost.Za 2 stovky programovaci kabel a mužu si třeba i snížit max špičky zátěž a chovaní kola si nastavit podle sebe . V priapdě poruchy nejsem na 100 % osdouzen posalt motor do servisu protože se dá do něho sehnat skoro všechno (řídíci jednota,nylonove kolačka,kabelaž (skoro všechno ) V priapdě poruchy yamahy nebo bosche je nejspíše nutné poslat CELE kolo do servisu ,.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.10.2019
            Autor: jiriST
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                   

              Je až úsměvné jak ses trefil do mého textu, který jsem chtěl ještě napsat, nakonec ale nenapsal. 100% souhlas.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.10.2019
              Autor: Ryo2
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        :) Musím Tě zklamat, bylo poslední. Nicméně, volej, ptej se a hlavně to obejdi osobně. S hotovostí v kapse se dá vyjednávat. Můj limit byl 45 000,- víc bych za kolo nedal. Pak už možná spíše přestavba.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2019
        Autor: Berys
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

         

    Když si chci koupi kvalitní elektrokolo, které zvládne jezdit i do kopců, jaká bych měl mít kritéria?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 02.10.2019
    Autor: Harpanek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      Především hodně peněz a stále nabitý telefon se simkama dvou operátorů :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 02.10.2019
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
    • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

           

      To jedno jediné kvalitní elektrokolo,které zvládne jezdit i do kopců,to chtějí všichni.Nikdo ho nemá.Vy musíte napřed pouvažovat,na jakých cestách,s jakým povrchem,jakým převýšením a na jak dlouhých,hodláte to kolo používat.Pak ten svůj záměr musíte probrat s nějakými prodejci a ideálně si několik takových kol,které Vám doporučí,vyzkoušet.Co vyhovuje jednomu,nemusí vyhovovat druhému.Jde o to,aby vyhovovalo Vám a pro Vaše trasy a Vaše kopce.Třeba potom i zjistíte,že Vaše počáteční požadavky byly zbytečně přemrštěné.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.10.2019
      Autor: DAVID7001
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

             

        Takže když jsem se díval, že kola mají různě silní baterky, tak to s tím nesouvisí? díval jsem se, že někdo má motor ve středu, a někdo v náboji na zadním kole... v čem je rozdíl?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.10.2019
        Autor: Harpanek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

               

          Tieto veci sa tu už preberali aspoň 100x zo všetkých možných uhlov pohľadu. Skúste si počítať v starších diskusiách, prípadne aj za pomoci vyhľadávania, skúseností a informácií na túto tému sa tu nazbieralo viac než dosť.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.10.2019
          Autor: Lubo990
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

               

          Vybírejte si elektrokolo, podle toho kam s ním chcete jezdit, já mám elektrokolo s motorem v zadním kole, koupil jsem ho za 25 tisíc korun, pokud se budete dívat na kola se středovým motorem, podíváte se na nějakých 50 a více, mám elektrokolo APACHE Gaagii gents dojezdem nějakých 80 km, podle náročnosti terénu. Na normální užití to kolo bohatě stačí, podívejte se na fitham .cz, kde jsem ho objednával.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 07.10.2019
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            Ještě trochu specifikuj, co míníš tím normálním použitím. To je totiž u každého jinak.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.10.2019
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Výhody/nevýhody koupeného elektrokola proti přestavbě

                 

            Pokud to nemá být jen reklama na zmíněný eshop a jestli sis to kolo skutečně za takovou cenu koupil, tak jsi velmi přeplatil. Pominu-li, že s takovým motorem do prudšího kopce nevyjedeš, kapacita baterie 375Wh je zoufale nízká. Pro jízdu po městě na nákup snad možná.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.10.2019
            Autor: ondrap
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: KAMARÁDA/PŘÍTELE

dnes
KAMARÁDA 60 + EL.KOLO,PROCHÁZKY,VÝLETY,TURISTIKU,POBYTY,A JINÉ.... Z VINOŘE A BL.OKOLÍ POHODOVÉHO PÁNA BEZ…

Hledám: I need my own man

Hledám: I need my own man
včera
I am generally try to live a somewhere healthy lifestyle, exercising and some sort of jogging, 3-4 days a week and…

Hledám: Společné cyklovýlety - Brno a okolí

Hledám: Společné cyklovýlety - Brno a okolí
17.10.2019
Ahoj, jmenuji se Martin, je mi 32 let a hledám lidičky na občasný společný cyklovýlety. Nehledám profíky, ale…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

313 cyklistů (21 přihlášených)

Expedice Česká Kanada 118

Sakra, proč vlastně jedeme po ose, když nás předjíždí vlak? Napadlo mě, před Ždírcem, když se okolo nás po…
Stanley58 | 08.10.2019

Být králem na cestě ... 6. NDR

Budou to už dva měsíce, a stále jsem nedopsal své vyprávění o poslední části cesty.Nedokážu, jako třeba Peggy…
Jindra8526 | 04.10.2019

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 4 - Koráb, Doubrava

Panuje horké letní odpoledne, potí se mi záda v autě, potí se silnice pod autem a určitě se pěkně opotil i…
JohnyB | 18.09.2019