reklama

Simulátor pro BBS02 a BBSHD

Pro majitele uvedených středových motorů- Grintech doplnil o uvedené motory svůj simulátor na : https://www.ebikes.ca/tools/simulator.html
Lze nastavit i převody (převodník a pastorek), max. proud, baterii,...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 19.06.2019
Autor: Andy5
  • Re: Simulátor pro BBS02 a BBSHD

         

    Už jsem to párkrát použil pro hraní s bafangem střeďákem HD, ale nevím, jak tam rozlišují semi a full recumbent, kolik otáček na Volt apod.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 19.06.2019
    Autor: Arnošt905
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Simulátor pro BBS02 a BBSHD

           

      Ve "Vehicle Parameters", v druhém řádku se nabízí po rozkliknutí mimo jiné Full Recumbent, Semi Recumbent, …….

      Po rozkliknutí „Show Advanced“ je možnost nastavit Custom Kv (rpm/V), ale to je snad pro konkrétní motor dané, ne ?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 19.06.2019
      Autor: docware
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Simulátor pro BBS02 a BBSHD

             

        U "Advanced" je všude popisek k jednotlivým polím-po ukázaní myší se objeví!

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 19.06.2019
        Autor: Andy5
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Simulátor pro BBS02 a BBSHD

           

      No to sem pochopil :-) Ale co tam zadám?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 19.06.2019
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Simulátor pro BBS02 a BBSHD

             

        K práci se simulátorem jsem se dostal až v poslední době, tak se nyní podělím o zkušenosti.
        Nastaví se BBS02-po Show all dole
        Nastavují se dále až pole s převodníkem a pastorkem kazety, Gear ratio zůstává 1/1-viz komentář Lubo v jiném vláknu
        Pak je baterka - lze i custom:napětí, vnitřní odpor, kapacita.
        Kontroler-výběr je malý,mně 20A souhlasí s mým nastavením max. 20A po přeprogramování (standadně je 25A). U BBSHD třeba chybí 30A kontroler základního nastavení.
        Throttle-plyn se nastavuje na režim auto (v něm se pak dá posouváním rychlosti na ose x měnit rychlost kola (nebo RPM)současně s ostatními parametry jízdy!)
        Show Advance-teplotu motoru ani Kv neměním, pouze případně zadní vítr-dle popisku, ale simuluji pro bezvětří, tedy 0.
        Dále je velikost kola v palcích, postoj (odpor)jezdce-dá se spočítat nebo ujasnit co by váš postoj mohl být-dobře dle odkazu a celková váha (kolo+jezdec).
        Zbývá už jen vlastní přípomoc ve W a sklon trati.Tl. Simulate se načte aktuální stav a nyní lze volbou rychlosti na ose x nastavovat navolenou rychlost a tomu uzpůsobené další parametry. Další volbou např. převodníku, pastorku, nebo najednou přes RPM lze volit různé režimy jízdy (jízda s různou kadencí).
        Ta je např. klíčová pro jízdu s BBS02 při vysokém zatížení motoru.
        Výborný je Run simulation test s volbou některého parametru v udaném rozmezí po krocích, volbou počtu kroků a současně spuštěná na rychlosti (nebo RPM) kde se právě nachází kursor. Hned je k ruce příslušná tabulka výsledků.At se daří.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.01.2020
        Autor: Andy5
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Simulátor pro BBS02 a BBSHD

               

          Malá oprava: Přes RPM nelze měnit převody najednou. Bud se nastaví na ose x rychlost, nebo RPM, to se přepočítává přes navolené převody vpředu a vzadu a velikost kola.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 20.01.2020
          Autor: Andy5
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Simulátor pro BBS02 a BBSHD

             

        Další možné využití simulátoru:
        Chtěl jsem si otestovat na simulátoru Lubův závěr o tom, že jízda na plyn je výhodnější pro větší příkony (cca 1 kW) , než pomáhat šlapáním- viz vlákno zde na foru:Nové kolo Komety v 10/2018, v té době motory BBSxx na simulátoru ještě nebyly)
        Simulace s BBSHD
        Vyplatí se do dlouhého kopce (15% sklon) šlapat, nebo jet jen na plyn bez šlapání při 800/1200W příkonu ?
        Nastavení simulátoru Grintech
        Převody: převodník 42,kazeta : 20-46
        Baterie: 52V, 16Ah, Downtube-dle výběru
        Controller:Custom, zadáno 30A limit, 50A phase, 0,03ohm, voltage:30A controller není ve výběru přednastaven
        Throttle:auto, 26"wheels, MTB Upright, 120 kg total, Human power 0 nebo 100 W, vítr-0
        Simulovány případy s 2 různými příkony (800W a 1200W) a porovnávány jízda jen na plyn ve vysokých RPM (100-125) proti jízdě s přípomocí 100W při RPM cca 60-80 podle dosažené rychlosti.
        Množství získaných dat zde neuvádím, jen závěry níže.
        Při příkonu 800W se vyplatí přípomoc šlapáním již od 56 RPM výše (max. zvýšení rychlosti vlivem šlapání jen asi o 1 km/h v rozmezí 52-85 RPM)
        Při příkonu 1200W se vyplatí přípomoc šlapáním až od 76 RPM výše (max. zvýšení rychlosti vlivem šlapání jen o cca 0,5 km/h v rozmezí 67-85 RPM)
        Pro volbu (šlapání či jen plyn) je tedy třeba zohlednit jak vlastní obvyklou kadenci (je dost individuální), tak použitý příkon do motoru.
        Při šlapání pod výšeuvedené limity RPM je vlastní přípomoc kontraproduktivní: při jízdě jen na plyn (s vyšší RPM) se dosáhne větší rychlosti za použití téhož příkonu.
        Zisk navýšení rychlosti vlastním šlapáním je ale dost malý:
        cca 0,5 km při 1200 W příkonu (rychlost 18,1 km/h)-2,7% nárůst rychlosti
        cca 1 km/hod při 800 W příkonu (rychlost 12,6 km/h)--8 % nárůst rychlosti-tedy při nižších příkonech se logicky přípomoc více vyplatí

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.01.2020
        Autor: Andy5
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

317 cyklistů (2 přihlášení)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | 24.04.2024

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024