reklama

Motor v zadnim naboji silny do kopcu

Jezdim nyni stredovy motor BBS01 250w kde se da poslat do motoru 36V*18A a lze to jeste zvysit na 20Amp tj. 720w spickovy vykon a v kopci je to fakt znat.

Nepotrebuji na kole vyvijet rychlost vetsi nez 25kmh ale potrebuji zvladnout nekolik kratsich useku (par stovek metru) kde je prevyseni 15-17% sam to na normalnim kole jen tak tak vyjedu. Pri jizde motoru pomaham co to jen jde (takovych 150w-200w tam poslu) Existuje nejaky motor do zadniho kola ktery by byl staveny na 'nizke otacky' a fungoval podobne jako ten muj aktualni motor BBS01 ?

Me se z dlouhodobeho pohledu zamlouva motor v zadnim kole - jsou spolehlivejsi ale zas mi tolik nepomuze v tech kopcich si myslim - dostanu vubec z motoru oznaceneho jako 250w temer 3x vetsi vykon podobne jako to umi ten stredak BBS01B ? A bouzel mam 29" kola takze to je taky spatna zprava pro pripadny motor v zadnim kole.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 12.04.2019
Autor: martinwww
  • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

         

    Zdravim.
    Pokud opravdu nepotrebujete pripomoc nad 25km/h, doporucuju vyskouset zprevodovany motor v zadnim kole, ktery ma otacky do 200rpm od 36V.

    Neni tech motoru hodne na trhu.
    Ja mam vyskousene jen Xiongda - hlucny a lehky motor vhodny do kopcu.
    V zelenem kole s tim motorem taki mam 29 kola.

    Silnicne elektrokolo jede 35km/h do 5% kopce.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.04.2019
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

           

      diky za tip kdybych o tehle variante vedel mozna jsem do bafangu nesel.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2019
      Autor: martinwww
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

           

      Xiongda je dobrý motor do kopců a prodává se ještě v silnějším provedení se dvěma převody o výkonu 250w-350w a je možno jej provozovat na 36v-48v i 52v. Když motoru v kopci klesne rychlost pod 17km/h sám si přeředí na lehčí převod a naopak jak rychlost stoupne nad tuto hranici přeřadí opět do rychla. Na opravdu velké kopce doporučují 350w 48v/201rpm a tvrdí, že táhne jak naviják. Další možností je, že je možno volit převod přímo na řiditkách a zvolit lehký převod už před kopcem a tím předejít asi 1vteřinovému hluchému místu kdy motor při změně převodů netáhne. V prodeji jsou přední 100mm i zadní ve dvou rozměrech 135/142mm. Stačí do GOOGLE napsat XIONGDA...
      Další tahouni v kopcích jsou Q128H 800w/48v/201rpm a Bafang BPM2 500w/48v/201rpm. Mohu potvrdit- mám oba.
      https://bmsbattery.com/ebike-kit/776-16783...

      https://bmsbattery.com/ebike-kit/351-15707...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2019
      Autor: kormik
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

             

        Zdravím, prosím kto by poradil a asi koĺko by to vyšlo.Uvažujem o takomto riešení do práce. http://www.zoxbikes.com/zox-4/#
        Mám leho, len zadnú časť prerobiťna 2 vidlice ako na obrázku.
        Momentálne by mi to trvalo 1hodinu cez 2 stupáky. Ešte to vytiahne. Ide o zrýchlenie cesty. Mám rád veci čo vyďržia, nie sypať peniaze do bateriek rok čo rok. Ďakujem

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.04.2019
        Autor: palot
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

               

          Načo to komplikovať ďalším kolesom?? Tri nestačia?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.04.2019
          Autor: Lubo990
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

                 

            Teraz mám 2 kolesá a vzadu 5stupňový Sachs v náboji. Nechcel by som prísť o možnosť
            ísť ako na obyč. prevod. Firma mení prevádzku ďalej a po 12-15 hodinách v práci je 1hodina do a 1 z práce dosť. Teraz to mám tak 30-40min jednu cestu za vlastné. Doma treba aj niečo porobiť aj sa vyspať. Po 6-dňoch je človek ako lečo.
            Prečítavam to tu krížom krážom, ale zatiaľ sa mi tá elektrika zdá dosť drahá.
            Ako pomocný pohon som uvažoval aj nad spal.motorom Honda len zase sprevodovanie.
            Lubo, čo hovoriš na totu od Kormíkahttps://bmsbattery.com/ebike-kit/301-15723-q128... ?
            Alebo iný nejaký + všetko okolo toho.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.04.2019
            Autor: palot
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

                   

              Takže vpredu to má dve kolesá? Foto by celkom pomohlo ... Na to aby som radil mám málo informácií...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 12.04.2019
              Autor: Lubo990
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

                     

                Toto je bicykel a chcel by som to vzadu tak ako to má ten Zox4 na 20-ky kolesá. Ľavé koleso na reťaz a pravé elektro bez reťazového pohonu, nezávislé od seba. Pravé na pomoc v kopci, pripadne na rýchlejší presun. ĎAKUJEM

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.04.2019
                Autor: palot
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

                       

                  Obávam sa že vznikne riadny bastl...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.04.2019
                  Autor: Lubo990
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

         

    Obecné povědomí je, že do kopců jsou nejlepší středové motory.
    Co se zamyslet nad jinými převody.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.04.2019
    Autor: vysočina
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

           

      Ja mam prevody dobre (I v tom kopci tocim klikama tak 40rpm a motor ma po skonceni stoupani teplotu odhadem 30C), jen si rikam kolik let mi vydrzi ten BBS01B stredovy motor kdyz je to ofiko "250w" a poustim tam denne 500 az 720w ve spicce, coz je 2x az 3x vice oproti standartne uvadenemu vykonu.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2019
      Autor: martinwww
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

             

        40 rpm je moc malo pro BBS motory!!!
        I 80rpm je docela malo pro BBS-02 motor.
        Kvuli tak malemu rpm ozubeny kola osupuji se o hodne rychlej, nez pri 90-100rpm.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.04.2019
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

               

          Tech 40rpm je kratkodobych, Ja mel za to ze optimum je 60-70rpm. Jak rikate pri 90rpm+ by me uz motor v podstate prestal pomahat (viz. zelena cara na grafu). Zatimco kdyz se budu drzet na 60-70rpm motor pomaha plnou silou - jenze proto ten motor mam aby v kritickem useku pomohl a samozrejme se tim vic opotrebovava...

          Misto 46t placky vepredu mam 42t, je to pohodlnejsi pro me ucely. 36t uz neslo pouzit kvuli zhorseni offsetu retezu.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.04.2019
          Autor: martinwww
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

             

        Motor má trvalý výstupný - mechanický výkon 250W (podľa výrobcu). To platí pokiaľ má motor primerané otáčky. To čo púšťate do motora je elektrický príkon, je pochopiteľne vyšší, nakoľko motor nemá 100% účinnosť. Keďže motor krátkodobo zvládne výkon/príkon väčší, riadiaca jednotka to umožňuje. V skutočnosti je to 350W motor, nie 250W, rozdiel je dosiahnutý len nastavením RJ (motor ako taký je v obidvoch verziách identický).

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 12.04.2019
        Autor: Lubo990
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

               

          Ja myslim ze motor zvladne 2x vetsi zatez dlouhodobe - sila asistence zavisi na frekvenci slapani a pri maximalni asistenci PAS (keep current 100%) vidim ze pokud slapu dejme tomu 70rpm - motor pomaha ~500w , slapu 90rpm (coz je az neprijemne rychle tempo pro me) ~ motor pomaha 200-300w, kdyz si nastavim cca. 60rpm (tedy jedno otoceni klik za 1s) - vidim ze stupen asistence opravdu vyskoci na 20amp tj. 720w a je to znat. Takze svuj styl jizdy a razeni uspusobuji tak abych mel proste na motoru tech 19/20amp protoze s tim dojizdim do prace a jde tzv. o cas ne o zazitky. To je ma odpozorovana zkusenost s tim BBS01B.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 12.04.2019
          Autor: martinwww
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

                 

            Myslím, že ten střeďák by Vám měl vydržet aspoň 20.000km.Já měl BBS-2 750W a docela jsem ho zatěžoval, a vydržel mě v pohodě 13.000 km bez závady, ale pak už měl docela oběhané převody a ložiska, ale ještě na něm jezdí přítelkyně. A po mechanické stránce je to v podstatě stejný motor jako bbs-1, jen má silnější jednotku a vinutí. A jelikož i na plný výkon s tím BBS-1 pojedete na menší výkon než jsem jezdil já s tím BBS-2, tak si myslím, že Vám může ten motor dlouho a spolehlivě sloužit. Jen to chce občas přimáznout převody.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 12.04.2019
            Autor: pobrdny
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

         

    To co nevyjede středový motor tak přímy už vůbec né.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.04.2019
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

           

      Jsem téhož názoru, nábojový převodový motor řízený PAS jsem jezdil 7 let, teď druhým rokem středový řízený torzním snímačem a jen si medím! Abych si zajistil zdolávání strmých kopečků a neztratil rychlost na rovině (nepřekračuji limit), tak jsem namontoval 8s kazetu 11-40z a mohu jezdit na střechu! :-))).

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2019
      Autor: vysočina
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

           

      Videl jsem jednu elektromotorku s primym motorem s vahou jen motoru 20kg. Po rovince jede vice nez 100km/h, motor pri tom hladny:) Nevim, do jakeho kopce to nesmuze vjet:)

      Pokud nezalezi na hmotnosti, primy motor ma sve vyhody:)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2019
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
  • Re: Motor v zadnim naboji silny do kopcu

         

    Mám motor 250W/36V v zadním kole a kopečky to vyjíždí parádně. Baterie je 36V/14,5Ah. A že jich je u nás opravdu hodně. Kolo Hill 3. Samozřejmě přišlapávám.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2019
    Autor: JirkaF
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parta cyklistů z Prahy

včera
hledá další do party. Od dubna do září jezdíme 1x za měsíc víkend natěžko, v srpnu máme cykloexpedici na 14 dnů.…

Hledám: Parťačka na kolo, hory, cestování, přátelství

Hledám: Parťačka na kolo, hory, cestování, přátelství
08.04.2024
Ahojky, hledám přátelství, parťačku na cyklovýlety, cyklozájezdy, poznávaní jak okolí, tak cizích zemí, tůry či…

Hledám: Partacku na výlety

Hledám: Partacku na výlety
01.04.2024
Muž 48 roků, mám starší kolo predelane na e-bike. Jezdím z Prahy 8 na Karaný a nebo výlety v okolí Berouna. Občas…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

225 cyklistů (14 přihlášených)

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024

Dámská 2023 – okolo Ašského výběžku k nejzápadnějšímu bodu ČR a ještě kousek dál

Letošní Dámská je prémiová, protože tuhle tradici držíme už od roku 2003. Jen jeden rok jsme vynechaly, v…
HMS | 19.03.2024