reklama

motor evbike 36V/500W

Mám dvě starší kola se stejným motorem. Na obou kolech je ráfek 26" a motor evbike 36V/500W, JZ36V500W121120062.
Prosím máte nějakou dokumentaci k tomuto motoru? Nikde nemůžu najít ani technické specifikace. Z evbike mi odepsali abych si stáhnul manuál, asi nic nemají.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.02.2019
Autor: akruh
  • Re: motor evbike 36V/500W

         

    Zdravim,
    Pokud spravne pomatuju, je to 5-6kg direct drive motory (bez predodovky). Jsou tezky, tichy, bezudrzbovy.

    Co chcete o ni dozvedet?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 02.02.2019
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: motor evbike 36V/500W

           

      Podle starého displeje má natočeno přes 6 tis. km, tak jsem myslel že má nárok na nová ložiska a nějakou údržbu. Na bezúdržbové řeči moc nevěřím.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 02.02.2019
      Autor: akruh
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: motor evbike 36V/500W

             

        Podle meho nazoru, pokud DD motor funguje - radsi vubec neotevirat:)
        Cena motoru zanedbatelna (5000Kc za novy) s cenou servisu:))
        Pokud vevnitr nebyla voda - pravdepodobnost poruchy minimalna.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 02.02.2019
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: motor evbike 36V/500W

             

        Ak motor funguje správne tak by som do toho nebabral. Ložiská zvyknú vydržať veľmi dlho. Na mojom MP2 mám najazdené takmer 20t a ložiská sú stále OK. Ak by mali vôľu bolo by to cítiť. Možno by som skontroloval len zvonku, či je v poriadku kábel (časté miesto závad je tam kde vychádza z motora) a či sú utiahnuté všetky skrutky. A tiež či je v poriadku výplet - centrovanie aj dotiahnutie.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 02.02.2019
        Autor: Lubo990
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: motor evbike 36V/500W

               

          Dám na vás, otvírat jej tedy nebudu. Vycentrovat kola to bude určitě potřebovat.
          Kabely co vedou z motoru jsou v pořádku. ale podle mně dost slabé.
          Nějaké technické údaje od tohoto motoru nemáte? Já nikde nic nenašel.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 02.02.2019
          Autor: akruh
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: motor evbike 36V/500W

                 

            Aké technické údaje myslíte? Ak motor pri 36V v 26" kolese má maximálnu rýchlosť 25-27km/h tak je to motor s 201rpm/36V. Rozmer vyzerá na klasický stator 205mm, šírka nie je známa, bude asi medzi 25-30mm. Motor by mal zvládnuť aj vyšší výkon, ale je otázne aké hrubé (alebo skôr tenké) sú fázové vodiče. Určite by šiel vylepšiť, ale aj bez toho by mohol zvládnuť 1000-1500W, samozrejme za vhodných podmienok (dostatočné otáčky) a primerane dlho. Najistejšie je nainštalovať teplotné čidlo. Zlepšené chladenie a možnosť ešte vyšších výkonov sa dá dosiahnuť pomocou ferrofluidu.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 03.02.2019
            Autor: Lubo990
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: motor evbike 36V/500W

                   

              Technické údaje jakékoliv. Netušil jsem že má 201rpm/36V. Kabel do motoru je originál, viz obr.1. Neměřil jsem průřezy, ale žádná sláva to nebude. Nemám v úmyslu zněj tahat nějaký extra výkon, jen mně zajímá co od něj můžu čekat.

              Jezdíme převážně po polních cestách rychlostí cca 15 Km/h, musím jezdit na přípomoc na rovinách 1-2st. v kopcích dle potřeby.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 04.02.2019
              Autor: akruh
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: motor evbike 36V/500W

                     

                Práve som si všimol na tejto stránke pár technických údajov k diskutovanému motoru:
                http://www.elektrokola-michal.cz/motor-rafek-28...
                Jediný zaujímavý parameter je asi šírka statora (27mm), ostatné sú úplne štandardné hodnoty pre túto kategóriu motorov. Dá sa to považovať za 750-1000W motor.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.02.2019
                Autor: Lubo990
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: motor evbike 36V/500W

         

    Zdravim vsechny. Co zadat do simulatoru pro tento motor? Bafang G60 500W?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.05.2019
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: motor evbike 36V/500W

           

      Pre simuláciu evbike motoru by som skúsil použiť niečo čo je tomu konštrukciou čo najbližšie, videl by som to na motor NineCont 2808 (treba na konci roletky s výberom motorov dať najprv "SHOW ALL") s upraveným KV na 0,8 (treba otvoriť ponuku "Show Advanced")

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 02.05.2019
      Autor: Lubo990
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: motor evbike 36V/500W

             

        Diky za info. Wow, prekvapive spatne vlastnosti, resp plochost krivky ucinnosti. Az takovou hruzu jsem necekal

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 02.05.2019
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: motor evbike 36V/500W

               

          Ten motor zlý nie je, pravdepodobne si nesprávne interpretujete graf alebo máte nereálne očakávania :-)
          Výsledok tiež závisí aj od ďalších nastavení simulátora.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 02.05.2019
          Autor: Lubo990
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: motor evbike 36V/500W

                 

            Pouzivam ho, ale vyssich rychlostech, kde ma slusnou ucinnost. Ted me ale zajimaji rychlosti pod 20km/h a tam uz ucinnost prudce klesa oproti Bafangu atd, jeji prubeh kolem 10km/h je daleko horsi.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.05.2019
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: motor evbike 36V/500W

                   

              50% pri 10 km/h uz je celkem tragickych oproti 70% bafangu tamtez.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 02.05.2019
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: motor evbike 36V/500W

                     

                Záleží aj 50% z čoho... A ako dlho má za takých podmienok ísť.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 02.05.2019
                Autor: Lubo990
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: motor evbike 36V/500W

                       

                  S chlazenim neni problem pro obrovskou plochu motoru a v techto podminkach neposilam pres 200W.
                  Jde mi o ztratu energie na delsi ceste. Cim ten motor nahradit, nejlepe se stavajici eletronikou? Chci montaz na prednim kole, nejlepe bezprevodovy, nebo alespon naprosto spolehlivy se spolehlivou zivotnosti minimalne 30000 km.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 02.05.2019
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: motor evbike 36V/500W

                         

                    Obávam sa že takýmto požiadavkám nevyhovie žiadny motor...
                    Pokiaľ ale budete jazdiť na 200W a nepoužívate rekuperáciu tak by nejaký mohutnejší sprevodovaný motor vydržať mohol, nanajvýš sa vymenia ložiská, prevody by sa zničiť pri malej záťaži nemuseli... Takéto motory sa robia aj pre výkony 350-500W. Predimenzovaním by sa mohla dosiahnuť spoľahlivosť a životnosť.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 02.05.2019
                    Autor: Lubo990
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: motor evbike 36V/500W

                           

                      To je nemile, co se da delat. Jaka je radove zivotnost ozubenych kol, pokud je dejme tomu 10% vzdalenosti ujeto na nominalnim vykonu?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 02.05.2019
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: motor evbike 36V/500W

                             

                        Nejaká ľahšia otázka by nebola? :-)
                        Ja by som priamy motor nechal, použil väčšiu batériu, zapol rekuperáciu a spotrebu neriešil... Tým sa dosiahne spoľahlivosť a ekonomická prevádzka.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 02.05.2019
                        Autor: Lubo990
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: motor evbike 36V/500W

                               

                          :) Bohuzel trvam na LiIon baterii a s rekuperaci by sla rychle do haje. Vetsi baterii uz neuvezu, 48V/25Ah je strop.
                          Ted jsem ale zjistil, ze jsem spatne pochopil funkci ridici jednotky. Predpokladal jsem, ze pri ubrani plynu zustane ucinnost pro dane otacky, jako pri plnem. Podle grafu se ale chova jako bych snizil napeti, cimz se dostava opet do peknych cisel v ucinnosti i v nizkych rychlostech.
                          Jak nejlepe regovat RJ, abych se udrzel v oblasti maximalni ucinnosti? Intuitivne sice ubiram plyn do kopce pri zpomaleni, ale musi byt elegantnejsi metoda.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 02.05.2019
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: motor evbike 36V/500W

                                 

                            25Ah batéria by s rekuperáciou problém nemala mať ak nie je urobená z "notebookových" článkov. Aby RJ robila to čo chcete potrebovali by ste limitovať fázový prúd. Z lacných RJ to dokáže RJ Magic, špičková plne programovateľná FOC RJ by mohla byť Phaserunner od Grinu (stránky na ktorých je simulátor sú ich). Zalimitovaný fázový prúd spôsobí, že s klesajúcimi otáčkami RJ uberá príkon do motora. V kombinácii s príšľapom sa tým zachováva vyššia účinnosť za cenu toho že do strmšieho kopca proste nevyjdete...

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 02.05.2019
                            Autor: Lubo990
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: motor evbike 36V/500W

                                   

                              Bohuzel uz jsem objednal sinusovou jednotku kvuli rezonancim v nizkych rychlostech, nicmene ta jednotka Phaserunner je opravdu zajimava.
                              Funkce omezeni max proudu by to resila. Na opravdu velka stoupani stejne davam minimalni plyn, jen aby tahnul samotne kolo a jedu na lehky prevod, s tim jsem smireny. Omezeni max proudu nastavitelne potenciometem by myslim slo udelat dodatecnym kontrolerem. Standartni pocitac KT LCD3 umi proud omezit jen na polovinu maxima, ale pouzit jeho funkci plyn + PAS a omezovat RJ pres napetovy signal plynu se zpetnou vazbou od proudoveho suntu by mohlo fungovat. Take by slo pouzit pro dalsi peknou funkci Phaserunneru, prime ovladani krouticiho momentu (proudu), namisto bezneho ovladani rychlosti (napeti), ktere mi zoufale nevyhovuje.
                              Jinak pokud vim, LiIon melke dobijeci cykly sice neznici, ale rozhodne jim neprospivaji. Rad bych, aby mi baterie par let vydrzela a najezdy nemam prave male.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 02.05.2019
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: motor evbike 36V/500W

                                     

                                Na priame ovládanie krútiaceho momentu je nutné spätnú väzbu odvodiť od fázového prúdu. Taktiež fázový prúd je zodpovedný za straty/účinnosť. Meranie fázového prúdu nie je tak jednoduché ako meranie prúdu z batérie.
                                Rekuperácia batérii neškodí pokiaľ je prúd primeraný. Problém je pri malých (4-5p) batériách, obzvlášť z nevhodných článkov typu NCR18650B, Sasung 26F/J a pod.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 03.05.2019
                                Autor: Lubo990
                                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: motor evbike 36V/500W

                                       

                                  Mohl byste mi prosim osvetlit vyznam pojmu "fazovy proud"? Jedna se o proud do jednotlivych vinuti statoru, nebo neco jineho?

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 03.05.2019
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: motor evbike 36V/500W

                                         

                                    Áno, fázový prúd tečie z RJ do motora a napája vinutia statora. Meranie je problematické nakoľko prúd je striedavý a priebehy napätia aj prúdu sú zložité a menia sa v závislosti od budiaceho režimu RJ.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 03.05.2019
                                    Autor: Lubo990
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: motor evbike 36V/500W

                                           

                                      Nemylim-li se, slo by merit pres maly sunt na proudovem kabelu motoru, navzorkovat na frekvenci kolem 1kHz a secist kladne vzorky v intervalu kolem 0,1s. Vysledek srovnat s hodnotou danou potenciometrem a podle toho pridat, nebo ubrat napeti do vstupu plynu.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 03.05.2019
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: motor evbike 36V/500W

                                             

                                        To by skôr nešlo, keď tak používa sa hall senzor prúdu aby to bolo galvanicky oddelené. Vzorkovanie by mohlo byť synchronizované s komutáciou na základe signálu z hall sond alebo analýzou hodnôt (prúd netečie jednou fázou stále ale v tej dobe tečie druhými dvomi, merať všetky 3 je zbytočné).

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 03.05.2019
                                        Autor: Lubo990
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: motor evbike 36V/500W

                                               

                                          Mate pravdu, provedeni s hallovou sondou je prinejmensim jednodussi. Reseni s prerusenim od polohove hallovy sondy jsem uvazoval, ale proste casove deleni mi prislo jednodussi, na druhou stranu u uhloveho deleni nehrozi kolisani v nizkych otackach.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 03.05.2019
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika

Hledám: Cyklistika
včera
Hledám parťáčku na kolo. Moravskoslezský. Orlová, Karviná, Bohumín, Ostrava.

Hledám: Partaka,partacku kol 40+,-

včera
Ahoj. Nejaky v pohode clovek z Prahy muz ci zena na venkovni sportovni aktivity kolo, brusle nenasel by se??…

Hledám: Z Chebu podle Ohře do Terezína, na elektrokolech.

22.07.2019
12.08. odjezd od nádraží ČD, čas si upřesníme. Jedeme na těžko, spaní na divoko, v kempu či v penzionu, dle…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

261 cyklistů (14 přihlášených)

Sázava od pramene k soutoku 225,9 km – Dámská zdraví z Posázaví

Název letošní Dámské jsme si vypůjčily z kelímku z Pribináčku, který jsme rády v dětství jedly, já už ho…
HMS | včera

Malta 6/2019

Žádné velké okecávání nebude, od toho jsou tu jiní :-) Snad jen pár "poznatků", pokud se chcete vydat na…
Bruca | 13.07.2019

A opět ta lužická jezera

Udělalo se mi neplánované volno. Najednou jsem měl před sebou volný čtvrtek, pátek a samozřejmě víkend. A…
petrp | 02.07.2019