reklama

Motor YTW-06, 1.3kg

Zdravim.
Muslim ze jiz muzu napsat kratkou recenze na motor YTW-06.

https://xiongdamotor.en.alibaba.com/product...

Koupil jsem ten motor s malym RPM (170-220rpm od 36V), motor ma najeto asi 700km, bezi v pohode.
Do kopce pomoha skvele (na sve 36V*7A), po rovince bezi skoro na XX (rychlost 30km/h) ale nejakou 100W muze dodat, s kopce (50km/h) jiz nepomuze. Na 1kg Lipo baterce (36V 5Ah) lze najet i 20km na stupen 5, i 50km na stupen 2.

Motor ma divny zvuk i kdyz bezi na XX rychlosti, i kdyz zabira do kopce, i kdyz je vypnut, a kolo se toci. Neni to moc prijemny zvuky, QQ100 a BBS-02 ma lepsi. Ale pravdepodobne to je vlastnost pohonu, nikoliv nejaka zavada.

Muzu doporucit ten pohon pro lehkou stavbu (do 18-20kg) jako mornou pripomoc do kopce.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.09.2018
  • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

         

    Vypadá to, že má převod na poměry nábojových motorů i dost pomala Gear Ratio: 17.5, což přijde do kopce vhod. Středové motory BBSx mají sice interní převod 1:22, ovšem v základu je proti tomu velký 46 zubový převodník, který způsobí výsledný převod spíš do rychla.
    Ten motor YTW-06 i díky ceně vypadá zajímavě, ale lidi asi odradí, že není v kompletním zapleteném kole.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.09.2018
    Autor: guwavi
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

         

    Přidám zkušenosti s tímto motorem. Mým prvním. S pomocí místního zkušeného praktika Battle-Cruisera jsem motor koupil a instaloval začátkem srpna. Za 1,5 měsíce používání mám najeto 2120km s průměrem 19,3km/hod. Do letoška jsem jezdil bez motoru, sportovně, průměry 25km a víc. Jsem sedm let v důchodu, a po sestavení elektrokola jsem začal jezdit bez větší zátěže, na pohodu. V létě jsem jezdil 80 až 120 km výlety včetně jízd s velkým převýšením v Krkonoších, např. na Vrbatovu boudu, nebo na Černou horu. Po rovinách a z kopce jsem přípomoc vypínal, do kopců jsem jel dost za své, a s připomoci 1 a 2, vyjímečně 3 z pěti možných stupňů. V dlouhých prudkých stoupáních jsem jel 7 až 10km/hod. Motor na dotek nikdy nebyl horký. Teď za horšího počasí kolo používám na kratší cesty 40 až 60km, přípomoc nevypínám, jedu z poloviny na 2, a z poloviny na 3. Nejezdím ani tak náročná stoupání. Průměr se zvedl na cca 24km/hod., a nepřijíždím unavený. Spotřeba je při této rychlosti zhruba stejná, jako při původních dvojnásobných vzdálenostech s malou připomoci. Ale průměr nad 25km bych už asi nedal. Není nic odblokované. Po rovinách a z kopce jezdím pomaleji, do stoupání rychleji, než dřív na sportovním kole bez motoru. S motorem jsem spokojený, a doufám, že mi bude ještě další km sloužit. Jen zvuk a hlasitost se mi moc nelíbí, ale je to pořád stejné. Příští sezonu bych chtěl vyšší přípomoc využívat i na dlouhých výletech tak, jak jsem si to vyzkoušel teď na podzim na výletech kratších.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.09.2018
    Autor: lato
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

         

    Pro porovnání Bafang motor, 250W s menším převodem 1:5, má kroutící moment přitom větší, 45 Nm, než ten YTW-06 s převodem 1:17,5 a 40Nm.
    Docela zvláštní ne?
    https://www.bafang-e.com/en/components...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.09.2018
    Autor: guwavi
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

           

      Prečo by to malo byť zvláštne? Ten bafang je podstatne väčší a ťažší. Dosiahne vyšší krútiaci moment aj s menším prevodom.
      Aby mohol byť motor menší a ľahší, musí ísť do vyšších otáčok a následne to musí byť viac sprevodované.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.09.2018
      Autor: Lubo990
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

             

        Aha, tak to mě nenapadlo, že je motor větší, tak už je mi to jasnější:)
        A dalo by se zobecnit, že motor s převodem 1:17 je vhodnější pro pomalou jízdu do kopce protože motor bude mít vyšší otáčky, nežli ten Bafang s převodem 1:5, přestože ten má větší maximální točivý moment? Př. do kopce se bude kolo otáčet 60rpm, tedy motor bude mít přes 1000rpm, ale motor Bafang s převodem 1:5 pouze 300rpm, což už asi nebude stačit pro efektivní provoz a poskytnutí plnýho výkonu 250W.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2018
        Autor: guwavi
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

               

          Takto zovšeobecniť to nepôjde. Pokiaľ by boli motory identické až na prevod, tak by to platilo. Takto je tam kopec parametrov ktoré ani nevieme a majú na to vplyv.
          Porovnať motory je možné celkom jednoducho, pokiaľ sú v databáze na ebikes.ca v motor simulator. Je tam dokonca možnosť modelovať vlastný motor, avšak to predpokladá znalosť určitých parametrov ktoré bežne nie sú uvádzané. Takže jedine ak by ste si ich na motore zmerali a následne vložili do simulátora.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2018
          Autor: Lubo990
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

               

          Vyšší otáčky motory => vyšší účinnost => účelněji využitá kapacita baterií ?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2018
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                 

            Platí to pri jednom motore a tiež len po určitú hranicu. Medzi rôznymi motormi to takto porovnať nejde. Tiež treba rátať s tým, že vysoké otáčky treba prevodom znížiť a tam zase sú určité straty. Vždy je to o kompromisoch - váha, cena, zložitosť, spoľahlivosť, výkon, účinnosť...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.10.2018
            Autor: Lubo990
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Pokračování dialogu

včera
Hledám cyklistku, co mi 11.10. u Větrušic poradila s cestou k Vltavě.

Hledám: Nějaká partnerka na sportování z Prahy do 59 ?????

Hledám: Nějaká partnerka na sportování z Prahy do 59 ?????
14.10.2018
Léto skončilo, ale nikoliv kolování nebo pěšárna než budou lyže. Pokud vlastníš kolo, lyže, batoh, pohory…

Hledám: Vážne vztah

Hledám: Vážne vztah
11.10.2018
Ahoj. Hledám muže pro vážný vztah. Chci se seznamit s muzem od 25 let. Mám ráda přírodu, květiny. Budu se tešit :)…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

207 cyklistů (24 přihlášených)

Cyklotoulky Orlickem 2018

Když jsem přemýšlel, kam vezmu svoji přítelkyni Petru na její první cyklovýlet na těžko, oko na mapě mi padlo…
ondrapisklak | 12.10.2018

Přejezd Šumavy na kole z Železné Rudy k Lipnu

V zimě jsem přejížděl Šumavu na běžkách, a tak se mi zalíbila, že jsem tam zamířil i v létě, s manželkou a…
VLB | 11.09.2018

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 1 – Hraničář, Kameňák

Jsem cyklista spíše závodního ražení a tomu podřizuji prakticky veškerý čas na kole. Vyjížďky pojímám formou…
JohnyB | 31.08.2018