reklama

přechod z vadneho displey C10 na C18

Rád bych se podělil s neblahou zkušeností.Měl jsem C10 která byla vadná tím že nešlo menit velikost kol bylo fixně na 28 palcu a speed limit byl 25km/h take fixní .Jeho jediná vada. Ted sjem měl a možná mám problem po určité době jizdy (500 metru až 2 km) se motor odpojil a nereagoval,Kupoval jsem novou kabelaž a nejnovějsí displey c18.Překopal jsem si také kabelaž baterie-motor.A ted to nejzajimavější .C10 asistovala jen do určite rychlosti zvlaště jen při rozjezdech a pak vypla.Pote sem jel tak že jsem bud mačkal akcelerační páčku nebo zvýšenim asistence jsem dostal chvilkový nákop.Takovyto zpusob je naprosto dokonaly a měl jsem výborne dojezdy (15ah 750w bbs2).Nejvice jsem najel 123km na jedno nabití)z opavy nad karlovou studánku a zpět . Vůbec mi nedošlo že ona vada na C10 je vlastně výhoda protože z c18 jsem jaksik rozladěný .Mira asistence změnou displeje je enormní.Motor se točí v podstatě neustale jen co šlapnete do pedalů.Jednička je naprosto nepoužitelná a to nejlepší akcelerační páčka s tímto systemem nefunguje při šlapaní nebo spíš pokud jede motor .S C10 jsem si mohl davat kdy jsem chtěl kdežto zde to už maj odladěný .Pokud dám asistenci na 0 pačka nejde.K tomu ta neustála asistence motoru při šlapaní.Rychlost jakou ubýva % nebo voltaž je pro mne až šokující. Na dvojku jsem dneska ujel mirně přes 20 km a abych šel nabíjet .A neda se stím nic dělat.Snižování speed limit na 10 km/h.ALe zase na druhou stranu jede to hezky a hodne to pomáhá,ale až moc.S c10 jsem mel mnohonasobně meší spotřebu protože jsem prostě tu pačku nedržel neustale dole když jsem šlapal . No nic davám zpatky c 10 která neblokuje akceleracní pačku a netlačí tolik na pilu .Ještě poladit čímpak to bylo že to vypínalo ale s c18 jsem ujel 20 km kdežto c 10 jsem 3x slapal s 30kg kolem na vlastní energii :P svazek jsem také pořídil nový ale tam chyba nebyla ..

https://www.youtube.com/watch?v=qX_SLsbC5LQ&...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 14.04.2018
Autor: jiriST
  • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

         

    K tomu mému problemu .Prave jsem přehodil na C10 .A take podobny problem co jsem měl na C18 spatně ukazoval rychlost.Myslel jsem že ta c18 je asi vadná -rychlost kolísala a nebyla přesna jakoby opožděna a ted to děla i ta C10 což nedělala.Na druhou stranu mi to po 6 km nekleklo taže tento problem je snad vyřešený .vypadá to na speed senzor nebo kontrolu kontaktu řídíci jednotky .Asi jsem si odpověděl sám .vypadá to na poruchu kotroly rychlosti a i C10 právě nezvykle hodně tlacičila na pilu i při 2 asistenci...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2018
    Autor: jiriST
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

           

      Vypadá to že problem vyřešen po jízdě.Byl to pěkně drahej problem :D Stačil jen jeden maličky šroubek a šroubovak.Ten senzor rychlosti od EV bike je mimochodem teleskopicky což sem nepostřehnul.Přibližil jsem magnet k snimači na pár milimetru a okamžite ce cely system udobřil včetne ukazovaní rychlosti :DAsistence se udobřila a nejede to nonstop. Jestě ale netušim jestli tento problem měl za příčinu i ono předešle odpojení od motoru že to hodilo asi nějakou chybu..

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 15.04.2018
      Autor: jiriST
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

             

        Díky za inspiraci - už běžím ten šroubek zakápnout lakem, aby se neuvolňoval. :-)))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 15.04.2018
        Autor: vysočina
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

               

          Ja netušil že to je vytahovací a najel sem tak skoro 3 tisice a nebyl problem i když byl senzor od magnetu docela daleko.Řek bych tak až 1 cm a byl bez štoubku. Dokaže to nehezky pozměnit chování systemu.Rychlost na displeji naprosto nepřesná a take to přidavá na výkonu jelikož to klesa jakoby neustale na rozjezdovou rychlost ..Jeste zkusim zpětně C18 .Ted tam mám zas C10 a už je v pohodě .System se uklidnil a ukazuje správně rychlost.Zajimalo by mne co na tuto opravu řekne C18 displej .Mimochodem měl sem na C18 52% kapacitu a přehodim na C10 a ubytek 3 čarky z 10 :D (70%)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2018
          Autor: jiriST
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

                 

            senzor přibližen k magnetu :P

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2018
            Autor: jiriST
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

                   

              Děkuji za bodíky :P C18 znova otestovaná a je vyborná.po 34 km 86 % baterie .Když byl předtím ten problem tak po 20 km 50 % Prostě jsem to vyřešil.Dokonce i pačka funguje na c18 takže ji není absolutně co vytknout když jsem na ní hazel hnůj :D

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2018
              Autor: jiriST
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

                     

                Nádherná ukazka nepřesnosti měření kapacity C10 .A možná dalšich levnějších variant ! Dneska jsem ujel po všemožnych polnačkách a cestach 50,5 km a skončil na nějakych 62 % kapacity baterie ukazované na C18 . Doma jsem ze srandy narychlo přehodil na předešlý displey C10 a přesně co se podvrdilo procentuálně to vubec neměří správně .Minulý rok jsem na c10 ujel 128 km výlet a nechapal že mám 7 čárek z 10 . Proto snad ani nelze doporučit nic jineho než c18 .Má mnoho výhod.Ukazuje voltáž,ukazuje procenta,čas atd a rozhodně lepší než mít 5 čárek.C10 měla 10 čarek a přesto to bylo hrubě orientační a řek bych i nebezpečne protože takový (ač hezký) displey vas može nechat ve štychu s vybitým kolem a zaroven na displey ukazovat jestě dostatečnou kapacitu nabezpečný dojezd domu :P

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.06.2018
                Autor: jiriST
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Pokračování dialogu

včera
Hledám cyklistku, co mi 11.10. u Větrušic poradila s cestou k Vltavě.

Hledám: Nějaká partnerka na sportování z Prahy do 59 ?????

Hledám: Nějaká partnerka na sportování z Prahy do 59 ?????
14.10.2018
Léto skončilo, ale nikoliv kolování nebo pěšárna než budou lyže. Pokud vlastníš kolo, lyže, batoh, pohory…

Hledám: Vážne vztah

Hledám: Vážne vztah
11.10.2018
Ahoj. Hledám muže pro vážný vztah. Chci se seznamit s muzem od 25 let. Mám ráda přírodu, květiny. Budu se tešit :)…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

135 cyklistů (8 přihlášených)

Cyklotoulky Orlickem 2018

Když jsem přemýšlel, kam vezmu svoji přítelkyni Petru na její první cyklovýlet na těžko, oko na mapě mi padlo…
ondrapisklak | 12.10.2018

Přejezd Šumavy na kole z Železné Rudy k Lipnu

V zimě jsem přejížděl Šumavu na běžkách, a tak se mi zalíbila, že jsem tam zamířil i v létě, s manželkou a…
VLB | 11.09.2018

Známé i neznámé vrcholy Klatovska 1 – Hraničář, Kameňák

Jsem cyklista spíše závodního ražení a tomu podřizuji prakticky veškerý čas na kole. Vyjížďky pojímám formou…
JohnyB | 31.08.2018