reklama

přechod z vadneho displey C10 na C18

Rád bych se podělil s neblahou zkušeností.Měl jsem C10 která byla vadná tím že nešlo menit velikost kol bylo fixně na 28 palcu a speed limit byl 25km/h take fixní .Jeho jediná vada. Ted sjem měl a možná mám problem po určité době jizdy (500 metru až 2 km) se motor odpojil a nereagoval,Kupoval jsem novou kabelaž a nejnovějsí displey c18.Překopal jsem si také kabelaž baterie-motor.A ted to nejzajimavější .C10 asistovala jen do určite rychlosti zvlaště jen při rozjezdech a pak vypla.Pote sem jel tak že jsem bud mačkal akcelerační páčku nebo zvýšenim asistence jsem dostal chvilkový nákop.Takovyto zpusob je naprosto dokonaly a měl jsem výborne dojezdy (15ah 750w bbs2).Nejvice jsem najel 123km na jedno nabití)z opavy nad karlovou studánku a zpět . Vůbec mi nedošlo že ona vada na C10 je vlastně výhoda protože z c18 jsem jaksik rozladěný .Mira asistence změnou displeje je enormní.Motor se točí v podstatě neustale jen co šlapnete do pedalů.Jednička je naprosto nepoužitelná a to nejlepší akcelerační páčka s tímto systemem nefunguje při šlapaní nebo spíš pokud jede motor .S C10 jsem si mohl davat kdy jsem chtěl kdežto zde to už maj odladěný .Pokud dám asistenci na 0 pačka nejde.K tomu ta neustála asistence motoru při šlapaní.Rychlost jakou ubýva % nebo voltaž je pro mne až šokující. Na dvojku jsem dneska ujel mirně přes 20 km a abych šel nabíjet .A neda se stím nic dělat.Snižování speed limit na 10 km/h.ALe zase na druhou stranu jede to hezky a hodne to pomáhá,ale až moc.S c10 jsem mel mnohonasobně meší spotřebu protože jsem prostě tu pačku nedržel neustale dole když jsem šlapal . No nic davám zpatky c 10 která neblokuje akceleracní pačku a netlačí tolik na pilu .Ještě poladit čímpak to bylo že to vypínalo ale s c18 jsem ujel 20 km kdežto c 10 jsem 3x slapal s 30kg kolem na vlastní energii :P svazek jsem také pořídil nový ale tam chyba nebyla ..

https://www.youtube.com/watch?v=qX_SLsbC5LQ&...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 14.04.2018
Autor: jiriST
  • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

         

    K tomu mému problemu .Prave jsem přehodil na C10 .A take podobny problem co jsem měl na C18 spatně ukazoval rychlost.Myslel jsem že ta c18 je asi vadná -rychlost kolísala a nebyla přesna jakoby opožděna a ted to děla i ta C10 což nedělala.Na druhou stranu mi to po 6 km nekleklo taže tento problem je snad vyřešený .vypadá to na speed senzor nebo kontrolu kontaktu řídíci jednotky .Asi jsem si odpověděl sám .vypadá to na poruchu kotroly rychlosti a i C10 právě nezvykle hodně tlacičila na pilu i při 2 asistenci...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2018
    Autor: jiriST
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

           

      Vypadá to že problem vyřešen po jízdě.Byl to pěkně drahej problem :D Stačil jen jeden maličky šroubek a šroubovak.Ten senzor rychlosti od EV bike je mimochodem teleskopicky což sem nepostřehnul.Přibližil jsem magnet k snimači na pár milimetru a okamžite ce cely system udobřil včetne ukazovaní rychlosti :DAsistence se udobřila a nejede to nonstop. Jestě ale netušim jestli tento problem měl za příčinu i ono předešle odpojení od motoru že to hodilo asi nějakou chybu..

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 15.04.2018
      Autor: jiriST
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

             

        Díky za inspiraci - už běžím ten šroubek zakápnout lakem, aby se neuvolňoval. :-)))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 15.04.2018
        Autor: vysočina
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

               

          Ja netušil že to je vytahovací a najel sem tak skoro 3 tisice a nebyl problem i když byl senzor od magnetu docela daleko.Řek bych tak až 1 cm a byl bez štoubku. Dokaže to nehezky pozměnit chování systemu.Rychlost na displeji naprosto nepřesná a take to přidavá na výkonu jelikož to klesa jakoby neustale na rozjezdovou rychlost ..Jeste zkusim zpětně C18 .Ted tam mám zas C10 a už je v pohodě .System se uklidnil a ukazuje správně rychlost.Zajimalo by mne co na tuto opravu řekne C18 displej .Mimochodem měl sem na C18 52% kapacitu a přehodim na C10 a ubytek 3 čarky z 10 :D (70%)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2018
          Autor: jiriST
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

                 

            senzor přibližen k magnetu :P

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2018
            Autor: jiriST
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

                   

              Děkuji za bodíky :P C18 znova otestovaná a je vyborná.po 34 km 86 % baterie .Když byl předtím ten problem tak po 20 km 50 % Prostě jsem to vyřešil.Dokonce i pačka funguje na c18 takže ji není absolutně co vytknout když jsem na ní hazel hnůj :D

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2018
              Autor: jiriST
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: přechod z vadneho displey C10 na C18

                     

                Nádherná ukazka nepřesnosti měření kapacity C10 .A možná dalšich levnějších variant ! Dneska jsem ujel po všemožnych polnačkách a cestach 50,5 km a skončil na nějakych 62 % kapacity baterie ukazované na C18 . Doma jsem ze srandy narychlo přehodil na předešlý displey C10 a přesně co se podvrdilo procentuálně to vubec neměří správně .Minulý rok jsem na c10 ujel 128 km výlet a nechapal že mám 7 čárek z 10 . Proto snad ani nelze doporučit nic jineho než c18 .Má mnoho výhod.Ukazuje voltáž,ukazuje procenta,čas atd a rozhodně lepší než mít 5 čárek.C10 měla 10 čarek a přesto to bylo hrubě orientační a řek bych i nebezpečne protože takový (ač hezký) displey vas može nechat ve štychu s vybitým kolem a zaroven na displey ukazovat jestě dostatečnou kapacitu nabezpečný dojezd domu :P

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 18.06.2018
                Autor: jiriST
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

359 cyklistů (16 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | včera

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024