reklama

sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

Zdravím ebikaře.Sram je náhrada za stř.trojtalíř.Nejsem si jist optimálního zpřevodování.Kazety 8 kol.32--11z.Střed.ozub.kol. 44z.Test na stojanu plný plyn převod přes řetěz 44z-11z kazeta.Sram 1 stupen--43 km/hod.2 stupen ihned dosaženo 50 km/hod a vypnutí motoru.(max.rychl.nast. 50 km/hod.3 stupen--48 km/hod.Neměla by se rychlost plynule zvyšovat jak nastavím 1-2-3 stupen sramu?Nejsem zběhlý v propočtech.Prosím o fundovanou,odbornou pomoc.Děkuji

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 17.03.2016
Autor: elepepan
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Test na stojanu je k ničemu, vyzkoušej na silnici a uvidíš.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Pro cestu po silnice (prumer 35-40km/h, po rovince 40-50km/h, kola 26") muzu doporucit predni ozub. kolo. 52z a kazetu 11-12-13-(28). BBS-02 s prislapem vyjede kterekoliv kopec s asfaltovym poverchem na prevodu 52/17.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Už se to tu řešilo. Dual drive , podobně jako ostatní převodovky má převodový poměr 1:1 uprostřed, tedy zde na stupni 2. Jednička je tedy dopomala, 73%. Dvojka 100%. Trojka do rychla, 136%.
    Z toho plyne jednoduchá věc, a to že 44 zub vepředu je moc. Měl bys tam mít cca odpovídající počet zubů jako na prostředním převodníku daného typu kola, tedy u MTB třeba je to cca 32 zubů.
    Nastavení řazení DD je stejný princip jako na shimanu, na prostředním stupni, zde tedy na 2. musí být jazýček v okénku na rysce, nastavíš délkou lanka zhruba a doladíš napínacím šroubkem na přesno.
    Pozor, náby neřadí v tahu, je třeba uvolnit v okamžiku řazení sílu do pedálů a pokud je motor v chodu, tak i snížit nebo vypnout podporu. U DD jakožto sekundárního řazení v náboji, kdy hlavním řazením je přehazka, to tak nebolí, ale je třeba na to v kopci (nebo spíš pod ním) pamatovat, nebo dokoupit gearsensor.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.03.2016
    Autor: e-totem
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťačka na kolo

včera
Ahoj, hledám parťačku na jarní cyklovyjížďky Praha a okolí, na pohodu, nejde o kilometry, ale o to užít si jízdu.

Hledám: Věřím, že ještě potkám lásku.

25.04.2025
Život je náhoda a musí se mu jít naproti… a tak tu jsem a říkám si, že třeba zrovna tady bude moje druhá polovina…

Hledám: Jsem jaká jsem.

25.04.2025
Já bez závazků, hledám parťáka pro život, který už je na tom také podobně. Pouze vážně, ale s nadhledem a…
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

269 cyklistů (8 přihlášených)

Pobaltí 2023 - 2. část

...s mírným zpožděním... Z Litvy do Lotyšska Tuto cestu jsem si poprvé ani nepsala žádný deníček, ani nic…
Peggy | 24.04.2025

Norsko 2024 aneb za tučňáky a pižmoni

Dovrefjell Dovrefjell je pohoří v jižním Norsku v krajích Møre a Romsdal, Trøndelag, Innlandet. Na severu je…
šíp | 23.04.2025

Slunce, smích a první letošní kilometry po Vltavské cyklostezce

Začátek dubna nám letos nadělil opravdu krásné počasí - modrá obloha, lehký vánek a příjemných 17 stupňů.…
Mirila | 21.04.2025