reklama

sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

Zdravím ebikaře.Sram je náhrada za stř.trojtalíř.Nejsem si jist optimálního zpřevodování.Kazety 8 kol.32--11z.Střed.ozub.kol. 44z.Test na stojanu plný plyn převod přes řetěz 44z-11z kazeta.Sram 1 stupen--43 km/hod.2 stupen ihned dosaženo 50 km/hod a vypnutí motoru.(max.rychl.nast. 50 km/hod.3 stupen--48 km/hod.Neměla by se rychlost plynule zvyšovat jak nastavím 1-2-3 stupen sramu?Nejsem zběhlý v propočtech.Prosím o fundovanou,odbornou pomoc.Děkuji

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 17.03.2016
Autor: elepepan
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Test na stojanu je k ničemu, vyzkoušej na silnici a uvidíš.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Pro cestu po silnice (prumer 35-40km/h, po rovince 40-50km/h, kola 26") muzu doporucit predni ozub. kolo. 52z a kazetu 11-12-13-(28). BBS-02 s prislapem vyjede kterekoliv kopec s asfaltovym poverchem na prevodu 52/17.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Už se to tu řešilo. Dual drive , podobně jako ostatní převodovky má převodový poměr 1:1 uprostřed, tedy zde na stupni 2. Jednička je tedy dopomala, 73%. Dvojka 100%. Trojka do rychla, 136%.
    Z toho plyne jednoduchá věc, a to že 44 zub vepředu je moc. Měl bys tam mít cca odpovídající počet zubů jako na prostředním převodníku daného typu kola, tedy u MTB třeba je to cca 32 zubů.
    Nastavení řazení DD je stejný princip jako na shimanu, na prostředním stupni, zde tedy na 2. musí být jazýček v okénku na rysce, nastavíš délkou lanka zhruba a doladíš napínacím šroubkem na přesno.
    Pozor, náby neřadí v tahu, je třeba uvolnit v okamžiku řazení sílu do pedálů a pokud je motor v chodu, tak i snížit nebo vypnout podporu. U DD jakožto sekundárního řazení v náboji, kdy hlavním řazením je přehazka, to tak nebolí, ale je třeba na to v kopci (nebo spíš pod ním) pamatovat, nebo dokoupit gearsensor.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.03.2016
    Autor: e-totem
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kdo má chuť a čas

dnes
Ahoj, V polovině května vyrážím z Českých Budějovic do Terstu. Jedu na těžko. Spavam v přírodě. Předpokládám…

Hledám: květnový cyklovandr

Hledám: květnový cyklovandr
včera
Ahoj někdo na květnový cyklovandr do hor a podhůřé balákánu,Ukrajiny nebo Slovinska nebo něco podobného. …

Hledám: Cyklistika víkendy

18.04.2018
Ahoj, hledám zájemce o cyklistiku: jih Prahy a výjezdy do středních čech, Brdské hřebeny.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

265 cyklistů (14 přihlášených)

Město na kole - co mě štve a z čeho mám radost

Pocházím z menšího města a většinu roku jezdím na kole do práce a z práce. Je to cca 13 kilometrů jedním…
StanaPavlicek | 23.03.2018

Radoušovo bloudění

Stromy holé, půda zmrzlá, lesy tiché a mezi jejich kmeny se bělaly zbytky sněhu. Cyklistická sezona v…
JohnyB | 16.03.2018

Moje příprava na novou cyklo sezónu

Tak to vypadá, že zima konečně končí, začíná jaro a s ním přichází nová cyklistická sezóna. Těšíte se jako já…
StanaPavlicek | 13.03.2018