reklama

sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

Zdravím ebikaře.Sram je náhrada za stř.trojtalíř.Nejsem si jist optimálního zpřevodování.Kazety 8 kol.32--11z.Střed.ozub.kol. 44z.Test na stojanu plný plyn převod přes řetěz 44z-11z kazeta.Sram 1 stupen--43 km/hod.2 stupen ihned dosaženo 50 km/hod a vypnutí motoru.(max.rychl.nast. 50 km/hod.3 stupen--48 km/hod.Neměla by se rychlost plynule zvyšovat jak nastavím 1-2-3 stupen sramu?Nejsem zběhlý v propočtech.Prosím o fundovanou,odbornou pomoc.Děkuji

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 17.03.2016
Autor: elepepan
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Test na stojanu je k ničemu, vyzkoušej na silnici a uvidíš.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Pro cestu po silnice (prumer 35-40km/h, po rovince 40-50km/h, kola 26") muzu doporucit predni ozub. kolo. 52z a kazetu 11-12-13-(28). BBS-02 s prislapem vyjede kterekoliv kopec s asfaltovym poverchem na prevodu 52/17.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Už se to tu řešilo. Dual drive , podobně jako ostatní převodovky má převodový poměr 1:1 uprostřed, tedy zde na stupni 2. Jednička je tedy dopomala, 73%. Dvojka 100%. Trojka do rychla, 136%.
    Z toho plyne jednoduchá věc, a to že 44 zub vepředu je moc. Měl bys tam mít cca odpovídající počet zubů jako na prostředním převodníku daného typu kola, tedy u MTB třeba je to cca 32 zubů.
    Nastavení řazení DD je stejný princip jako na shimanu, na prostředním stupni, zde tedy na 2. musí být jazýček v okénku na rysce, nastavíš délkou lanka zhruba a doladíš napínacím šroubkem na přesno.
    Pozor, náby neřadí v tahu, je třeba uvolnit v okamžiku řazení sílu do pedálů a pokud je motor v chodu, tak i snížit nebo vypnout podporu. U DD jakožto sekundárního řazení v náboji, kdy hlavním řazením je přehazka, to tak nebolí, ale je třeba na to v kopci (nebo spíš pod ním) pamatovat, nebo dokoupit gearsensor.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.03.2016
    Autor: e-totem
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Severní Thajsko v lednu 2026

Hledám: Severní Thajsko  v lednu 2026
05.11.2025
Ahoj cyklisté! Rád cestuji a jezdím na kole. V poslední době se zaměřuji na horské průsmyky. Jedu k úpatí hory a…

Hledám: Kamarádku na celoroční vyjížďky a kulturu.

Hledám: Kamarádku na celoroční vyjížďky a kulturu.
09.10.2025
Ahoj, jezdím celoročně silnice / gravel. Mám rád památky, kulturu, literaturu, rád zajdu do kina....

Hledám: Parťáka na kolo

17.09.2025
Cyklistka s e-kolem hledá prima parťáka -+ 60 let na pohodové společné vyjížďky do okolí Prahy.
Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

260 cyklistů (5 přihlášených)

Srpnové toulání 2024

Neměl jsem v plánu psát nějaký další blog, ale objevil se tady blog od Quatsch a tu mám spojenou s Černou…
petrp | 27.11.2025

Cyklocestování 2025

Myslela jsem, že s blogy končím. Žádná velká expedice se nekonala a na nakole je velká konkurence, stačí…
Quatsch | 19.11.2025

Slovinsko na kole - 5. část - Závěr

Sjezd z hor (Zgornje Jezersko) zpět do údolí k řece Sávě byl přesně takový ten táhlý a nekonečně dlouhý sjezd…
Peggy | 18.11.2025