reklama

Bike Sharing System – veřejná kola pro každého

Jistě jste o tom slyšeli nebo dokonce sami vyzkoušeli, protože v zahraničí to již léta funguje – veřejné půjčovny kol, nebo jinak, kola ke krátkodobému zapůjčení, čili sdílená kola, anglicky pak bike sharing.

Datum: 30.01.2014
Autor: Redakce
  • Re: Bike Sharing System – veřejná kola pro každého

         

    Tak jedna moje cerstva zkusenost.
    Prijel jsem Student agency do Vidne. Potreboval jsem tam behem cca 2 hodin neco vyzvednout a odfrcet z5 do praglu. Prvni co jsem u stanice busu uvidel, byl Vidensky bike sharing. Byla sice kureffska :) kosa, ale rekl jsem si: "Meduzo ty jsi pravoverny biker a ted, namisto dvou listku na salinu si ted pujcis bicygl a das to kolmo woe". Takze jsem tam zasunul kreditku a jal se vyplnovat nekonecny formular. Noa po 2 minutach klofani na ty dotykovy klavesnici jsem zkoncil na tom, ze to tam nepobralo cesky psc a bydliste mimo Rakousko. Takze to nedopadlo no :)

    Ale kdyz jsem o tom ted tak premejslel, tak jsem dostal chut na Londyn. Akorat jsem se nejak nedoklikal, jak se tam zaregistrovat jako neAnglican. takze muj dotaz zni, jestli si jako vopcan CR muzu udelat v Londyne registraci?

    No a v neposledni rade nejak nemam vymysleny, kdo by tam se mnou letel. Na dva tri dni nebotakneco :)
    Nemate nekdo chut se pridat? Ubytko nejaky socialni pres airbnb pobliz nejaky dokovaci stanice.
    A nejlip tak nekdo kdo by mi tam udelal pruvodce.

    [ Zpět ]
    Datum: 30.01.2014
    Autor: Meduza
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bike Sharing System – veřejná kola pro každého

           

      Kristova noho: SKONCIL :)

      [ Zpět ]
      Datum: 30.01.2014
      Autor: Meduza
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Bike Sharing System – veřejná kola pro každého

             

        Copak "skoncil"...