reklama

Paříží na kole Velib

„Tak já tam naťukám ten kód, a ty to kolo vytáhneš."„Nejde to, asi je to nějaký zaseklý."„Musí to jít!"„Tak si to poď zkusit, ty chytrej!"„No, nejde, tak zkusíme jiný..."
Další kolo jsme už společnými silami ze stojanu dostali a pak i to druhé, když víš jak na to, je to hračka. Jen jsme měli…

[ Celý text ] [ Zpět ]
Datum: 03.10.2012
Autor: Jindra8526
  • Re: Paříží na kole Velib

         

    Tak jste si užili legraci. :) Ono vůbec s těma samoobslužnýma záležitostmi je sranda. Člověk buď neví kam co strčit a nebo kde co si vzít. Takhle jsem v Tescu přemýšlel kam do té samoobslužné kasy vlastně strčit peníze a odkud mě to teda něco vrátí. Nojo. Každopádně je to suepr moci si v zajímavém městě půjčit kolo. Teším se, jestli se to dostane i k nám. Klidně by se takhle mohla půjčovat elektrokola. :)

    [ Zpět ]
    Datum: 03.10.2012
    Autor: Robikl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Paříží na kole Velib

           

      Ten systém je domyšlenej v tom, že si kolo vlastnĕ půjčíš na jednu cestu, nĕkam dojedeš a strčíš do stojanu a o víc se nestaráš, prostĕ ohromná svoboda nezatížená starostí co s kolem když jsi třeba v muzeu.

      Jak vypadají kola a cyklisté v Paříži ještĕ napíšu, fotek mám mraky.

      Elektrokola v této podobĕ k půjčení v Paříži nejsou ale existuje tam podobný systém elektromobilů - Autolib.

      Nemám data, nevím jestli Velib je rentabilní nebo kolik na nĕj mĕsto doplácí. Systém ale funguje, večer na předmĕstí stojany prázdné, ráno zase plnĕ obsazené, nevĕřím, že by cirkulace kol byla rovnomĕrná, nĕkdo se musí starat, převážet kola zpĕt, systém je napojenej na počítač on line na tuty, bude to nákladná vĕc. Ale v rovinaté Paříži fakt vĕc co mohu doporučit, vždyť denní půjčovné stojí míň než kafe na rohu v bufetu.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.10.2012
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        a co když jedeš někam kde stojan není a tak ho dáš jen na volno? Patrně si tedy někdo půjčí a třeba ho dá pak do stojanu někde jinde. Každopádně asi nikdo nebude mít motivaci krást tak specifické kolo navíc, které se dá půjčit za babku.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.10.2012
        Autor: Robikl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          ukrást možná nemá tak velkou motivaci, ale zkurvit, když je to skoro zadarmo, to asi jo... :-(

          http://www.youtube.com/watch?v=4CKRB-kzX80&...
          http://www.youtube.com/watch?v=afE44cHNkEg
          http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature...

          [ Zpět ]
          Datum: 03.10.2012
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          Ne, to nesmíš. Kolo je napsané na tebe, výslovnĕ upozorňují nenechávat bez dozoru, za krádež si zodpovĕdný ty.

          Na kole máš buď ject, vodit ho, nebo zastrčit do stojanu. Jak ho zastrčíš elektronika ti ho vymázne a můžeš si jindr vzít jiné.

          Pochopitelnĕ, že kol Velib je vidĕt spousta různĕ zamknutých k zábradlí nebo sloupkům, ne všude je po ruce stanovištĕ, ale když ti takhle zamčené kolo ukradnou, máš smůlu.

          Pro turistu je stojanů Velib v centrální Paříži víc než dost, u všech atrakcí. Vyplatí se asi mít s sebou mapku, nebo tablet - on line nejbližší stanovištĕ je velmi komfortní služba, ale ne každej je on-line ouchyl jako já.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.10.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Paříží na kole Velib

                 

            Hm, je "na tebe", dokud ho nevrátíš do stojanu.
            Sám píšeš, že se ty kola asi nevracej rovnoměrně. Si to taky myslim, že se k večeru můžou kumulovat třeba u nádraží, odkud odjížděj lidi z města. Ale kam to lidi vracej, když jsou stojany v tom daným místě už plný? By to byla houby služba, kdybys s tim dojel na nádraží, tam nebyl volnej stojan, ty musel jet kdovíkam k volnýmu stojanu (odtud pěšky zpátky na nádraží) a mezitim by ti odjel poslední vlak :/

            [ Zpět ]
            Datum: 03.10.2012
            Autor: bara2
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Paříží na kole Velib

                   

              Ano, to by byla houby služba.
              Ale funguje to. Měl jsem strach, když jsem viděl vylidněno (odkoleno) na periferii a bylo mi jasný, že ti lidé se zachovají jako já, dojedou do centra, a jak budou courat po těch památkách, den se nachýlí a zpádtky pojedou metrem.

              Nakonec jsem u prvního stojanu který jsme míjel, u stanice metra Louvre-Pyramidés našel stanoviště s dvěma volnými místy, posledními.
              Zázrak?

              Spíše ne. Myslím si, že ten systém mají už docela vymakaný, musí fungovat odvoz kol zpět na periferii, někde v centrále vidí, kolik kol kde mají - všechno je to napojený na počítač, takže mohou operativně kola přidávat nebo odebírat, jinak by to kleklo

              Musí to stát fůru peněz, taky to vyžaduje spolupráci uživatelů. Píchneš kolo, vrátíš do stojanu a asi je slušné zavolat jim na to linku první pomoci - oni kolo zamknou (kontrolka svítí červeně) a vyřadí tak z provozu. Asi to nedělá každý, protože jsem narazil během chvilky na dvě píchlá nezamknutá kola.

              Není to určitě tak prostinký a bezúdržbový systém, jak by se na první pohlde mohlo zdát, musí to mít vymakanou logistiku.

              [ Zpět ]
              Datum: 03.10.2012
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Paříží na kole Velib

                     

                Tak to v Kodani měli o dost primitivnější :-) Strčíš minci a jedeš, stojanů moc nebylo, ale daly se najít :-) Kolo vrátíš, dostaneš minci :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 03.10.2012
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Paříží na kole Velib

                       

                  To snad před 30 lety zkoušeli v Amsterodamu, kola free, během roku všechna zmizela.

                  Tenhle systém sychrování kreditkou je relaivně bezpečný proti krádeži. Ono totiž v Paříži nechat někde opřené kolo je dost riskantní, pokud není dobře zamknuté, dopadneš takhle

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.10.2012
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Paříží na kole Velib

                         

                    Jooo, kdybys viděl kola tady :-)
                    Přijde mi, že tak polovina je nepojízdná :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.10.2012
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      To je tragedie společnosti a jak je vidĕt nejen u nás.
                      Cokoliv je zdarma nebo lacino, jako by nemĕlo vůbec žádnou hodnotu a ještĕ v mnoha lidech to vyvolává dojem, že na to existuje snad nĕjaké "lidské" právo a "stát" to má zařídit.

                      Protože stát toho zařizuje čím dál víc a vybrané peníze nestačí, stát se čím dál více zadlužuje, aniž by vůbec existoval nĕjaký plán, jak ty dluhy budou zpláceny. Zvyšují se danĕ, zmenšuje se výbĕr a všechno jde do vrtule.

                      Lidé, co státu neodvedli ani to nejmenší s rozkoší a nadhledem demolují a ničí práci ostatních, jak ukazuje Jurimír svými linky na ta videa.

                      Vím, že to nesmíme vzdát a proti zhovadilosti trpĕlivĕ bojovat, ale nĕkdy je to fakt náročné. Co je to za svĕt ve kterém si před vesnickou hospodou musíš zamknout kolo? Zatímco jsem byl pryč, zmizely tu za bílého dne přes obĕdy dva mtb, prý dost drahý a mĕ majitel hospody požádal, ať si ten krám zamykám. U nás, doma.

                      Za chvilku budeme zamykat vrata do zahrady a branku na louku?
                      To nás mĕsto dostihlo dost rychle, nechci v takovém svĕtĕ zámků a bezpečnostních kamer žít. Jak je to u vás, na Severu?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.10.2012
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Paříží na kole Velib

                             

                        No ono to tu je jinak, těch kol je tolik, že občas vyjde líp kolo nechat na místě a odjet nebo si koupit nový a nikdo to neuklízí. Spíš se to rozebere. Je tu nepsaný pravidlo, že nepřivázaný kolo si můžeš vzít... Ale moje asi nikdo nechce :-D

                        [ Zpět ]
                        Datum: 03.10.2012
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Paříží na kole Velib

                       

                  Je-li kolo dobře zamknuté, třeba jako na prvním obrázku, spokojí se třeba jen s dobrým sedlem.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.10.2012
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Paříží na kole Velib

                         

                    Nebo si zakaznici znali pomeru chybejici veci vzali pro sichr sebou.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.10.2012
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      Ten žlutej na to nevypadá, ale ten černej možná člověče možná jo, protože má zamčeno na chytrou, obě kola.

                      Ale viděl jsem i odstrojený brzdy, řídítka, všechno co šlo ukrást bylo pryč, ale to bylo naposledy. Teď, když jsem se na ně nachystal s foťákem, jsem jich dostal jen pár, na počet zaparkovaných kol určitě míň než půl procenta.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.10.2012
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Paříží na kole Velib

                             

                        Nejakej kiks, reagoval jsem na tu prvni serii fotek, ale asis tam cpal tu druhou, tak se to takhle seradilo. Na tom jednom obrazku pod blogem, to je tvoje dcera?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 03.10.2012
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Paříží na kole Velib

                               

                          To je moje madam - to jí povím jak si jí šacoval a dostanu místo brokolice řízeček jakou bude mít radost :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 03.10.2012
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Paříží na kole Velib

                                 

                            Kdyz ji to das precist, dostanes file Stroganoff.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 03.10.2012
                            Autor: abernathy
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Paříží na kole Velib

                         

                    Odhadoval bych to, ze nektera ta sedla si majitele berou s sebou.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.10.2012
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      Tenhle si vzal pro sich s sebou celý kolo :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.10.2012
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Paříží na kole Velib

                     

                Ještě pár stojanů, všimněte si také toho provozu, ve kterém se prostě na kole motáš, a přesto to funguje...

                [ Zpět ]
                Datum: 03.10.2012
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Paříží na kole Velib

         

    Všiml sis na výpadovkách, jakou rychlostí to motorkáři švihají mezi pomalu jedoucími, či stojícími auty? Autisti jim sami o sebe dělají místo. Všichni!
    Já jen, jak se tady nedávno nadávalo na předjíždění cyklisty zprava, jak je to nebezpečné a nesystémové.
    A v Paříži to jde, čučelo jsem na to jako blázen. Pařížští motorkáři autistům bezmezně důvěřují. Představuju si, jak by to asi fungovalo v Praze..

    [ Zpět ]
    Datum: 04.10.2012
    Autor: 0iIi0
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Paříží na kole Velib

           

      To znám už dlouho, hlavnĕ z okruhu Periferique, motorkáři z obou stran, ze začátku to bylo dost nepříjemné, je to dost nervák pořád hlídat obĕ strany, zvlášť když už máš za sebou 1200 km a máš toho celkem dost.

      Nĕkteří jsou fakt kaskadéři, protože to bejvá o chlup. Okruh se nĕkdypohybuje dost rychle, tak kolem 80ky, a občas i v té rchlosti se mezi dvĕ auta cpe motorkář, asi to zvládají ale nepřipadá mi to bezpečné.

      V centru to moc rychle nejezdí ale i tam prostĕ musíš čekat z obou stran nĕkoho na kole nebo mopedu, mopedisti občas použijí i chodník nebo cyllostezku, chaos. Svĕtla na velkých křižovatkách moc nefungujou, vĕtšinou je křižovatka zacpaná tak, že sice blikne zelená ale ty tam vject nemúžeš ptotože není místo. Čekat až se to vxprázdní nejde, vzadu stojí frajeři na klaksónech. Prostĕ přijmeš hru a cpeš se, nakonec to projedeš.
      Ti jednostopí, mopedů je stejnĕ jako cyklistů, se protáhnou rychleji, moped nebo kolo jsou asi nejrychlejším způsobem nadzemní dopravy, ale dopravní zátĕž v celkovém mĕřítku to řeší málo, nejvĕtší krajíc ukusuje RER a metro.

      Proto, ačkoliv je Paříž na rovinĕ, systém značek a cyklotras vybuudován, vybudovány i asfaltové tahy kolem řeky a kanálů, jednosmĕrky zprůjezdnĕny, tedy vše o čem by se v Praze mohlo snít, není Paříž vzorem pro cykloaktivisty. Trochu jim nabourává ty theorie o "modal splitu".

      [ Zpět ]
      Datum: 04.10.2012
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Paříží na kole Velib

         

    Tady jsem nahrál jak vypadají pařížská kola, a jaký bývá nejčastěji jejich způsob parkování. Vzorek 50ti kol bych považoval za dostatečně representativní, takhle to prost ěnějak je.

    Všimněte si množství mopedů a motorek.

    Rovněž jsem si povšimnul, že ačkoliv mnohá kola vypadají jako totální plečky, je to vlastně jen taková kamufláž, protože přehazovačky, brzdy a řazení bývají docela slušný.

    https://picasaweb.google.com...

    [ Zpět ]
    Datum: 04.10.2012
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Paříží na kole Velib

           

      Když vidím to zamykání kol, tak v Hradci u pajdáku jsou stojany s výborným a téměř bezpečným způsobem zamykání kol, přesto ze 74 odstavených a zamčených kol nebylo ani jediný zamčeno závorou s vlastní vložkou zámku. Všichni měli kola různě omotaná obyčejnými a většinou hodně slabými lanky.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.10.2012
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        Koukni na některý ty řetězy, ty musí bejt těžký jako moje baterie k elektrokolu :-)

        Bezpečnější zamknutí je přikurtovat obě kola včetně rámu k něčemuj pevnému, asi jako je na obrázku, při nejhorším "daruješ" jen sedlo, brzdy a brzdové páky.

        Proto po Paříži raději na tom pronajatém kole Velib, a vlastní kolo nezpouštět z očí a už vůbec ne přes noc. Nezáleží na lokalitě, očesané kolo jsem viděl na Bld. St.Michel stejně jako na předměstí, i když popravdě se mi zdá, že jich dříve bývalo mnohem víc, tedy že krádeží zdá se mírně ubylo.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.10.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          Vždyť právě tahle závora se dá kolem rámu a zasuneš vlastní vložku zámku a když si lankem zamkneš i zadní kolo k rámu (přední nemusíš, nejde vyndat), tak nic bezpečnějšího zatím není.
          Viděl jsem na kolech i těžší a větší zámky, hlavně v Holandsku, viděl jsem i kolo zamčené vyprošťovacím řetězem. Netuším jak a na čem ty zámky převážejí, ale je mi jich líto. V Česku na tom jsme výrazně mnohem líp, části kol se kradou minimálně na zajištění obyčejného kola bohatě stačí slabounké lanko.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.10.2012
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Paříží na kole Velib

                 

            Snad to nějakou chvilku vydrží, uná se na blešácích prodávají celá kradená kola, na díly je nikdo nerozmontovává, takže pokud kolo je přikurtovaný k něčemu pevnýmu, nejsou zapotřebí zádná složitá opatření.

            Ta lanka která používáme my tady, asi ti pařížští nepřizpůsobiví dokáží přecvaknout nějakejma těma pákovejma kleštěma, proto jsou ty řetězy tak masivní. Bude to fungovat do chvíle, než nepřizpůsobiví objeví akumulátorovou rozbrušovačku....

            Musí to bejt k pláči, když přijdeš k svýmu vymazlenémuj kolu a nejdeš ho celý očesaný a nemáš nikde dovolání.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.10.2012
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        Dobrá závora, jenže má jednu chybku, ze čtyř kol co doma máme ji nenasadím ani na jeden rám, aniž bych ho totálně neodřel.Máme tyto závory u nás na vesnici.Použitelné na starou ukrajinu, max.tak na stařičkého favorita, horáč s "pořádnou trubkou" do toho nedostaneš.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.10.2012
        Autor: pavelv
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          Mě s elektrokombajnem tyhle stojany zase nevyhovují proto, že když tam zasunu přední kolo, motor a baterie v zadu převažují a doslova mi kroutí předním ráfkem, a zadní kolo do mnoha stojanů zasunout nelze.

          A kolem bývají výhružné cedule: "Neopírejte kola o zeď!". S vozíkem pak je ještě hůř.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.10.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          To je možný, nestudoval jsem to a hlavně jsem to nezkoušel. Ten stojan je taky na rovině a především ve městě a ne někde na horách nebo v kopcích. Stojan je určený především pro městská pohybovadla běžného provedení. Co jsem viděl, tak žádnýho pořádnýho horáka jsem tam neviděl, u nás se na nich po městě nejezdí, občas je vidět jen takové ty běžné městské "horáky".

          [ Zpět ]
          Datum: 07.10.2012
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Paříží na kole Velib

         

    Tak abych to uzavřel, další blábol už psát nebudu, jak vypadá značení pro cyklisty v Paříži je vidět na pár fotkách zde:

    https://picasaweb.google.com...

    Do mnoha jednosměrek se může, řidič je upozorněn značkou na vjezdu, cyklista také a navíc bývá bílou barvou značen cyklopruh na levé straně ve směru pohledu řidiče auta - tedy kola mají jezdit v jednosměrce při pravém okraji, tak jako by to jednosměrka nebyla.

    Na mnoha místech jsou buď na chodníku nebo ve středním zeleném pásu vedeny asfaltové stezky, dobře značené, ale zhusta ignorované chodci, auty, motocyklisty, v turisticky zatížených oblastech postávají uprostřed cyklostezky návštěvníci a fotí si památky, rozbalují svačiny, pokuřují - není to klidná jízda, pořád palec na zvonku.

    Když to nejde po silnici, jede pařížský cyklista po chodníku, motá se mezi chodci aniž by mu bylo nějak spíláno.

    Červenou na semaforu bere pařížský cyklista jako informaci pro auta, sám klidně sviští, zvláště svítí-li červená jen kvůli přechodu pro chodce.

    Přes poměrně vymakané značení, tedy pařížský cyklista si dělá co chce, jezdí všudem ovšem jezdí docela pomalu a s citem.

    Lidi jsou na sebe slušnější, i když bych neřekl, že si dávají přednost a usmívají se na sebe, spíše respektují skutečnost, že si se do té skulinky nacpal dřív, tak tě nechají bejt a hledají si svojí.

    Vyzkoušeli jsme si jejich styl jízdy a opravdu, stát na každé červené by bylo dost otravné. Ale jisto jest, že to není povolené ani legální, protože to Soňa jedno naprala na červenou před policejním vozem, ten ji za chvilku dojel, dvakrát houknul houkačkou a z okénka se vysunula ruka co dělala "tytyty".

    Hezký průjezd na červenou, abysteneřekli že kecám, jsem zaznamenal.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.10.2012
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Paříží na kole Velib

           

      Pro jízdu kola v protisměru, na červenou, po chodníku, chození a postávání na vyznačených stezkách apod. nemusím jezdit do Paříže, stačí mi 2 km od baráku.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.10.2012
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        U nás v Perle semafor nemáme, ale v přilehlém velkomĕstĕ se na červenou nejezdí, tedy ne tak samozřejmĕ.
        Cyklistu na chodníku tsky občas vidím, ale zase, ne tak masovĕ.

        Tam jako by ty nešvary prošly zesilovačem, ovšem nikoliv nevraživost. Adi se to obtížnĕ vysvĕtluje, nebo to neumím správnĕ popsat.

        U nás jedu podle not, přesto mám furt pocit, že mĕ každou chvilku chce nĕkdo sestřelit, tam se motám v zácpĕ na červrnou, a nemám pocit, že překážím a že mĕ nĕkdo sundá.

        Za 1,70 to stojí, i kdybys mĕl jen objet Operu, vĕř mi.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.10.2012
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          Já nijak nepopírám cestu do Francie, také bych se tam chtěl na některých místech projet, jen jsem chtěl říct, že to co umí a dělají francouzi není nic zvláštního, my to tady umíme taky, jen to není v takové koncentraci, taky jsme mnohem menší.
          Já Francii v podstatě neznám, ale měl jsem možnost se krapet projet po její jedné malé a velice hezké části a že by tam bylo nějak moc místních cyklistů to říct nemůžu, kdyby tam nebyli turisti jako my, tak by tam těch kol bylo taky hodně málo a provoz aut byl normální včetně nějaké ohleduplnosti k cyklistům, podobně jako u nás.

          [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2012
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Paříží na kole Velib

                 

            Jezdím do Francie často, do Paříže tak 3x za rok, přes Francii do Španĕl a zpátky každoročnĕ a pak projíždím tím malým kouskem Francie pokaždé když jedu do Anglie, ale to vždy autem.

            Až letos, po letech jsem tam jel na svém kombajnu, a teď si při podzimní návštĕvĕ Paříže cyklistů více všímal a projel se Soňoi asi 25 kiláků centrem na tom Velibu.

            Je potřeba jasnĕ říct, že Paříž je o dost jiná než ostatní Francie, kosmopolitností, rozlohou, počtem turistů, je to velkomĕsto. Rozdíly ve vztahu mezi řidiči, řidiči a cyklisty nebo chodci jsou postřehnutelné, je v nich ménĕ agrese a hulvátství, nechybí ovšem drzá dravost, kterou mimopražští pozorují u pražských řidičů.

            Mnohem vĕtší nekázeň, toho si v Paříži všimnout taky lze.
            V tom mĕstĕ je o moc víc cyklistů na km kvadrátní než v Praze, Hradec neumím.

            Ohleduplnost není to slovo, které by přesnĕ vystihovalo dopravu v centru. Spíš menší agresivita, tolerance.

            Ale toho si každý všimne, když navštíví Nĕmecko, Francii, Anglii nebo Skandinavii, lidi jsou na sebe prostĕ hodnĕjší, a nemusí jít jen o cyklistiku nebo dopravu. Vzájemná interakce je vlídnĕjší

            [ Zpět ]
            Datum: 05.10.2012
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Paříží na kole Velib

                   

              Tvoje slova mohu potvrdit. Jsou zcela přesné. V Paříži jsem najel také pár km na lehu. Neslyšel jsem za celou dobu propísknutí pneumatik, ukazování gest. Paní se otáčela na světelné křižovatce, ostatní raději zastavili a s úsměvem chvilku počkali, aby pak pokračovali 80kou. V tom hustém provozu jsem se zavěsil vždy za nějakého místního cyklistu a byl jsem rychlejší než autem.Ta dravost a přitom pocit bezpečí je úžasný.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.10.2012
              Autor: zazvur
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Paříží na kole Velib

                     

                Dĕkuji

                [ Zpět ]
                Datum: 05.10.2012
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Paříží na kole Velib

                   

              Nedovedu si predstavit sebe na kole treba na Nabrezi zlatniku, kde se dav aut ritil po triproudovce (?), brzdil na cervenou a rozjizdel se AZ na zelenou k dalsim svetlum. Ten zvyk jet uz na zlutou se praktikuje asi jen u nas.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2012
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Paříží na kole Velib

                     

                To nábřeží je v pohodĕ, vedou cyklostezku podél Seiny na chodníku. Jen by to chtĕlo nĕjaký důraznĕjší zvonek na chodce, chodník je dost širokej, ale místo pro rodinné foto nejlepší uprostřed cyklostezky.

                Příštĕ objedu Etoile, tam to bude asi adrenalinek. Poslednĕ, před 30 lety jsem se tam pohádal s policajtem, nechtĕl mĕ dovolit aby mĕ Honza vyfotil s kolem a obloukem za zády, je to památník padlým tak prej: "no dogs, no bicycles".

                Příštĕ na Velibu budu kroužit tak dlouho, dokud mĕ Soňa nedostane do zábĕru.

                [ Zpět ]
                Datum: 06.10.2012
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Paříží na kole Velib

         

    Skvělá reportáž, moc děkuji. V tomhle jsi mnohem lepší než ve štěkání na cykloaktivisty :)

    [ Zpět ]
    Datum: 05.10.2012
    Autor: Brahma
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Paříží na kole Velib

           

      Debatě o vhodnosti konfrontačních cyklojízd v dopravní špičce bych neříkal "štěkání".
      Na výkřiky jsou jiní experti, já žvaním raději rozvláčně.

      Nejde si nepovšimnout ovšem toho, že od té doby co se zalogovala jistá osoba, a jejich pět alterntiv, mi spadla karma blábolu o nějakých 1.2 bodu...

      Mezi půlnocí a ránem...

      [ Zpět ]
      Datum: 06.10.2012
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        Ja bych k blogovym hodnocenim pridal dalsi palecky s dotazem "nakopali byste autorovi?" Tak by vznikly karmy dve, jedna za umeleckou hodnotu dila a druha za dojem z autora.:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 06.10.2012
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          To protlačíme, nadĕláme každej 50 nicků a maniaci co jich mají jen 5 to budou muset zabalit, nebo přitlačit.

          Tahle metoda, kolik máš nicknames tolikrát si porotcem pro trpĕlivého kreativce nabízí netušené možnosti.

          Až bude první cena sud Prazdroje, rozjedem to s matláky tak, že ten "co vyrůstal a kolo s ním" zalituje, jak málo identit si zhotovil.

          [ Zpět ]
          Datum: 06.10.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
          • Re: Paříží na kole Velib

                 

            Az bude spolubydlici po veceri, tak to promyslime v Sokolovne. Toci tam krouzkujici svijany krasny stvoreni a presne na rysku. Jaroslav Novak Vecernicek a Tomio Okamura by se rozplyvali na strankach jejich Pivniho magazinu.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.10.2012
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Paříží na kole Velib

                   

              Druhá cena - Svijany a dva sudy :-)

              Rozjedem to ve velkym.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2012
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Paříží na kole Velib

                     

                Já bych chtěl s láskou uloženou a vzduchem honěnou polotmavou litovel 13. Na pořadí nesejde. Děkuji. PS: předchozí konverzaci sem nečetl.

                [ Zpět ]
                Datum: 06.10.2012
                Autor: Billicek
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Paříží na kole Velib

                       

                  Kolego, to si musíš zasloužit, přihlásit 50 nicnames, staneš se 50ti násobným porotcem a pak už bude vĕcí naší vzájemné dohody, jak ceny rozdĕlíme a přidĕlíme.

                  První co je potřeba zrušit, je ceny v podobĕ kol, nebo neužitečných cyklodoplňků a soustředit se na opravdu hodnotné dary.

                  Navrhuji:
                  1. Místo - sud Prazdroje
                  2. Místo -2 sudy Svijany
                  3. Místo - 3 sudy Litovel

                  ale jsem otevřen návrhům, rád bych byl první, ale neprojde-li to, klidnĕ budu třetí, když třetí cenou bude sud Prazdroje.

                  V podstatĕ jde už jen o to, prosadit ty ceny, protože o tom kdo vyhraje budeme rozhodovat sami - kolik máš nicků, tolik máš hlasů, a jak znám naše matláky, když slíbím sud, počet registrovaných nákoláků se bude stoupat ke hvĕzdám.

                  Protože palec můžeš dát vícekrát, máme v ruce všechny pořadí!

                  Palečkový ouchyl bude přetlačen brutální silou :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.10.2012
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                  • Re: Paříží na kole Velib

                         

                    Palečkový ouchyl nevidí že si děláš srandu a nadělil ti -9palečků
                    Ale jinak navrhuji další ceny
                    Kozel
                    Gambrinus
                    Bažant
                    Radegast
                    a i nějaká černá.
                    Co ty na to předsedo?:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 07.10.2012
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      Bobe, taková věc chce dlouhodobou přípravu.

                      Spící nicky, ne naráz zaregistrovat všech padesát, hezky pomalu, postupně, spící nicky můžeš využít k ouchylování palečky, a ikdyž bude vypsána soutěž, vyjedeš v plné polní.

                      Bude se moralizovat o tom, že neumím číst, nic nechápu, a že všechno je fér, a že nic není třeba měnit. Proč?

                      "Sice se podvádět může, ale nepodvádí se, nebo o tom nevím. Není to skvost, ale někomu se to může líbit"....

                      Člověče někteří lidé jsou mozkem furt někde v hluboké normalizaci.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 07.10.2012
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                      • Re: Paříží na kole Velib

                             

                        Teď zazněla ta správná otázka - Proč!
                        Proč by to někdo dělal a mínusoval jak divý? Založil si několik nicků aby příspěvky některých opatřoval mínusy?
                        Myslíš že mu za to stojíš? Mě osobně se tón Tvých příspěvků taky nelíbí, ale abych jim dával mínus, za to mi nestojí.
                        Možná že tady někdo takový je a opravdu to dělá. A má hroznou radost z toho, že Jindra se zase vytočí a začne si stěžovat na partičku. Pak je to ale nemocný člověk a Ty bys mu měl odpustit a nebo alespoň ho ignorovat.

                        A nebo to bude třeba tak, že tón Tvých reakcí je tak nepříjemný, že prostě sere víc lidí a tak ti dají mínus? Partička - nepartička. Tuhle možnost jsem Ti už napsal a komentoval jsi ji tím že je to náš pohled (nebo tak nějak).

                        Ona kritika vlastního chování je dost nepříjemná a ne každý ji dokáže vyslechnout a nedejbože se z ní poučit.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 07.10.2012
                        Autor: Zden42
                        Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Paříží na kole Velib

                               

                          Pro jindru: No, podle me minusovac nemusi bejt vubec nemocnej clovek, nevim, proc to tak stavis. Ma na tebe jinej nazor nez ty a pri jisty davce skodolibosti je tam prska. Kdybys ve svych reakcich nahradil zluc laskavou ironii, videli by te jinak. Takhle vrazis hlavou do zdi nezjistiv si, jestli ta zed za to stoji.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 07.10.2012
                          Autor: abernathy
                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Paříží na kole Velib

                                 

                            Nemusí, ale je.
                            Jinak s tebou v celku souhlasím.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 07.10.2012
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      Tak presne tyhle "eurobiry" bych udeloval jako anticeny. Az udrzej aspon 5 minut penu, pak mozna.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 07.10.2012
                      Autor: abernathy
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      Ceny za trest???

                      [ Zpět ]
                      Datum: 07.10.2012
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        Když si o to řekneš, tak se ti to snadno vyplní

        [ Zpět ]
        Datum: 07.10.2012
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          Ano. Blbci jsou na tlačítko.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.10.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        Nechtěl jsem tě popudit, jsi po té debatě s odcizeným kolem lehce nabuzený. Mně se prostě reportáž z Paříže moc líbila a děkuji za ní. To štěkání bylo jen takové popíchntí, v tuto chvíli asi trochu nevhodné. A ty palečky moc sleduješ a ještě ke všemu na ně reaguješ. Prostě je ignoruj a máš po problému.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.10.2012
        Autor: Brahma
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Paříží na kole Velib

               

          Jsem trochu ješita, tak to sleduju a dĕlá mi dobře, když se lidem to co napíšu líbí. Když po mĕ začne rajtovat ouchyl s tĕma všema palečkama co si zaregistroval, mám vztek.

          Ale ne zas takovej, abych osobnĕ chtĕl dĕkovat každému, kdo toho psychopata zmlátí.

          Pokud se nezmĕní nefér pravidla hodnocení, v příštím kole zvítĕzím já, tĕsnĕ mĕ bude dotahovat kolega Abe a v závĕsu skončí Billi.

          Nemám problém se pohádat, ale klid, s jakým jste přijmuli paranou ouchyla, co by mĕ rád dal zmlátit, mĕ šokuje.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.10.2012
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
          • Re: Paříží na kole Velib

                 

            Ty máš vážně problémy číst a hlavně pochopit co je napsané.
            Pokud se rozhodneš soutěž vyhrát a napíšeš opravdu něco opravdu pěkného a kvalitního, tak se ti může povést, na to nejsou potřeba žádné podvody, stačí aby to za něco stálo.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.10.2012
            Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Paříží na kole Velib

                   

              Nevím jak jsi přišel na to, že mám problémy číst a pochopit.
              Rád si od tebe přečtu nĕco, co by za to stálo.

              Střílíš do vzduchu a slepejma.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.10.2012
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
              • Re: Paříží na kole Velib

                     

                Tak jsem ti to našel:
                http://www.nakole.cz/blogy/dalibor/397-snad...

                Tahle práce s karmou skoro 11, kdyby hoch nezaktivizoval palečky pozdě, mohla hravě vyhrát - přitom, podle mého soukromého názoru, by to i jako slohová práce žáka deváté třídy bylo hodnocena tak za tři, prostě slabé.

                Nejlepší kvalitní statě, mívají karmu tak mezi 6 - 8. Je to cinknuté, je pane kolego, a to fest.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.10.2012
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Paříží na kole Velib

                       

                  Moje první věta se týká tvé poslední.
                  Já tebou předložený a asi i výtězný blog nehodnotil, nepovažuju ho dobrý, ale ani za špatný, ale je možné, že se většině lidí líbil.
                  Když víš, že to je podvod, tak ven s tím, kdo a jak podváděl?
                  Já nic nepíšu, protože vím, že takovéhle psaní na slušné úrovni nezvládám.
                  A jenom aby sis zase tolik nefoukal, tak sice píšeš slušně, dá se to číst, ale žádný zázrak ani literární skvost to teda vážně není a určitě bych tě nezařadil na 1. místo.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.10.2012
                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Paříží na kole Velib

                         

                    Víš Lelku, to jsi celej ty.
                    Nepoznáš špatnbou stať, respektivě alibisticky říkáš, to co říkáš, nepoznáš kradenou věc, respoektivě nemáš důkaz, že byla kradená...

                    Hlavně že víš, že se nepodvádělo. Já ti říkýám, že specielně v tomto případě se prokazatelně podvádělo, jenomže ty nemáš důkaz.

                    Když se koukneš na karmu, bude ti to jasný.ů Jenomže ty budeš mudrovat coby-kdyby...

                    Svým postojem umožňuješ podvádět.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 07.10.2012
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      Vážně máš problém se čtbením. Nepíšu, že se nepodvádělo, já to prostě nevím. Když jseš tak chytrej a všechno víš, tak napiš jak se podvádělo, když je to tak prokazatelný. A když je to jasný, tak to zveřejni a požádej o znemožnění podvádění.
                      Nemám potřebu koukat na nějakou karmu, protože mi to je jedno, já si hodnocení dělám sám a pro sebe.
                      Nevím kdo tady stále mudruje a špekuluje a je celej zelenej z palečkování.
                      A ještě něco můžeš mi vysvětlit, ale jen rozumně, žádný tvoje dojmy a pocity, jak já umožňuju podvádět?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 07.10.2012
                      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Paříží na kole Velib

                             

                        Nemám problémy se čtení, nesnáším ten alibismus.
                        Prsotě když má slátanina karmu 11 a nejkvalitnější blog (tedy dle mého názoru) něco kolem 7, a ostatní všechny velmi kvalitní věci taky tak, je to podezřelé.

                        Při experimentech, když takhle moc nějaké číslo uletí, ze souboru jej vyřazujeme, protože víme, že "něco bylo špatně".

                        Takže žádný dojmy a pocity, jedno číslo lítá řádově mimo, Lelku, tedy jasnbě něco nehraje. Když to nechceš pochopit, nepochopíš to, to je mi jasný.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 07.10.2012
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                        • Re: Paříží na kole Velib

                               

                          Takže víš jen úplný kulováý a jen se dohaduješ. Buď napiš jak bylo podváděno a jako bylo vítěznmého výsledku dosaženo v rozporu s pravidly, nebo toho nech, protože jinak jen plácáš. Tady nejde o nějaké experimenty ani statistické údaje, ale o subjektivní hodnocení neurčiteho počtu lidí podle stanovených pravidel.
                          Já to vidím tak, že prostě ty ve své nabubřelosti a dojmu nejlepšího nemůžeš zkousnout, že někdo byl "lepší" a tvoje hodnocení je jen jedno z x hodnotitelů, stejně jako moje.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 07.10.2012
                          Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Paříží na kole Velib

                                 

                            v tom případě prohlašuji zodpovědně, ž ty neumíš nejen psát, ale ani číst.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 07.10.2012
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                            • Re: Paříží na kole Velib

                                   

                              V tom případě zodpovědně prohlašuju, že jen plácáš voloviny a ublíženecky kopeš kopeš kolem sebe

                              [ Zpět ]
                              Datum: 07.10.2012
                              Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Paříží na kole Velib

                                     

                                Ty můžeš prohlašovat cokoliv, Lelku, nejsi rovnej chlap, a tím to prostě hasne.

                                Ono koukat jinam, když se krade, je vlastně totéž, jako krást. To platí i při podvádění.
                                Tady je evidentní podvod, vidí to téměř každý, až na Lelka, partičku, a zmnohonásobenýho ouchyla.

                                Kolega Jinec to napsal přesně.
                                Nepřítel mého nepřítele je můj přítel, a tak objektivita jde stranou.

                                Takhle se můžete plácat po zádech, ale žádná větší kvalita nevznikne.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 07.10.2012
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
                                • Re: Paříží na kole Velib

                                       

                                  Jenomže ty tady pouze plácáš, že se podvádí, já se tě ptám jak se podvádí ? Ptám se tě už potřetí a ty pořád jen meleš tu svoji, že se podvádí, ale abys napsal jak to už neumíš nebo nechceš. Dokud nenapíšeš jak se podvádí tak jsi jen další z těch co umí jen hloupě křičet a pomlouvat.
                                  Možná se tady podvádí, já to nevím a už vůbec nevím jak by to mohl kdo udfělat, ale zřejmě ty víš jak se podvádí, nebo tak alespoň píšeš.
                                  Já souhlasím, že ten kdo ví, že se podvádí a dokonce ví jak se podvádí, tak je stejný křivák a možná i větší zmetek než ten co podvádí, zvášť když s tím nic neudělá.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 07.10.2012
                                  Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Paříží na kole Velib

                                         

                                    Tož, jestli něco statisticky výrazně vybočuje, tak to opravdu něco signaizuje. O tom žádná. Akorát dost dobře nechápu, proč se dva dospělí chlapi jsou schopni dohádat pomalu na nože kvůli nějakejm blogům na nějakým bezvýznamným servru. Chleba o to levnější asi nebude. Se vám oběma divim.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 07.10.2012
                                    Autor: bara2
                                    Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Paříží na kole Velib

                                           

                                      Už jsem to psal nekolikrát, mě je to úplně šumák, protože já nějaké hodnocení převážně ignoruju. Jindra tady pořád prudí něco s podvodama, blábolí něco o partičce, palečkování a kdoví o čem. Tak když ho to tak štve, že se podvádí a on tvrdí, že ví a ví jak, tak proč to nenapíše? Bude mít klid a třeba i někdo přijde na to jak tomu podvádění zabránit. Takhle tady jen rozesírá už asi pátou diskusi.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 07.10.2012
                                      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Paříží na kole Velib

                                             

                                        Vážený kolego, tohle je můj blog, a přišel si rozesírat ty.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 07.10.2012
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Já ti to připomenu až budeš zase vysírat jinde.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2012
                                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Tvůj blog, ale moje právo napsat svůj názor.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2012
                                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Paříží na kole Velib

                                             

                                        Hlavnĕ si svolej kámoše, ať máte dos palečků, nebo se zaregistruj jako oni, nĕkolikrát.

                                        Kolik máš registrací, tolikrát si porotcem, tak si ty svoje hlody o tom, že je to fér a já nĕco neunesu, strč za klobouk.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 07.10.2012
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Ty jsi vážně nemocnej, něco se sebou začni dělat, tohle dlouho nemůžeš vydržet nebo tvoje okolí bude hodně trpět.

                                          Haló, není tady někdo kdo by věděl něco o poruše z palečků, jestli to je nějaký paločko-fetišismus nebo nějaká palčko-fóbie a jestli se s tím dá ještě něco dělat a poradil by Jindrovi?

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2012
                                          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Ty to pořád nechápeš.
                                          O palečky v diskusi nejde, ty ať si ouchyl ukroutí.

                                          Tak znova a naposledy: kolik máš registrací, tolikrát si pototcem. S dvojnásobným účinkem, máš totiž kladné a záporné hlasy.

                                          Jde o prd, jen o princip fér hry.
                                          Nehledej v tom nic víc a nepodsouvej mĕ špatnosti.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2012
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Proboha, kolikrát to mám ještě psát. Tak naposled a polopaticky. Jsem pouze jeden, netrpím žádnou poruchou a už vůbec ne rozdvojením osobnosti. Kolik bych asi tak tady měl mít registrací? Jsem normální uživatel, takže jednu. Je možné, že někdo může mít víc registrací, ale abych pravdu řek, tak ani nevím jestli to vůbec jde a jestli jo, tak ani nevím jak bych to udělal a jestli by to moje připojení dovolilo. Nemám potřebu to nějak zkoumat. Já už jsem psal, že blogy si hodnotím zpravidla jen sám pro sebe a když se mi zvlášť líbí, tak to vyznačím, jinak si hodnocení nevšímám, pro sebe si zapamatuji od koho něco číst a koho můžu vynechat a nějaká čísla mi jsou vážně šumák.
                                          Jestli tohle nechápeš, tak za to já ale vážně nemůžu. Netuším jak bych já mohl ovlivnit jestli má někdo nebo dokonce jestli mám já nějaké + nebo - u toho co napíšu. Mě je to celkem jedno a začínám se nad těmi + a - zamýšlet až při počtu 5 a výš, do té doby to je k poměru přítomných osob pro mě nepodstatný údaj.
                                          Pořád tvrdíš, že jde o prd a jen o fér hru, ale zatím to tady pořád rozebíráš a občas s tím už i dost prudíš, ale ještě jsi nenapsal jak by tady mohl podvádět (podvod = postup mimo stanovená pravidla, získání výhry či jiné výhody při porušení stanovených pravidel).
                                          Věř, že já na rozdíl od tebe nikomu nic nepodsouvám ani nepodezřívám z nějakých nepravostí a už vůbec bych si to nedovolil, když bych nevěděl něco blíž a nebyl schopný to napsat a alespoň se pokusist to obhájit.
                                          Pořád jen opakuješ to svoje, tak buď napiš něco konkrétního, nebo toho vážně už nech, už jsi to tady napsal tolikrát, že si to snad už přečetl každý a zřejmě i několikrát, že si s tím už hodně otravný.
                                          Jestli nevěřéš tomu co jsem napsal, tak mě to mrzí, ale nohu si kvůli tomu za krk nedám ani se nepůjdu opít.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 07.10.2012
                                          Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Jsk se podvádí jsem popsal v návofu jak vyhrát ty sudy s pivem. Že se podvádí dokazuje jeden konkrétní případ, kde jsou čísla extrémnĕ mimo bĕžné hodnoty.

                                          Pokud pravidla umožňují podvádĕt, je třeba se na nĕ podívat a doladit je. Tvůj náhled na svĕt mĕ šílenĕ rozčiluje. Bylo to podle pravidel, sice špatných, ale nic nezákonného se nestalo, tak si bĕž stĕžovat na lampárnu. Takhle přišlo dost lidí o střechu nad hlavou, rozkradlo se spousts majetku ale mudrlant řekne, že je tov cajku a bude citovat poučky, co nĕjakej soudruh napsal do příručky jak je definován podvod.


                                          Nestĕžuji si, protože to nemá smysl. To čemu ty říkáš zasírání, je apel na všechny soudné kolegy, aby přemýšleli, co je špatnĕ a snažili se, nebo se pokusili alespoň o to, systém vyčistit tak, aby podvádĕt bylo obtížnĕjší.

                                          Jako jednu z variant jsem uvedl deanonimizaci pro a proti hlasů. Nevhci se nikomu nabourávat do soukromí, ale kdyby byl u každého hodnocení přístupný seznam nicků, hodnĕ by se pročistilo, a podmínky a pravidla se vůbec nemĕní - jen se zvĕtší "transparentnost" rozhodování.

                                          Transparentnost pomáhá potlačovat negativa a to nejen při této banalitĕ. Pokud připustíme aby se podvádĕlo v banálních záležitostech, nedivme se, jak to vypadá v kauzách, kde jde o skutečné prachy.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Na to je jednoduchý řešení. Ty ho vehementně propaguješ v případě krádeží kol, ale ono se dá používat kdekoliv: Neúčastnite se pochybných akcí ;)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Autor: bara2
                                          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Tedy navrhuješ psát do šulíku jako za Husáka?
                                          Nebo snad internetový samisdat?

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Jindro, ty si vážně mimoň trefený slepou nenávistí ke všemu a všem co se tobě nelíbí.

                                          Než začneš příště zase blábolit něco o příručkách napsaných soudruhy, tak si zkus doplnit vzdělání.
                                          Co je podvod bylo definováno precizně popsáno již ve Starém Římě a do současné podoby se popis podvodného jednání dostal překladem trestního zákoníku, který nechala vytvořit Marie Terezie. Překlad byl vytvořený nějak v roce 1919 na pokyn T.G. Masaryka, kdy vznikal první československý trestní zákoník, od té doby se v podstatě vůbec nezměnil. Definici podvodu ze starého říma používají dodnes všechny západní země a řada východních, protože zřejmě nic lepšího nebylo vymyšleno, ty soudruhu. A jestli si myslíš, že podle téhle definice byli lidi připraveni o majetek a střechu nad hlavou, tak jsi vážně padlej na hlavu.

                                          Souhlasím, že špatná pravidla je potřeba upravit aby byla lepší, ale to jsem už psal, že když víš jak a v čem jsou pravidla špatná, tak máš možnost s tím něco dělat. Tebe to rozčiluje a vadí ti to a víš, že to je špatné, tak s tím něco dělej, nebo se o to alespoň pokus. Pokud to neuděláš, tak prostě jen hloupě plácáš.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Lelku, něco s tím dělám - ty to nazíváš že "ZASÍRÁM"

                                          Navrhuji řešení. Ty ovšem místo aby ses zabýval řešením, které navrhuji, oponoval jej, navrhnul lepší nebo jiné, zabýváš se mnou.

                                          Říkám znova:
                                          Pravidla která umožňují hlasovat jedné fyzické osobě několikrát, jsou špatná a nedemokratická. Ta pravidla tu teď jsou nastavena, já na to upozorňuji už mockrát, a navrhuji řešení, které nepoškodí ničí anonymitu.

                                          Takže se nezabývej mojí osobou, ale problémem, pak se můžeme klidně bavit. Jinak to nemá smysl.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          A krom toho, že to píšeš tady, děláš ještě co? Je sice hezké, že to tady píšeš, ale to asi moc nepomůže. Nejspíš bude potřeba jednat s těmi co ta pravidla vytvořili a takový způsob hlasování umožnili.
                                          Je možné, že máš pravdu, že někdo může mít "víc hlasů" a že je použije, tak buď o tom tvůrce pravidel neví, že to je možné nebo to nevadí a vyhovuje. Jak to je nevím, ale tady to určitě nezjistíš. Ale neustálým opakováním o palečkování a podvádění spíš všechny kolem naštveš než, že tomu pomůžeš.
                                          A přestaň si o sobě kdoví co myslet, já se tebou nezabývám, osobně se neznáme a tak mi jsi celkem volný, jediný co jsem okomentoval je tvůj projev, který je občas hodně nasírací a zasírací.
                                          Tak si to přeber.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Lelku, ono toho moc dělat nemůžu, jen se snažit přesvědčit ostatní.

                                          Lanna zhruba před měsícem udělala tajkovou "potěmkinádu" - dala u nějakého blábolu "hlasovat" o změně...

                                          Přeci hlasování, když někdo má více hlasů a může je použít k přehlasování ostatních fungovat nemůže a nebude - ale "demokraticky bylo rozhodnute" a jen ten Jindra je otravný prudič.

                                          Změnu tedy nelze za stávajících podmínek vůbec prosadit, pokud budeš hrát fér. Nefér se mi hrát nechce, tak brblám protože to je to jedinné, co mohu dělat. Když neférovost systému pochopí více lidí, je šance s tím pohnout, jinak budu virtuálně "upálen" či jinak znehodnocen.

                                          Zatím však plavu a snažím se co dovedu, ukázat, že některé věci stojí za zamyšlení i za nějakou tu hádku.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                        • Re: Paříží na kole Velib

                                               

                                          Mám rád fér hru a žádné podvody, ale protože nehraju, tak se o pravidla nezajímám a je mi jedno jaký jsou.
                                          Zkus o své pravdě přesvědčit ty co soutěží a hrajou a když se ti podaří přesvědčit alespoň většinu a zvlášť ty co osobně znám, tak tě taky podpořím, jinak ne. Třeba to podobně bude vidět i véc lidí. Jenom teď nevím k čemu to bude dobré, když o tom nebudeš jednat s těmi co změnu můžou provést a nepřesvědčíš je aby změnu udělali. Tady přece žádná demokracie neplatí a ani nemůže moc platit, tady jsou stanovená pravidla a hlavní a konečné slovo má majitel nebo provozovatel (nebo kdo tam tam sedí).

                                          Jindro, klidně se kvůli tomu hádej nebo se třeba i poper a když dosáhneš rovnosti 1 fyzická osoba = 1 hlas, tak ti zatleskám, ale prosím, vážně prosím, udělej to nějak jinak, než že tím budeš zamořovat a ničit témata, které s tím nesouvisí. Založ specielní témata, stránky nebo cokoliv jiného, ale nenič normální a pohodová témata.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 08.10.2012
                                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Paříží na kole Velib

                                           

                                      Jde o pr8ncip.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 07.10.2012
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                • Re: Paříží na kole Velib

                                       

                                  Kolega Jinec to napsal v konkretni souvilosti, ty to pises jako univerzalni tvrzeni. Ale to je cernobily videni, nez tohle prohlasis, mel bys proverit, z jakyho duvodu je nepritel tvyho nepritele jeho nepritel. Jinak se to podoba Leninovu vyroku, ze pro vitezstvi komunismu se spoji treba s dablem.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 07.10.2012
                                  Autor: abernathy
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Paříží na kole Velib

                                         

                                    Univerzálnĕ to neplatí, ale v konkrétním prostředí tohoto webu, ano.
                                    Všimlo si toho víc lidí, velmi nezávisle na sobĕ, z různých koutů azásadnĕ odlišných názorů na spoustu vĕcí.

                                    Lenin se v originále chtĕl snad spojit s "čertovou babičkou" nebo to můžu mít popletený, taky to už je let. :-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 07.10.2012
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                        • Re: Paříží na kole Velib

                               

                          Ja nevim, ze ti to furt lezi v hlave. Dyk to neni nobelovka, abys kolem toho delal tolik povyku. Na principy se vybodni, o nic nejde. Holt jsi sem vpad jako srapnel, tak ti to slabsi povahy vracej.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 07.10.2012
                          Autor: abernathy
                          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Paříží na kole Velib

                                 

                            Mám rád fér hru.
                            Vadí mi, když někdo hraje nefér, a ještě víc mi vadí, když soudce dělá že nevidí, a diváci se taky raději dívají stranou.

                            Jde o prde, vlastně jen o princip, jak říkáš.
                            Když selvíme z principů, bude svět samej palečkovej ouchyl.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 07.10.2012
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                • Re: Paříží na kole Velib

                       

                  Přečti si, co karma vlastně vyjadřuje:

                  "Karma je způsob hodnocení článků, který používá řada internetových blogů. Vypočítává se automaticky a zahrnuje v sobě čtenost a počet bodů přidělených čtenáři.

                  Karma nabývá hodnot od nuly do dvaceti a platí, že čím vyšší je karma, tím lepší článek může být. POZOR! Pravidlo vyšší karma = kvalitnější článek vždy platit nemusí. Přesto vám toto hodnocení usnadní orientaci v blozích a autorům nabízí zpětnou vazbu od čtenářů.

                  Karma autora je potom průměrem za všechny jeho texty v blogu. Podmínkou je, že za posledních šest měsíců vložil do blogu minimálně tři články."

                  No a pak tě to už tolik vzrušovat nemusí.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.10.2012
                  Autor: Karel-ch
                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Paříží na kole Velib

                         

                    Mám rád film Pelíšky.

                    Ne, že bych kdy hulil trávu, ale ta scénka jak tam debatují o tom "jak jsme zkurvenej národ" a že je to dané tím jazykem: "samé, kdyby, aby, coby" se mi strašně líbí, ona je dost pravdivá.

                    To je to samé, "může a nemusí" možná ano, možná ne...

                    No přečti si to po sobě :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.10.2012
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                    • Re: Paříží na kole Velib

                           

                      Prd Pelíšky - Samotáři to jsou.

                      Pelíšky jsou taky dobrý.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.10.2012
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Paříží na kole Velib

                             

                        Fucking weather! Jinak ve Stesti z Kokury je drobna chybka, Japonci prej neznaji nadavky. Znaji.
                        Japonstina I - nadavky
                        Chcete se vytahnout pred svymi kolegy? Nadavejte jim japonsky! Par prikladu ...

                        bakadžan - idiote (da se pouzit i v pratelskem hovoru)
                        bakajaró - idiote (tady je to jasná nadávka)
                        baka jameró jo - nebud idiot
                        šine! - jdi do pekla, chcipni
                        asoko - prdel
                        činčin - penis (japonky tohle slovo pry nikdy nereknou)
                        čikošó - kurva, do prdele
                        urusai - bud zticha, drz hubu
                        damare - bud zticha, drz hubu
                        dare ga he wo koita - kdo si to uprdl ?
                        onara bůbů šinaide jo! Kusai kara na! - Sakra, neser, hrozne to smrdi.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.10.2012
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Paříží na kole Velib

                               

                          Hezký slovníček. Ne že bych ti nějak nevěřil, ale bál bych se ho použít aby to náhodou neznamenalo něco jiného a třeba i mnohem horšího, takový význam nechci s tebou spát, jsi hnusná nebo vem si všechen můj majetek, by mohl mít mnohem horší následky, než vulgární výraz pronesený na obchodní recepci :-))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 08.10.2012
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Paříží na kole Velib

                               

                          Žasnu nad šíří Tvého vzdělání. Mohl bys mi prosím přeložit větu: "Ne slečno, opravdu s Vámi nechci nechci sdílet lože, hliněnou chýši a stádo skotu" do nářečí kmene Zulu?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 08.10.2012
                          Autor: Zden42
                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Paříží na kole Velib

                                 

                            Todle je takovej prekladatelskej orisek, uz jsem to nareci nemel dlouho v hube, bude to nejakou chvili trvat. Kdy tam jedes?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 08.10.2012
                            Autor: abernathy
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Paříží na kole Velib

                                   

                              Čekám na fotku. Pak se uvidí.
                              Jo a jak se řekne opak od nechci?

                              [ Zpět ]
                              Datum: 08.10.2012
                              Autor: Zden42
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Paříží na kole Velib

                                     

                                UKHISIMUZI OMUHLE NONYAKA OMUSHA

                                [ Zpět ]
                                Datum: 08.10.2012
                                Autor: abernathy
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Paříží na kole Velib

                                       

                                  Není to spíš "ušmikni ho tomuhle taky"?!? :o)))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 08.10.2012
                                  Autor: radka
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Paříží na kole Velib

                                         

                                    To jses cela ty, ja to krvopotne hledam a ty to zlehcujes. Fuj!.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 08.10.2012
                                    Autor: abernathy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Paříží na kole Velib

                               

                          Sem v Japonsku byl před mnoha lety, ale zase docela v luxusu, tři tejdny. Staral se o nás tehdy Nippon Steel, tak to bylo príma, ale pamatuju si jen to "arigato" a pak ještě pár pozdravů.

                          Kamarád - sklářský výtvarník Vláďa Klein tam učil několik let na výtvarné škole, ten má zážitků, ale to bychom museli být jenom mez "námi děvčaty" páč bychom mohli být označeni za "pěkný prasáky" :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 08.10.2012
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                      • Re: Paříží na kole Velib

                             

                        Nebo lepsi verze: http://www.youtube.com/watch?v=1y5cPDrUAP4
                        Zase jsem si zaslzel, kdyz zacali mlatit pestickama do stolu, protoze mi to pripomnelo zdejsi obsasnou atmosferu

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.10.2012
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Paříží na kole Velib

         

    Hezká reportáž, chystám se tam zase po letech. Naposled jsem tam byl na svym kole a spolujezdkyni vzadu přes noc ukradli sedlo. Já měl vpředu jiný průměr sedlovky namlácený do rámu kladivem, takže ji tam mám doteď ;) Láká mě kombinace vlak + Vélib, takže postřehy odsud jsou pro mě cenné. Díky za ně!

    [ Zpět ]
    Datum: 07.10.2012
    Autor: cobic
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Paříží na kole Velib

           

      Není levnĕjší letadlo než vlak?

      [ Zpět ]
      Datum: 07.10.2012
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Paříží na kole Velib

             

        Asi ano, ale raději si připlatím. Nějak nemusím ten opruz s šacováním, odbavováním, čekáním na zavazadla a pendlováním mezi letištěm a městem.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.01.2013
        Autor: cobic
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Paříží na kole Velib

         

    Díky upozornění Lanny pod milánským BikeMi jsem dohledal další poplatky sytému Velib.

    Bohužel systém mi nějak neumožňuje poeeditotovat starý blog, nebo to neumím, takže upřesnění.

    Pouze první půlhodina je zdarma, tedy v rámci poplatku 1,70. Pak je zpoplatněno podle příslušných tarifů. Mě systém Velib dodatečně inkásnul z karty 7 EUR za každé kolo, což není zničující, ale chcete-li se poplatkům vyhnout, stačí každých půl hoďky kolo strčit do stojanu a zase vytáhnout, Velib narozdíl od BikeMi vydá kolo okamžitě a neprudí 10ti minutama.

    Omlouvám se za dezinformaci.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.01.2013
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

506 cyklistů (4 přihlášení)

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024

Centrální stezkou od západu na východ_3

Úterý 23. červenceKdyž pominu stále trvající vedra, začal dnešek příjemně. Ráno jsme měly poměrně brzy…
Aar | 02.10.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024