reklama

Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

Ahoj všem,
Z důvodů pořádání automobilových závodů Ecce Homo ve Šternberku, který se koná taktéž 2.víkend v září, jsme byli donuceni posunout termín pořádání celorepublikového srazu na 23.-26.8.2012.
Omlouváme se všem, kteří mají již naplánovanou dovolenou v původním termínu. Víme, že se nezavděčíme všem a že se mnohým lidem tento termín nehodí. Jiná možnost bohužel nebyla.
Můžete si již rezervovat ubytování v chatkách ve Šternberském kempu na http://www.campsternberk.cz/, který je zarezerovaný jen pro nás. Pro rozlišení od běžných návštěvníků prosím uvádějte heslo "lehokolo" jako rozlišovadlo od ostatních zájemců o ubytování.
Děkuji za pochopení.
Zdraví Karlos.

[ Zpět ]
Datum: 03.01.2012
Autor: Karloss
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    trošičku mě to sere. Je jedno KDE, ale bylo daný KDY!
    Nevěřím tomu, že v celý ČR se druhej víkend v září pořádají automobilový závody ;-)

    A ber to v klidu, jako rytí. Prostě kdyžtak nepřijedu. Nakoláckej jarní taky posunuli termín a taky nepojedu.
    Beru to jako znamení, že mám na kolo víc kašlat a víc chodit pěšky...

    [ Zpět ]
    Datum: 03.01.2012
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Bohužel ten automobilový závod se koná zrovna v tom termínu, kdy jsme tam chtěli mít původně sraz. Nemůžeme jej mít v tom samém termínu, protože při konání závodů jsou všude uzavírky a hlavně plno lidí včetně kempu.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.01.2012
      Autor: Karloss
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Musí to bejt přímo ve Štenberku???
        Termín naprosto nevyhovující.
        Holfi, uvolnil se ti další termín na jihočeskej!

        [ Zpět ]
        Datum: 03.01.2012
        Autor: HonzaK
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          to by bylo super Holfi. Jestli v tom termínu uděláš jihočeskej regionální, hlásím účast!

          [ Zpět ]
          Datum: 04.01.2012
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Pokud ho neudělá už v začátkem května.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.01.2012
            Autor: HonzaK
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Zatím tedy uvažuji o jarním termínu a hlavně nepočítám s nějakou velkou organizací. Mělo by jít jen o společné poježdění u nás na jihu. Chtěl bych to udělat někde v okolí Veselí n/L pro poměrnou snadnost vlakového spojení do Veselí. Dole píše Jirka o alternativě pro původní termín, což by asi stálo také za úvahu.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.01.2012
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        tomu rozumm, jen nevěřím, že to je po celé ČR ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 03.01.2012
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Posunovat termín do prázdnin je blbost! Radši o týden dýl. Nebo trochu dál od Štenberka.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.01.2012
        Autor: Jerguš
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Není jedno KDE, protože na tom závisí KDO. Máš jediněčnou příležitost uspořádat vlastní sraz v tom správném termínu! Kdysi jsem se na tom podílel, není to sranda. Doporučuju pořádej si to někde, kde bydlíš nebo pracuješ, protože jinak se z toho zblázníš.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.01.2012
      Autor: Jirka
      Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        dělat dva velký srazy v rozmezí necelýho měsíce je blbost.

        Ale dobře, zauvažuju o tom. Problém je spíš v tom, že u nás v nikde v okolí žádnej kemp prostě není a že celou západní stranu od mýho bydliště zasírá Praha, což není zrovna žádoucí cíl hromadný vyjížďky...

        [ Zpět ]
        Datum: 04.01.2012
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Vopatrně PříPražáku... :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 04.01.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Ještě vopatrněji, Pražačko, NePražáci se staví na stranu PříPražáků a je nás devětkrát víc. :-)

            Ale vážně, na srazu 2006 se tohle vyzkoušelo I když byla pečlivě vymyšlená trasa vyhýbající se nepříjemnostem mnohem líp než jsem považoval za možné, hromadný výlet do Prahy byl celkem protivný. Proto jsme se tady pak o rok později tak vyhýbali Brnu při organizaci následujícího srazu.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.01.2012
            Autor: Jirka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              o právě to se ze západní strany Prahy jede dovnitř líp. Z tý naší ať přemýšlím jak přemýšlím tak to bude dlouho hnusnýma sídlištěma, který nějakou pro oko lákavé a ani ty auta, který budou všude okolo nejsou to, z čeho by všichni řvali nadšením...

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2012
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                Ale kdepak, stačí jen popřemýšlet.

                Pokud chceš městem, tak se dá dojet např. po červené k Hostivařské nádrži a odtud podél Botiče - příjemná cesta.

                Pokud nechceš městem, tak se to dá objet vrchem nebo spodem.

                Jde o to, kam konkrétně do Prahy míříš.

                Jenže to, že by se sraz konal v PříPraží přece vůbec neznamená, že by se muselo do Prahy vjet. Na východní straně Prahy je námětů na výlety víc jak na týden...

                [ Zpět ]
                Datum: 04.01.2012
                Autor: radka
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  a teď si tam představ 200 lehokol včetně tříkolek, velomobilů, malejch dětí ve vozících...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.01.2012
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                         

                    Ted mas na mysli konkretne jako kde si je predstavit?!?
                    V Praze nebo u vas v okoli?!?
                    V Praze uz jsem je videla, kdyz byl sraz v Chrustenicich a mimo Prahu si je dovedu predstavit taky bez problemu.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.01.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                           

                      Ve Šternberku (u Smečna) ..?
                      8-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.01.2012
                      Autor: AV
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                           

                      prostě jsem si vybavil některé části té stezky, cos popsala a co jsem jel kdysi s Jardou a bylo by to myslím jako na sraze v Hodoníne, když nás jeden místní klučina vzal zkratkou a ty s velomobilama a tríkolkama jsme dost litoval... :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.01.2012
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                             

                        A to buď rád, že jsi nejel zkratkou na srazu v Příhrazech

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.01.2012
                        Autor: HonzaK
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                               

                          S trochou snahy šla projet na Oceláčích, z nichž jeden měl přívěs. I když blbě, se zastavováním. Ale s velomobilem by to fakt nebylo ono :-).

                          [ Zpět ]
                          Datum: 06.01.2012
                          Autor: Jirka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                                 

                            Kdybys viděl, co všechno se dá s oceláčem projet ... například mne překvapilo, jak hlubokým pískem se dá projet a jak se dají rovnat drifty předního kola.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 06.01.2012
                            Autor: Aviatik
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                                 

                            Sice to bylo o trochu dřív, ale nikdy nezapomenu na to bahno v silniční přehazovačce. Doufám, že tu není žádný žiletkář :)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 07.01.2012
                            Autor: snilard
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                             

                        Napadlo mne, ze kolem Prahy bych mohl pomoci s tvorbou tras... 8-D

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.01.2012
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                             

                        Je fakt, že v některých místech na pěšinách podél Botiče je to taktak i pro klasické kolo :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.01.2012
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Z analogických důvodů byl brněnský sraz 2007 vlastně úplně mimo Brno až v Suchém. Nevýhodou bylo to, že i když na zorganizování bylo k dispozici několik lidí a ne jeden, stejně byl solidní opruz jezdit zkoumat trasy, domlouvat hospody a podobně takhle někam daleko.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.01.2012
          Autor: Jirka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            a fakt si myslíš, že je dobrej nápad udělat dva srazy???

            Brněnskej sraz byl pěknej, jen byla škoda, že jsme byli rozdělení do dvou kempů, takže jsme půlku lidí viděl málo resp. skoro vůbec, ale je fakt, že zase o to intenzivněji jsem si užil tu druhou půlku:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 04.01.2012
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Chlapci, zas to nepřehánějte, já jsem jen upozornil, že se uvolnil termín na možný další komorní, lokální slehánek.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2012
              Autor: HonzaK
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Nemyslím. Pokud by opravdu vznikly plány na dvě podobně vypadající akce krátce po sobě, většina lidí si vybere jen jednu z nich a ta nepříjemnost s rozdělením lidí do dvou míst ubytování se ještě výrazně zhorší. Takže to mi nepřijde jako až tak dobrý nápad. Co by mohlo mít nějakou šanci na úspěch bez trhání lidí by bylo, kdyby někdo, kdo v srpnu nebude moct, a bude to definitivní, vyhlásil relativně pozdě, třeba na konci července, malý záložní sraz. Každý, kdo si dokáže zařídit v srpnu čas na hlavní sraz, ten už to bude mít zařízené, takže tenhle záložní by dal šanci užít si aspoň trochu srazovitosti těm ostatním.

              Na těch velkých srazech v září si nejde nevšimnout určitého procenta lidí, kterým je myšlenka na sportovní až závodní způsob využití lehokola vyloženě nepříjemná. Chtějí jet pomalu, zastavit u každé druhé hospody atd. Tempo celého hromadného výletu se tak zezačátku přizpůsobuje jim a později se skupina roztrhá. Nejde to jinak, hromadný sraz prostě musí vypadat takhle.
              Proto mi připadalo, že vyhlásit takhle dlouho předem jako tu alternativní akci jen dva týdny od srazu něco, co je vyloženě závod, navíc poměrně náročný, není až tak na závadu. Je to něco hodně jiného a navíc to nevyžaduje, aby si člověk bral dovolenou (start je v sobotu dopoledne, kdo to má daleko tak může přijet v pátek večer a přespat, konec je v neděli dopoledne). Takže by to snad nemělo trhat lidi na skupiny, nutit je k výběru buď a nebo.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.01.2012
              Autor: Jirka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                já si právě také myslím, že by to nebylo dobré, tak mě překvapilo, když jsi mi to z počátku navrhoval...

                Na závodění já nejsem. Nebaví mě to. Přestože nejsem ten typ, co chce stavit u každý hospody.

                [ Zpět ]
                Datum: 05.01.2012
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Mýto v Nedvězí už nefunguje ? Spíš ale bude hodně drahé, co ?

          Do Prahy jezdit nemusíte, v okolí Říčan je prostoru na ježdění až až ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 04.01.2012
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Jardo - když by to bylo někde tady, to bychom se na lehokolisty mohli zajet podívat! Nebo k nim udělat i ofiko nakoláckou akci, jako tehdy, když měli sraz v Chrustenicích :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 04.01.2012
            Autor: Airline
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Jestli v té době ještě budu mít cyklosezónu, tak samozřejmě ano ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2012
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Souhlasím naprosto s Jirkou. Ještě přikládám, proč jsme se tak rozhodli:
        Jelikož je ve Šternberku na závodech plno lidí , kemp bývá taktéž hodně plný, takže bychom se tam ani do toho kempu nevešli. Nejbližší kemp je 20km v Medlově, kde není hospoda ani pitná voda. Takže další kemp připadá v úvahu v Mohelnici, který je o dalších 10 km daleko. Takže organizovat sraz 30 km od bydliště (pro Mia) resp. 43km (dle mého bývalého bydliště) je trochu mimo mísu a kde okolí znám jen z hlavní silnice. A jak psal Jirka, bylo by to hodně náročné organizovat sraz 30km od bydliště. Podotýkám, že pro mě je to již v současnosti 230km!!!
        Pro datum jsme se rozhodli následovně: Samozřejmě, že jsme si ověřovali, zda se závod Ecce Homo opravdu koná v daný termín. A když tomu tak bylo, nechtěli jsme posouvat termín o víkend později (pro Čechy aby mi rozuměli "o týden dýl") kvůli nejistému počasí. O týden dřív jsme nechtěli z toho důvodu, že se koná Eurobike. Proto jsme se rozhodli sraz posunout o 2 týdny dříve, tak ja je tomu teď. Takže kdo na sraz chce dojet, tak dojede.
        Myslím, že termín jsme poskytli v dostatečném předstihu. Takže, kdo by si chtěl zorganizovat sraz sám, může. Není to však žádná sranda. Vzpomeňte si na Romantika, který ho organizoval sám a ztratil při tom hlas.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.01.2012
        Autor: Karloss
        Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          ale já přece netvrdím, že je jednoduchý zorganizovat sraz? Ani že bys ho měl organizovat 50km od bydliště. Ta moje poznámka měla znamenat, že ty automobilové závody nejsou kupříkladu třeba v jižních čechách.

          Já si prostě myslím, že ten pevný termín, co se ustálil, je výborná věc. Já mám kupříkladu na tu dobu vyřízenou dovolenou, protože s tím nejen já, ale i kolegové v práci počítají. A domlouvají si dovolené o prázdninách. S svými dětmi. Takže se vystřídáme a je to ideál. Nemůžu si vzít dovolenou kdy chci. Vždycky mě musí někdo zastupovat. Takže je to na dohodě s dalšíma. u nás je to specifickké ještě tím, že ten víkend potom máme inventury, ale to o čem jsem mluvil předtím mají asi všichni. Já nemám děti a tedy se dovolené o prázdninách vzdávám ve prospěch těch, kteří je mají. Všichni jsou spokojeni. Za ty dva měsíce prázdnin se musí v dovolených vystřídat velká spousta lidí a je to silně problematické. Proto si myslím, že posunout termín do prázdnin je píčovina. A jak čteš z reakcí nejsem v tom sám. Je mi jasné, že někdo s tím nebude mít problém, ale odhaduju, že velká část ano.

          Samozřejmě mě mrzí, že nepřijedu, ale nepíšu to kvůli svému osobnímu zklamání. Má to tak asi bejt a v září pojedu na vandr nebo ke Standovi jestli udělá jihočeský.
          Dle mého názoru by to prostě bylo lepší zorganizovat jinde (třeba někým jiným) než jindy. Tuplem o prázdninách.
          Howgh.

          [ Zpět ]
          Datum: 05.01.2012
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Tak to letos nejspíš vynechám :((

    [ Zpět ]
    Datum: 03.01.2012
    Autor: highlander
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Nejsem lehokolista a nebývám vulgární. Nicméně - tohle je dvěma slovy "k na.rání"!

    [ Zpět ]
    Datum: 03.01.2012
    Autor: Airline
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Tož zatím nic rezervovat nebudu, ale předběžně mám rozhodně v úmyslu přijet.

    Pokud nikdo další nehodlá pořádat konkurenční sraz v druhém víkendu v září, tak se nám otevírá možnost zúčastnit se Cyklo Le Mans v Šaraticích 8.-9.9.2012. V týmové 24-hodinovce jede každý jen svých 8 hodin rozkouskovaných do částí proložených odpočinkem, tím pádem vyšší rychlostí, takže by mělo jít sluště využít aerodynamiky nějakých závodněji konfigurovaných lehokol a v součtu podat pěkný výsledek.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.01.2012
    Autor: Jirka
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Přesně tak! My už máme družstvo.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.01.2012
      Autor: romantic
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Prozradíš s kým jedeš?

        [ Zpět ]
        Datum: 05.01.2012
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          není problém. Napíšu ti mejl!

          [ Zpět ]
          Datum: 05.01.2012
          Autor: romantic
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Ty se za to stydis, nebo pojedete v maskach, aby vas nikdo nepoznal? 8-b

            [ Zpět ]
            Datum: 05.01.2012
            Autor: Murphy
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Já jsem jeden z nich :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 05.01.2012
              Autor: Karloss
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                a Jerguš je třetí. Uspokojena zvědavost?

                [ Zpět ]
                Datum: 05.01.2012
                Autor: romantic
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  8-) Dekuji.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.01.2012
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                jo tak to je ten pravej důvod změny data srazu!!! :-D :-D

                [ Zpět ]
                Datum: 06.01.2012
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  A co budeme dělat my, lenoši?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.01.2012
                  Autor: HonzaK
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                         

                    pojedem k Holfimu, ne?

                    No a jestli by Holfi nechtěl, tak bychom si mohli dát nějakej koločundr. Co říkáš?
                    Čtvrtek až neděle a třeba ten jih a stavili bychom se u Standy mu říct, že je škoda, že ten regionální sraz neudělal:-)

                    Akorát bych navrhoval vynechávání kempů

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.01.2012
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                           

                      ty jedeš ten závod taky, né ( s Holfim?)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.01.2012
                      Autor: romantic
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                             

                        já určitě nezávodím. Však mě znáš... ;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 07.01.2012
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                               

                          Teda já bych jel závodit hned. Ale nevím, jestli budu v republice a nemám na to příhodné kolo.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 07.01.2012
                          Autor: snilard
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                         

                    Fandit

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.01.2012
                    Autor: Don-Pedro
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Přátelé, kolegové

    četl jsem tu různé reakce, ale jako nejzávažnější bych viděl tu, která vybízí ke pořádání dvou srazů v různých termínech/nebo 14 dní po sobě.

    Já nejsem ten, abych vás nějak kritizoval, ale dovolte mi poukázat na polský model pořádání srazů, kterému se tento velmi blíží.

    Lehocyklisté s Krakowa se rozhodli dělat sraz. Sezvali lidi, udělali diskuzi na netu. Samozřejmě lidi z Waršavy najednou dostali nápad udělat taky sraz ještě týž rok. Nevím jestli dřív nebo později bo stejně. A ještě další parta dostala stejný nápad dělat sraz v jednom roce. A víte jak to dopadlo?

    Nikdo nikam nepřijel - byl v tom velký b.rdel. Ještě že hoši z Polska se dočetli o srazu v Opavě v česku, kde přijeli a žasli nad organizací a ukázněností. Poláci, kteří přijeli se přijeli učit a inspirovat.

    Tohle mi povídal jeden z ních, jmenoval se Mráz nebo tak nějak.

    A ted trochu o datumu:
    Přátelé je to jen datum. Zkrátka jsme už příliš velcí (viz příspěvek od Karlose - část o kempu a ucpaném městě a fakt, za ty problémy s dopravou to fakt nestojí - nebyla by noční jízda ani jízdy v okolí tratě ecce homo ani jízda po trati samotné.)

    Žádám trochu pochopení
    Zeptejte se Jirky Hebedy jestli by uspořádal sraz v Brně v době závodů motocyklů. Já jsem mu tento dotaz položil a pěkně si tím naběhl. Takže jediný z české republiky schopný chápat mé rozhodnutí nepořádat sraz lehokol v době závodů je Jirka Hebeda. Kdo to nechápe, ať mu položí výše zmíněnou otázku.

    Samozrejmě kolegové z řad lehocyklistů, kteří mají také jiná kola zúčastňují se např. Krále Šumavy (8.září) už sraz lehokol zaregistrovali, ale zatím jej pro kolidující datum ignorovali.

    Takže proč jsem přehodil to datum? V podstatě jsem udělal laskavost AZUBákům, protože jsem je pozval v Příhrazech a pak když dali vědět, že jim to nevyhovuje, tak jsem ten datum posunul ještě o druhý týden (první týden byl qůli ecce homu).

    Takže nabízí se otázka: Co byste dělali na mém místě. Pokud víte co jsem tady já s Karlosem napsal o situaci ve Šternberku?

    A přátelé je tady snad někdo, kdo by nechtěl na oficiálním srazu tohoto roku ve Šternberku AZUB team???

    Já myslím, že jen blázen.

    A přátelé pokud už tu budou někteří pokračovat v polském modelu, tak uvažte, co to udělá s kolegy v zahraničí? Nebudou tak nějak zmateni, který sraz je který? A kdo by jezdil do česka dvakrát?

    Já bych to nazval jako začátek konce. Fatalista by řekl. První sraz dělal Mio a poslední taky.

    PS já usiloval o sraz už před dvěma lety, ale byl jsem přehlasován - AZUB měl výročí, sice bylo i výročí Šternberka, ale co z toho, dopadlo to jak to dopadlo a sraz byl SUUPER a laťka hodně vysoko. Předloni se k tomu uvolil Pepa Housa a rozhodně nikdo se s ním nehádal. Myslím, že všichni byli tak nějak rádi, že se našel pořadatel. V Příhrazech jsem říkal o svém přání Romanticovi, že bych to rád dělal letos, ale že nevím, jestli mě někdo nepřehlasuje. A když jsem já odpověl v hospodě na Romantikovu otázku: Kde bude příští sraz? Pokud vím - nikdo neoponoval.

    Přísloví "Po bitvě je každej generál." by se mělo přepsat.

    Takže rozum do hrsti a vitr v zádech. Mio

    [ Zpět ]
    Datum: 04.01.2012
    Autor: Mio
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Mio, nic ve zlém, ale celou touhle litanií seš trochu mimo mísu. Lehosrazy měly a zase nejspíš v budoucnu budou mít, termín zvolený na druhý víkend v září. Vy jste ( z objektivních příčin ) termín posunuly, někomu to nevadí, někomu to nevyhovuje, ale to je věcí každého lehokolisty. Já jsem si termín napsal do kalendáře a doufám, že mi to vyjde i když vzhledem k prázdninám a dovoleným, nevím jestli volno dostanu.

      Nikdo nechce pořádat dva celorepublikové srazy, ale v původním termínu se může konnat nějaký lokální, zrovna tak jako se konnají doposud SVČ sleh a Ostravský ( ty ti snad nevadí, ne ?), takže mi celá ta reakce příjde celkem zbytečná. Jirka dal návrh v původním termínu jet na závod 24 h družstev, což mi příde jako dobrý nápad na dobrou alternativu.
      Vy jste termín dali v dostatečném předstihu a my máme možnost pokusit se přizbůsobit si plány. A ještě malá poznámka k počasí. Letos jsem byl na přelomu září a října na srazu Nakole.cz a lepší počasí jsme si nemohli vybrat. Proti lehosrazu to bylo pravé léto.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.01.2012
      Autor: Holfi
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Jo litanie možná byla dlouhá, možná proto, že jsem chtěl odpovědět na víc věcí v jednom okně. Zkrátka chtěl jsem jen trochu rozvést, co mě k tomuto pro mnohé závažnému kroku vedlo.

        Samozřejmě regionální srazy tu byly a budou. Sám jsem na takovém byl (Klokočůvek). Proti Le Mans nic nemám. Je to dobrý nápad a možná se tam uvidíme.

        Vítáni jste všichni.

        Holfi berte to spíš tak, že dřív byl datum zvolen záměrně, protože jsem potřeboval k propagaci lehokol (jako sportu - nikoli značek) obecenstvo a to šlo jen tak, že budeme atrakcí v programech mnohem větších podniků.

        Ted jsme v jiné situaci. Nechci se opakovat.

        Děkuji za pochopení. Mio. [email protected]

        [ Zpět ]
        Datum: 04.01.2012
        Autor: Mio
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      citace: "Já bych to nazval jako začátek konce. Fatalista by řekl. První sraz dělal Mio a poslední taky.
      "

      Já bych to viděl spíše jako nový začátek, nežv začátek konce.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.01.2012
      Autor: Papji
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Král Šumavy se jede 25.8.2012, vloni se jel 27.8.2011.
      Město Šternberk mělo výročí vloni, ne v roce 2010.
      Chlapci, nedělejte z nás blbce a kápněte božskou!
      Proč neřeknete na rovinu, že chcete jet LeMans.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2012
      Autor: HonzaK
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Aby to bylo úplné - ecce homo Šternberk se koná 2.6.2012 - 3.6.2012.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2012
        Autor: HonzaK
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Tak teď už tomu vůbec nerozumím :-(( . Kde je pravda?

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2012
          Autor: Jerguš
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            pravda je taková, že už sis vybral ... ((-:

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2012
            Autor: brum
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              To ano.
              Kdy bude sraz je jedno, přijedu tak jako tak . Jen bych chtěl vědět "kde kamarádi udělali chybu" :-)).
              Třeba jen dostali špatné informace a je z toho poprask.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2012
              Autor: Jerguš
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                Já už na ně budu hodnej!

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2012
                Autor: HonzaK
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Proboha, skutečně je pro vás ten "tradiční" termín tak důležitý? Co máš v tom aktuálně srpnovém termínu tak důležitého? Myslím, že tím št´ouráním proč a nač se tak akorát všici nase.ou a fakt tam nakonec nikdo nepřijede jako v tom Polsku, jak tu někdo psal.:-()Tak se to jednou zkusi jindy no a co, vo co jde???Je tak důležité, proč to organizátor přehodil? A kdyby prostě termín změnil jen tak bez toho, aby udával důvod, tak to byste ho ukamenovali či co?

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            o to přeci nejde, ne?
            Honzovi teď jde o to, že říkali něco, co podle toho, co našel tak není. Tak se ptá.
            CO je na tom divného? Pokud mi někdo řekne neco, co podle jiných informací tak není, prostě se ho zeptám, jak to tedy je. Nevidím na tom nic divného. Naopak.

            Tradiční termín je důležitý, když máš na tu dobu zařízeno volno a na termín, který se změnil ho nedostaneš. Nicméně to nijak nespouvisí s tím, co je Honzovi divné a na co se ptá.

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2012
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Jak jsem psal výše, já jsem ještě na srazu nikdy nebyl z důvodu starého mně nevyhovujícího termínu. Podle hlasování níže je většina pro změnu termínu. Máš na to 3/4 roku a ostatní taky si to přehodit na nový termín v práci. Mně a jiným zase nedali volno poslenich x let ve starém termínu a nerušil jsem vaše kruhy. Pokud jde o důvodu změny termínu, tak jsou mi ukradené. I kdyby to bylo nově 1.6.2012 a mně to zase nevyhovovalo, tak bych prostě nejel zas. Proč se hrabat v důvodech. Je to přeci věc organizátora, kdy to zorganizuje a kde. A pokud se na něco vymluvil tak je to možná vytáčka nebo ne, ale vám nejde o to najít pravdu, ne ...vám jde o to mít to ve starém temínu nebo ne? I kdyby měl organizátor v uvedeném starém termínu třeba malovat byt nebo každoroční pravidelné bolesti břicha, tak jeho nový termín budu respektovat a hotovo. A pokud je striktně dán termín kdy, tak jste to měli zdůraznit na posledním srazu, že uvedený zářijový termín je závazný pro všechny organizátory od ted´ až na věčné časy...

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2012
              Autor: Martis
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                já o voze a ty o koze...

                O tom, proč je termín o prázdninách podle mne blbej, jsem psal jindy a jinde a nemá to s tím, co jsem psal nyní nic společnýho a nijak to nesouvisí a v příspěvku na který reaguješ píšu o něčem jiném.

                Ne, NENÍ jedno PROČ.
                Zajímá mě to a je to pro mne osobně silně důležité. Nevím, kde je pravda, jestli měl někdo jen špatné informace, je to v pohodě, pokud ta informace cíleně nebyla pravdivá. mění to pro mne hodně. Vůbec nejde o termín srazu, ale o vztah mezi kamarády. Chci vědět na čem jsem. Honza a další nejspíš také.

                PS: jen rýpnutí, většina je větší o tři hlasy...:-)

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2012
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          nedělaj na podzim nějaký veterány? - jako měli loni )-:

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2012
          Autor: brum
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Závody Ecce Homo se konávají dvakrát (možná i víckrát) do roka, v červnu současná auta a v září "Ecce Homo Historic". Možná by bylo lepší si prvně zjistit všechny informace, než někoho obviňovat ze lži. A posoudit jestli jsou závody slučitelné se srazem myslím může taky jen někdo znalý místních poměrů.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2012
          Autor: PavelŠ
          Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Jo, ještě jsem zapomněl doplnit. Když je plny město - jsou narvany i hospody - všechny. Takže byste umřeli hlady a nudou nad prostoji v hospodách. Jen na pivo se v daném případě čeká tak půlhodiny až hodinu.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.01.2012
    Autor: Mio
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Musím tě podpořit. Hurá, konečně je ten blbý termín změněný! Pro mě je to rodinná dovolená, a ta je jednoduší o prázdninách (když máte doma školáky).
      Navrhovat uspořádání jiného srazu ve starém termínu je podpásovka vyplývající z neznalosti. Kdo neorganisoval takovou akci tak to nepochopí. To je prostě flusanec do ksichtu, ale na to se musí každý organizátor připravit.
      Mio hned utírat, nenechat zaschnůt!

      [ Zpět ]
      Datum: 04.01.2012
      Autor: romantic
      Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Změna je život.Kdo se nechce nebo nemůže přizpůsobit závažným okolnostem,je buď už starý nebo to nejde a pak jednou vynechá.Mio vydrž.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.01.2012
        Autor: Don-Pedro
        Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Chápu, že vy mladí neuznáváte tradice.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2012
          Autor: HonzaK
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Presne moja reč, lehokolistov z detmi pribúda a podobne ako Romantic aj ja beriem zraz ako rodinnú akciu. Obzvlášť tento rok, ked syn ide do prvej triedy a dcéra do prvého ročníka na strednú. Naviac manželka pracuje v školstve a dovolenku tesne po začiatku školského roku proste nedostene. Tento termín je pre mňa absolútne vyhovujúci a dúfam, že takto ostane aj po ďalšie roky. Palec hore pre organizátorov.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.01.2012
        Autor: mozimy
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Musim se pripojit k pozititvnim ohlasum na zmenu terminu.I mne kazdorocne kolidoval tento termin s povinnostmi v praci,pro nez jsem se nemohl uvolnit a zucastnit se.Zena je rovnez ve skolstvi,ale mozimy,mam pocit,ze ucitele nastupuji uz minimalne tyden pred koncem prazdnin do prace,takze nevim,jestli to poresi problem s volnem manzelky.:-)Deti mam jiz odrostlejsi a rad bych se zucastnil.. i do budoucna by mi novy termin vyhovoval.;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 06.01.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Ty se hodláš plácat čtyři dny přímo ve Šternberku?
      Při srazu v Nivnici byly v Hradišti slavnosti vína, davy byly nacpaný na náměstí, kdo chtěl tak se tomu lehce vyhnul, a okolní hospody byly prázdný!

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2012
      Autor: HonzaK
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Na náměstí to taky nebylo špatný, burčák tekl proudem...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2012
        Autor: highlander
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Já jsem pro zkusit jiný termín "velkého" lehosrazu než v září. Pro rodiny s dětmi je to asi opravdu lepší o prázdninách. Dovolená se dá určitě posunout na jiný termín tak, aby se srazem nekolidovala - je na to času celkem dost. Problém může být s uvolněním se zaměstnání, ale co se dá dělat.
    Takže to zkusme a uvidíme. Možná bude i lepší počasí.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.01.2012
    Autor: Jihra
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Chtěl bych se připojit k podpoře termínu o prázdninách, to můžeme jet celá rodina.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.01.2012
    Autor: Jirka58
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Jelikoz narozdil od jinych, mam deti odjakziva, tak si taky pamatuju proc jini delali sraz v tomto terminu (me nyvyjimaje).
      Protoze na podzim je uz po dovolenych a tak je mozne prijet na sraz lehokol, kam s vama rodina stejne nepojede a v dobe rodinne dovolene vas tam samotneho ani nepusti.
      Zaroven po sezone je snadnejsi obsadit kemp a nebyt v konfliktu s mladezi, germany a jinymy otrapy v kempech se o prazdninach vyskytujicimi.
      Ovsem jako clovek, ktery byl naposledy na srazu na jeden vecer nekde v pokrkonosi, chapu ze si mohu cintat co chci.
      A jeste bych rekl, ze za me osobne mi trasa ecce homo muze byt ukradena a sternberk taky, prte jde o to potkat lidi a stroje a kecat a jezdit a to jde i bez ecce ho..o. Klidne by to mohlo byt v beznem terminu jinde.
      Vitr v zadech!

      [ Zpět ]
      Datum: 07.01.2012
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        tak nějak...

        [ Zpět ]
        Datum: 07.01.2012
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Zda se,ze zde se opet,jako jiz tradicne u srazu byva, stretavaji dva svety-svet family a free-style lidi.Ovsem panove,takovy lehokolovy sraz by mel byt chapan predevsim jako sraz alternativni cyklistiky obecne-tedy i "vozickaru" a "tyckaru" nevyjimaje.Navic decka jsou jiste budoucnosti tohoto stylu a dalsi pokracovatele.Takovato moznost jim muze zprostredkovat nezapomenutelne dojmy.Proc je tedy vylucovat predem vyberem terminu?Chapu vasi potrebu pokecat a popit a vy zas zkuste chapat nas.;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            - to je zrovna divnej příklad, protože děti v tomhle věku "problém prázdnin" ještě nemají a dá se s nima výhodně využívat termíny na dovolenou před a po sezoně a v zimě mimo prázdniny
            - vyprázdněnost kempů je velkou výhodou, i když už neposkytujou některý služby

            [ Zpět ]
            Datum: 08.01.2012
            Autor: brum
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Zdielam podobný názor. A naviac chceme sa stretávať iba "starí známi", alebo chceme aby sa naše rady rozrastali? Ja mám doma dvoch malých/mladých aktívnych lehokolistov, ktorý sa bohužial vzhľadom na svoj vek nemôžu zúčastniť akcie samostatne a ideálny termín je proste v čase prázdnin. Syn má 6 a dcéra 15 rokov. Máme záujem o lehokolový dorast? Alebo ich chceme odradiť hneď na začiatku? Myslím, že človek, ktorý nemá školoupovinné deti sa skôr prispôsobý ako ten ktorý musí brať ohlad práve na deti. A čo sa týka zaplnenosti a ceny kempu v sezone? Kemp sa dá väčšinou zajednať hodne dopredu a či už tam bude parta "mladých nemcov", alebo nie aj tak sa na týchto akciách chodí spať neskoro a čo sa týka ceny, tak keď to pojmem ako dovolenku, tak pár korún naviac asi nikoho nezabije, aj keď uznávam, že v dnešnej dobe ludia obracajú každú korunu. Ja som jednoznačne za zavedenie nového termínu práve v čase prázdnin. Lehu zdar

            [ Zpět ]
            Datum: 08.01.2012
            Autor: mozimy
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Líp bych to nenapsal...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2012
        Autor: highlander
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Je to tak, akorát Holanďani zacláněj v jakoukoliv roční dobu.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2012
        Autor: HonzaK
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Panove ja samozrejme plne chapu,ze k tomu zadne rvouci haranty ani pubertaky nepotrebujete.;-)Alu zkuste byt trochu tolerantni.Treba ja se z duvodu stareho terminu mel problem se zucastnit vubec lehosrazu.Ale nevyvolaval jsem zadne jine srazy na protest.Prave proto zmenu vitam.Konecne se mozna dostane i na me.Proc by se tentokrate nemohl zase prizpusobit nekdo jiny,kdo se mohl zucastnit bez problemu jiz tolika rocniku drive?Proste zmena je zivot a ja i dalsi ji vitame.Zkusi se to jednou jinak a pak se uvidi.:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Až ti "nepotřební" haranti, puberťáci a ožralové budou celou noc budit Tvoje děti, tak možná změníš názor ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.01.2012
            Autor: Jarda
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Ja myslim,ze je uplne jedno,zda-li mi je budou budit ti potrebni nebo nepotrebni.Nechces mi tvrdit,ze ti potrebni v polovine zari pujdou spat hned po zapadu slunicka,ze ne?:-)

              [ Zpět ]
              Datum: 08.01.2012
              Autor: Martis
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                Hele, mně je úplně jedno kdo tam bude po západu slunce dělat bordel, já se tam nechystám :-) Jenom Tě předem varuji, že se to může stát... Nebo také nemusí... Ale je potřeba s tím trochu počítat, lidé jsou různé ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 08.01.2012
                Autor: Jarda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  Ono to ani nemusí být ubytované osazenstvo kempu, stačí když se tam přijdou "pobavit" nějací místní píči, totiž pijáci :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.01.2012
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  Jardo, já se tam chystám a s rodinů a su v klidu. Že do toho rýpe někdo, kdo tam chce jet chápu, ale tvoje jednání nechápu. Můžu se zeptat proč sem píšeš, když víž, že tam nepojedeš? Předem děkuju za vysvětlení.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2012
                  Autor: romantic
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                         

                    Jenom se snažím Martise varovat před tím, že když se taková akce pořádá v probíhající letní sezóně, tak je pravděpodobnost nějakých problémů s nevhodně se chovajícími sousedy o dost vyšší. Protože tam asi bude ubytováno mnohem více cizích lidí než v tom září, mimo dovolené, a především prázdniny... Tedy, pokud celý kemp nebudete mít zabraný jenom pro sebe.
                    Nic víc v tom nehledej.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.01.2012
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                           

                      když je kemp rezervovaný pro nás (asi 150 lidí) nemám strach. V Podkrkonoší bylo v kempu ubytovaných mejméně 100 středoškoláků a já s nima problém neměl a asi ani nikdo ostatní (jestlis tam byl, tak víš o co šlo).
                      Takže furt nevím o co se jedná.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2012
                      Autor: romantic
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                             

                        O.K., už vám do toho nebudu cintat...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.01.2012
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                             

                        Párkrát jsem měla tu čest zažít to na vodě, ale i jinde.
                        Některé skupinky byly schopné prochlastat a prořvat (podle nich teda prozpívat) celou noc, takže v kempu nezamhouřil oko nikdo. A paradoxně nepomohlo na ně volat ani policii ani kempaře. Párkrát jsme se vzbouřili i natolik, že jsme za takovou noc v kempu nezaplatili.

                        Ale pokud máte kemp zamluvený jen pro sebe, pak tohle riziko odpadá.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2012
                        Autor: radka
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Toto není podraz?
    http://www.kudyznudy.cz/Aktivity-a-akce/Akce...

    [ Zpět ]
    Datum: 08.01.2012
    Autor: HonzaK
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • HLASUJ Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Zda se ze nazory se ruzni, pojdme si udelat nejaky odhad.
      Klikni palec nahoru pokud chces 23.-26.8. 2012

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2012
      Hodnocení: +21 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • HLASUJ Sraz 2012 6. - 9.9.2012

             

        Klikni palec nahoru pro tradicni termin 2. vikend v zari.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2012
        Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Jede se ještě jednou v rámci slavností města
      http://www.eccehomo.cz/akce/eh-historic/

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2012
      Autor: highlander
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        To ale bylo 2011...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Sypu si popel na hlavu....Honza má pravdu...

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2012
          Autor: highlander
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Podraz to podle mne fakt není. Díval jsem se na ty stránky, jsou sice z roku 2011, ale píše se tam "letošní ročník"... když je to ročník, nejezdí se to každý rok???? Také je tam zmínka "podobně jako v minulém roce..." Takže Ecce Homo Historic 2012 určitě jsou i letos, jen nemají zatím aktuální info...

            [ Zpět ]
            Datum: 10.01.2012
            Autor: čekatel
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              A co když to taky posunou o čtrnáct dní dopředu?

              [ Zpět ]
              Datum: 11.01.2012
              Autor: HonzaK
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Ahoj,
      Tak buď Mio zřejmě dostal špatné informace (volal prý přímo organizátorovi Ecce Homo) nebo jsou špatně tady. Nevím, kdo má pravdu. Jedno je ale jisté, kemp je v srpnovém termínu pro nás zarezervovaný.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.01.2012
      Autor: Karloss
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Původně jsem se do komentářů vůbec pouštět nechtěl, ale fakt mi to nedá. Nestačím se divit, kolik povyku kvůli největší český lehoakci vzniklo. Sraz v září byl možná až dosud nepsanou tradicí, ale nic netrvá věčně. Sám bych se do oranizace takovýho podniku nikdy neodvážil a o to víc si cením těch, kteří nějaký (ať už celostátní nebo regionální), ale hlavně svým způsobem "oficiální", sraz uspořádají. Na posledním velkym srazu jsem nebyl, ale není mi známo, že by se předběžně avizoval termín srazu pro rok 2012 a proto je jeho stanovení zcela na organizátorech. Nikdy se nelze zavděčit všem!

    Náznaky nějakejch konkurenčních srazů nebo dokonce "protisrazů" (to už je jedno jak to kdo nazve) mi přijdou vůči Karsossovi a spol., kteří se do letošní organizace pustili, fakt až nechutný a sprostý :-(

    Sotva si asi všichni, co to tady tak usilovně kritizujou, uvědomili, že ještě než sem organizátoři oficiální oznámení vyvěsili, museli navštívit a aspoň částečně rezervovat nejednu hospodu a kemp, kde by se povaleči najedli a vyspali. O to víc mě šokovaly reakce i některejch skalních povalečů, kteří se pravidelně účastní i malejch srazů (nebo je dokonce sami organizují). Tohle bych od vás opravdu nikdy nečekal.

    Bohužel (?) myslím, že z takhle naplánovaný a oznámený akce už není úniku, ale osobně by to pro mě jako pro organizátora bylo pro příště velký poučení... Hádejte jaký... :-(

    P.S.: neplánuju tuhle diskusi (a tenhle příspěvek) dál vířit a už tak rozrostlej strom příspěvků dál zaplevelovat

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2012
    Autor: RadekB
    Hodnocení: +14 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      kamaráde souhlasim s tebou ,to je fakt teda nářez tady.Fuj

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2012
      Autor: čekatel
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Byt na miste organizatoru, tak tohle tema zamknu a vsechny prispevky smazu, at nejsou lehaci pro smich vsem ostatnim.
    Nove zalozene tema by snad jiz detske nemoci tohoto mit nemuselo a tak by vznikl prostor pro vecnou debatu o vecech opravdu souvisejicich.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2012
    Autor: Murphy
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      naopak!není to oficiální pozvánka, ale varovací "info"; aspoň se to vyříká tady, než aby se zadíralo vlákno s odkazem na kalendář, ne?

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2012
      Autor: brum
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Nechtěl jsem tady už nijak reagovat, ale začínám být značně zklamán. Zklamán z lidí kterých jsem si vážil, které jsem měl rád a rád jsem se s nimi na srazech potkával. Nikdo a zdůrazňuji znovu, NIKDO v celém tomhle vlákně nepíše o pořádání nějakého "konkurenčního" nebo snad "protisrazu". Pár lidí se tu zeptá na důvod změny termínu a v tu ránu jsou z nich nějací "narušitelé" srazů. Začne se tu objevovat něco o plivancích do tváře, podrazech apod od lidí od kterých bych něco takového nečekal.
    Psal jsem to už jednou, ale zřejmě to musím napsat znova. Pořadatelé zěmnili termín (i když pravé důvody jsou asi jiné, než bylo uvedeno) a nám ostatním nezbývá než to akceptovat, byť to pro mnohé z nás znamená nemožnost se srazu zúčastnit.
    Byl bych jenom rád , kdybychom se zase vrátili ke slušnosti a pohodě, která mezi lehokolisty byla.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2012
    Autor: Holfi
    Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      taky tomu nerozumím.

      Asi už se nemůže napsat, že s něčím nesouhlasíš a proč.
      Asi se už nemůže napsat, že se srazu nezůčastníš a je ti to líto, protože prostě roky a roky se na to těšíš a sraz je jedna ze stálic tvého volného času a jedna z daných příjemností každoročně se opakujících.

      Asi se v původním termu nesmí sjet pár povalečů a vyrazit spolu na vandr neb je to protisraz či co. Asi se v původním termínu na lehokole od letoška už vůbec jezdit nezmí. Smí se vůbec vycházet z baráku? A nesmí se na lehokole jezdit jen v sobotu a v neděli (8-9.9.) nebo nesmím ani ve čtvrtek a v pátek? A dovolenou mám uplně zrušit? Nějak nevím co z toho už je flusnutí do ksichtu organizátorům.

      Proti sraz ani nic podobnýho nikdo nepřádá a nechtěl, jen do mě Jirka trochu ryl s tím, že organizace není tak snadná, což jsem nikdy netvrdil a nahlodal mě na organizaci dalšího srazu, ale po mnoha příspěvcích tady, můžu zodpovědně prohlásit, že na to fakt z vysoka seru!

      Nemám chuť se zůčastnit už žádnýho srazu.


      PS: zajímavý je, že když jsem s Karlossem mluvil (osobně a o pár dnů dřív než to vyvěsil) tak to, že se mi nelíbí změna data a novej termín považuju za blbej z důvodů, který tu nejlíp shrnul Láďa a na 90% nepřijedu, jako flusanec do ksichtu nebral. Akorát nám oběma bylo líto, že se na sraze nepotáme...

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2012
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      To víš, když dáš lidem demokracii a svobodu názoru, tak to může trošku zabrnkat na nervy :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Přesně tak, mám ověřeno na vlastní kůži, že v případě pořádání akcí je demokracie nepřípustná... ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2012
        Autor: hekynen
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Schválně jsem si to přečetl znovu celé a asi každý čteme něco jiného. Jinak s tou poslední větou plně souhlasím.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.01.2012
      Autor: romantic
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Už jsem roky na žádném srazu nebyl, ale tento mi fakt vyhovuje. Jako Olomoučák nemusím řešit ubytování a mohu se na noc vrátit do své milované postýlky :-). Termín koncem prázdnin se mi rovněž jeví jako ideální. Přeji mnoho zdaru pořadatelům a šťastnou ruku při výběru tras. P.S. Zvažuji, že bych aspoň jednu vyjížďku absolvoval na silničce v rámci osvětové akce "Návrat ke kořenům" :-).

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2012
    Autor: vladaza
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Ale fuj, zábradlí... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2012
      Autor: snilard
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Kdyby se vloni v Příhrazech konal nějaký závod do vrchu, tak bych si na něj z čisté recese přivezl svého starého Favorita s beranama!

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2012
        Autor: Aviatik
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Naopak - velké Mňam! A vidíš - v dílně silnička parkuje vedle azubáčka a jak si spolu rozumí. Brzy k nim ještě přibude kolobrnda a to bude teprve přátelský pokec. Pravda, musím svou náklonost dělit mezi víc strojů, ale když já mám tak široký srdce.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.01.2012
        Autor: vladaza
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Dotaz mimo téma - jakou koloběžku?

          [ Zpět ]
          Datum: 11.01.2012
          Autor: highlander
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            další konkurenční tentokrát koloběžkosraz ??

            [ Zpět ]
            Datum: 11.01.2012
            Autor: brum
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              tos posral, teď jsi flusnul organizátorům do ksichtu! :-(
              Tvoje reakce mě fakt šokuje, protože takovýhle náznaky jsou nechutný a sprostý.
              Tohle bych od tebe opravdu nečekal...

              :-D

              [ Zpět ]
              Datum: 11.01.2012
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                Ovšem plivat na plivače jest známkou pokleslých mravů ...
                Hochu, hochu, vy rostete pro šibenici ...
                8-)

                [ Zpět ]
                Datum: 11.01.2012
                Autor: pavka
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                nechtěl si to náhodou připojit už za Martina??kdoví, jestli si to na "nakolobce.cz" už nenaplánoval (-:
                p.s. slibuju, že v srpnu budu jezdit vzadu a nechodit jim na oči

                [ Zpět ]
                Datum: 11.01.2012
                Autor: brum
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  Martin taky a Vláďa taky. Všichni tu hnusně a sprostě naznačujete a pliváte do ksichtu :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.01.2012
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                         

                    Bude vubec nekdo jezdit s poradateli vepredu? 8-o

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.01.2012
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                           

                      nevim, mě se neptej, já tam nebudu...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.01.2012
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Nač koloběžkový sraz, když se skalní koloběžkáři sejdou na rollo lize? Navíc u koloběžek bude ještě mnohem větší rozdíl v rychlostech daný rozdílnou fyzičkou a rozdílnými stroji. Myslím, že kdybych jel na své Mibo Courage s někým na silniční koloběžce, tak bude pěkně otrávenej.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.01.2012
              Autor: snilard
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Koukám že to zas tak mimo téma není - jak se na tom leží?

            [ Zpět ]
            Datum: 11.01.2012
            Autor: HonzaK
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              přece takhle ne?
              http://jurimir.rajce.idnes.cz/SPEZI_2010/#47.jpg
              vždyť jsi na to koukal se mnou :-)


              Mimochodem, nepojedem letos zas?
              Pokud tím tedy nebudem organizátorům čehokoli plivat do ksichtu a nebude to vůči nim hnusný a sprostý.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.01.2012
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                Nojo, je sudej rok.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.01.2012
                Autor: HonzaK
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                28. a 29.4 2012, sympatické datum, 30. dovolená a bude dlouhej vejkend.
                http://www.spezialradmesse.de/

                [ Zpět ]
                Datum: 11.01.2012
                Autor: HonzaK
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                Letos bych se jel nejspíš kouknout taky .

                [ Zpět ]
                Datum: 11.01.2012
                Autor: Holfi
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  Teď koukám do kalendáře a zrovna se konná ve Veselí akce "Krajem rybníků". Vloni nás se tam sešla kopice lehokolistů a byl to bezva strávený den, ale jednou už bych se na to spezi měl jet podívat ;o)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.01.2012
                  Autor: Holfi
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              ...další takovej kverulant!!

              [ Zpět ]
              Datum: 11.01.2012
              Autor: brum
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Zatím máme koupený rám Kostka Racer /po otestování na Sport Lifu jsem zlákal i Pedra/, zbytek si chceme postupně poskládat podle chuti a hloubky kapsy :-).

            [ Zpět ]
            Datum: 11.01.2012
            Autor: vladaza
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Taky jsem to tak udělal,akorát ten rám byl Tour...fotky mám na stránkách...

              [ Zpět ]
              Datum: 11.01.2012
              Autor: highlander
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                     

                Už jsem se kouknul. Myslíš, že je na jízdu víceméně po rovině nutná zadní brzda? A ještě - kolik si ujel v jednom dni? Vidím nějaké nosiče, tak zřejmě nejezdíš jenom kolem baráku.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.01.2012
                Autor: vladaza
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  Mám ji pohromadě teprve od půlky října, nosiče tak cca měsíc, takže jsem moc nenajezdil, čeká to na jaro.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.01.2012
                  Autor: highlander
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                       

                  Mám tedy jiný stroj. Bez zadní brzdy bych fakt jezdit nechtěl.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.01.2012
                  Autor: snilard
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    OK, píšu si do kalendáře.

    Jinak z diskuse mám pocit, jestli nejsou nějaké erekce na sumci nebo tak nějak. Tolik vášní jenom proto, že se sraz nekoná druhý víkend v září, protože se tak přece konal VŽDYCKY!! :-(

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2012
    Autor: Aviatik
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Erupce na slunci jsem chtěl napsat :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2012
      Autor: Aviatik
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Erekce na Slunci ...
        ... je správně!
        8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2012
        Autor: AV
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        My ti rozumíme.napsal jsi to dobře nemusíš se opravovat

        [ Zpět ]
        Datum: 11.01.2012
        Autor: Don-Pedro
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Termín mne v případě srazu nelimituje. Pokud bude v pořádku koleno, což momentálně není (zatím je ale dost času), tak přijedu. Trošku jsem zmatený vášněmi nad změnou termínu, prozatím jsem lehokolisty vnímal spíš jako "těžké pohodáře." Ale chápu, že pokud se někdo celý rok na sraz těší, a jiný čas mu účast znemožní, že to na náladě nepřidá.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.01.2012
    Autor: drak
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Tak jsem si to tu celý přečet a s tím termínem mám trochu jinej problém než ostatní. Nevim jestli stihnu odladit tu spoustu drobnejch mušek na novym stroji, který se mi při stavbě nachomejtly.V nejhorším případě budu muset přijet na nějaký starý vývojový větvi :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 30.01.2012
    Autor: mech
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Tak na tý starý větvi asi budu letos jezdit taky...nový kolo zatím leží v součástkách a ještě jsem na něj nešáhl...ale ten sraz mi fakt termínově nevychází...

      [ Zpět ]
      Datum: 01.02.2012
      Autor: highlander
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Přijeď na koloběžce.Přidáme se

        [ Zpět ]
        Datum: 18.04.2012
        Autor: Don-Pedro
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          No, letos mám na koloběžce a inlinech najeto víc než na ležokole...

          [ Zpět ]
          Datum: 20.04.2012
          Autor: highlander
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Tys taky začal na kolobrndě? Já sem si ji nadělil k vánocům, zatim na ní jezdim úsek cesty do práce a jsem nadšenej :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 20.04.2012
            Autor: RadekB
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                   

              Mám ji od října, začal jsem víc jezdit až teď na jaře a taky mě to nadchlo....tahám ji s sebou různě po republice a pilně najíždím kilometry :))

              [ Zpět ]
              Datum: 20.04.2012
              Autor: highlander
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Že se nestydíš, takhle zanedbávat kolo a ještě se k tomu veřejně přiznat. :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 21.04.2012
            Autor: snilard
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

                 

            Mě se tento týden teprve dodělává.A chci ji mít hlavně na cestování do práce,nebo po městě.Ale zkusím i delší vzdálenosti.V neděli se pokusíme s dalšími koloběžkáři (neprozradím s kterými,aby nebyli napadáni lehokolisty začátečníky) o společnou jízdu.Mám rád menšiny.Lehokolisti i koloběžkáři takovými menšinami jsou.

            [ Zpět ]
            Datum: 21.04.2012
            Autor: Don-Pedro
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Přihláška na sraz

         

    Ahoj,
    Na stránkách www.recumbent-gallery.com přibyl program, trasy a přihláška. Ti z vás, kteří plánují přijet, tak se prosím přihlašte, abychom věděli, kolik lidí přijede, a kolik triček máme objednat. Zatím je času dost, ale raději dávám v předstihu vědět.
    Trasy čtvrtek - sobota mají celkem 880 metrů převýšení, takže moc kopcovitý terén nečekejte:-)

    Přihláška bude otevřená tak do konce června.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.04.2012
    Autor: Karloss
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Organizátorům: Nebylo by možné ukázat návrh připravovaného "srazového" trička?

    [ Zpět ]
    Datum: 14.06.2012
    Autor: PS
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

           

      Mám obavy, že trička nebudou, zatím je přihlášeno 26 lidí a píšou .... "V případě že nebude objednáno více jak 100 triček, trička zřejmě nebudou a vybrané peníze se obratem budou vracet zpět."

      [ Zpět ]
      Datum: 14.06.2012
      Autor: Holfi
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

             

        Taky jsem si to přečetl, ale i přesto by nějaký návrh k dispozici být mohl, ne? (Alespoň pro případ, že se za ty dva zbývající týdny přihlásí 74 lidí).
        Teď by mne navíc zajímalo, proč jsem za svůj dotaz dostal mínusový bod?

        [ Zpět ]
        Datum: 14.06.2012
        Autor: PS
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Tak ty body netuším, ale není to podstané, takové prkotiny neřeš. Já ti dám plus ;o))

          [ Zpět ]
          Datum: 14.06.2012
          Autor: Holfi
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

               

          Patrně nevybrali prachy ani na ten návrh!

          [ Zpět ]
          Datum: 28.06.2012
          Autor: HonzaK
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sraz 2012 Šternberk 23. - 26.8.2012

         

    Možná jste si už všimli, že se nelze na stránky srazu dostat přímo. Pokud tento problém přetrvává. Zkuste to přes Seznam - do vyhledávače vepište "sraz lehokol 2012".

    Děkujeme za pochopení. Na odstranění problému se pracuje.

    Mio

    [ Zpět ]
    Datum: 28.06.2012
    Autor: Mio
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku

16.04.2024
Samotnému se jezdí špatně,hledá se holka na kolo,na věku nesejde.

Hledám: Další parťáky do skupiny - cykloturistika

16.04.2024
Ahoj, hledají se další cyklisté do party z Pardubic a okolí … Věk cca 50 - 60r. … Na pohodu :-)…. WhatsApp 737 184…

Hledám: Parta cyklistů z Prahy

15.04.2024
hledá další do party. Od dubna do září jezdíme 1x za měsíc víkend natěžko, v srpnu máme cykloexpedici na 14 dnů.…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

313 cyklistů (15 přihlášených)

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024