Ahoj prosím znalé o radu. Pokud středového motoru Bafang BBS02 750W vyměním akumulátor za 52V (původně 48V) změní se otáčky kdy je motor nejefektivnější. Tento motor má cca 120rpm, ale nevím jestli se jedná o maximální otáčky nebo otáčky kdy je motor nejvíc efektivní. Díky moc za případné rady.
Změna účinnosti (nebo jiných parametrů) s napětím , je dobře vidět na přiloženém simulátoru Grintech: http://shorturl.at/uKN49
Zvýšení napětí se zde projevilo jen zvýšením RPM jen asi o 2 otáčky a max. rychlosti asi o 2 km/hod. Nejvyšší účinnost je kolem těch 120 RPM.
0
Díky moc, to jsem potřeboval vědět.
0
Všiml jsem si , že jsem dal špatný odkaz.
Na shorturl.at/gruzN
je vidět dobře to srovnání BBS02 s bateriemi 48 a 52 V. Po přepnutí na ose x z RPM na rychlost v km/hod je porovnání max. rychlosti obou baterií (A:45,9/B:45,9 km/hod) za nastavených parametrů.
0
oprava odkazu na BBS02 s 48/52 V
http://shorturl.at/hjrFL
0
https://ebikes.ca/tools/simulator.html...
0
Diky moc, uz jsem si to vyzkousel. Jde mi o to ze aktualne bude benefit s BBS02 pomerne maly ale do budoucna planuji prejit na BBSHD a pak by se potencial vice vyuzil.
0
Výhody 52V proti 48V popisuje K. Gesslein např:https://electricbike-blog.com/2016/03/18/is-it...
-souvisí s poklesem napětí vyčerpáním větší části kapacity:u 48V baterie je o pár voltů nižší napětí a motory BBSXX už jsou pak proti 52V baterii línější.
0
Zajimavy clanek, do 52V urcite pujdu, jen musim vyresit predni svetlo Lezyne High Volt 800 zapojene na baterii ma pracovni rozsah pouze 12-48V, takze nevim tech +10% jestli by dalo. Takze uvazuji o nejakym DC menici na mensi napeti tusim ze se to jmenuje step-down buck.
0
Co dioda(-y) do serie?
0
Tak to je pro me vyssi divci. Budu rad kdyz poradite. Potrebuji snizit cca 10% napeti. Pajet umim, ale to je vse co se tyka elektriky.
0
5 diod zapojit do série zvládneš s páječkou během několika minut.
https://www.gme.cz/dioda-sf38
-1