Ahoj,mam takovy napad dat do sveho Bafangu BBS01 stator a rotor z BBS02 bez zmeny controleru a napeti, tedy i baterie.
Chtel bych tim dosahnout vyssich otacek do kterych motor pomaha. BBS01 konci na 78 rpm a a BBS02 ma kolem 110 rpm
Vychazim z tohoto fora:
https://www.pedelecs.co.uk/forum/threads/bafang...
Chtel bych tedy zmenit stator a rotor vc. krytu z BBS02 BBS01 vs 02 se lisi mimo kontroleru pouze statorem a rotorem a vetsim krytem.
https://www.aliexpress.com/i/4000333011392.html
Myslel jsem, ze zmena otacek se dosahne zmenou napeti, ale podle toho fora to jde i pomoci jineho vynuti a vetsim rotorem.
Muj dotaz zni jestli je to smysluplne reseni? A jestli z toho vyplivaji treba nejake negativni konsekvence? Je mi jasny ze bude vetsi spotreba, pokud bude motor pomahat pri vetsich rychlostech. Jde mi hlavne o to jestli se treba nesnizi kroutici moment a nebo zivotnost?
Diky moc znalym za nazory.
Máte u kontroleru BBS01 tovární nastavení? Pokud ano, pak je to asi jasné.
0
Ne jsou to najaky upravy. Ale nerozumim co je jasny?
0
Na kartě Basic je třeba nastavit Speed na 100% u asistencí 1-9. Pokud zde necháte původní nastavení, bude motor zapínat jen do určitých otáček a pak se asistence vypne. Pokud chcete další podporu motoru musí ze zvýšit stupeń asistence.
Více o programování na https://electricbike-blog.com/2015/06/26/a...
Pro BBS01 to bude podobné, jako v odkaze pro BBS02/HD, pouze napětí a proud budou nižší.
0
Váš problém s BBS01 popisuje i odkaz níže-se snížením stupně asistence se posouvá níže i limit kadence kdy motor pomáhá. Michaelovo nastavení v odkazu-tedy speed na 100%+zvýšení proudu na 18A (350W)... Komentáře, proč a jaké nastavení lze najít v článku "Hackers guide.."
https://www.pedelecs.co.uk/forum/threads/bbs01...
Podstatné je třeba Time of stop-dát na 5 , aby nebylo potřeba odpojovače brzd (25 je moc). Pokud se používá plyn,je třeba přestavit i tuto kartu-Throtle, aby se nespálil kontroler při startech s plynem.
0
Tohle mam uz davno projety a nastaveny spravne,tedy speed limit vsude na 100% Dokonce polozku Keep Current mam na 100% Problem je v tom ze motor ma proste realne s danym vynutim a rotorem a voltazi 36V maximalni otacky 78rpm a pres to neprejde, proto ten muj dotaz na vymenu statoru, rotoru a tim dosazeni vysich otacek pri kterych motor pomaha. Zajima me jestli to dava smysl?
0
Áno dáva to zmysel, ak sú údaje ktoré máte správne malo by to pomôcť.
0
Vzdycky jsem si myslel ze otacky definuje napeti, ale je to tedy mozne ovlivnit i vinutim? Muze pak mi motor horsi kroutak? Na tom me u 250W 36V docela zalezi je ho tak akorat. Nechtel bych jit niz. Uvazuju bud o komplet prechod na 750W BBS02 a nebo tuto upravu. Zatim jsem spis nakloneny spis uprave. Protoze chci mit kolo jeste legalni v ramci moznosti :-)
0
Pokiaľ sú mechanické rozmery identické (aj vnútorných dielov motora), otáčky závisia od vinutia, napätia a od sily magnetov.
O koľko bude krútiaci moment menší záleží hlavne od RJ. Môže to byť od nepatrného rozdielu až po zníženie proporčne odpovedajúce rozdielu otáčok oboch verzií.
0