Pro tuniče elektrokol:
https://www.auto.cz/francie-vs-upravena...
30 tisíc je dost i na ně, ale to se dalo celkem čekat že to dřív či později postupně přijde.
0
V Německu je to podobné, tedy netuším jaká je výše pokuty, ale před vypuknutím globální paniky se zhusta informovalo o kontrolách, které budou probíhat.
Nový motor Bosch CX měl možnost natůnění bloklou pro všechny známé nadrsňovací čipy, ovšem jejich výrobci to už zase obešli a tak snad tůnit lze i tenhle.
Navíc, jsou i takové, kde natůnění zkombinují se softwarem tak, že se to tváří jako aplikace pro telefon sledující charakteristiky motoru, což skutečně dělá, a pak taky telefonem zapneš nebo vypneš tůnění. Na to obyčená Cruchot v terénu nemá šanci přijít. Čili ochcávaná funguje, jako vždycky. Ale nejsou to levné hračky.
Požadavek "natůnit" tady v těch elektrosekcích čteme často, nejsem příznivcem. Když udržíš 25 celou cestu, dojedeš za den dost daleko i tak.
-1
Nevím jak na kola, ale na některý kololoběžky už je firmware, kdy to valí jak z praku, ale stačí něco zmáčknout a přenastaví se to na legální limit. Populární v Dojčlandu.
0
To ta kola mají taky, ovládalo se to pomocí tlačítka WALK, které umožňuje snadnější tlačení kola, nebo jiným čudlem, u jiných displejů.
Jenomže ani Cruchot není tak blbej, aby si takové kombinace nenašel a nevyzkoušel, jestli je chip instalován nebo ne.
Proto to ovládání přesunuli do mobilů a tam už jsou možnosti zablokovat některé části nebo celek soft heslem, či všelijak přítomnost natůnění maskovat.
Tak k objevení čipu by museli lousknout motor, a to si nejsem jistej, jestli v terénu někdo bude dělat. Přítomnost čipu na nadrsnění je zakázána, ale přítomnost jiného, ci diagnostikuje už nikoliv, jako vždy, ti drzí jsou vždy o trochu rychlejší než policie.
-2
To není o čipu, to je o nahrání softwaru. A těžko bude mít Cruchot s sebou technika, kterej bude zvládat veškerý firmwary na všechny elektrický hejblata. Krom toho, ty čínský kolobrndy se zpravidla bavěj jenom s "tím svým jediným" mobilem, kterej jsem, pane strážník, jak na potvoru nechal doma...
Kdyby naše strana a vláda byla co k čemu, jakože není, viz virus, tak usnadní legalizaci. Typu máš odblokovaný elektrokolo, ok, tak tadyhle si kup povinný ručení jako na fichtla, tohle si nalep na rám kola a bez přilby na to nesmíš.
Ale předpokládám, že maj spoustu dobrých důvodů, proč to nejde. Protože tady je vždycky spousta dobrých důvodů, proč něco nejde...
-2
Myslím si, že v schopnostech nějaké nařízení vochcat, koukáme Frantíkům smutně na záda.
Jen fakt, že kolem jsou ukáznění skopčáci, nám dává pocit, že jsme v tom nějak mimořádní.
-1
Myslíš, že je pro frantíky problém tu kolobrndu zapečetit, zabavit a podrobit technické expertize?
Vzpomínam si, že právě ve Francii - už nevím kterému českému fotbalistovi - sešrotovali tuším Ferrari, když špatně zaparkoval. Asi mají větší pravomoci!
0
"Hnus, co mi to prodali na tom Aliexpressu, pane nadstrážmistře! Pak věřte Číňanům!"
-1
Ne, to byl Baroš a jel na 130ce dvoustovkou.
Myslím si, že by to řešili, jen kdyby mu naměřili náhodou někde padesátku nebo kdyby měl nehodu.
Totéž u cyklisty.
Jakože by udělali na stezce zátaras a začli zkoumat jestli nemá někdo natůněno, to asi nehrozí.
No a pak mu stroj rozlousknou a kecy o zapomenutém founu nezaberou
-1
Pro to,aby někomu něco zabavili a odvezli to do nějaké laboratoře prozkoumat,by museli mít nějaký důvod.Takže asi stále zůstává jen varianta,že vás chytí,jak frčíte do kopce šedesátkou bez šlapání,nebo odrážení.Pak by ten důvod ke zkoumání měli.
0
Tipnul bych si, že půjde především o postihy úpravcům na kšeft a majitelů upravených elektrohybů se to bude týkat jen při řešení velkého maléru, kdy to dostane do ruky znalec a pak se mj.zhojí i pojišťovny.
0
naprosto souhlasím, ti drzí jsou vždy nebo trochu rychlejší než policie.
0