Dobrý den, prosím o radu, koupili jsme toto kolo, použité, minimálně ježděné. Bohužel se v baterii z neznámého důvodu porouchala elektronika a oprava je velice drahá. Je kolo prodejné i bez baterie? Popř. za kolik? Nechceme to rovnou odvézt na eko dvůr :-(.
Kolo jsme měli 4 měsíce.
Je to toto:
http://ktmelektrokola.cz/index.php?str...
Díky moc za radu.
Lucie
Velice drahá oprava? Jak drahá? Pokud je něco s BMS pak to rozhodně až tak drahé neni, dokonce to může být jen pojistka.
0
V servise mi řekli, že články jsou ok, oprava elektroniky by byla cca 20tis. Což je pro nás bezpředmětné - kolo je pro mého 80-ti letého otce. To bude raději bez něj.
0
Servis a nebo vy neuvádíte pravdu, pokud jsou články v pořádku oprava se nejde do 2-3tisíc a to silně přeháním. Ani nová baterie nestojí 20tis.
0
Nevidim důvod proč by měl kdokoli lhát. Opravu za 2tis.bych rada uhradila. Nerozumím tomu, proto se ptám zde.
0
Oprava baterie v ceně max 15tis. nemůže logicky stát 20tis. Tomu snad rozumí i ditě které umí počítat. Obraťte se pro radu zde:
https://www.e-pohon.cz/Komponenty-pohonu-e-bike...
A ne na nějaký pochybný servis.
0
Když se koukám na obrázek toho kola, tak mi přijde, že řídicí jednotka je součástí té baterie. Není tedy závada v řídicí jednotce?
0
Pochybný servis je autorizovaný servis KTM v Zastávce, nova baterie Panasonic prý stojí přes 20tis.
Ja se ptala, zda je možné prodat kolo bez baterie, jestli to někdo koupi...
0
Pokud je tam nějaký proprietární čip aby se to bavilo s řídící jednotkou, který ti nikdo jiný nedodá, a autorizovaný servis si za to řekne 20k, tak to prostě stojí 20k.
Nebo tazatel servis špatně pochopil a je v háji elektronika nejen v baterii, ale i zbytek pohonu.
Je to horské kolo model 2013 s motorem v zadním náboji, což je dneska už úplně mimo. Ale i když bude znovu uvedení do provozu nerentabilní, tak to kolo původně stálo 75 tis. a komponenty co nejsou elektro specifické nebyly úplně shit a pokud je to ve slušném stavu, tak vidlice, přední kolo atd. bude mít nějakou hodnotu - vidle RS Revelation, Shimano SLX/XT, Ritchey, záplety DT Swiss.
Nebo naopak, vzhledem k tomu, že to má motor v náboji a baterka není integrovaná, tak stačí nové zadní kolo, sundat baterku a další blbinky související s elektrem a bude z toho fajn zimák, dojíždědlo, rekreační kolo.
Nedokážu říct cenu, ale do sběrného dvora to určitě není.
-6
Je to tak. Co vim, tak to Panasonic delal pouze pro KTM. Jinde se tenhle system nevidel.
0
Mělo by to být toto
http://ktmelektrokola.cz/index.php?str...
Píší tam ještě něco o rekuperaci při brzdění. Netuším jak je to udělané, při předělávce na normální kolo by to chtělo ještě zkouknout brzdy.
0
Dobry den, Lucie. To je KTM s pohonem KTM Panasonic v zadnim naboji? Co o tom vim, tak tenhle system je zvlastni tim, ze veskera elektronika tedy vcetne ridici jednotky je v pouzdru baterie. Takze chyba nemusi byt v bms, ale v ridici jednotce. Jinak to byl vyborny system, pokud to je KTM Panasonic. Pokud by se oprava nevyplatila, tak je možnost to z kola odstrojit, sadu s motorem a baterii prodat a kolo pouzivat bez pohonu.
0
Ano je to KTM Panasonic. Ale kolo bez baterie prý používat nejde. Asi starší typ?
0
No myslim ze by pomohlo koupit externi RJ.Motor bude myslim standart a baterce by to mohlo byt jedno.Pripadne z ni pouzit clanky a prestavet.To by se veslo max do par tisic.
0
To je geniální nápad. To by mohlo být nejschůdnější východisko.
0
Moc děkuji všem. Zprovoznovat kolo by asi bylo pro nás neznalé složité, snad ho někdo koupi a nějak využije. Koupili jsme za 25tis a měli 4 měsíce :-(. Zkusím dat na bazos, i když nemám představu o možné prodejní ceně.
0
Koupili jste za 25tis. oprava by prý stála 20tis. pak cena by mohla být 4-5tis.
0
Nemáte tam niekde v okolí firmu ktorá sa zaoberá elektrifikáciou bicyklov a predajom dielov na ne? Mohli by byť schopní to rozbehať s nejakou náhradnou RJ za rozumný peniaz. Teraz na zimu im končí sezóna a tak by mohli mať čas na nejaké experimentovanie...
0