Zdravím, chci se Vás na něco zeptat, uvažuji o koupi silničního kola, tak pod 20 tisíc. A chtěl bych se zeptat jestli byste mi poradili, které z tehlech silničních kol je nejlepší podle Vás, které byste mi doporučili, abych si koupil, které jsou třeba kvalitní a jsou dobře zpracovány, které mají kvalitní díly, a na kterých se nejlépe jezdí? Nemám ještě zkušenosti s těmito kolami a tak Vás prosím o radu, které bych si podle Vás měl koupit. A nebo které podle Vás je nejlepší, i mimo tenhle seznam kol do 20 tisíc Kč. Děkuji předem za Vaše rady.
Tady je seznam kol:
Specialized Allez E5 Sport (2016)
https://m.heureka.cz/jizdni-kola/specialized...
Speciallized Allez E5 Sport (2017)
https://m.heureka.cz/jizdni-kola/specialized...
Giant Defy 3
https://jizdni-kola.heureka.cz/giant-defy-3-2015/
Merida Ride 200
https://jizdni-kola.heureka.cz/merida-ride-200...
Merida Scultura 100 (2017)
https://m.heureka.cz/jizdni-kola/merida...
Focus Cayo Al Sora
https://jizdni-kola.heureka.cz/focus-cayo-al...
Když už umíš mazat, klidně se zeptám ještě jednou - kolikrát to téma ještě chceš založit? :-D
-1
Za prvé, smazal jsem tvou odpověď, protože tvá odpověď nesouvisí s mou otázkou na kterou jsem se v téhle diskuzi ptal..
Tak proč bych na ni měl odpovídat.. chtěl jsem jen poradit, pomoct s výběrem, a ne číst stupidní odpovědi některých lidí kteří nemají nic jiného na práci než jen psát debilni odpovědi které vůbec nesouvisí s mou otázkou..
A za druhé, kdybys nebyl tak blbý a díval se pořádně, tak bys zjistil, že tohle téma tu mám jen jednou..
Nemám za potřebí se dál bavit s takovými lidmi jako jsi ty..
0
Jednou?!?
https://www.nakole.cz/diskuse/24801-pomoc-pri...
https://www.nakole.cz/diskuse/24800-prosim-o...
https://www.nakole.cz/diskuse/24799-silinicni...
0
Co vás tak prudí? Pokud nemáte co odpovědět, a nebo nechcete, tak vlákno jednoduše skryjte.
0
Vynech Specialized a Cannondale, pokud nebudou v nejake vyrazne sleve a ostatni Meridy, Gianty, Focusy a dalsi se snaz najit nekde v kamenne prodejne a alespon se na ne posadit. Ta kola jsou vybavenim vetsinou jak pres kopirak. Drobne rozdily muzou byt v proporcich ramu. Ale to jinak laicky, nez "osahanim" stejne nezjistis. Co chces opravdu presne stejne budes vedet az u sve druhe silnicky.
0
Co máš proti Cannondale, u nás je mor kol Specialized, co nikde jinde nejezdí. . :-)
Platíš za značku, co garantuje kvalitu. A platíš dvojnásob, protože dobrá značka, to je jisté. .
Zkus si pročíst (prohlédnout) tohle
https://www.bikeradar.com/road/gear/article...
-3
Pokud bude chtit kolega vyplaznout sedesat a vic, nebo natrefi na slevu ze sedesati na ctyricet, tak nic proti. U dvacku mu to z uz tak "hubeneho" rozpoctu ukousne nejmin buro na znacku a o to bude mit osizene kolo. Nic vic v tom neni.
-1
Pokud by jsi byl někde od německé hranice, tak bych vážně doporučil rozhlédnout se tam :) Nebo přes Ebay.
Je sice trošku blbá doba, sezona už začala, ale slevy tam nejsou kosmetické...
Ted jsem třeba na Ebay viděl nového Felta
Felt Z 75 Disc 56ku s disk brzdama komplet na 105ce za 897 eur v Chemnitzu, u nás bych řekl, že ho neseženeš pod 30 tisíc...
-1
Jak ti vyhovuje geometrie jednotlivých kol? To je mnohem důležitější, než osazení.
Nikdo neznáme tvoje tělesné parametry, ani to jaké máš od kola požadavky. To se pak špatně radí.
0
Pod 20 tisíc silniční kolo koupit nelze, stejně jako v Lídlu fakt nekoupíš slušný drez.
Geometrie seriově vyráběných kol je udělána tak, aby to šlo nastavit, na skoro každou postavu, asi jako u konfekčního oblečení, prostě stačí zkrátit nohavice nebo rukáv (dělají se větší, protože neproudloužíš).
Tak místo té geometrie, (tu mají na míru závodníci, a ne za 20ku) bych se soustředil hlavně na to osazení.
Samozřejmě, vybrat správnou velikost, ale jinak jde o 3 body, co musí mít správné vzdálenosti, a geometrie rámu s tím sice souvisí, ale pokud si koupíš "konfekční" 54ku, půjdou ty 3 bkdy nastavit stejně vždy.
-3
Je jesné, že v ceně do 20, to nebude kdovíjaká raketa, ale něco se sehnat dá. I když osobně bych raději vybral něco jetého z bazaru.
S tím nastavením to máš jinak. Zjednodušeně bych to napsal takto: máš kola závodně/sportovní a pak turistická(endurance).
Závodní mají delší rám, nízkou hlavovku, aby byla řídítka dostatečně nízko.
Turistická naopak kratší rám a hlavovou trubku vysokou, kvůli pohodlí, compakt řidítka.
Ze závodáka turistu neuděláš, to fakt ne.
Podívej se u nějaké větší značky, jak mají modely rozdělené podle jednotlivých řad. A to nejen podle ceny nebo materiálu rámu.
0
To mi tedy vysvětli, jak se na jednom trojúhleníku rámu a vidlici udělá ta konfekční geometrie, která se dá každému přizpůsobit. To co píšeš je blbost. To přizpůsobení spočívá v nepřizpůsobení kola, ale přizpůsobení jezdce.
0