Pardon poupravuji psáno na rychlo,má někdo nějaký zkušenosti s tímto modelem popřípadě doporučení něčeho jiného lepšího ca do 25000 Kč? Má smysl si připlatit za ten torzní systém nebo ne s ohledem na věk a styl jízdy,děkuji všem za odpovědi,tento systém mě byl doporučen v prodejně kol jenže otázka jak je jejich doporučování objektivní,proto se ptám raději jěště tuto na foru
https://www.evbike.cz/_d6561.html?gclid...
0
Ja tam nevidím žádný torzní systém.
0
Pardon upravil jsem to tatíkovi původní dotaz byl splácán na rychlo s registrací a bylo mě nadiktováno toto,tak ten první odkaz je druhá varianta ,takže by to měl být tento zíta se už k tomu doufám vyjádří on konkrétně.
https://www.evbike.cz/EVBIKE-Stredove-pohony...
0
Pokud kolo stavene pro jizdu po silnice, a ne pro tezky teren, podle meho nazoru nema cenu kupovat tezky (3.5kg) a drahy stredovy pohon. Radeji koupit lehky motor (2kg, 6000Kc) s prevodovkou se spravnym RPM, a pak koupit lepsi baterku.
0
Je to trek od Olpránu a tatík to chce hlavně na silnice a do kopců aby to co nejvíc pomáhalo ve šlapání kde si to kolegové vychvalujou,(nějaký starší verze)otázka o kolik je pak rozdíl v tý pomoci při šlapání do kopců mezi nima ,jasný že to je mrtvá váha navíc jinak...
0
Tu pomoc opravdu resi ne jen motor, ale nejvic RJ ktera pohani motor.
Ja mam 2.2kg motor, a 16A RJ, tak na baterce 50Vmax do kopce mam az 16*50=800W. Jiste to muze prehrat motor, clovek musi tomu rozumet:)
Ale i 500W stredovy motor s 18A RJ taki prehreva, protoze ma RJ (je to opravdu pec a kamna) tesne vedle pohonu.
Jedinou vec, kterou clevek musi spravne vybrat u zprevodovaneho motoru - je to RPM.
Cim mene (200rpm od 36V) - tim lepe pojede do kopce, ale max. rychlost bude pod 35km/h.
Cim vice (450rpm od 50V) - tim lepe pojede po rovince (max rychlost 50km/h), ale do kopce muze prehrat:(
0
Pokud netrváte na torzním čidle, a stihnete to do 18.3., tak tady je akce: https://www.evbike.cz/akce/ je nutné vložit do objednávky příslušný kód. Tento motor je osvědčený a spolehlivý. Ty baterie nejsou nic moc, pokud trochu rozumíte elektřině a umíte pájet, tak je lepší koupit samotný motor a k němu jednu tuto baterii: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... a jednu tuto: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... spojit do série a do obvodu vložit pojistku: https://www.ges.cz/cz/plocha-auto-pojistka-fks... pouzdro: https://www.ges.cz/cz/ptf-sat-c3-GES07901063.html. Nabíjení třeba touto nabíječkou: https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini...
0
odkaz na druhou baterii: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high...
na nabíječku: https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini...
0
Bohuzel ted 16Ah 6s neni na EU sklade, tak kolega koupil 12Ah 6s spolu s 16Ah 4s. Neni to idealni reseni, ale v minuly patek to byla vhodna volba.
0
Můžete ještě vysvětlit, jak je to s těmi sklady ? Když tam není EU, ale UK, tak to budou posílat z Anglie, takže to bude trvat déle, než to přijde, nebo to bude dražší doprava ? Nebo to nelze objednat vůbec ?
0
Je to dražší o dopravu z Anglie do České republiky zhruba necelá pětistovka asi tak 470Kč. Je potřeba se zaregistrovat na nakupyvanglicku.sk a pod zde přidělenou adresou se zaregistrovat na hobbykingu a pak už lze nakupovat na anglickém hobbykingu.
0